Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

ufffff..

dupa doua saptamani de sevraj, timp in care o stat in fata blocului cu husa pe ea, m-am hotarat sa o scot la o tura pe zapada.

....si nu a vrut sa porneasca.

da sa o ia, dar moare motorul instantaneu.

sa incerc cu bujii de 8, in loc de 9?

ca mor langa ea....

 

 

salut, aceeasi problema si la mine.

am incarcat bateria, am scos bujiile si le-am curatat ( erau negre) si am deschis aerul 1.5 ture.

a luat-o mititica pana la urma.

 

bafta la surubareala,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

arata .foarte fain, dar ce-i cu seaua de sta asa stramb?

Merci, e saua de la aia mica (de 650). E pusa acolo numai de proba, pana imi vine saua de la Darian (azi a ajuns la el).

Mesaj completat

Felicitari pentru reusita! dar vrem detalii de ce, de unde, cum si in ce fel, ti-a venit seaua de la Darian??

Multumesc, pai am facut transplantul ca sa am frana pe disc pe spate (la DR 750 S fara originala spate e pe tambur). Basculele sunt exact la fel, se potrivesc direct, fara distantiere sau alte rahaturi.

 

Mai am de pus sus frana spate, o sa mai trebuiasca doua gauri pentru prinderea cilindrului pe cadru, deasupra pedalei de frana, nu e mare rahat.

Urmeaza o toba deschisa, facuta dintr-una de F4. Am mai facut una pt un KLR pe care mi l-au furat, si suna bestial, foarte jos, fiindca toba originala de F4 are pe galerie captuseala de etufare, care anuleaza inaltele chiar inainte de toba.

 

Mai pun eu update-uri ca nu ma pot abtine... :banana:

Mesaj completat

Ii urez o decompresie usoara d-lui SIM si va mai astept si pe voi pe la semnatura :banana:

Pana atunci va mai bag niste poze de ieri, cand m-am suparat negativ la adresa airbox-ului si am hotarat ca o cutie de la pte praf sparta e mai buna ;)

filtru1.jpg

filtru2.jpg

filtru3.jpg

filtru4.jpg

filtru5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru urarea de bine, cu decompresia...sambata sper sa o fac si sa ies la o tura de noroi...

Tu, pana la urma, o sa-ti faci si tobele din cutii de cafea... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos arata seaua, asteptam poze si cu inbracamintea pusa si evident prima impresie de dupa.....Cu filtrul am o oarecare retinere, a mea a avut o decupatura in carcasa filtrului, peticita de fostul proprietar (un update care nu a dat rezultatele scontate) acest "petic" la un moment dat s-a desfacut...rezultatul: un sunet de exceptie, manca pamantul pana in 3500 de ture dar murea subit peste, concluzia ...am refacut carcasa dupa modelul initial!

Spor in continuare si nu uita sa bagi povestea cu frana spate! ;)

post-49126-1295229903_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos arata seaua, asteptam poze si cu inbracamintea pusa si evident prima impresie de dupa.....Cu filtrul am o oarecare retinere, a mea a avut o decupatura in carcasa filtrului, peticita de fostul proprietar (un update care nu a dat rezultatele scontate) acest "petic" la un moment dat s-a desfacut...rezultatul: un sunet de exceptie, manca pamantul pana in 3500 de ture dar murea subit peste, concluzia ...am refacut carcasa dupa modelul initial!

Spor in continuare si nu uita sa bagi povestea cu frana spate! ;)

Multam de urari si de gandu' bun!

Ar mai fi de luat in considerare un reglaj al carburatoarelor dupa modificarile aduse la filtru, precum si unul al supapelor (atat cele de admisie, cat si cele de evacuare, avand in vedere ca voi pune evacuare deschisa). Dar vom vedea la momentul potrivit.

Deocamdata am pus sus frana spate, nu imi place cum arata toata treaba, dar e perfect functionala. Poate voi schimba suruburile mai incolo, oi mai vedea.

Frana2.jpg

Frana1.jpg

 

Pe maine ar trebui sa fie gata seaua, poate o si primesc... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa bagi si niste poze cu saua "inpielitata"

 

In alta ordine de idei, are cineva un ungator automat de lant, cumparat sau improvizat, dar functional?

Ca mi-e asa de nasol sa ung lantul cu maglavais de-asta scump dupa fiecare iesire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa bagi si niste poze cu saua "inpielitata"

 

In alta ordine de idei, are cineva un ungator automat de lant, cumparat sau improvizat, dar functional?

Ca mi-e asa de nasol sa ung lantul cu maglavais de-asta scump dupa fiecare iesire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa bagi si niste poze cu saua "inpielitata"

 

In alta ordine de idei, are cineva un ungator automat de lant, cumparat sau improvizat, dar functional?

Ca mi-e asa de nasol sa ung lantul cu maglavais de-asta scump dupa fiecare iesire...

 

PS sa ma frec in el forum, ca pana scrii 3 vorbe stai o juma' de ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mata' sa vorbesti de "impielitat", zau asa... (Louis Cyphre...) :D

 

Hai ca a facut Darian doua poze inainte sa o trimita, mai multe pun dupa ce vine.

sauafinal1.jpg

sauafinal2.jpg

 

 

 

Foaaarte frumos a iesit! I`m impressed! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a iesit saua de un mare fel!

pastreaz-o cat mai mult cu partea ascutita in sus!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ff bine!

si saua si motocicleta! :)

daca ai putea cumva sa-i strecori toba astfel incat sa ramana cat mai mult din spatiul dintre roata spate si carena spate (vazuta din lateral) ar fi pure :)

 

asteptam impresii despre sa, in special la mersul in picioare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ff bine!

si saua si motocicleta! :)

daca ai putea cumva sa-i strecori toba astfel incat sa ramana cat mai mult din spatiul dintre roata spate si carena spate (vazuta din lateral) ar fi pure :)

 

asteptam impresii despre sa, in special la mersul in picioare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ff bine!!

si motocicleta si saua! :D

poate reusesti sa strecori toba cumva astfel incat sa ramana cat mai mult spatiu intre roata spate si carena spate (vazuta din lateral). :)

 

 

asteptam impresii despre sa, despre mersul in picioare, etc. :lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ff bine!

si saua si motocicleta! :)

daca ai putea cumva sa-i strecori toba astfel incat sa ramana cat mai mult din spatiul dintre roata spate si carena spate (vazuta din lateral) ar fi pure :)

 

asteptam impresii despre sa, in special la mersul in picioare :lol:

Merci de aprecieri! Da, stiu ce zici cu toba, ma batea gandul de un "underseat"... si mie imi place aspectul asta de "cross", cu codita ridicata :D

Sa vedem ce reusim.... ma tem ca o sa cam umple toba spatiul acela, fiindca instalez o carcasa de toba de F4 (modificata total) si e o toba destul de "ampla".

Oricum, uitandu-ma la poze acum, m-am hotarat la o revizie completa la iarna, cu vopsit cadrul, motorul, rezervorul, crashbar-ul, alte abtibilduri etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema si o intrebare la Dr-ul meu de 350.

 

1. Cand accelerez iese fum din locul unde este prinsa evacuarea. Zona este ruginita iar suruburile cu care e prinsa evacuarea nu pot sa le desfac pt ca nu am imbus de marimea respectiva. Marimea imbusului necesar pare a fi de 7. Poate au fost fortate dar nu par. Nu am umblat niciodata in aceasta zona si nu-mi dau seama.

 

2. Se pot monta capete de ghidon la Dr 350 ? Necesita modificari ghidonul pentru acest lucru ?

 

Am incercuit in poza locul cu pricina, poza e luata de pe net.

post-14528-1296116493_thumb.jpg

post-14528-1296116616_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema si o intrebare la Dr-ul meu de 350.

 

1. Cand accelerez iese fum din locul unde este prinsa evacuarea. Zona este ruginita iar suruburile cu care e prinsa evacuarea nu pot sa le desfac pt ca nu am imbus de marimea respectiva. Marimea imbusului necesar pare a fi de 7. Poate au fost fortate dar nu par. Nu am umblat niciodata in aceasta zona si nu-mi dau seama.

 

2. Se pot monta capete de ghidon la Dr 350 ? Necesita modificari ghidonul pentru acest lucru ?

 

Am incercuit in poza locul cu pricina, poza e luata de pe net.

La nr. 1 nu este nici o intrebare... :)

La nr. 2 - da, se pot monta, in functie de modelul de capete, e de vazut daca e nevoie de modificari. In principiu, nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!

Mersi !

Nu am pus intrebarea ca am presupus ca se intelege ca am nevoie de ajutor.

Pai pentru imbusuri decalibrate exista o scula, ca un fel de tirbuson/burghiu conic din vidia, care "se infige" in ele, ghintuit spre stanga, dar nu stiu de unde faci tu rost de asa ceva. E cam greu sa te ajutam de la distanta.

Mesaj completat

Iarna pe deal BIG-ul rasuna - e jale -,

Urmele-l urc', scaritele scapara-n cale,

Vecinii plang, clar injurand dupa mine;

Sub un salcam, vara m-asteapta pe mine!

 

DSCN6418.jpg

DSCN6427.jpg

DSCN6425.jpg

DSCN6426.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un punct in plus pentru tine! tine-o tot asa, ai spart gheata :) stiu ca nu ai prea folosit-o dar cum se simte sub posterior seaua cea noua?

Sa vina primavara o data ca ne apuca fanteziile la gura sobei, astazi mi-am inventat o "aplecatoare" :) la parbriz, nu radeti! :D eu sper sa-si faca treaba macar pana gasesc altul mai de doame-ajuta.

Revin cu poze...

Editat de SUN_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata nu ma pot pronunta.... in linii mari e foarte buna saua, poate ca as vrea sa mai adauge putin material, ca sa nu alunec in fata, dar inca nu sunt sigur.

 

Am trecut la pinion de 42 spate, cu pinionul de atac stock. Am 100 kmh la 3000 de ture in treapta a 5a. Io zic ca merge la cruising excelent.

 

Ce vrei sa zici cu "aplecatoarea"? Baga o poza sau un paint, sa ne lamurim...

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...