Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ok arunci de 4 ah ii voi lua, e normal ca atunci cand ii dau la pedala sa se auda un fasait? Ma gandesc ca decompresorul rămâne blocat pe deschis.. pedala e relativ usor de dat peste cap... m.am uitat la tutoriale de pornire si am observat ca ar trebui sa sara singur inapoi cand pistonul ajunge jos..da sa porneasca dar se opreste imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E normal să se audă un fâșâit. Verifică reglajele ambelor decompresoare să fie ca în manual.

Se oprește din alte cauze, dacă ar rămâne blocat cum zici tu n-ar mai porni în veci. Ia-o după procedurile standard, carburație și sistem de aprindere și verifică să fie totul în regulă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am cam ajuns cu rabdarea si mai ales cu ideile la capat cu motorul meu, asa ca incerc sa cer ajutorul cuiva(din Bucuresti daca se poate) sa-mi reglez cumva carburatia(cred).

Problema se prezinta in felul urmator: pe la 4000 rpm intr-a doua, ceva mai jos in treptele urmatoare, motorul incepe sa vibreze ca si cum ceva il taie. Am dat vina pe multiple surse...

Inainte de alte idei, sa va spun ce am mai incercat:

Am inlocuit de la un DR650 aproape identic urmatoarele(doar pt proba) urmatoarele: carburator(mergea ingrozitor, probabil era altfel reglat, l-am lasat balta), bobinele de inductie si CDI. Cu ocazia asta am si dat cu spray de contacte pe la mufe.

La carburatorul meu am ridicat acum 2 liniute - acum e pe mijloc. Surubul de aer de dedesubt desfacut circa o tura si un pic... relantiul tine dupa ce se incalzeste in jur de 1500 destul de stabil, nu se mai opreste etc.

Am incercat si cu si fara filtru de aer(de la colegul am unul bun K&N) nu pare sa faca mare diferenta.

Astea fiind spuse, sper sa ma ajute cineva cu sfaturi(nu prea mai stiu ce sa-i fac) sau macar sa ne uitam impreuna la carburator sau...ce-o mai fi...

 

Multumesc de pe acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, la plutitoare m-am gandit ca ar putea sa nu fie chiar pe pozitie. chiar azi "meditam" la nivelul lor :)) Nu stiu cat de mult influenteaza regimul. Nu prea am umblat, de frica sa nu rup plasticul sau tablita aia de la cui...

Eu stau in Popesti Leordeni, dar ma pot deplasa oriunde daca e, ca acum merge rezonabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu..... SA FACEM UN AVION!!!!!

 

Acum serios: pot sa vin si eu duminica sau azi pot sa ajung in zona brancoveanu dupa 17.30.

5 ochi vad si mai bine (sunt un pic chior de unu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu am putut sa=l ajut prea mult pe colegul nostru. Clar este din carburator si sunt aproape sigur ca din plutitoare si restul reglajelor. Poate cinva care are un dr 600 sa fie mai indicat decat mine. Nu mi-am dat seama (nici n-am cautat ca sa fiu sincer) ca carburatoarele sunt totusi altfel. Poate cum a spus el ceva de genul repair party ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum chiar cred ca va merge mai bine, daca reusim sa umblam la plutitor fara sa rupem tablita aia... In plus, tot are o vibratie (mai bine zis o bataie) la accelerare si la anumite turatii... Desi am intins lantul de balansare, teoria mea e ca e posibil sa fie cumva contragreutatile desincronizate. Dar, pentru a verifica asta, mi-ar trebui cumva o presa de rotor. Are cineva una de imprumut? Sau o recomandare de unde as putea cumpara una relativ ieftina/o modalitate alternativa de a scoate rotorul....

Multumesc lui Chucki pentru rabdare, si poate ne reauzim pe duminica. Si cu Muretto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai reglajul plutitoarelor e usor, ele trebuie sa inchida cuiul cand sunt perfect paralele cu marginea carcasei carburatorului (eu pe ala il iau ca reper). Acolo ii stabilesti nivelul, el merge pe amestec sarac si de aici si lipsa de forta si balbaiala. Cuiul din membrana de cauciuc de sus trebuie sa aiba acea "saiba de plastic" pe canalul din mijloc. Reglajul aerului din surubul dintre carburator si piston se face numai cu motorul fierbinte , dupa cum urmeaza, motocicleta se ridica putin in turatie din surubul de relantiu....apoi cu surubelnita se strange se desface surubul in punctul unde motorul da sa se tureze singur si merge rotund. Apoi se coboara relantiul din surub. E bine de aruncat un ochi pe surubul de la soc, poate iti ramane ala deschis si merge inecata. Foloseste un spray "carbusol =9 ron" si curata carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul e curat de cate ori l-am desfacut si curatat. Cablul de soc e cam varza dar merge daca tin cu o mana de camasa si il imping. Inainte de interventie cu mult wd40 mergea mult mai greu. Stiu ca dupa aia a consumat mai putin(asta s-a intamplat acu cateva luni, inainte sa ma apuc sa desfac motorul).

Apropo, nu cred ca merge sarac, scoate fum, bujiile sunt de-a dreptul afumate, si in plus, dupa cum a remarcat si chucki, motorul e foarte fierbinte. probabil tot de la prea multa benzina, arde prea tare si pus si simplu te frige la picioare, doar de la caldura degajata...

Deci intai plutitorul, dupa aceea surubul de amestec de dedesubt... poate imi produc si eu o surubelnita ca sa umblu mai usor ca e foarte greu de umblat si zona e calda. pana acum am reusit sa umbu cu un bit... poate in incarc cu ceva ca sa-l pot invarti usor cu mana. Pana una alta, acum sta stabil la relanti 1500... Sa asteptam "interventia"...

Editat de mihneawalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foloseste un cablu schimbator viteze de bicicleta impreuna cu o manta...si maneta schimbator. Inlocuieste cablul ala ca iti produce numai necazuri (cablu soc) Ca si costuri maxim 10 ron. Pana una alta dupa 4 ani si ceva de folosire am schimbat cauciucurile de protectie de pe telescoape. Am procedat la fel ca acum 4 ani, confectionandu-mi tot din 4 mansoane de la capete de bare de dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din manual, pentru supraîncăzire:

 

Segmenți cocsați

Ulei insuficient

Pompă de ulei defectă sau circuit ulei înfundat

Nivel de benzină prea mic în camera de nivel

Aer fals pe la admisie

Ulei necorespunzător

 

Pentru fumegat:

 

Prea mult ulei in motor

Segmenți sau clindru uzat

Simeringuri supape uzate

Ghiduri de supape uzate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspătă posesoare de dr650 din '90 dar încă nu am avut curajul să mă urc pe ea

deși am permisul din 2004, nu am condus decât o dată până acum, in 2007 ( /index.php?/topic/91233-help-help/?p=922180 - mă regăsesc în încercarea de atunci de a conduce o motocicletă :) ). așa că am uitat legislația, am uitat să folosesc ambreiajul, am uitat tot. care vă oferiți să mă-nsoțiți la prima ieșire? :)

(titan - bucurești)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

mihneawalker : ia de la un cap la celalat si repara corect, altfel nu vei putea puna mina pe defect sau s-o faci sa mearga bine sau mai bine.

La carburatoare cumpara toate oringurile si inlocuieste-le. Verifica eventualele locuri unde vezi oxid de aluminiu alb, in zona oringurilor si curata-l bec. Nivelul regleaza-l DOAR cu furtun transparent legat la fundul paharului dupa ce umpli carburatorul cu benzina. Trebuie sa fie sub nivelul garniturii cu 1-2 mm. Celelalte reglaje le ei cele implicite , din carte. Citetse care este metoda de reglaj, dar nu inainte de a rezolva alte eventuale probleme mecanice, minimum reglaj supape.

Lantul de distributie si/sau balansieri , daca este uzat trebuie inlocuit. In functie de cit este uzat PESTE LIMITA de utilizare, efectele sunt imprevizibile. Desincronizarea contragreutatilor se accentueaza cu uzura lantului, in mod exponential. Gasesti lanturi echivalente pentru balansieri, mai lesne.

Jocul la supape trebuie sa fie macar verificat , daca nu reglat cu atentie. Aici, efectele sunt corelate cu temperatura respectiv daca sunt diferente la rece si la cald, de aici pot veni...

 

Cum zicea si chuki (salut ! :) ) cum arata bujiile, fum ? de care ? cind ?

 

Daca vrei da-mi un telefon 0735293455

 

Succes,

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

mihneawalker : ia de la un cap la celalat si repara corect, altfel nu vei putea puna mina pe defect sau s-o faci sa mearga bine sau mai bine.

La carburatoare cumpara toate oringurile si inlocuieste-le. Verifica eventualele locuri unde vezi oxid de aluminiu alb, in zona oringurilor si curata-l bec. Nivelul regleaza-l DOAR cu furtun transparent legat la fundul paharului dupa ce umpli carburatorul cu benzina. Trebuie sa fie sub nivelul garniturii cu 1-2 mm. Celelalte reglaje le ei cele implicite , din carte. Citetse care este metoda de reglaj, dar nu inainte de a rezolva alte eventuale probleme mecanice, minimum reglaj supape.

Lantul de distributie si/sau balansieri , daca este uzat trebuie inlocuit. In functie de cit este uzat PESTE LIMITA de utilizare, efectele sunt imprevizibile. Desincronizarea contragreutatilor se accentueaza cu uzura lantului, in mod exponential. Gasesti lanturi echivalente pentru balansieri, mai lesne.

Jocul la supape trebuie sa fie macar verificat , daca nu reglat cu atentie. Aici, efectele sunt corelate cu temperatura respectiv daca sunt diferente la rece si la cald, de aici pot veni...

 

Cum zicea si chuki (salut ! :) ) cum arata bujiile, fum ? de care ? cind ?

 

Daca vrei da-mi un telefon 0735293455

 

Succes,

Radu

Sa traiti!!! Am o impresie ca ne vom revedea curand (pentru prima oara in ultimii 10 ani doar in calitate de vizitator :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...