Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si pentru ca am promis ca scriu dar pentru ca m-a futut o lene munumentala am sa scriu pentru 3 saptamani.

Inca de cand m-am apucat de mobra mi-am dat ca termen sfarsitul lui februarie - maxim 18 martie. Dincauza diferitelor probleme (refuzul doamnei de a primi axa cu came, frig,etc...) era sa depasesc acest termen si probabil as fi facut asta daca nu aveam nevoie de mobra. Ideea era ca imi trebuia sa plec la plimbare prin tara.

Cand ma apropiam de termen (inceput de martie) totul era ok. Motorul mergea bine, carburatie ok (conform filmuletului) trebuia doar sa o echipez. Cand ma apuc de echipare la dansa nu mai vrea sa porneasca. Desi pana atunci o facea foarte ok. Verific: scanteie este, benzina venea ceva miros pe esapament. Deci ce are? Verific jocul supapelor: praf. Atunci am avut un singur gand: a sarit distributia. Desfac tot motorul verific distributie (nu era sarita), verific si iar verific si iar fac joc supape, il barai pe @RaduCod 2 ore la telefon ca sa constat, dupa aproximativ 2 zile de munca si scremeala ca furtun ce duce benzina la carburator e gatuit.

Morala 1: verifica intai lucrueile usoare si pe urma desfa tot.

Trece timpul si mobra e aproape gata. Mai exact a fost aproape gata pe 18 martie ora 19.00. Ultimile retusuri au fost facute pe 19 martie cand am fost sa o iau si cand as fi vrut sa dau ceva ture (Giurgiu ceva) cu ea pentru a ma reacomoda si pentru a observa eventuale defecte (reglaje, suruburi nestranse, etc). Nu a fost sa fie pentru ca in seara ce trecu am baut ca un porc. Ziua porcului. D-aci si termenul. Cadou de ziua porcului. Deci o iau, merem impreuna acasa.

post-72436-0-16885100-1490551481_thumb.jpgpost-72436-0-09074800-1490551483_thumb.jpgpost-72436-0-80659800-1490551484_thumb.jpgpost-72436-0-67429300-1490551486_thumb.jpg

Pe drum imi face o impresie foarte buna. Trage ca animala, se aude relativ ok. Luni plec cu ea la servici iar la ora 10,30 ma pornesc spre Brasov. Mare greseala. Am ajuns doar poana la Campina, unde speriat de manevra unui BMW-ist cu remorca ma dau spre dreapta, tot spre dreapta pana ciupesc bordura de mai multe ori curoata fata. Asta cumulat cu 60-70 km/h rezulta o cascadorie de toata frumusetea. Multiple rostogoliri (una impreuna, pe urma ne-am vazut fiecare de drumurile noastre) ne oprim. Ma ridic intai eu si ca un cavaler ce sunt o ridic si pe dansa. Evaluez defecte si posibilitatea de a continua drumul (ori spre Brasov ori spre Bucuresti) sau sa chem ajutoare. Am dat 15 secunde la automat si a pornit. Trag de fiare si indrept ce se poate. Abandonez o cutie iar pe ailalta o leg in spatele meu. Cumpar ceva becuri din benzinarie si ne pornim la Bucuresti unde ajungem fara probleme. Asa ca pe 25 martie intra din nou in reparatii dar iese doar o zi mai tarziu.

Morala 2 : Nu pleca la drum intins din prima. Iesiti de cateva ori de acomodare.

Morala 3 : nu pleca la drum intins decat echipat full. Pe mine m-a salvat. Probabil ca si echipat full daca nu aveam cutiile si suportii de cutiii nu mai aveam picior sau era rupt in multe bucati.

post-72436-0-51289700-1490551488_thumb.jpg

Acum mobra functioneaza ok si arata destul de ok. NU am avut rabdare pentru finisaje fine si am sarit operatiuni si piese (rezervor, jug, amortizor spate, bascula....). Are si ceva kg mai putine din cauza fiarelor care nu s-au putut recupera dupa incident.

 

Morala 4: Nu te apuca de o asemenea operatiune daca nu esti sigur ca ai tot ce-ti trebuie: TIMP, TIMP, RABDARE, RABDARE, Bani.

Poze cu ea acum nu am. Am sa-i fac zilele astea.


» Post actualizat in 26 Mar 2017 18:12

hahaha :)

Las ca vedem noi la vara ce stiu cauciucurile alea. Si apropo..... sa sti ca nici Clujul nu-i grozav. aglomeratie mare, poluare si mai mare, gagici uratele si ciudate cu ciorapi roz cu dungulite verzi si mi-am oparit ouale cautand ceva bun de mancare (ceva local.... ca de pizza e plin.... si nici saorma buna n-aveti).

Da macar oamenii sunt foarte ok. Hai sa ne vedem la vara ziua pe motoare si seara la bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valoarea se păstrează. E de groază ce țin ăștia prețul pe afară dar nici înăuntru nu mi-e rușine. Lucrez la un XT250 și mai caut unele mărunțișuri. Găsesc unul cu 200 de dolari în SUA. Căzut, dar avea cam totul pe el. După care apare unul din UK cu...1600 lire ! E drept, buniciel...restaurat, totuși, 1600 de lire!

La ăla din State fac calcule, TVA, transport, vamă etc...dezastru.

Pân' la urmă îmi comand din State două capace de șapte dolari. Când am ajuns să pun laba pe ele prețul lor a crescut la șaptezeci de dolari (transport, taxe vamale, tva). Ori am fost țepuit ca fraier ori nu merită să aduci nimic din SUA.

O seară plăcută, domnilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, pe aceasta cale vreau sa va anunt ca motorul meu e de astazi disponibil pt vanzare. Cativa dintre voi il cunosc/vazut, ii stiu istoricul... Inca nu am apucat sa-i fac poze sa-l pun pe OLX - urmeaza si asta zilele urmatoare. Asigurarea e valabil pana pe 1 apr inclusiv, ITP pana in 2018 vara. Mai am de reparat un cablu ceva pe la o semnalizare si in rest e in parametri.

De ce? Mi-am luat transalp. Nu inseamna ca renunt la DR. Intentionez sa-mi iau unul probabil la anul, modelul nou(dupa 96). Nici nu stiu ce pret sa-i pun, avand in vedere ca este destul de obosit, in ciuda multelor piese schimbate, masurate etc. Actele, bineinteles sunt impecabile, am tot la el. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din 98. cu 2 discuri pe fata, motor de 600. sa speram ca e bun, ca a fost verificat pe cat posibil, inclusiv la un mecanic

Sa o stapanesti sanatos. Totusi cam la ce pret te-ai gandit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sa va stăpâniţi reciproc sănătoşi :)

 

Pe suportul manetei de ambreiaj este un contact care se închide atunci cînd tragi de manetă. CDI-ul/electrica nu dă scânteie sau nu lasă să pornească demarorul dacă contactul nu este închis. Deci este normal. Logica este de a te proteja, să nu pornească demarorul dacă eşti cumva în viteză şi s-o ia motorul din loc. Acelaşi lucru e şi cu cricul lateral dat jos, dacă bagi în viteză se va opri. Cei care au experienţă îşi şuntează contactul, că e enervant. După ce te-ai obişnuit cu comuniste o grămadă de ani, şi ai şi tras câteva trânte pe tema asta te-ai învăţat să verifici că eşti în PM ...

 

La motociclete ambreiajul este umed, adică are ulei între discurile din care e făcut ambreiajul, iar debreierea nu se poate face în totalitate, de aceea fenomenul pe care l-ai observat e perfect normal.

 

Cu drag,

Baftă !

Multumesc ptr. raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Lasă că nici noi (adică eu) nu mai suntem chiar atât de fiabili. Mai scârțâie balamalele, mai scapă compresie...:)

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:25

Am tot lasat, dar porneste prea greu si se chinuie amarnic de zgomotos pana s-o ia + ca folosesc starter spray ..

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:25

Am tot lasat, dar porneste prea greu si se chinuie amarnic de zgomotos pana s-o ia + ca folosesc starter spray ..

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:27

....nu reusesc sa identific cum arata si unde e pozitionat acest de-comp control unit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iacobi

 

Eu d-aia am întrebat dacă am înțeles bine. Nu zic că n-ar putea exista un asemenea dispozitiv, e posibil realizabil, dar nici n-am văzut nici n-am auzit de vreunul. De ce s-ar complica cineva cu așa ceva și de ce ar crește prețul de cost în loc să pună un arc și un cablu ?

Pune te rog o poză cu ceea ce se vede din decompresor.

În altă ordine de idei, nu e normal să îți pornească atât de greu și cu spray. Eu pe al meu nu l-am pornit toată iarna și în martie (după priming) a pornit la prima pedală. Ia manualul și verifică în partea de troubleshoting ce nu se potriveste.

 

post-86604-0-35911700-1490677172_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iacobi

 

Eu d-aia am întrebat dacă am înțeles bine. Nu zic că n-ar putea exista un asemenea dispozitiv, e posibil realizabil, dar nici n-am văzut nici n-am auzit de vreunul. De ce s-ar complica cineva cu așa ceva și de ce ar crește prețul de cost în loc să pună un arc și un cablu ?

Pune te rog o poză cu ceea ce se vede din decompresor.

În altă ordine de idei, nu e normal să îți pornească atât de greu și cu spray. Eu pe al meu nu l-am pornit toată iarna și în martie (după priming) a pornit la prima pedală. Ia manualul și verifică în partea de troubleshoting ce nu se potriveste.

În acelasi manual, la sectiunea 9-17 avem: ”de-comp control unit inspection ” iar mai jos ”de-comp solenoid inspection”. Asta înseamnă că ambele piese există. Solenoidul l-am verificat și e funcționabil daca aplic direct 12 volti, dar nu primeste curent iar asrta inseamna ca ”control unit” nu funcționează. Deci e vorba de o piesa cu o mufa cu 6 pini. Care e asta si unde e pozitionata, ca n-o gasesc??... DR-ul meu e din 94, RS

Editat de iacobiDR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...