Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai pm

Vand disc frana fata marca EBC, cod stantat pe disc 6076 (cod produs MD6076D) pentru DR cu 4 (patru) gauri de prindere in butuc. E nou, nemontat niciodata. Pret 350 RON. Pe wemoto e 104 euro plus transport. http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/dr_650_rsl_rsm_sp42a/90-91/picture/disc_front_ebc_-_left_hand/

 

Lista motociclete compatibile:

DR 650 RL/RM (SP41A) (1990>1991) FRONT

DR 650 RSL/RSM (SP42A) (1990>1991) FRONT

DR 750 SJ (SR41A) (1988) FRONT

DR 750 SK (SR41A) (1989) FRONT

DR 800 SL (SR43A) (1990) FRONT

 

L-am cumparat acum vreo 2 ani si mi-am adus aminte de el. Eu am DR650 RS din '91. Discul l-am cumparat dupa cod. Cand sa il montez am vazut ca eu am alta furca si butuc fata de ce a fost pe modelul meu. Probabil ca motocicleta a fost pocnita de fostii proprietari care au inlocuit furca/roata cu alta mai noua cu disc mai mare. Nu se potriveste nici la gauri si nici la diametru cu etrierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Atențiune, atențiune ! Lăsați aparatele deschise !" era un anunț în ziua de 23 august 1944.

La 73 de ani de la aceste evenimente, anunțul revine, Pentru că mâine 10 ianuarie se anunță cea mai friguroasă zi a anului, fanii DR vor avea ocazia să afle cum pornește un DR600 la minus 15 grade (sau câte or fi...)

Pentru că e iarnă și putem. Detalii mâine.


» Post actualizat in 10 Jan 2017 15:23

M-am laudat degeaba, se pare ca nu e suficient de frig:) Cel mai intelept cedeaza. Am cedat eu dupa 15 minute...


» Post actualizat in 10 Jan 2017 15:29

Un scurt clip care se poate multiplica de 50-60 de ori.

post-86604-0-28501100-1484062143_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Sunt nou venit in grup, am cumparat de curand un DR650RSE din 1992.

Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara consumabile si eventual piese pentru el.

Am nevoie de contactul de la frana de mana, am demontat protectia de pe partea dreapta si contactul respectiv s-a dezintegrat.

Editat de 90mat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Sunt nou venit in grup, am cumparat de curand un DR650RSE din 1992.

Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara consumabile si eventual piese pentru el.

Am nevoie de contactul de la frana de mana, am demontat protectia de pe partea dreapta si contactul respectiv s-a dezintegrat.

Diagrame de piese cu coduri gasesti aici:

https://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?q=suzuki-bike-parts

 

Piese gasesti pe wemoto (si aftermarket si originale).

http://www.wemoto.com/

 

Sau pe louis:

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/suzuki-dr-650-rse-rseu/sp43b/0379?bikes=0379

» Post actualizat in 10 Jan 2017 21:39

"Atențiune, atențiune ! Lăsați aparatele deschise !" era un anunț în ziua de 23 august 1944.

La 73 de ani de la aceste evenimente, anunțul revine, Pentru că mâine 10 ianuarie se anunță cea mai friguroasă zi a anului, fanii DR vor avea ocazia să afle cum pornește un DR600 la minus 15 grade (sau câte or fi...)

Pentru că e iarnă și putem. Detalii mâine.

» Post actualizat in 10 Jan 2017 15:23

M-am laudat degeaba, se pare ca nu e suficient de frig:) Cel mai intelept cedeaza. Am cedat eu dupa 15 minute...

» Post actualizat in 10 Jan 2017 15:29

Un scurt clip care se poate multiplica de 50-60 de ori.

Am reusit eu la -10 grade in 2011. Pedale 35 de minute sa o pornesc si aproape 3 zile de furnicaturi in maini de la frig (m-am si plimbat).

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe -12 am ars doua seturi de bujii, demontat, montat rezervorul de vreo duzina de ori, pus crocodil de la camion, si undeva de la 9 dimineata, pe la 3 dupamasa a pornit....

mi-a ajuns, fwutui!

urmatoarea tentativa de pornire, la plus 2 grade, pana atunci amandoi avem timp sa meditam ;)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Sunt nou venit in grup, am cumparat de curand un DR650RSE din 1992.

Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara consumabile si eventual piese pentru el.

Am nevoie de contactul de la frana de mana, am demontat protectia de pe partea dreapta si contactul respectiv s-a dezintegrat.

 

Nu mai mesteriti la ele in frig, ca se dezintegreaza tot ce e plastic sau cauciuc. Bagati-le in casa sau asteptati vremuri mai calde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, m-ați făcut invidios cu reușitele voastre sub minus 10 grade dar în același timp trebuie să recunosc că ați dat dovadă de mai multă implicare.

Eu, în afară de constatarea că motorul se rotește mult mai greu, evident, din cauza uleiului gros, n-am avut nici un aditiv suplimentar. Eram sigur că găsesc în cămară o butelcă cu aditiv de prune dar ...n-a fost să fie. Și așa, lipsit de aditiv, după ce mi-a trecut vreo două secunde prin cap să schimb uleiul, să-i încălzesc bujiile, să-i suflu aer cald cu feonul și să-i dau cu spray de pornire în filtru, am renunțat.

În concluzie, fără aditiv prunic...nu merge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gradele trebuie să fie direct proporționale cu temperatura! Dacă vara merge cu bere de 5-8 grade, iarna-i musai să fie mai mult.

Off topic și nu prea : am prins la ieșirea de la Peștera Urșilor o promoție...mamă, mamă, și de pere și de prune.

Dacă motorul consumă 5,5 % omul trebuie să consume tot ...5,5 la suta ...de zile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă motorul consumă 5,5 % omul trebuie să consume tot ...5,5 la suta ...de zile?

nu-i buna aritmetica ta colegu...., pe asfalt daca facem proportionalitatea, murin de sete!

hai la offroad...... DRul meu in padure consuma 10-11 la suta :crack:

deci 10-11l la 100 zile, rezulta un deţ pe zi

ceea ce e destul de putin! :alcy:

trebuie marit consumul! ...la noi, nu la mobra ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor. Pentru cine este interesat si are nevoie...am o foaie(pinion mare) de big 800 cu 47 de dinti . Este JT. Am luat motocicleta cu chitul de lant nou nout. Apoi dupa cateva drumuri pe forestiere am ajuns la concluzia ca un 48 de dinti m ar ajuta mult mai bine p off. Sunt incepator e astfel de tip de motoreta. Deci ...am cumparat pinionul..l am montat..si a venit nemernica d zapada. Nu stiu cum se va comporta p off cu un dinte in plus insa sunt comvins ca va fi mai bine. Asadar..care aveti nevoie de un pinion cu 47 dinti in stare excelenta..lasati aici un raspuns sau un PM cu un nr d tel si vb. Respecte si un nou an bun sa avem.

» Post actualizat in 12 Jan 2017 21:37

Ps. Poze am sa fac maine si am sa le postez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@apriliacluj

 

Absolut de acord. Dar ....pentru că suntem ingineri ne place precizia. Cu cât este egal un deț - 100, 50 sau 25 ? Din calcul ar reieși prima variantă însă...

 

deț, dețuri, s.n. – (reg.) Unitate de măsură pentru lichide, echivalent cu un decilitru. Uzual: un pahar de horincă. – Cf. germ. Dezi(liter) „decilitru”; magh. deci „o sută de grame”(Țurcanu, 2005; MDA).

deț, -uri, s.n. – Unitate de măsură pentru lichide, echivalent cu 25 sau 50 g. Uzual: un pahar de horincă. – Cf. germ. Dezi(liter), magh. déc (Țurcanu 2005).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da colegu, prima varianta, 100ml :10:

ca doara nu din spital venim sa fim bonavi sa nu putem consuma cateva deţ-uri :crack: :crack:

 

 

 

@Kreptor: romimoto.ro it aduce JT sprockets! recomand!

ai putea linistit sa alegi varianta cu cei mai putini dinti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 10 Jan 2017 15:23

 

M-am laudat degeaba, se pare ca nu e suficient de frig:) Cel mai intelept cedeaza. Am cedat eu dupa 15 minute...

» Post actualizat in 10 Jan 2017 15:29

Un scurt clip care se poate multiplica de 50-60 de ori.

un fas cu spray de pornire face minuni. Fie ii dai singur dar va trebui sa plece de cateva ori; fie te ajuta un prieten si o tine 1-2 secunde din spray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un fas cu spray de pornire face minuni. Fie ii dai singur dar va trebui sa plece de cateva ori; fie te ajuta un prieten si o tine 1-2 secunde din spray.

Cand dai la pedala nu are cine ce sa tina 2 secunde. :) Tragi decompresorul, apesi pedala usor pana revine maneta decompresorului in pozitia initiala, lasi pedala sa revina sus si ii dai pedala sanatoasa. Asa se porneste corect DR-ul. Operatiunea se repeta pana cand porneste sau pana cand te biruieste.

» Post actualizat in 15 Jan 2017 15:29

Salut.

Imi spune si mie cineva ce unsoare folosim pentru bascula spate.

Multumesc

Poti sa incerci cu asta: https://www.louis.de/en/artikel/castrol-multipurpose-grease-lm2-300g/10038147?list=272973346&filter_article_number=10038147

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si la multi ani tuturor. Acu am si eu nevoie de ajutor caci am facut mobra bucati si ma chinui s-o fac la loc.1. Se pote si cum sa schimb lantul de la balansieri fara sa desfac rotorul? Nu am presa si deja ma depaseste bugetul la cate scule am luat.2. Stie cineva sau e vre-un dr-ist care sa poata reface scaunele la supapa si schimb de semeringuri? Nu moka. Dar prefer sa platesc un coleg decat sa ma duc la service si sa platesc o operatiune facuta mai bine sau mai prost. Cred ca pot sa o fac si eu dar pentru prima oara mai bine doar asist.Multumesc.Sry pt greseli dar iar bag de pe tel.@kreptor felicitari pt achizitie.

» Post actualizat in 15 Jan 2017 21:10

Am uitat sa specific ca chiloasa e data jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos man. Spuneam mai sus ca tevin cu poze ptr pinionul mare pe care il am de dat si care este in stare fff buna..(este doar infruntit..) . Are 47 de dinti..si vreau 50 lei p el. Respect!

» Post actualizat in 16 Jan 2017 15:10

...

post-8227-0-27128200-1484579151_thumb.jpg

post-8227-0-78747900-1484579268_thumb.jpg

post-8227-0-77090700-1484579323_thumb.jpg

post-8227-0-08145800-1484579402_thumb.jpg

post-8227-0-57536300-1484579448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic la rectificare cu pasta. Supapele etanseaza destul de bine. Adica intoarsa chiuloasa, umplut cu benzina a durat cam 2 zile pana sa se goleasca aproape de tot. Deci nu cred ca e cazul si nu pin supape noi. Deci....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic la rectificare cu pasta. Supapele etanseaza destul de bine. Adica intoarsa chiuloasa, umplut cu benzina a durat cam 2 zile pana sa se goleasca aproape de tot. Deci nu cred ca e cazul si nu pin supape noi. Deci....

 

In 2 zile cred ca benzina aia s-a evaporat, mai degraba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...