Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva...

Mi-ai citit gandurile. Eu am preferat sa nu ma complic. Am luat o toba stoc de suzuki gsxr (cred) am refacut traseul de la imbinare pana la toba din inox (toba este tot inox si cica titan) si nu ma mai doare capul. Recunosc ca sunt un pic mai comod si am preferat asa decat sa umblu pe la tot felul de meseriasi sa marog de ei. Tot cam atat cred ca a costat. Si sigur nu va ceda pe nicaieri.

post-72436-0-14036700-1468437140_thumb.jpgpost-72436-0-75071500-1468437141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza m-am gandit si eu la o alta toba sau tobe, dar am dorit sa pastrez pe cat posibil originalul. Aseara nu am mai avut rabdare si le-am montat pe motor in ideea de a vedea daca vin corect fara sa atinga pe undeva si daca ini mai sufla pe undeva. Clar fata de cum era initial cu ambele tobe sparte, arse, iar cotul fisurat, acum am un sunet gros, frumos, calm. La relantiu zici ca e motor electric. Sunt super de incantat. Ca si costuri nu e secret : 15 ron teava , 40 strungar pentru subtiat si pentru piesa de la imbinari, 85 sudatul. Desfacandu-le acum pe ale mele desi pe exterior aratau excelent din cauza ornamentului aluia impuscat cu pocnituri, sub el tabla ai era complet arsa. Eu unul nu m-as incurca cu altele sh pentru ca nu pot crede ca ar putea fi in stare ireprosabila.

» Post actualizat in 14 Jul 2016 04:24

In prima faza m-am gandit si eu la o alta toba sau tobe, dar am dorit sa pastrez pe cat posibil originalul. Aseara nu am mai avut rabdare si le-am montat pe motor in ideea de a vedea daca vin corect fara sa atinga pe undeva si daca ini mai sufla pe undeva. Clar fata de cum era initial cu ambele tobe sparte, arse, iar cotul fisurat, acum am un sunet gros, frumos, calm. La relantiu zici ca e motor electric. Sunt super de incantat. Ca si costuri nu e secret : 15 ron teava , 40 strungar pentru subtiat si pentru piesa de la imbinari, 85 sudatul. Desfacandu-le acum pe ale mele desi pe exterior aratau excelent din cauza ornamentului aluia impuscat cu pocnituri, sub el tabla ai era complet arsa. Eu unul nu m-as incurca cu altele sh pentru ca nu pot crede ca ar putea fi in stare ireprosabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ irinel

A ieșit bine, vreo doi-trei ani nu te mai doare capul. Eu am dat pe cotul de evacuare cu negru termorezistent și spre mirarea mea, încă rezistă. Producătorul zice că ține la 600 grade.

Din ce știu eu, acolo e ceva mai mult, am măsurat temperatura la un BMW F650, lăsat la relanti 5 minute, vara, cotul se făcuse roșu și temperatura era 630.

Din păcate, nu mai am termometrul ăla ca să verific și la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu m-as incurca cu altele sh pentru ca nu pot crede ca ar putea fi in stare ireprosabila.

 

 

Se gasesc...numai eu am dat vreo 3 de-a lungul timpului care erau f bune. Zgomotoase(de asta nu imi placeau), dar bune. Insa gasesti, pt. ca majoritatea sunt din carbon, aluminiu, alte aliaje, in cel mai rau caz, au 1-2 zdranganeli de la sarmele din interior... scoti capacul si le mai rezolvi.

 

 

Mi-ai citit gandurile. Eu am preferat sa nu ma complic. Am luat o toba stoc de suzuki gsxr (cred) am refacut traseul de la imbinare pana la toba din inox (toba este tot inox si cica titan) si nu ma mai doare capul. Recunosc ca sunt un pic mai comod si am preferat asa decat sa umblu pe la tot felul de meseriasi sa marog de ei. Tot cam atat cred ca a costat. Si sigur nu va ceda pe nicaieri.

Nu arata rau deloc! La noi e problema cu meseriasii, insa daca stii cate unul, e 'aur'! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca m=am tampit....ori astia cu magazinele moto de prin Bucuresti sunt niste idioti. Deci: azi am constatat ca pe spate franez cu fierul (iar) si pentru ca masina o am in service de o saptamana si mai dureaza nu ma pot lipsi de mobra. Asa ca am zis sa caut pe magazinele din mucuresti (mymoto, kronaut, scorpio-az) placute pe stoc pentru a mea mobra sa trec maine in drum sa le iau si pe marginea soselei sa le si montez. SURPRIZA: nu ca nu am gasit dar nici macar nu reusesc sa caut cumva dupa model, marca, etc... Cum draq vor sa vanda astia? Obligat maine dimineata sa stau calare pe telefon. Stie cine care este codul placutelor spate pentru un dr 800 din 90 SR42 sau unde il pot afla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asa am patit eu in trecut cand mi-am comandat placute fata, spate pe baza certificatului si peste 3 luni cand m-am dat sa le schimb am constatat ca alea de pe fata nu aveau nici o treaba cu ce aveam eu nevoie. Am luat placutele de fata vechi in casa si am inceput google -imagini. A mea e sp42b din 90....dar placutele de fata sunt de la un model mai nou.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred e vorba de codul 69100-12810-000, se pare că-vreo 40 de euro, mai verifică și tu. Sursa

http://www.pieces-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=534&PartsListID=2005603

Multumesc.

 

pai asa am patit eu in trecut cand mi-am comandat placute fata, spate pe baza certificatului si peste 3 luni cand m-am dat sa le schimb am constatat ca alea de pe fata nu aveau nici o treaba cu ce aveam eu nevoie. Am luat placutele de fata vechi in casa si am inceput google -imagini. A mea e sp42b din 90....dar placutele de fata sunt de la un model mai nou.

La mymoto nu sunt...la scorpio az nu am mai avut rabdare sa deschida...la kronau e cel mai tare...au o gramada de placute saito dar nu stiu corespondenta pentru motorete. Adica nu prea stiu ce vand. Inca caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi prezint un pic problemele, aparent fara sfarsit...

Am desasamblat capacul de la stator ca sa intind lantul. la reasamblare e posibil sa fi pus pinioanele gresit(e varianta cu electromotor) si s-a incazlit foarte tare cablul de la releul de pornire la electromotor, si nu mai putea sa se invarta. In urma acestei operatiuni aparent s-a stricat contactul de la releul de pornire(am luat altul repede). Dupa inca o desfacere-doua cred ca am pus bine pinioanele de data asta dar aparent nu prea poate sa mai invarta motorul. Am masurat bateria, tensiunea se pare ca a cazut la 6V....

Printre altele, acum cateva zile am incercat sa reglez distanta la supape cu lera (0.1 mm). Toate bune si frumoase, aliniat rotorul in dreptul vizorului sa se vada T si purces la reglat. Dupa ce mai mai invartit cateva ture vibrochenul, am masurat din nou distanta. Se pare ca nu mai era nici pe departe aceeasi. Am repetat procedeul de cateva ori pana le-am lasat intr-o pozitie in care pareau sa mearga. Parerea mea e ca lantul de distributie e intins peste maxim si nu mai tine supapele in aceeasi pozitie(poate si intinzatorul e cam obosit ca parea oarecum reparat...).

Planul ar fi sa dau jos chiulasa cu totul acum, sa rectific la un atelier ceva supapele(era o idee si cu pasta verde si sa le invart in locul lor ca sa se auto aseze, dar am inteles ca nu e o varianta prea serioasa..). In plus am cumparat semeringuri noi de ulei pt supape, pentru ca imi cam scotea si fum.

 

Revenind la problema cu lantul de balansare, dupa cum a zis Chucki, nici eu nu cred ca vibratia e doar din cauza ca e lantul intins.. mai probabil nu e aliniat corect lantul cu semnele de pe pinoanele contagreutatilor. Dar intai ar trebui sa reusesc sa desfac suruburile de la rotor(trebuie o cheie de 36 cu bucla) si un extactor. Inteleg ca nu e o idee prea buna sa bat in arbore cu un ciocan pentru ca rulmentii ar putea fi afectati destul de rau.

 

Alta problema(inteleg ca ar putea fi de la nivelul din carburator) e in felul urmator: daca e la relanti/stau pe loc si franez, motorul isi incetineste turatia, sau daca franez brusc(chiar si cand sunt pe loc si tin frana fata) se opreste instant...

 

Mai revin, sper sa mai primesc unele sfaturi, mai ales ca m-am cam descurajat.... multe pentru un incepator. Noroc ca am manualul.

Multumesc pentru atentie. Mai pun update-uri daca va intereseaza. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O grămadă de probleme...dar după cum sunt expuse nici nu știu ce să cred. De exemplu aia cu frânatul stând pe loc. Sau aia cu lanțul de distribuție care nu ține supapele pe poziție. Sau cheia cu buclă...

Sunt niște chestii care dacă n-ar fi spuse la năduf ar face obiectul unor comentarii răutăcioase.

Dar revenind, le luăm încet, pe rând, una câte una. Din contradicții se naște adevărul.

Să o luăm cu începutul, pe unde poți fi localizat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi prezint un pic problemele, aparent fara sfarsit...

Am desasamblat capacul de la stator ca sa intind lantul. la reasamblare e posibil sa fi pus pinioanele gresit(e varianta cu electromotor) si s-a incazlit foarte tare cablul de la releul de pornire la electromotor, si nu mai putea sa se invarta. In urma acestei operatiuni aparent s-a stricat contactul de la releul de pornire(am luat altul repede). Dupa inca o desfacere-doua cred ca am pus bine pinioanele de data asta dar aparent nu prea poate sa mai invarta motorul. Am masurat bateria, tensiunea se pare ca a cazut la 6V....

Printre altele, acum cateva zile am incercat sa reglez distanta la supape cu lera (0.1 mm). Toate bune si frumoase, aliniat rotorul in dreptul vizorului sa se vada T si purces la reglat. Dupa ce mai mai invartit cateva ture vibrochenul, am masurat din nou distanta. Se pare ca nu mai era nici pe departe aceeasi. Am repetat procedeul de cateva ori pana le-am lasat intr-o pozitie in care pareau sa mearga. Parerea mea e ca lantul de distributie e intins peste maxim si nu mai tine supapele in aceeasi pozitie(poate si intinzatorul e cam obosit ca parea oarecum reparat...).

Planul ar fi sa dau jos chiulasa cu totul acum, sa rectific la un atelier ceva supapele(era o idee si cu pasta verde si sa le invart in locul lor ca sa se auto aseze, dar am inteles ca nu e o varianta prea serioasa..). In plus am cumparat semeringuri noi de ulei pt supape, pentru ca imi cam scotea si fum.

 

Revenind la problema cu lantul de balansare, dupa cum a zis Chucki, nici eu nu cred ca vibratia e doar din cauza ca e lantul intins.. mai probabil nu e aliniat corect lantul cu semnele de pe pinoanele contagreutatilor. Dar intai ar trebui sa reusesc sa desfac suruburile de la rotor(trebuie o cheie de 36 cu bucla) si un extactor. Inteleg ca nu e o idee prea buna sa bat in arbore cu un ciocan pentru ca rulmentii ar putea fi afectati destul de rau.

 

Alta problema(inteleg ca ar putea fi de la nivelul din carburator) e in felul urmator: daca e la relanti/stau pe loc si franez, motorul isi incetineste turatia, sau daca franez brusc(chiar si cand sunt pe loc si tin frana fata) se opreste instant...

 

Mai revin, sper sa mai primesc unele sfaturi, mai ales ca m-am cam descurajat.... multe pentru un incepator. Noroc ca am manualul.

Multumesc pentru atentie. Mai pun update-uri daca va intereseaza. Numai bine!

Cred ca inceputul ar fi sa ne spuna ce mombra e. Mai apoi sa ia manualul pentru inspiratie. Nu te supara pe mine dar nu cred ca e vre-un vrajitor p-aci.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 12:01

Eu m-am resemnat....merg fara placute spate pana marti-miercuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc, sunt cam nou si aici pe forum si pe forumuri in general. De obicei doar citesc.

Mobra e un DR650 RSE din 91. seria SP43A. Prin Bucuresti sunt...

Scuze ca le-am pus cam haotic, dar de vreo cateva luni de cand am luat-o nu prea am apucat sa ma plimb mai deloc. Si acum m-am ambitionat(nu stiu daca in sensul bun) sa o repar pentru ca imi place aceasta activitate si sper sa-mi iasa. De ex. am reusit sa repar ambreiajul care facea destul de urat, desi un mecanic mi-a schimbat discurile de frictiune. A trebuit sa-mi lase piulita aceea mare un pic libera pentru ca altfel, cand bagai in viteza, avea tendinta sa plece cu tine. Am mai avut un ambreiaj luat de pe olx(cam prost de altfel) si inca niste discuri de la un prieten. Dupa ca am masurat toate discurile cu un micrometru le-am reasamblat si a mers bine. Un lucru important: am schimbat placa de presiune. A mea era cam mancata.

Zilele astea reiau ostilitatile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar pana in Iasi nu-mi vine sa ma duc. Stai ca poate ma intelegi gresit: placute am de unde sa iau dar vin in 2-3 zile. Problema era ca eu voiam sa le gasesc pe stoc in Bucuresti ca am de bantuit ca draq.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai pui pentru 2-3 zile ? Eu am asteptat comanda 7zile si cand eram fericit ca le-am primit m-am trezit cu incurcatura. Uite asa aveam eu nevoie ca alea din dreapta si mi-au adus power motors pe alea din stanga.

post-45143-0-63238300-1468588696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_366_2945_7367_7183&products_id=33&zenid=8l4hquli0gtu260r5olq028q72

 

 

Mcb597 eu din astea mi-am cumparat.....sunt bune.


» Post actualizat in 20 Jul 2016 08:42

Aseara am iesit la un test cu noile tobe, de cand au fost montate nu am iesit deloc cu ea din cauza timpului. De pornit am mai pornit-o, dar fiind intre blocuri, nu mi-am permis de a face mai multe teste , decat acela de a-o tine la relantiu. Primele impresii....Uau...!!!! Parca e alta motocicleta. Am ajuns acasa fara dureri de cap, iar pe drum sunetul scos e foarte frumos, pe accelerari, pe viteza constanta. Am depistat in schimb o problema veche cu care ma confrunt de foarte multi ani si anume sus la capacul cu furcile care sustin culbutorii am iar un pic de umezeala de la ulei. Oricat am incercat se pare ca nu reusesc deloc sa opresc aceasta sapurare de ulei. Am incercat cu rezosil ...cu fel si fel de vraji, insa nimic nu functioneaza sa nu mai vad pe acolo pete de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_366_2945_7367_7183&products_id=33&zenid=8l4hquli0gtu260r5olq028q72

 

 

Mcb597 eu din astea mi-am cumparat.....sunt bune.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 08:42

Aseara am iesit la un test cu noile tobe, de cand au fost montate nu am iesit deloc cu ea din cauza timpului. De pornit am mai pornit-o, dar fiind intre blocuri, nu mi-am permis de a face mai multe teste , decat acela de a-o tine la relantiu. Primele impresii....Uau...!!!! Parca e alta motocicleta. Am ajuns acasa fara dureri de cap, iar pe drum sunetul scos e foarte frumos, pe accelerari, pe viteza constanta. Am depistat in schimb o problema veche cu care ma confrunt de foarte multi ani si anume sus la capacul cu furcile care sustin culbutorii am iar un pic de umezeala de la ulei. Oricat am incercat se pare ca nu reusesc deloc sa opresc aceasta sapurare de ulei. Am incercat cu rezosil ...cu fel si fel de vraji, insa nimic nu functioneaza sa nu mai vad pe acolo pete de ulei.

Ai incercat sa faci garnitura din clingherit (fermit, marsit)?

 

Azi pentru mine a fost o zi foarte productiva: Am reusit sa scot masina din service dupa 2 saptamani...sper sa fie ce trebuie si sa nu trebuiasca sa ma-ntorc iar.

Au venit si placutele.. au venit si ieri dar nu pentru dr big. Au gresit comanda. Azi au venit iar. Nici acu nu sunt chiar ce trebuie (ceramice) dar macar am ce sa pun in locul tablelor. Si am primit si reducere pentru ca au gresit comanda. Am dat doar 90 ron pe dansele. Montat. Fericit.

post-72436-0-80571400-1469033390_thumb.jpgpost-72436-0-94216200-1469033402_thumb.jpg

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai aveai putin si ramaneai doar cu urechile de la placute. Astea ar putea fi definitia la "rashket". :)) O sa trebuiasca sa caut ceva foarte subtire sa incerc sa pun sub capac. De capac eu au prinse furcile alea. Curios ca pana acum nu a incercat nimeni cu garnitura.


» Post actualizat in 21 Jul 2016 17:37

 

Nici asta nu a pus nimic, insa ma vad nevoit sa fac ca el peste tot prezoane cu 8 in chiuloasa si 6 in partea de sus. Deja am facute 4 prezoane, cred ca voi face peste tot , dau motorul jos si sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, revin cu update-uri. (DR650 RSE '91)

Am vrut sa intind lantul de balansare asa ca am desfacut capacul de la rotor.Am reusit sa intind lantul ca in manual, am pus totul la loc si cand am dat la cheie electromotorul nu prea a reusit sa invarta motorul. In acelasi timp firul de la releul de pornire la electromotor s-a incalzit f tare de frigea. chiar a iesit un pic de fum de la contacte si aparent s-a stricat si releul de pornire.(am luat altul dup-aia). Intre timp a murit si bateria, am pus-o la incarcat. Am mai demontat o data capacul, m-am mai uitat o data la amplasarea pinioanelor de pornire- posibil sa le fi pus gresit desi nu stiu cum- le-am pus conform cu poza asta dar tot nu a mers. Electromotorul in gol se invarte liber. Oarecum suparat am decis sa desfac tot motorul in bucatele...

Dupa ce am avut toate piesele(garnitura de chiulasa noua, garnitura noua capac alternator), am reusit sa reasamblez motorul dupa ce am fost sa-mi planeze chiulasa si sa-mi rectifice supapele(pus simeringuri supape noi). Pus distributia etc. Motorul a pornit impins pentru ca dupa ce am pus chiar si alta baterie buna, tot nu reusea sa invarta arborele...

starter_clutch.png

Acum va intreb pe voi, ce cauze posibile ar putea fi:

- carbuni uzati(am observat ca sunt 4 carbuni in cruce. daca o pereche e uzata, in gol rotorul se invarte dar cand e in sarcina nu mai poate, se blocheaza, trage curent mare si se supraincalzesc firele de alimentare)

- vreo saiba lipsa

- s-a stricat ambreiajul de pornire(torque limiter - piesa care vine imediat langa axul electromotorului se vede in poza in dreapta jos) sau poate alt pinion de legatura.

Maine dimineata sper sa desfac si electromotorul sa inspectez carbunii. Mentionez ca, coroana de pornire merge bine, adica pe sensul de pornire tine contra si invers se invarte liber.

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum să pui greșit pinioanele alea. Eu cred mai repede că e vorba fie de motor fie demaror. În primul caz, scoate bujia și vezi la pedală (dacă are) să se învârtească ușor. Daca nu are kick starter, bagă într-o viteză mai mare și învârte de roată.

În cazul al doilea, aș bănui joc în lagărele rotorului. Dacă nu există jocuri nici acolo, verifică zona în care carbunii calcă. Dar cel mai bine e să mergi la un electrician pentru că demaroarele au nevoie de niște măsurători care nu se fac cu uneltele obișnuite (avohmetru de amator sau chestii de genul). Nici eu nu mă pricep la electrică, dacă m-aș pricepe aș fi bogat acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand cele de mai sus. zau ca ma bucur ca a mea are doar kick start. Parca se pierde din farmecul pornirii unui motor, cand pui fundul pe sa si apesi butonul sa o ia. E mai elegant fara indoiala, dar si mai problematic. E posibil sa ai spire in scurt in demaror de aici si lipsa de putere si fire incalzite . Ala trebuie dat jos si masurat. Poti chiar sa il alimentezi aparte sa vezi daca invarte in gol si daca are sunetul normal de demaror. Nu stiu daca e pe baza de carbuni, dar nu ar strica sa arunci un ochi pe ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am reusit sa desfac electromotorul, am gasit carbunii cam mancati si plasticul izolator spart. Am pus carbunii la loc si izolatia am refacut-o cu un carton si un tub de plastic pus pe surubul de plus si motorul se invarte, dar totusi neconvingator. In plus pe unul din magnetii statorului se observa urme de uzura: aparent rotorul a atins in acel loc magnetul, nu-mi explic cum... poate cand s-a mai umblat la el...

As vrea sa va intreb daca stie cine de unde si ce carbuni ar putea fi compatibili cu acest electormotor, nu de alta dar piesa originala e vreo 220 lei. As cumpara doar carbunii si sa ii ajustez cu o freza ceva ca sa intre. exclus carbuni de dacie deoarece au 2 fire.

Uite si cateva poze de la electromotor...

https://goo.gl/photos/wmTRrH1YAKBatwJW8

 

In plus mi-a aparut urmatoarea problema:

Ca sa dau jos EM am dat jos si galeria si intinzatorul de lant. dupa ce le-am pus la loc, motorul a pornit cu greu(cu alta baterie, a mea e cam dusa) si se aude un clantanit puternic care nu se auzea ultima data cand am umblat. Presupunerea mea este ca atunci cand am scos intinzatorul de lant(de distributie) lantul s-a relaxat iar burta rezultata s-a lasat in jos si cumva a sarit un dinte pe pinionul de la arborele cotit cand am mai miscat motorul inainte si inapoi...

 

Numai bine

Editat de mihneawalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa cum ziceam, verifică să nu ai jocuri în bucșe/rulmenți. Altfel nu are cum să se atingă statorul de rotor.

Poți folosi orice cărbuni care se apropie cât de cât de ai tăi, să fie mai mari. Tai cu pânză de bomfaier și îi ajustezi la cota care care îți trebuie ție.

Așa am procedat și eu, am folosit cărbuni de la un ARO pentru un Renault 18. Ai grijă ca partea cu firul să rămână centrată.

Dacă dai jos întinzătorul,lanțul n-are cum să sară un dinte, dacă chiar o face, poți să-l arunci liniștit.

Ca să-ți faci o idee cât e jocul în lanț, eu am mers fără patina întinzătorului cam 700 de kilometri. Ok, mergea prost, dar mergea...

Poate trec să arunc un ochi week-endul celălalt, că ăsta plec. Urcăm la 2600 metri pe ”Drumul morții” ...așa că dacă nu mai dai semne de viață, știi de ce :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...