Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Sper ca ti-ai dat seama ca nu vroiam sa intru in polemica cu tine, imi stiu greselile. Adevarul e ca eu am descoperit manualul destul de tarziu, nu mi-e rusine sa recunosc. La vremea aia nici nu stiam ca exista asa ceva. Mai tarziu dupa ce m-am trezit si eu, am pus bani deoparte mi-am cumparat si eu ca tot omul o cheie dinamometrica, am luat la rasfoit manualul in format pdf, m-am documentat.

 

iti dau 100% dreptate cu pornirea cu stangu, dar sa speram ca asa nu " se vor prinde farmecele". :))

Usor, usor mi-am facut rost de scule, bunisoare cu care sa imi pot rezolva problemele.

 

Apreciez sincer postarile tale, pentru ca toti avem de invatat. Asta iarna era cam amortit topicul, razlet 1, 2 postau. Mi-a placut si ce a facut Ivanica, curaj mare. Sa speram ca ii da si el de capat ca vad ca a muncit mult.

 

Cam intampina si el aceleasi probleme avute de mine in trecut, banii..

 

 

ti-am urmat sfatul si ti-am urmarit "reconditionarea" destul de atent. Sincer nu vreau sa ma cert cu tine si nici sa abuzez de forum, poate odata, la o bere...

Oricum te laud pentru ca vrei sa repari si esti indeminatic, cu siguranta mai mult decit multi mototciclisti, dar e pacat ca nu ai pornit cu dreptul. Asta e opinia mea !

 

Radu

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

... ca tot veni vorba de manualul de reparatie in care se scriu chestii orientative, ce ai tu in mina este unitatea de control a decompresorului. cap5-9 din manual.

 

ser_ser9, daca nu ai manualul da-mi PM. acolo iti spune ce si cum trebuie sa verifici ca sa vezi daca problem ae acolo sau in conectica etc.

 

poza lui

http://www.cmsnl.com/dr750-1988-suj_model13271/control-unit-decomp_3291044b00/

Si ce face unitatea asta de control a decompresorului?

Ce serie are? Cum o comand?

Din cauza ei, ca e rupta, nu se opreste motorul din buton?

Editat de ser_ser9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate folosi si google translate totusi . Chiar daca face multe greseli iti poti da seama cat de cat despre ce este vorba . Eu am tradus destul din Germana in Romana

 

Nasol rau : E dus circuitul , dar sunt persoane care il pot repara , daca nu gasesti sa cumperi piesa.

 

Multumesc Irinel :D . Diferenta la mine e ca am absolut toate sculele posibile, dar nu prea le pot folosi , pentru ca taicamiu crede ca am inca 19 ani :)) Ma rog am 19 jumate , dar stiu sa le folosesc pe toate si totusi el ma tot toaca la cap sa imi explice tot felul experiente ale lui.

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul ca pasiunea mi-a venit de cand reparam cu el motoarele de TV-eu la 6 ani si tot atunci am vazut cum se face un motor praf in cateva secunde S-a rupt cureau a sarit de la punct , au dat supapele in pistoane , s-a rupt axa cu came si vibrochenu in 2 si s-a crapat motoru Credetima mai rau de atat nu se poate . Sa vezi un motor din care nu mai poti salva absolut nimic :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM

 

Releul este un fel de unitate de control decompresor. Gestioneaza daca ai tras cablul decompresor si daca cricul lateral este lasat astfel ca poti sau nu sa pornesti de la buton.

Si anume, daca ai cricul jos si esti inviteza sau daca n-ai tras de decompresor, decupleaza butonul de pornire.

 

In PM ti-am scris cum sa-l suntezi, DAR este obligatoriu sa remediezi probelma pentru ca este periculos sa mergi/pornesti cu cricul jos.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEHe....furtuna afara...furta si pe forum. Eu cred ca amandoi aveti dreptate.....motociclismul e un hoby destul de scump....iar reparatiile ar trebuii facute cu piese noi de origine ca in manual.....problema e ca de multe ori nu prea mai ai de unde sa le procuri si atunci apelezi la improvizati. Oricum am un respect deosebit pentru ambii useri (raducod si irinel2006), se vede cand cei ce scriu au habar despre ce e vorba, iar in cazul asta clar ambii useri au citit manualul si sau murdarit pe maini reparparand la trotinete....doar ca o fac un pic diferit. STIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probat azi mobra cu un Cdi Suzuki dr 250 , se potriveste la mufe , da scanteie foarte puternica , dar are alt avans , deci tot nu a pornit.

:hug: O faza tare am tinut bujia in mana si cand am dat la pedala mi-o zburat bujia din mana, credeam ca sunt 12 volti , dar a fost mult mai puternic . Ma durea clavicula dupa. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai lucrat Duminica si te mai miri ca te-a scuturat curentul ?

 

E si normal sa te fii scuturat bine, pentru ca rolul bobinei de inductie care e ?

 

Eu zic sa te mai uiti si pe celelalt site ca au baietii motoare la dezmembrari, poate ai norocul de a nimeni modelul pt tipul tau de motor.

 

Ca veni vorba de improvizatii : :nono: e mai bine aici, sa pui exact ce ii trebuie.

 

Am vazut in trecut o jawa 350 modificata cu motor suzuki de 250, dar la care tot asa avea adaptat ceva pe partea de avans. CUm dadea in sarcina cum avea rateuri, plus nu punea in valoarea adevarata putere a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probat azi mobra cu un Cdi Suzuki dr 250 , se potriveste la mufe , da scanteie foarte puternica , dar are alt avans , deci tot nu a pornit.

:hug: O faza tare am tinut bujia in mana si cand am dat la pedala mi-o zburat bujia din mana, credeam ca sunt 12 volti , dar a fost mult mai puternic . Ma durea clavicula dupa. :peace:

Nu face confuzie intre voltaj si amperaj. Voltajul este tensiunea iar amperajul este puterea curentului.Daca ai ne-norocul sa faci un scurt intre cabluri cand incerci sa pornesti o masina si te prinde flama poate sa-ti si smulga degetul......Deci nu te juca cu, curentul bazandu-te ca ai12V. Cei drept ca la bujie ai cativa mii de volti.....asta face bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voltajul este tensiunea iar amperajul este puterea curentului.

Amperajul nu este puterea curentului. Amperajul este raportul dintre voltaj si ohmaj sau raportul dintre wattaj si voltaj sau radical din raportul dintre wattaj si ohmaj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amperajul nu este puterea curentului. Amperajul este raportul dintre voltaj si ohmaj sau raportul dintre wattaj si voltaj sau radical din raportul dintre wattaj si ohmaj :)

Asa l-ai bagat de tot in ceata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma retrag dintre DR-isti, trec la DL-isti. Am scos motocicleta la vanzare, pentru ca am demarat discutiile pentru a-mi aduce un DL650 din Germania.

Am pus anuntul aici: /index.php?/topic/697949-vand-suzuki-dr650-rs-kickstart-91/

Daca stiti pe cineva interesat, fac o cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma retrag dintre DR-isti, trec la DL-isti. Am scos motocicleta la vanzare, pentru ca am demarat discutiile pentru a-mi aduce un DL650 din Germania.

Am pus anuntul aici: /index.php?/topic/697949-vand-suzuki-dr650-rs-kickstart-91/

Daca stiti pe cineva interesat, fac o cinste.

E o decizie buna !

Are multe avantaje fata de DR, din cam toate punctele de vedere. Inclusiv decizia de a-l lua din Germania :) acolo unde intretinerea se face.

 

V-stromul, daca e pe alese, iati-l cu scut si crash guard din start pentru ca e mai ieftin asa. Oricum o sa ai nevoie sa le pui ulterior. (vezi ca original + GIVI nu potriveste, trebuie sa fie amindoua de acelasi fel)

Iar daca faci km destui, o sa economisesti din banii dati pe benzina pentru are consumul mic mic mic :) deci poti investi la inceput mai mult.

 

BAFTA

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-stromul, daca e pe alese, iati-l cu scut si crash guard din start pentru ca e mai ieftin asa. Oricum o sa ai nevoie sa le pui ulterior. (vezi ca original + GIVI nu potriveste, trebuie sa fie amindoua de acelasi fel)

 

Crash-bar-ul Givi e mai solid decat cel original.

Poti sa pui crash Givi si scut original cu 2 coliere pentru tevi de gaz + 4 suruburi de 6 mai lungi, e usor de adaptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi acesta e topic pentru DR-uri, si singura legatura cu el este aceea ce imi vand DR-ul, continuu si eu un pic discutia, dar daca o lungim, mai bine ne ducem pe topicul de DL-uri. Asa e, vreau sa mi-l iau din Germania si am purtat cateva discutii cu userul GSX 600 F - vezi /index.php?/topic/18142-aduc-motociclete-pe-comanda/page-124 , care mi s-a parut mai serios dintre cei care aduc moto din Germania. Daca aveti ceva experienta cu baietii astia, dati-mi si mie un pm, sa nu discutam aici. Si lauda si defaimarea publica pot avea efecte nedorite si se poate intelege gresit scopul.

 

Am mai gasit si una in Romania, interesanta ca pret/km. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650-din-2008-520212.html

Daca stiti ceva despre ea, dati pm va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin :

 

Citisem mai demult pe aici ca cineva scria :

 

"uns zilinder, uns problem

zwei zilinder, zwei problem "

 

mare grija la cum o alegi, de preferat sa te ajute cineva care are deja modelul asta de ceva ani si isi poate da seama de punctele slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

irinel2006:

pentru corectitudine se scrie

 

ein Zylinder, ein Problem, zwei Zylinder, zwei Probleme

 

DAR nu sunt de acord, oricum.

 

emilian_rks:

asa este, arata mai solid. In schimb, eu cred intr-un singur lucru: daca cei de la GIVI au scut la care potriveste crashul de la ei atunci varianta care o zici tu este un catir. Coliere , cu suruburi mai lungi, adaptare netestata.. eu nu :)

Crashbarurile se testeaza la impact, si sunt facute sa absoarba energie, cu avarierea minima a motorul si evident fara ranirea pilotului. Orice adaptare se indeparteaza de la deziderat.

Din experienta altora citez ca crashurile de DR750/800 facute de diversi duc la perforat rezervoare, incedii etc.

DE ACEEA IN EU SE ACCEPTA CRASHBARURI DOAR CU "CE" DE CEVA ANI BUNI INCOACE. Oare de ce?

 

florin:

 

fara a ofensea pe nimeni, motorul luat din germania de la neamt, nu de la haendler turc, e cea mai buna afacere. A avea acelasi motor luat din Romania este, dupa mine, greu de atins. Cum zicea irinel2006, cel mai bine e sa vezi/incerci inainte de a lua un motor din germania. STIU, asta inseamna un drum in Germania. Din Romanina e mai simplu cu vazutul dar trebuie sa scazi din pret toate consumabilele care trebuie sa le bagi in motor ca sa ajungi la pret de Germania.

Diferenta e sa te dai urmatorii 15000km si sa te bucuri de ei sau cu gust amar in gura,prin serviceuri, sau pe platforma ... Oricum garantie nu-i, doar pe nou, si acolo cu discutii(la noi)

 

Eu te sfatuiesc sa-ti cauti prieten prin germania si la drum cu banii la punga ... asa nu-i nimeni de vina decit norocul sau ghinionul tau :D

pe la 3500 gasesti usor V-strom650 la 27-30mkm tras la semne !

 

Ca si model e tea mai titrata motocicleta in ultimii ani, si care sta in top ca o idioata :))

Eu n-am sa zic nimic de ea decit ca e urita, in rest ma aplec.

 

BAFTA

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...