Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

4-5mm este de ajuns pentru scut. Tu vrei sa tai cu ea lemne sau sa iti protejeze cadrul si motorul? :)) Tabla de aluminiu cu striati daca i se mai fac si niste ranforsari este destul de rezistenta. Anul trecut pe Ceahlau nu iti povestesc cate "capuri in gura" a luat scutul meu. Tot ce prindea roata fata arunca in scut.Nu are nici pe dracu. Ca sa te apuci acum sa iti faci unul din tabla neagra mai gros de 6mm ar mai fi o varianta, dar ma gandesc ca e foarte greu de modelat. Ce faci folosesti lampa de sudura sau flex ?........iar la suprafata pe care vrei sa o acoperi cred ca ajunge sa cantareasca vreo 2-3kile.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

buna, daca ma poate ajuta cineva cu o problema, caut kit de reparatie pentu telescopul spate pt dr 650 rs(daca exista) sau un telescop second-hand in stare buna.

va multumesc.

Cauta cu cateva pagini mai in urma pe acest topic, unul dintre baieti a pus un adevarat tutorial despre o varianta foarte ieftina de remediere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati DR-isti

 

Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati DR-isti

 

Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.

 

S-o incins lichidul de frana. Am patit si eu asa pe o coborare lunga pe niste serpentine. Aveam pasager si bagaje multe.

Am facut o pauza de 10 minute si dupa o mers bine. In prima faza m-am speriat ca s-o fi desfacut vreun surub si am pierdut lichidul de frana...

 

Btw, stie cineva vreun DR 650SE la vanzare? Ma cam bate gandu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati DR-isti

 

Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal.

 

 

Schimba lichidul de frana din circuit. Acesta e higroscopic si, in timp, se contamineaza cu apa. Franele se incing iar apa din circuit se evapora. Devine gaz. E ca si cum ai avea aer in circuit. Dupa ce se racesc franele, apa trece din nou in stare lichida si franele incep sa lucreze. Pe coborari abrupte si lungi e bine sa folosesti cat mai mult frana de motor si ambele frane actionate simultan. Ca sa intarzii incingerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Schimba lichidul de frana din circuit. Acesta e higroscopic si, in timp, se contamineaza cu apa. Franele se incing iar apa din circuit se evapora. Devine gaz. E ca si cum ai avea aer in circuit. Dupa ce se racesc franele, apa trece din nou in stare lichida si franele incep sa lucreze. Pe coborari abrupte si lungi e bine sa folosesti cat mai mult frana de motor si ambele frane actionate simultan. Ca sa intarzii incingerea lor.

 

Eu stiam ca problema asta se manifesta la furtune de frana care sunt din cauciuc, indiferent de prezenta apei in lichidul de frana. Apa din lichid ii strica proprietatile (lichidului de frana) mai repede in timp, mai corodeaza banjo-urile si alte probleme de genul. Explicatia pe care o stiu eu ar fi ca de la franat intensiv se transfera caldura din placute in etrier apoi in lichidul de frana care transfera mai departe caldura in furtunul din cauciuc. Dupa o anumita temperatura acesta devine elastic. Cand se intampla asta, presiunea aplicata de la maneta de frana cauzeaza o dilatare a furtunului din cauciuc in loc sa se transfere in pistonul de frana, si asa apare senzatia de "aoleu nu mai am franeeee!!!!". De aceea ca upgrade se folosesc furtunase de frana cu insertii de metal care nu mai permit dilatarea lor, cel putin nu la temperaturile la care se poate ajunge atunci cand abuzezi mai mult franele.

 

Intrebare, stie careva de unde pot face rost de plasticele laterale spate (preferabil negre), un set original de oglinzi in stare decenta si o protectie de aluminiu pentru motor? Ma intereseaza la mana a doua, nu am prea multi bani de investit :) (DR650SE '97)

Editat de Bob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ,am si eu un dr 600 din 90 am impresia ca motorul se incalzeste excesiv , am incercat sa ii mai aiu din aer la carb dar vad ca invart de jiglor si nu prea se intampla nimic, doar la 3 -4 ture incepe sa se simta ceva.Tipul asta de motor la ce temperatura e proiectat sa functioneze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de invarti nu e jiglor. Este surubul de reglat cantitatea de amestec pt mersul la relanti. Ca sa imbogatesti amestecul pt mersul normal (adica sa-i mai iei din aer) trebuie sa umbli la pozitia cuiului principal, cel de la suber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am gasit un dr 650 din `97 as vrea sa il cumpar insa am nevoie de o parere din partea voastra. Per total mai trebuie lucrat la capitolul aspect la el ca nici eu nu il cumpar de nou si nici propietarul nu il vinde de bun. Dupa ce este pornit se aude un tacanit la motor chiar in zona pistonului. Este normal? tipul spune ca asa se aude de cand il are si a mers circa 12.000km cu el. Eu unull sunt sceptic pentru ca nu pare a fi un sunet de functionare normala si imi este sa nu il cumpar si apoi sa bag bani in el... Este cineva care imi poate da un sfat sau sa il cinstesc si sa il vada si el sa imi zica daca este ok sau nu? eu am mai avut cateva motoare insa nu dr.

Cum se comporta in teren accidentat este grea tare sau merge pe cat de cat si un pic mai mult decat un drum forestier? Se gasesc piese? intretinerea este scumpa? cam ce consum are?

 

Multumesc mult de raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta in teren accidentat este grea tare sau merge pe cat de cat si un pic mai mult decat un drum forestier? Se gasesc piese? intretinerea este scumpa? cam ce consum are?

 

Salut,

 

Modelul DR650SE nu este foarte greu, dar nici foarte usor. 147kg la gol, 166 la plin. Este sensibil mai usor decat DR-urile facute inainte de '96 (RS, RSE, R). DPMDV e printre cele mai usoare motorete dual sport de 650 (street legal)... mai usor de atat, la peste 600cc, o sa vezi doar motorete cu orientare mult mai sportiva - ktm, husqvarna & co. Eu zic ca merge si pe forestier, putin si dupa ce se termina forestierul sau "pe langa forestier". Depinde ce intelegi tu prin teren accidentat.

 

Nu se prea gasesc piese pt SE, daca te referi la dezmembrari, este un model extrem de rar in Europa, s-a importat doar intre 1996 si 2002/2003. Ca idee, modelul asta, aproape neschimbat, se produce si astazi si se vinde peste tot in lume, mai putin in Europa pt ca noi suntem mai cu motz la normele de poluare. Daca tu esti indecis asupra modelului, considera-te norocos, eu am vrut sa-mi iau DR650SE si nimic altceva - pt mine nu exita alternativa, si am cautat si am cautat... peste juma' de an pana am gasit unu'.

 

Nu mi se pare o motoreta pretentioasa la intretinere. Consuma in jur de 5, daca e reglata corect.

 

La chestia cu zgomotul la rece nu stiu ce sa zic :)

 

spor!

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Baiatu' cu Transalp - cel mai probabil zgomotul se aude din chiulasa si tot cel mai probabil proprietarul a mers fara ulei suficient.

Este posibil sa se auda si distributia totodata. Trebuie auzita si chiar desfacuta si inspectata ochiometric.

O poti cumpara numai si numai dupa o inspectie amanuntita si numai si numai daca proprietarul lasa la pret bine de tot ca sa compenseze cu costul pieselor... lucruri care nu cred ca or sa se intample (sa te lase sa umbli in ea).

Gasesti la Romi ce piese vrea muschiu' tau pentru ea, nu asta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Modelul DR650SE nu este foarte greu, dar nici foarte usor. 147kg la gol, 166 la plin. Este sensibil mai usor decat DR-urile facute inainte de '96 (RS, RSE, R). DPMDV e printre cele mai usoare motorete dual sport de 650 (street legal)... mai usor de atat, la peste 600cc, o sa vezi doar motorete cu orientare mult mai sportiva - ktm, husqvarna & co. Eu zic ca merge si pe forestier, putin si dupa ce se termina forestierul sau "pe langa forestier". Depinde ce intelegi tu prin teren accidentat.

 

Nu se prea gasesc piese pt SE, daca te referi la dezmembrari, este un model extrem de rar in Europa, s-a importat doar intre 1996 si 2002/2003. Ca idee, modelul asta, aproape neschimbat, se produce si astazi si se vinde peste tot in lume, mai putin in Europa pt ca noi suntem mai cu motz la normele de poluare. Daca tu esti indecis asupra modelului, considera-te norocos, eu am vrut sa-mi iau DR650SE si nimic altceva - pt mine nu exita alternativa, si am cautat si am cautat... peste juma' de an pana am gasit unu'.

 

Nu mi se pare o motoreta pretentioasa la intretinere. Consuma in jur de 5, daca e reglata corect.

 

La chestia cu zgomotul la rece nu stiu ce sa zic :)

 

spor!

 

Salut,

 

Mersi frumos de raspuns si de indrumari. mai bine ma las pagubas si mai strang ceva bani si dau 1400-1500 pe una in stare buna.

 

O zi placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mersi frumos de raspuns si de indrumari. mai bine ma las pagubas si mai strang ceva bani si dau 1400-1500 pe una in stare buna.

 

O zi placuta!

 

 

Poate te intereseaza ceva de genul:

 

/index.php?/topic/684364-dr-800s-big-1997/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...