Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In partea de jos a cablului, pe motor, slabesti contrapiulita si invartesti surubul de reglaj pana obtii un joc de circa 2-3 mm masurat la intre maneta de ambreiaj si suportul ei.

Pentru reglaje mai fine mai ai un surub de reglaj si o contrapiulita la maneta. Dupa reglaje, strangi contrapiulitele. Jocul se verifica la fiecare 6000 de km. La aceleasi intervale se unge cablul cu ulei de motor.

Vezi ca exista un Service Bulletin care spune ca s-a eliminat un un inel distantier dintre primul disc metalic si oala ambreiajului. Daca il mai ai acolo, ambreiajul tine mai sus. Nu am acum acces la document dar pot sa revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la 31 mm fără să modifici nimic.

Dumneata raspunzi in timp mai scurt decat face notificarea pana la mail-ul meu.....

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conjunctură...fastă. Nu se întâmplă mereu. Uneori trec zile...Dar dacă to vine vorba, are cineva o pedală de pornire care nu-i trebuie ? Dacă nu vrea 130 euro pe ea (nouă) sau 16 euro (ebay) și se mulțumește cu vreo 10 euro și trecutul în Cartea de aur a Națiunii, atunci poate deveni un om fericit și mai bogat.


» Post actualizat in 06 Apr 2017 16:58

Uitati chestia cu pedala, s-a rezolvat, donatorul a fost un Logan binevoitor. Un cap de bara se va transforma in pedala kick start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai demult posta cineva pe aici ca poate aduce la comanda culbutori de evacuare si admisie model suzuki dr 650 rs. Sunt interesat in achizitionarea unui culbutor evacuare dr650 rs model din '90 sp42b. Cunoasteti cum as putea contacta persoana sau poate mai are cineva pe acasa unul in stare buna si se impiedica de el ?

 

Primavara asta m-am dat pe modificari, dupa ce toata iarna am rascolit netul in sus si jos, am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa majorez la 8, filetele din chiuloasa,pentru a putea prinde capacul cat mai bine si sa nu mai am problemele de sapurare ulei avute in trecut. Am majorat, mi-am facut prezoane dintr-un material tratat...nu stiu e olc...in fine, strungarul se dadea cu capul de banc pana mi le-a facut pe toate 10.

 

Partea buna capacul s-a strans bine, partea proasta, daca vreau sa umblu deasupra, trebuie musai sa dau jos motorul.

 

 

Culbutorul reconditionat de mine a rezistat binisor si inca rezista, insa as vrea sa am o piesa de rezerva sa nu care cumva sa ma trezesc ca stau pe dreapta cand e vreme frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irinel, dacă nu te pot ajuta cu un sfat măcar pot empatiza cu tine. Cum e cu demontatul capacului, de exemplu. Să vezi cum a fost la mine. Amuzant.

Într-o zi, a sosit momentul astral pentru demontarea capacului. Citesc manualul, văd că e relativ simplu, nu trebuie scos motorul, îmi trag lângă mine sculele și 2 sticle de bere și purced la scoaterea șuruburilor. Dar Andreea Marin sau vreun alt manager al surprizelor, a hotărât ca unul dintre proprietarii anteriori să fi întreținut raporturi sexuale cu unul dintre șuruburi motiv pentru care filetul respectiv a fost majorat și băgat acolo un ditamai prezonul peste care nu trecea capacul.

Arunc manualul, mai iau un gât de bere, încep să demontez șuruburile de șasiu dar când ajung la ăla de jos din față, constat că tot Andreea Marin mi l-a lăsat blocat. Bag degripant, aplic proceduri de resuscitare, îl iau la cheie și...trosc ! Rămân cu el în mână.

Pun flexul pe el să-i fac o degajare și ...zang ! Sare flexu-n deget.

Opresc borșul care curgea, mă enervez și-l iau la ciocane. Pe șurub, nu pe deget.

Se umflă restul de șurub în gaură de nu mai iese neam. Aduc bormașina și până să găsesc burghiul potrivit găsesc cablul de la bormașină ros de cățea. O iau la bătaie, pe cățea de data asta, repar firul și reușeșesc să găuresc gaura.

Mai iau un gât de bere și arunc motorul jos. 42 de kilograme are...Un moft care trebuia să dureze câteva minute mi-a luat vreo două ore. Și sânge :)

Așa am aflat și eu cum e treaba cu șuruburile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) eu am putin mai mult noroc decat tine, ca nu am catea. Intradevar " it will be a pain in the ass" cand o sa trebuiasca sa desfac, pentru ca nu am alta solutie decat sa il dau jos. Deobicei am observat ca berea nu prea merge cu mecanica, cel putin in cazul meu, mai mult pt ca ma trimite mai des la pipi... si uite asa ajung sa ma pis mai mult decat sa fac mecanica. :))

 

de aceea cand lucrez la ea e post negru, asa nu ma mai trece nimic. :))

 

Am zis ca mai bine sa stea capacul strans bine ca si asa nu lucrez zilnic acolo, decat sa il vad uns. La mine a fost problema cu filetele de la bunul inceput , de cand am cumparat motorul, si pentru ca sunt roman si am zis "las'ma ca mere si asa" acum am zis ca ar trebui sa ma trezesc si sa incep sa fac ceva cu capul asta de pe umeri.

 

La mine au fost probleme cu filetele din jurul axului cu came, apoi filetele de pe partea culbutorilor de evacuare

 

Recunosc ca asta a fost sursa de inspiratie...apoi a urmat doar sudoare si munca multa.

 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca are magneti in colturile garajului....si acolo se strange mizeria :))

 

Pana una alta, azi am lucrat la motoreta si a pus-o la punct inaintea sezonului. Speram sa imi fac maine asigurare, insa m-am trezit cu probleme la etrierul spate.

Unul din pistonase a refuzat sa mai lucreze, e intepenit rau in carcasa. Oricat am incercat nu am reusit sa il fac sa iasa.

Am vrut sa schimb placutele de frana si la o verificare mai atenta , ca aveam problema cu : "nu prea este frana spate nici macar 20%" am depistat ca ala nu apasa pe toata suprafata placutei.

 

...si uite asa acum sunt la mana unui furnizor si a unui curier, iar sanse ca sa o pot face pana sambata deja sunt aproape nule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia un feon industrial si incinge bine etrierul. Da cu wd40 sau alt degripant din belsug - cu o zi inainte.

 

Cel mai lejer e sa bagi inauntru pistonasul caare merge, il blochezi cu ceva si actionezi frana. Sau faci ca la service auto - cuplezi etrierul la aer comprimat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pistonul blocat am incercat din prima, apoi cu aer cald a doua...apoi am dat o gaura de 4 in spatele pistonul sa ca il pot bate cu un dorn...nimic frate..parca e turnat...intr-un final am cedat si mi-am comandat altul second. Se pare ca etrierul meu nu mai vrea inapoi pe moto. Multumesc pentru sfaturi.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-aia e bine sa ai mai multe. Se strica una...sari pe alta! Eu acum am patru din care trei nu merg. Daca pica si ultima...sar pe bicicleta! A, nu va faceti probleme, impreuna toate patru au 116 ani. Nu inteleg mania asta de a schimba mobra la 5-6 ani. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia un feon industrial si incinge bine etrierul. Da cu wd40 sau alt degripant din belsug - cu o zi inainte.

 

Cel mai lejer e sa bagi inauntru pistonasul caare merge, il blochezi cu ceva si actionezi frana. Sau faci ca la service auto - cuplezi etrierul la aer comprimat

Va recomand precautie sporita cind munciti cu aercomprimat. In cazul asta, aer comprimat + etrier functional = degete belite :)

( ... din tolba cu experienta)

 

Aerului presurizat nu e gluma !

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-aia e bine sa ai mai multe. Se strica una...sari pe alta! Eu acum am patru din care trei nu merg. Daca pica si ultima...sar pe bicicleta! A, nu va faceti probleme, impreuna toate patru au 116 ani. Nu inteleg mania asta de a schimba mobra la 5-6 ani. :)

 

Da , inca nu cunosc sentimentul de a avea 4 mobre, ma gandesc ca in acest caz nu mai esti atasat de nici una , iar in final e posibil sa le ai stricate pe toate. Mai bine una, pe care sa fii cu ochii. E doar o parere personala. Problema intervine si cand stai la bloc , iar spatiul este o mare problema. La curte e altceva, iti poti permite sa colectionezi. :)

 

Ps: aseara , stiind ca azi va fi o zi urata, am iesit sa fac primii 10km din acest an. Mi-a revenit vechiul sentiment de asta toamna , amortit in iarna: "I feel I live again".

A ajuns etrierul sambata dimineata dupa insistentele mele. L-am desfacut complet si curatat. A fost montat pe motocicleta si surprisa, chiar dupa inlocuirea lichidului de frana, am constatat ca frana pe spate nici 2% nu era, desi placutele erau noi, iar de bule de aer nu am mai dat.

 

am iesit in afara orasului pentru teste, surpriza, dupa mai multe pedale facute cand deja parca ma resemnasem, a revenit frana .

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti!!!

 

Se baga cineva la o plimbare (ma rog mai multe: gen mini-vacanta) de cateva zile prin zona Apusenilor Iulie-August?? Ceva cazare ieftinache insotiti de neveste si copii (nu este obligatoriu), in cazul meu caine. Dimineata ne dregem, abandonam nevestele pe la pranz, bagam ceva trasee si revin pe seara pentru ceva ceaune si o bautturica fina. Cateva zile..... ca o cura de viata. Daca iasa eu prefer sa plec cu duba si moto pe remorca. Deci mai am loc de ceva bagaje si persoane.

Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti!!!

 

Se baga cineva la o plimbare (ma rog mai multe: gen mini-vacanta) de cateva zile prin zona Apusenilor Iulie-August?? Ceva cazare ieftinache insotiti de neveste si copii (nu este obligatoriu), in cazul meu caine. Dimineata ne dregem, abandonam nevestele pe la pranz, bagam ceva trasee si revin pe seara pentru ceva ceaune si o bautturica fina. Cateva zile..... ca o cura de viata. Daca iasa eu prefer sa plec cu duba si moto pe remorca. Deci mai am loc de ceva bagaje si persoane.

Deci?

Facem ! am zis că facem :)

 

Loc este, trasee sunt, ghid aveţi. Dacă e să vină şi coechipiere, e bine să ştie că vor rămâne singure cât suntem pe coclauri, dacă nu vin cu noi pe motoare.

În funcţie de câţi suntem pot antama locuri de dormit. O cabană la care am mai stat şi e okay, are 4 dormitoare cu pat matrimonial, la parter are loc de stat/păpat + bucătărie + baie, curte pentru parcat motoare (dar nu e singura din zonă)

Deci anunţaţi-vă cam cine ar veni, ca să vedem şi perioada...

 

Aşadar, pănă acum suntem 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem ! am zis că facem :)

 

Loc este, trasee sunt, ghid aveţi. Dacă e să vină şi coechipiere, e bine să ştie că vor rămâne singure cât suntem pe coclauri, dacă nu vin cu noi pe motoare.

În funcţie de câţi suntem pot antama locuri de dormit. O cabană la care am mai stat şi e okay, are 4 dormitoare cu pat matrimonial, la parter are loc de stat/păpat + bucătărie + baie, curte pentru parcat motoare (dar nu e singura din zonă)

Deci anunţaţi-vă cam cine ar veni, ca să vedem şi perioada...

 

Aşadar, pănă acum suntem 2

Salut. Problema este ca sunt legat de dihanie.... primesc si d-astia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...