Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am pus " | " exact pe centrul gaurii . Foarte important axul cu came sa fie pus corect...semnele de pe el paralele cu marginea chiuloasei.

 

@ chucki

 

El a facut probabil cum am patit eu cu masina si cu bordul second hand, cand dupa montare, m-am trezit de la 117000km la 263.000 km. :))

 

Ps...el are curte, o trage pe cricul central si o lasa in treapta a V a, cate o ora. :)

Obligatoriu cu camele in jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mână, nu toată lumea știe ce înseamnă sau nu a participat la "pas sportiv" din motive de tinerețe.

Doi la mână, negrii muncesc pe plantație.

Dacă tu juri acum cu mâna pe Constituție că ești la grătar, las plantația vraiște și vin după tine. Doar să ții berea rece !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mână, nu toată lumea știe ce înseamnă sau nu a participat la "pas sportiv" din motive de tinerețe. .......ar fi cazul sa invete, sa se documenteze!

Doi la mână, negrii si ungurii muncesc pe plantație. ...fixed!

Dacă tu juri acum cu mâna pe Constituție că ești la grătar, las plantația vraiște și vin după tine. Doar să ții berea rece ! inca sunt la defilare, inca nu s-a terminat omagierea marelui conducator, dupa aia la gratar si bere. Dar oricum te astept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obligatoriu cu camele in jos.

 

 

Corect....am uitat sa specific asta....e foarte important !

 

 

azi sunt francez...prin urmare : negrii, ungurii si francezii muncesc azi : fixed :))))

 

 

mai pe seara ...o sa desfac o sticla de bere....cine stie poate imi cumpar de pe drum vreo 2-3 mici :P

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru necredinciosi;

 

Am cumparat motoreta la 42.000 km. Cred reali....pentru ca era destul de praf (lipsa componente de caroserie, trosnita, indoita, etc). La 1 an dupa am mai cumparat una pe care am dezmembrat-o si in aceeasi iarna am facut si schimb de borduri. Pentru ca diferenta era destul de mica ( 54000 al meu-57000 cel pe care l-am pus) le-am lasat asa. decvi pot spune ca arata cu max 3000 km mai mult desi au existat si o perioada destul de buna in care am mers ba fara melc (a crapat) ba fara cablu (scapa din prinderea din bord). Deci este p-acolo pe undeva.

Motorul nu cred ca a fost desfacut mai jos de garnitura de chiuloasa. E adevarat ca acum 2 saptamani la un drum de bucuresti-braila-bucuresti (~600 km cu tot cu plimbatul prin oras si venit pe ocolitelea) a mancat ~400 ml ulei. Nici uleiul nu e grozav. Am zis ca o sa-l schimb si ma intorc la mineralul meu si vad apoi. Si zgomote are in dansul din plin. Dar per total m,ere destu de bine.

Anul 2015 a fost cel mai activ cu aprox 20000 de km. Practic am pregatit o nunta cu el (la Rasnov), am facut un concediu (3500) si retul plimbari...transfagarasan, sibiu, deva, bulgaria.

2016 cam slab. Iar 2017 deja undeva la 5-6000. Si crestem in fiecare zi fara ploaie puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce e posibil Chucki, te cred.

 

SI eu am cumparat-o pe a mea accidentata, iar cablu si mercul de kilometraj erau distruse, fostul proprietar , era mai mult cu birja. A mea arata acum 45000km, dar cine stie care ii sunt kilometrii reali.

Cine stie poate si a mea o fi trecut de 100.000km. Pe an o medie ar fi cam 3000-3500km deci sa zicem 30000km facuti de mine in acesti 9 ani. Au fost ani cand am facut si 6000km...in primii ani in special, dar si ani cand am facut doar 2000km, cand s-a nascut fiica mea.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mai mare ! Am mai găsit niște posturi cu unul care zice ca a facut 83.000 de mile fara să desfacă motorul și cel mai tare (greu de crezut dar nu imposibil) cu 292.000 de mile. Cheia probabil este o bună întreținere făcută la timp cu materiale de calitate.

Nu găsesc acum sursa dar mai e cineva care a făcut turul lumii pe DR650 doar cu incidente minore. Dacă găsesc, revin.

 

S-ar putea să fie ăsta http://shortwayround.co.uk/suzuki/

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr poate sa duca mult si bine daca are nivelul de ulei cum trebuie, ulei bun, in termen. La mine problemele au inceput in trecut, cand dupa mai multe curse cu ea, unul din suruburile capacului de la tachetii de admisie, s-a desfacut pur si simplu, iar uleiul scapat, pur si simplu a spalat partea din spate a motorului, atunci aveam si lantul uns cum trebuie si cadrul si roata. Am pierdut atunci mai bine de 1L. Eram la vreo 10km de oras si am zis ca vin usor cu ea. Ei bine, prostia mea si mi-o asum, atunci am distrus culbutorul de evacuare, ca ala nu a mai avut ungere, cred ca tot atunci poate am stricat si ambielajul. Asta s-a intamplat acum 3 ani. Ea saracuta a primit imediat ulei cum am ajuns acasa, insa pe vremea aia stateam cu privirea mai mult inainte , in loc sa verific din cand in cand, daca am ulei pe cizme sau daca curge pe undeva. Invatatura de minte pentru mine. Acum tin nivelul cu 1mm sub maxim. Sa aiba, ca asa se face si racirea bine. Uleiul asta mineral nu e asa de scump si vad ca merge bine chiar daca e de masina. (elf sporti 15w40).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Hai măi, Irinel, face glume d-astea cu noi ? " :))

 

Mi-am montat pe motor o instalatie bixenon 35w, care merge foarte bine. Singura problema pe care o am, e aceea ca am o baterie de doar 4ah Sorgeti, care e foarte buna , pentru banii dati pe ea. E al doilea an si inca nu da semne de oboseala. Pt xenon imi trebuie minim 5ah. Dupa cum stiti, locasul ala e foarte mic si practic nu am gasit baterie de 8ah care sa se incadreze in dimensiuni. Voi ce baterii aveti si cam la ce pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam că poate îmi faci și mie rost de o pereche de tacheți :)

Revenind la subiect, și eu am băgat tot Sorgeti (cred ca 5 amperi dar nu mai știu sigur, o să verific), foarte mulțumit, ca să-i fac loc am mai decupat din tabla carcasei. A fost vreo 110 lei și trebuia s-o duc înapoi pe cea veche și mai recuperam ceva însă, evident, n-am mai fost așa că ăsta e prețul.

 

off topic - ieșire pe malul Dunării după ce am tras brazda direct pe câmp și prin pădure.

post-86604-0-89694900-1504243359_thumb.jpg

post-86604-0-48139800-1504243366_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obligatoriu cu camele in jos.

Salut, cu camele in jos e mai simplu ! Cu camele in sus e mai greu pentru ca trebuie sa comprimi arcuri de supapa.

» Post actualizat in 01 Sep 2017 14:12

Dr poate sa duca mult si bine daca are nivelul de ulei cum trebuie, ulei bun, in termen. La mine problemele au inceput in trecut, cand dupa mai multe curse cu ea, unul din suruburile capacului de la tachetii de admisie, s-a desfacut pur si simplu, iar uleiul scapat, pur si simplu a spalat partea din spate a motorului, atunci aveam si lantul uns cum trebuie si cadrul si roata. Am pierdut atunci mai bine de 1L. Eram la vreo 10km de oras si am zis ca vin usor cu ea. Ei bine, prostia mea si mi-o asum, atunci am distrus culbutorul de evacuare, ca ala nu a mai avut ungere, cred ca tot atunci poate am stricat si ambielajul. Asta s-a intamplat acum 3 ani. Ea saracuta a primit imediat ulei cum am ajuns acasa, insa pe vremea aia stateam cu privirea mai mult inainte , in loc sa verific din cand in cand, daca am ulei pe cizme sau daca curge pe undeva. Invatatura de minte pentru mine. Acum tin nivelul cu 1mm sub maxim. Sa aiba, ca asa se face si racirea bine. Uleiul asta mineral nu e asa de scump si vad ca merge bine chiar daca e de masina. (elf sporti 15w40).

Salut, eu nu-s de acord cu afirmația :)

Am desfăcut recent un DR800 la care nu s-a inlocuit lantul de la balansieri de multi km. Era atit de lăbărțat că prin jocul care-le avea a inceput sa polizeze din blocul motor, span la greu, zale sparte. Ma gindesc ca n-a facut nimic altceva decit ca a ignorat problema, și nu multă vreme !! Mi-e greu sa cred ca un motor care incepe sa aibe jocuri, care se amplifica exponențial, o mai duce mult, mai ales la km d-astia de zeci de mii...

 

Sau, omu e ca fiul meu cel mic care mi-a zis ca DRu meu are 750mii km .... ca a citit si cifra zecilor :D

» Post actualizat in 01 Sep 2017 14:13

"Hai măi, Irinel, face glume d-astea cu noi ? " :))

 

Mi-am montat pe motor o instalatie bixenon 35w, care merge foarte bine. Singura problema pe care o am, e aceea ca am o baterie de doar 4ah Sorgeti, care e foarte buna , pentru banii dati pe ea. E al doilea an si inca nu da semne de oboseala. Pt xenon imi trebuie minim 5ah. Dupa cum stiti, locasul ala e foarte mic si practic nu am gasit baterie de 8ah care sa se incadreze in dimensiuni. Voi ce baterii aveti si cam la ce pret ?

Salut, păi ce are bateria cu becu ?? că nu înțeleg ? Mergi cu farul pornit și motorul oprit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu

Pai problema cu farul e ca dracia aia nu porneste decat daca am bateria 100% incarcata. Cum e descarcata cum n-o mai ia. Pe bateria de la masina cum il pun cum porneste din prima. Am tinut si motorul pornit sa incarce bateria, dar tot am aceeasi problema. Eu am bateria de Sorgetti de 4ah (50ron). Intre timp am trecut la becul standard, pentru ca nu pot astepta cand vrea ala sa porneasca , o sa mai studiez problema.

 

Eu am cautat lant balansier si nu am gasit de cumparat, doar cel de distributie a fost cumparat de nou. Insa a mai fost putin strans (metoda 2 ciocane ), cred ca inca 5 ani o sa mearga bine.

 

Acum am 45.000km, deci a mea nu se incadreaza in categoria motoarelor nedesfacute. Daca privim in schimb putin in "buletinul ei" nu are mai mult de 27 de ani. Nu stiu ce as mai putea cere.

 

Muretto (*Eu ziceam că poate îmi faci și mie rost de o pereche de tacheți :)) -sincer asa credeam ca le zice acelor filete din capul culbutorului de admisie, din care efectiv reglezi jocul, dar daca am gresit ma mai documentez ..nu-i bai. (Nu sunt mecanic la baza- de aici si probleme cu unele denumiri :P )

 

Pozele faine....nu am ce spune.....din pacate saptamana asta 0km am facut. Imi este dor de o plimbare,

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putea sa ne mai delectezi cu niste poze....zise "apriliacluj"...

 

Domnule draga, ai grija la ce-ti doresti! Nu numai ca am poze sa delectez tot mapamondul dar am si povestirile aferente. As putea umple toate serverele motociclism.ro cu povestile mele stranse de vreo 40 de ani si probabil m-as califica pentru Pulitzer-ul motociclismului. Sper ca stii sa citesti printre randuri...

Din fericire pentru toata lumea, sunt un om modest care-mi cunosc lungul nasului si nu vreau sa ma laud :).

Dar...daca exista mai mult de 3 amatori de povesti, as putea sa incerc sa va plictisesc un pic :)

Vox populi, vox dei!

Iata o mostra (nu neaparat cea mai buna) publicata prima data aici : http://www.slowride.ro/2013/04/09/lipiram-gumi-sau-cum-sa-i-strici-ziua-de-nastere-prietenei-tale-prin-bulgaria/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) foarte tare. Acum tot raul inspre bine, cred,totusi, ca plimbarea voastra pe jos, ti-au mai spalat pacatele. Dc aveai roata buna nu apucai sa vezi atatea. Partea cu : un motociclist care se respecta, fara petite,scule si pompa, ma regasesc si eu, m-a umflat rasul pana la lacrimi. Bun...:)))) Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George : faina aventura .. Eu n-as putea sa comentez despre pene pentru ca , pina acum, am cam scapat de momente d-astea, inedite ! Sa ma vad cu roata la păscut in cautarea unei vulcanizari nu-i una din visele mele sau cel putin cred ca as fi vrut sa uit experienta, mai degraba :)

Oricum, ultima mea intilnire cu un cui de 10cm, a fost ca trecui printr-un sat, intr-o excursie 95% forestiere, iar in satucul ala erau niste copii care erau foarte entuzismati de noi si motoare. Au vrut copii sa demaram in tromba. Aia am si facut, ca deh, se poate. Dupa ce am iesit din sat, am inceput sa am o bataie in bascula ! Era cuiul, care, indoit, a intrat in roata DOAR IN TALON, 5-6cm, fara sa sparga camera. Cristosul nu stiu cui a fost, da' mare dom'le :)

» Post actualizat in 02 Sep 2017 06:44

Irinel: bixenonul e nou ? Ce tensiune de incarcare ai daca turezi peste 2000 ture motorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14.6-14.8v De asta nu imi explic. Oricum e faina lumina alba, fata de cea galbena. Am zis ca pun bixenon, stiind ca dr e deficitar pe curent iar becul asta de 35w ar consuma mai putin decat asta de 55w clasic. Plus am si bateria mica. Oricum pe viitor modific locasul bateriei, voi incerca sa scot maxim posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit e de vechi bixenonul /drosselul ?

» Post actualizat in 02 Sep 2017 13:34

RULMENTI DE BASCULA - DR800

 

Salut, de curind m-am batut de problema rulmentului nenorocit. M-am gindit sa reiau studiul despre dimensiunea lor, pentru ca pe original sunt de 20mm latime, iar in bascula e loc de 37 !! Asa ca am cautat un kit sa aibe rulmentii lati, de 30mm. La All Balls este kitul pentru DR650SE care e cel mai apropiat, avind diferenta ca axul basculei este de 16mm iar inelele rulmentului au interior de 17mm. Asadar, am scurtat distantierul cu 2x16mm, am facut doua "bucsi" din tabla inox de 0.5mm si, cu multa vaselina, bascula e din nou BĂŢ !!

» Post actualizat in 02 Sep 2017 13:42

ŞAUA NOUĂ

 

Salut, am comandat o retapiţare a şeii, cu înlocuire de burete, iar forma şezutului cu 4 cm mai lată decât cel original. Foarte mulţumit de schimbare, cel puţin la mers în oraş e super OKAY

Aştept să văd după 14sept cum ne "inţelegem" pe forestiere :)

» Post actualizat in 02 Sep 2017 13:56

14.6-14.8v De asta nu imi explic. Oricum e faina lumina alba, fata de cea galbena. Am zis ca pun bixenon, stiind ca dr e deficitar pe curent iar becul asta de 35w ar consuma mai putin decat asta de 55w clasic. Plus am si bateria mica. Oricum pe viitor modific locasul bateriei, voi incerca sa scot maxim posibil.

De ce te intreb, pentru că becurile, după ce obosesc au nevoie de mai multă energie (tensiune ridicată şi constantă) pentru a porni. Daca-ti cade tensiunea pina sa porneasca becurile, nu vor mai porni citeva minute. La utima mea experienta cu becuri xenon tin minte ca am tot incercat pornirea lor cu acumulatorul de pe moto, 14Ah, si a mers ore in sir, cu repornit si stins becul si n-am avut nici o problema. Oricum, becuri si becuri ....

Ai masurat tensiunea pe baterie cind pornesti HIDul ?

Incearca sa pui un condensator de 22000microF/63V de ex daca ai la indemina, sa vezi daca nu-ti rezolva problema.

post-55585-0-08506400-1504359172_thumb.jpg

post-55585-0-49492400-1504359183_thumb.jpg

post-55585-0-56775300-1504359194_thumb.jpg

post-55585-0-90313000-1504359204_thumb.jpg

post-55585-0-77598100-1504359225_thumb.jpg

post-55585-0-79604500-1504359724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc...o sa incerc cu condensatorul. Din pacate nu cunosc vechimea bixenonului, el fiind cumparat de la cineva de pe olx, pentru ca cealalta partea avea becul ars. Te referi la un condensator electrolitic de 2200 la 63v, nu? Si asta unde il leg, in paralel pe mufa alimentare a drosselul (balast) ?

 

Apropo de rulmenti, pe aia nu ii gaseai la Skf ?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, condensatorul poate fi conectat oriunde in instalatia electrica, minus la masa iar celalat terminal la +12V, nu pe bec ! Eu l-as pune linga baterie sau releu de incarcare, printr-un conector care sa nu permita scurtcircuitarea lui sau conectarea invers, accidentala. Functia lui este de a acumula energie electrica si de a o furniza pe perioada scurta, la cerere (pornirea becului), in ideea ca bateria e cum e si in speranta ca asta ar fi problema ! :D

» Post actualizat in 03 Sep 2017 07:15

Legat de rulmenti, la skf n-m gasit 29x22x30 + 22x17x32 ci doar cei de 20 latime. Decisiv a fost faptul ca in kit erau cele doua capace/simeringuri, esentiale ! Poti pune tata rulmentilor, ca daca nu-l etansezi sa nu ajunga apa si noroi la ei se nenorocesc repede (depinde si pe unde te dai .. :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...