Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un ax pentru roata fata nou e vreo 250-300 de ron. Mi-am luat eu anu trecut la DR650. E foarte important sa fie drept. Daca e stramb, discul de frana sta stramb in raport cu etrierul si implicit cu placuta de frana. Pe de-o parte ai o uzura neuniforma a placutelor si a discului si pe de alta parte, scade suprafata de contact intre disc si placute (poti ajunge sa atinga doar cu un colt sau o muchie a placutei. La mine, pata de contact se vedea cam 30% din toata suprafata placutei dupa 200km de la demontarea rotii), franarea avand de suferit foarte mult. Daca ai axul stramb, de fiecare data cand vei da jos roata fata (sa faci o pana sau sa schimbi cauciucul) unghiul dintre disc si placuta se va modifica (atunci cand bagi axul la loc, nu o sa poti sa il rotesti exact in pozitia initiala. Cocoasa indoiturii o sa fie putin mai in fata sau in spatele pozitiei initiale) si pret de cateva sute de km o sa mergi aproape fara frane. Mie nu mi-a explicat nimeni treaba asta si era sa fac vreo 4 accidente in prima suta de km de la demontatul rotii. Nimeni nu stia ce are de nu mai opreste.

 

Un set de placute pentru DR650 e vreo 80 RON. Un disc original vreo 1200 RON. Un disc de la EBC e cam 100 de euro. Cred ca se merita ax nou si ca bani, nu numai d.p.d.v. al sigurantei.

 

Eu zic sa iti iei nou. Ce am povestit sunt lucruri patite de mine. Mobra mea a fost lovita foarte usor. Furca si roata nu au patit nimic. Am avut doar 3 spite rupte. La un accident mai serios, presupun ca situatia explicata de mine se agraveaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ax pentru roata fata nou e vreo 250-300 de ron. Mi-am luat eu anu trecut la DR650. E foarte important sa fie drept. Daca e stramb, discul de frana sta stramb in raport cu etrierul si implicit cu placuta de frana. Pe de-o parte ai o uzura neuniforma a placutelor si a discului si pe de alta parte, scade suprafata de contact intre disc si placute (poti ajunge sa atinga doar cu un colt sau o muchie a placutei. La mine, pata de contact se vedea cam 30% din toata suprafata placutei dupa 200km de la demontarea rotii), franarea avand de suferit foarte mult. Daca ai axul stramb, de fiecare data cand vei da jos roata fata (sa faci o pana sau sa schimbi cauciucul) unghiul dintre disc si placuta se va modifica (atunci cand bagi axul la loc, nu o sa poti sa il rotesti exact in pozitia initiala. Cocoasa indoiturii o sa fie putin mai in fata sau in spatele pozitiei initiale) si pret de cateva sute de km o sa mergi aproape fara frane. Mie nu mi-a explicat nimeni treaba asta si era sa fac vreo 4 accidente in prima suta de km de la demontatul rotii. Nimeni nu stia ce are de nu mai opreste.

 

Un set de placute pentru DR650 e vreo 80 RON. Un disc original vreo 1200 RON. Un disc de la EBC e cam 100 de euro. Cred ca se merita ax nou si ca bani, nu numai d.p.d.v. al sigurantei.

 

Eu zic sa iti iei nou. Ce am povestit sunt lucruri patite de mine. Mobra mea a fost lovita foarte usor. Furca si roata nu au patit nimic. Am avut doar 3 spite rupte. La un accident mai serios, presupun ca situatia explicata de mine se agraveaza.

ADEVARAT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu cred ca e plecata, doar ca aceste motoare au foarte putine defecte... :))) De cele mai multe ori, posesorii discuta unde se pot intalni sa bea o bere.

 

Cat despre partea cu acel ax fata, orice atelier de strungarie care se respecta poate sa iti execute piesa din cel mai bun material la un sfert din pretul de pe piata.

 

E bine de incercat. Cel mai corect e sa mergeti cu axul original la strungar si sa ii cereti sa va faca din acelasi material. E posibil chiar sa aiba legaturi cu vreun atelier de calire si atunci iese o treaba excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

798.8 km facuti Sambata si incheiati cu o pana a prostului la 20 de km de casa. Ma dor toate. :)

 

Cumpar cadru de bord pentru DR650 model carenat. Ma mai intereseaza o sa fara crapaturi sau gauri (de preferat albastra) si carena stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

798.8 km facuti Sambata si incheiati cu o pana a prostului la 20 de km de casa. Ma dor toate. :)

 

Cumpar cadru de bord pentru DR650 model carenat. Ma mai intereseaza o sa fara crapaturi sau gauri (de preferat albastra) si carena stanga.

Foarte tare..... esti tare nenicule....sambata am facut si eu vreo 350 km (cam o suta off) si dupa mi-am scos chilotii cu patentul...noroc ca nu am avut scurgeri ca ramaneam lipit. Un cadru de dr 650 avea Pedros... cauta ca parca are anunt pe forum si e super de treaba.

 

Cei drept....Irinel are dreptate... mobra asta a mea (ca despre altele nu-mi permit) nu prea se strica....doar ma chinui sa repar ce au stricat fostii propietari. Apropo nu are cineva niste spite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Endurache, am eu o sea de DR Big, albastru inchis. E ca noua.

Daca ai 50 de lei si platesti transportul, e a ta.

Daca nu te grabesti, in vreo doua saptamani vin eu la Bucuresti si ti-o aduc, caz in care banii se transforma in bere.

Tentant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare..... esti tare nenicule....sambata am facut si eu vreo 350 km (cam o suta off) si dupa mi-am scos chilotii cu patentul...noroc ca nu am avut scurgeri ca ramaneam lipit. Un cadru de dr 650 avea Pedros... cauta ca parca are anunt pe forum si e super de treaba.

 

Cei drept....Irinel are dreptate... mobra asta a mea (ca despre altele nu-mi permit) nu prea se strica....doar ma chinui sa repar ce au stricat fostii propietari. Apropo nu are cineva niste spite?

Am luat cadru de bord de la pedros. Multumesc pentru pont! Mai caut carena stanga. Daca sunt albe, le iau pe amandoua. Si stanga si dreapta. Si un parbriz original nu ar strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat cadru de bord de la pedros. Multumesc pentru pont! Mai caut carena stanga. Daca sunt albe, le iau pe amandoua. Si stanga si dreapta. Si un parbriz original nu ar strica.

Mă bucur că ai găsit ce-ţi trebe...baftă în continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ?

Mi-as lua unul.

Da se potrivesc.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste oare un cric central de la un DR 650 la un DR 800 ?

Mi-as lua unul.

Cric central am eu...nu stiu daca e original sa nu...asa am luat-o...daca te ajuta cu ceva sa-l studiezi, vedem cum facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

poate vreunul dintre voi doreste sa isi puna roti de strada/supermoto...

vind perechea asta de roti cu tot ce trebuie sa fie montata direct pe DR650...modelul pina in 1996.

pretul este 750 ron negociabil.

0751266925post-12095-0-34188200-1377061512_thumb.jpgpost-12095-0-05189100-1377061525_thumb.jpgpost-12095-0-55417100-1377061551_thumb.jpgpost-12095-0-62901600-1377061585_thumb.jpgpost-12095-0-37297100-1377061643_thumb.jpgpost-12095-0-15254400-1377061659_thumb.jpg

 

 

dimensiuni:

3,50/17-fata

4,50/17-spate

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati posesori de DR 750-800....Am mai propus odata dar nu a iesit nimic.....dar mai incerc. Deci:

Am gasit asta: http://mercador.ro/oferta/suzuki-dr-big-750-IDGOEw.html si parca mai e una cam pe la acelasi pret si acelasi model. Daca sunt printre dumneavoastra care au nevoie de ceva piese de pe o motocicleta de genul celei din link sa facem o cheta, o cumparam intreaga o dezmembrez si impartim piesele. Incep eu....cu ce mi-ar trebuii:

roata fata cu tot cu ax (cauciucul nu-mi trebe)

aripioarele de plastic din continoare rezervorului

ciocul de plastic(aripa superioara)

aparatoarea de disc

si as mai gasi si altele.....eu as putea sa dau in jur de 800 ron. in ideea ca motoreta costa 700 euro (cred ca se poate scoate la 2500 ron) ar insemna ca eu acopar deja 1/3 din costuri. Ce ziceti?



Nimeni? nimic? Poate ceva posesori de dr 650....banuiesc ca roata din spate, bascula, jug, ghidoane.....sunt cam aceleasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care trebuie sa faca ITP-ul si sunt din Buc....recomand un service la intersectia dintre Sos giurgiului si Luica.... foarte de treaba oameni si pretentiile de bun simt. Ca sa nu se creada ca fac reclama dau datele de contact doar pe pm celui care are nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti ITP-istii astia din Bucuresti au cam acelasi tarif (~100 lei) si fac cam acelasi lucru - verifica seriile si asteapta sa treaca timpul alocat operatiunii, pentru a-ti pune stampila.

Nu verifica nimeni lumini, emisii, frane, etc., asa ca toti sunt de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Botosani, ma dispera astia, anul asta in mai mi-am facut itp si au cautat-o peste tot. Pana si franele mi le-au testat pe aparatul ala cu role. Semnalizari, lumini. Tot 100 ron. Sincer mi se pare o super ideie partea cu testatul franelor. Asa esti sigur daca tin sau nu. Aparatul ala este "sincer"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca nu au verificat frane, lumini, etc...ba chiar au facut-o destul de bine, dar nu au cautat bube gen: carene crapate, culoarea prima din talon nu e chiar predominanta, ca e cam zgomotoasa sau altele. Au testat franele, luminile si seriile si gata.



Stimati posesori de DR 750-800....Am mai propus odata dar nu a iesit nimic.....dar mai incerc. Deci:

Am gasit asta: http://mercador.ro/oferta/suzuki-dr-big-750-IDGOEw.html si parca mai e una cam pe la acelasi pret si acelasi model. Daca sunt printre dumneavoastra care au nevoie de ceva piese de pe o motocicleta de genul celei din link sa facem o cheta, o cumparam intreaga o dezmembrez si impartim piesele. Incep eu....cu ce mi-ar trebuii:

roata fata cu tot cu ax (cauciucul nu-mi trebe)

aripioarele de plastic din continoare rezervorului

ciocul de plastic(aripa superioara)

aparatoarea de disc

si as mai gasi si altele.....eu as putea sa dau in jur de 800 ron. in ideea ca motoreta costa 700 euro (cred ca se poate scoate la 2500 ron) ar insemna ca eu acopar deja 1/3 din costuri. Ce ziceti?



Nimeni? nimic? Poate ceva posesori de dr 650....banuiesc ca roata din spate, bascula, jug, ghidoane.....sunt cam aceleasi.

Nimeni? Macar un comentariu....vreau sa fiu bagat in seama....dar de ce nu suna telefonul????/ Alta idee...sa presupunem ca imi vand casa, masina si nevasta , si o cumpar eu urmand sa-mi iau ce am nevoie de pe dansa si restul sa incerc sa vand pentru a-mi recupera din paguba (ce sa iua inapoi nevasta sau masina?:))) este cineva interesat de ceva piese?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...