Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acu' fără mișto, pe vremea mea .....

Dinozaurii zburdau liberi pe camp....

 

Fara suparare colegu' (imi permit pentru ca pari la fel de tanar si de chipes ca mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevărat că sunt nu numai chipeș ci și tinerel, merci Chucki și tu arăți bine :)

Problema e că deși nu regret vremurile alea, totuși o undă de nostalgie mă străbate când îmi aduc aminte cât de pustii erau șoselele patriei și nu pierdeai 2 ore de la Comarnic la Bușteni.

Și cu credeți că se plimba onorata familie ? Cu o Skoda care avea 44 de cai. Ce vremuri....

Mi-a părut tare rău când a vândut-o tata în 1969 și a schimbat-o pe un puternic Moskvici 408 de 50 CP. Mamă, ce demaraje !! Ce fiară !


» Post actualizat in 18 Aug 2017 09:13

@irinel

 

Oltcitul era o bestie furibundă față de Moskvici. Al nostru cel puțin, prindea 100 de km/h cam într-un minut :)

Nu mai conta radiatorul, oricum era OZN față de restul.

post-86604-0-29896000-1503046190_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de Olcit, va mai amintiti.

io chiar am avut un 12TRS luat de acasa de la mama ei din fabrica ;)

 

 

.........Astea mereu aveau probleme cu "radiatorul" ca se tot spargea din senin...de la viteza

....al meu era racit cu aer, nu avea radiator :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă te uiti bine la puntea spate o să vezi că e cu diferențial. Spatele se cuplează opțional. De fapt, ce-mi bat eu capul ? Vino s-o vezi ! Poate bem și o vișinată cu ocazia asta.

Ideea e că s-au fabricat puține. Și mai puține au rezistat timpului. Acum sunt extrem de rare.

post-86604-0-86387200-1503398456_thumb.jpg

post-86604-0-07024500-1503398807_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la urmatoarea intrunire te invit si pe tine!

doara au mai fost si cu KLE, TA, KTM, deci si TA-ul tau incape acolo!

si apoi urmeaza :alcy: diiiii :alcy: diiiii :alcy: diiiii

 

....si chiar un coleg cu un scuter..... bine, recunosc, era cadru DR dar echipat cu piese de scuter...... ha ha ha ha!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi e un motor de tractoras, foarte rezistent si foarte bine gandit, cred ca mai greu sa ajungi la 80000 fara reparatii capitale si nu pentru ca nu ar putea el , ci mai mult din prisma intretinerii, care nu e grea insa trebuie facuta cam des.

 

In 9 ani de zile , am stat calare pe ea zi de zi, mai ceva ca un pensionar , urmarind si remediind toate problemele aparute. Nici prin cap nu mi-a trecut ca voi ajunge sa desfac motorul, insa varsta isi spune cuvantul, apoi depinde cine si cum a lucrat pe el. Recunosc ca am mai stricat si eu pe la inceputuri, am remediat. Principala problema la acest tip de motor sunt filetele din carcasa, care efectiv se rup, daca ai mana grea. Eu am preluat motorul cu aproape toate filetele rupte la capacul de la culbutori si am fost fortat, sa fac peste tot prezoane de 8 in chiuloasa si de 6 inspre capac. Avantaj, prinde bine capacul, dezavantaj, trebuie dat jos motorul daca vrei sa faci inspectie la culbutori.

 

Daca stii ca ai motorul cat de cat functional si cu vechime mare, recomand, demontarea lui si inspectarea pieselor, schimbarea lor chiar. Stiu ca pare munca grea, dar nu e. Schimbarea rulmentilor, garnitura de chiuloasa, garnitura de sub cilindru, toate sunt in jur de 800ron.

 

Se mai adauga si o presa pentru volanta.

 

Nu stiu ce sa zic, dar cred ca e un MIT, 80000km la un Dr. in conditiile in care acestia sunt facuti in 27 de ani. Daca e model nou (2-3ani) si timpul ar fi de 3 ani, cred ca ar ajunge si la 100.000 km

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi !

recent am schimbat axul cu came la un suzuki dr 600,

incerc sa pun la punct distributie si am o nelamurire .Care trebuie sa fie pozitia semunului |T de pe magnetou pe "fereastra" capacului de la aprindere

sau ar fi recomandat sa dau capacul jos sa il pun la semunul de pe bloc motor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR :)

În altă ordine de idei, poate confirma cineva cel mai consistent kilometraj (vorbim de DR) fără reparații capitale ? Eu am citit pe undeva (doar o singură sursă) ceva de 80.000 km

Era un baiat care a trecut de 100000 cu DR 650 RS sau RSE, nu mai stiu sigur. Nu l-am mai vazut sa posteze de cativa ani si nu mai stiu ce nume de utilizator avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus " | " exact pe centrul gaurii . Foarte important axul cu came sa fie pus corect...semnele de pe el paralele cu marginea chiuloasei.

 

@ chucki

 

El a facut probabil cum am patit eu cu masina si cu bordul second hand, cand dupa montare, m-am trezit de la 117000km la 263.000 km. :))

 

Ps...el are curte, o trage pe cricul central si o lasa in treapta a V a, cate o ora. :)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...