Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

andrei belcic

Eu zic ca se intelege destul de bine ce am scris lasa comentarile astea prostesti, Postez aici in speranta ca un om cu cap ma va ajuta sa o fac. NU imi plac comentarile astea daca nu itelegi ceva si vrei sa ma ajuti imi specifici si iti explica baiatu pana intelegi dar nu trebuie sa ne batem joc pe forum ca sa mai gresit un cuvand o litera sau nu m-m exprimat corect.

Prin deducere si gandire chiar daca ar fi ceva ce nu ai intelege citind din nou cu cap si mai multa atentie o sa intelegi mai bine, dar daca citesti in batjocura macar nu mai comenta aiurea sa superi pe cineva.

NU STII ce are, NU te mai baga in seama aiurea cu comentari prostesti !

Editat de Marius94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei belcic

Eu zic ca se intelege destul de bine ce am scris lasa comentarile astea prostesti, Postez aici in speranta ca un om cu cap ma va ajuta sa o fac. NU imi plac comentarile astea daca nu itelegi ceva si vrei sa ma ajuti imi specifici si iti explica baiatu pana intelegi dar nu trebuie sa ne batem joc pe forum ca sa mai gresit un cuvand o litera sau nu m-m exprimat corect.

Prin deducere si gandire chiar daca ar fi ceva ce nu ai intelege citind din nou cu cap si mai multa atentie o sa intelegi mai bine, dar daca citesti in batjocura macar nu mai comenta aiurea sa superi pe cineva.

NU STII ce are, NU te mai baga in seama aiurea cu comentari prostesti !

Pentru ca tu ai scris normal ca intelegi. Nu ma intelege gresit dar prima oara am citit de pe telefon si nu am inteles nimic. D-abia acum am recitit si am inteles cat de cat. Nu cred ca se ia nimeni de tine daca mai pocesti un cuvant sau ignori cratima dar macar fraza sa fie cat de cat aranjata. Reciteste si tu prima fraza si vezi cum suna. Vezi ca Andrei a dat destul de multe sfaturi utile pe aici (nu-l cunosc, nu l-am vazut in viata mea....ba chiar parca ne-am contrat p-aci) dar trebuie sa intelegi ca daca ceri ajutorul macar sa fi explicit. Probabil ai fost nervos, agitat cand ai scris si asta e de inteles.

 

Acum despre mobra eu zic asa: aloca o zi doar pentru ea. Cu manualul in mana verifica tot in amanunt : distributie, aprindere (ai valorile in manual), supape.etc. Cu rabdare si meticulozitate. Daca toate sunt in regula da carburatoarele jos, dezasanbleaza-le in bucatele pentru ca mai apoi sa le refaci conform manualului. Si atunci e aproape imposibil sa nu mearga.

 

PS: reglajele de supape si restul le-ai facut dupa manual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am manualu ei eu le-m reglat 0.10 admisie si 0.15 evacuare. MESTERU dupa ce a reglat din nou distributia a facut si reglajul la supape dar nu stiu exact cu ce dimensiuni lea reglat,

DAaca are cineva poze din manual as ramane dator.

SI inca ceva eu cand am schimbat sementi am schimbat si semeringurile la supape si cred ca am incurcat arcurile intre ele le-am pus pe toate pe masa intr-o tava si am dat peste ele si au cazut tot in tava dar pe orizontala. parca stiu ca arcurile au forte diferite ? sau gresesc undeva :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa incerci cu alte bujii. In trecut am avut probleme cu genul asta de bujii. Cand le scoteam afara aveau o scanteie de ma orbeau, cand le montam kariciu. Pe atunci desfacusem carburatie si ma scarpinam in cap, pana a trecut un pensionar si mi-a spus ca nu am nimic de pierdut daca le schimb. Am comandat 2 bujii si ce sa vezi, miracol. Imi venea sa il pup pe batranel, mai tarziu aflasem ca e motociclist din '60 si ca patise asa ceva cu un ij.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa incerci cu alte bujii. In trecut am avut probleme cu genul asta de bujii. Cand le scoteam afara aveau o scanteie de ma orbeau, cand le montam kariciu. Pe atunci desfacusem carburatie si ma scarpinam in cap, pana a trecut un pensionar si mi-a spus ca nu am nimic de pierdut daca le schimb. Am comandat 2 bujii si ce sa vezi, miracol. Imi venea sa il pup pe batranel, mai tarziu aflasem ca e motociclist din '60 si ca patise asa ceva cu un ij.

» Post actualizat in 29 May 2016 07:24

Am uitat sa precizez, pe atunci aveam jawa 350 ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateuri în evacuare ? Asta îți poate da de gândit. Ajunge benzină nearsă acolo.

Dacă nu găsești manual îți trimit eu, doar să spui ce preferi, franceză sau engleză. Bagă adresa de e-mail pe PM sau unde dorești.


» Post actualizat in 30 May 2016 05:15

Întrebare pentru cine are pe acasă arcuri vechi de ambreiaj DR600.

Am schimbat ambreiajul cu totul pentru că începuse să patineze. Spre mirarea mea, arcurile noi (Gecko) care se zice că sunt cu 15% mai puternice decât cele originale, sunt cu sârmă mai subțire decât arcurile vechi, respectiv 2,63 mm față de 3 mm.

Cu toate acstea, kitul nou patinează bine mersi ca și cel vechi.

Discurile metalice conduse, cele noi, sunt și ele mai subțiri cu 2-3 zecimi față de cele vechi.

Colac peste pupăză, unele documentații îndică 7 discuri, altele 6.

În fine, întrebarea : cât de groasă trebuie să fie sârma arcului original ?

Precizez că ambele seturi de arcuri, noi și vechi sunt în specificație (34 mm) și au 37, respectiv 36 mm.

Gata, am băgat naveta de bere la rece ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai cablul prea strans la ambreiaj ? Lasa-i un joc de 3-4mm la cablu. Eu cand am schimbat la a mea discurile cu unele ebc, am folosit atat placile metalice cat si arcurile,pe cele originale si merge super de bine, nu imi patineaza. Am lasat in schimb o lejeritate la cablu.

 

 

Andrei Belcic - ai dreptatea cu sensibilitatea bujiilor. Foloseam la fosta 14N21 apoi am trecut la 14N24 mai reci, insa un set de 14n21 imi facea figura cu scanteia afara , iar cand le montam ba un cilindru mergea iar celalalt infrana motorul. Cand desfaceam gaseam bujia uda, semn ca mergea innecata.

 

 

Muretto - cred ca acum ar fi bine sa scoti berea de la rece :)))

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt deșcă bătrână, nu mă las păcălit de reglaje. Eu tot am sentimentul că mai încape o pereche de discuri acolo...

Să fiu eu norocosul cu modelul ăla de 7 discuri în loc de 6 ?

Am găsit pe undeva pe la americani, pe unul care zicea că a mai băgat un disc de tablă, ca să nu lucreze ferodoul direct pe aluminiu. E drept, nici n-a mai revenit să ne povestească ce rezultate a avut. Ieri am mai desfăcut o Suzi de 400 cmc și am găsit aceeași chestie, sandwișul începe și se termină cu ferodo, Lucrează într-adevăr pe aluminiu, mă rog, dural, ce-o fi.

Sau...revine problema uleiului...semi-sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul meu e cu 7 discuri, insa nu imi amintesc ca ferodoul sa se fi pus in direct cu aluminiu. E un disc mai gross decat celelalte 6, asta imi aduc aminte foarte bine. La discuri in carte era undeva 2.9-3.1 std iar limita de service 2.6. Eu avusesem setul vechi pe care l-am vandut, iar un singur disc avea 2.80 restul erau in apropierea de 2.9.

 

Tu ai unul din discuri mai gros 3 si ceva.... si 2 "saibe mari", distantoare ?

 

Astea is fostele mele discuri, dupa cum observi primul e cel mai gross....sub el intra cele 2 saibe, distantoare mari.


» Post actualizat in 30 May 2016 08:55

Nu am facut niciodata proba cu uleiul semisintetic, nu ma pot pronunta. Mineral vrea, mineral ii dau. Nu are rost sa fac experimente cu alte tipuri de ulei. Din info adunate pana acum , lumea s-a cam plans de semi-sintetic. Pur si simplu nu prea il tolereaza. Face "bubutze pe fata" :))

post-45143-0-36839500-1464597838_thumb.jpg

post-45143-0-23933800-1464597911_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 5 discuri de 3.50 grosime și unul mai subtire de 3,1 mm, așa scrie și în carte.

Tot 6 discuri am găsit și la demontare.

N-am găsit însă cele 2 șaibe, nr.6 și nr.7 din desen. Ziceau niște băieți că merge și fără ele ?! Se pare că ar avea sarcina de a mai prelua din șocuri însă eu nu le-am simțit niciodată lipsa.

Cred că o desfac din nou și îi schimb arcurile.

Empiric, am luat o greutate și am pus-o pe arcul vechi. S-a comprimat 0,7 mm. Pe arcul nou, aceeași greutate a comprimat arcul 1,4 mm.

Concluzie, arcurile noi sunt mai subțiri și mai moi decât arcurile vechi.

Ceea ce era realmente uzat, erau ferodourile.

Ar fi trebuit probabil să pun ferodourile noi și arcurile vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau și bere nu numai dreptate. Dar unde găsesc grosimea pachetului ? Eu n-am văzut pe nicăieri.

Nu merge sa mai adaugi o saiba pe fiecare surub? La mine are rezultate metoda.... si eu am discurile blana si patina rau.....aproape ca nu mai puteam pleca de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia.
IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE
DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA
- NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum
- trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut :))))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor :))))) (DIN nefericire nu a patit nimic )
Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet

Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) :))))))

Editat de Marius94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george13

 

Înainte de a-l desface din nou, vreau să testez un ulei mineral și după aia fac cezariana.

După capul meu, are mult sens și ce spune Chucki , adică dacă vâr o șaibă sub arc atunci apasă mai tare. Vedem în weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu eu am inventat roata. Am citit pe aici si de nevoie a trebuit sa probez si eu. Si chiar merge de cel putin 1000 km. E adevarat ca totusi pare o solutie provizorie. In iarna cand ma apuc de reconditionat e pe lista si ambreiajul care in cazul meu costa cam 700 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia.

IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE

DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA

- NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum

- trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut :))))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor :))))) (DIN nefericire nu a patit nimic )

Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet

Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) :))))))

 

Eu stiam ca dupa segmentare primii kilometrii motorul nu se forteaza , se merge fara smuncituri si accelerari bruste, asta pana se face putin rodajul. Tot din experienta mea iti spun ca acest tip de motor nu trebuie lasat pe loc pornit 60minute, pentru ca racirea lui se face atat cu aer cat si cu ulei, ori la relantiu, nici pompo nu baga cum trebuie , nici aerul nu circula si ai sa te trezesti cu un motor calat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...