Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ok, chiar nu vrea nimeni o motorisca buna?

1200 negociabil sau 1100 pentru cine nu vrea sa negocieze. Se da bonus si toba originala. Pentru cine se intreaba ce motor este, DR BIG 800 cu bicicleta de 750 din 1990 (ignorati abtibildul :smoke: )

0721847547 Marius

Motorul este in Timisoara

 

Motocicleta asta cred ca s-a vandut si acum 3 ani cu 1100euro. S-au mai adus ceva imbunatatiri la ea? In afara de "actipildu" cu bmw care strica imaginea suzuki si scaritele de vitezana.

 

florinelu lasa adresa de mail.

Editat de Hiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ohohooooo salut Pop! Merge merge. Sunt maxim de suparat cu munca. Mai am de tras pe aici pe la Tg Mures, am predare la santier pe 19 luna asta. Astia nu imi trimit oameni, nu stiu daca reusesc sa ma incadrez in termen. Dupa proiectul asta imi negociez salariul, daca nu imi dau, plec. Ai nevoie de un secretar?

Motorul merge, o sa-ti spun mai multe dupa ce il rodez. Trebuie sa mergem si noi la o tura cand vin in bucuresti. Eventual sa-l luam si pe curca cu crf-ul. Mergem undeva in bucegi asa mai light.

 

@bogdan g - nu stiam ca e etapa la Baicoi, ma opream daca era. Cauta clingherit de 2mm sau poti sa faci si din carton de calendar. Am doua matrite de garnituri pentru capacul din stanga si cel din dreapta. Cine vrea, pot sa trimit pe email. Sunt pentru motoarele de DR cu electromotor, cel putin cea din stanga de la magnetou. Sunt la scara, nu trebuie decat printate direct pe carton sau copiate pe materialul folosit.

 

 

de abia astept! vorbim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta asta cred ca s-a vandut si acum 3 ani cu 1100euro. S-au mai adus ceva imbunatatiri la ea? In afara de "actipildu" cu bmw care strica imaginea suzuki si scaritele de vitezana.

 

florinelu lasa adresa de mail.

Da, s-au mai adus ceva imbunatiri, topcase Givi, toba Sebring, membrane carburatoare noi si carburatoare curatate si reglate, s-au schimbat toate furtunele de combustibil si mai una alta neesentiale. Nu stiam ca imaginea unui suzuki dr big are de suferit daca lipesti 2 "actipilde"(cum zici tu), iar scaritele sunt cele originale.

Hmm cam multi papagali aicia pe forum.

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca imaginea unui suzuki dr big are de suferit daca lipesti 2 "actipilde"(cum zici tu)

 

Nicidecum! Eu insumi caut o modalitate sa fixez emblema Mercedes pe Yamaha mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, s-au mai adus ceva imbunatiri, topcase Givi, toba Sebring, membrane carburatoare noi si carburatoare curatate si reglate, s-au schimbat toate furtunele de combustibil si mai una alta neesentiale. Nu stiam ca imaginea unui suzuki dr big are de suferit daca lipesti 2 "actipilde"(cum zici tu), iar scaritele sunt cele originale.

Hmm cam multi papagali aicia pe forum.

Bafta si asfalt uscat.

 

In afara de membrane nu vad alta imbunatatire. Hai poate nu are de suferit imaginea, dar e de prost gust, parerea mea.

Daca scaritele alea din poze sunt cele originale, eu le tai pe ale mele si le dau la fier vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri : spate MITAS E 09 DAKAR ; fata PIRELLI E 02

 

In afara de ce se vede ce asi mai putea sa adaug.unsure.gif

 

Sunt proprietar, toate actele in regula, consumabile schimbate, ulei REPSOL.

Pret : m-am gandit la 1200 euro.

Gabriel 0751333630.

Moto poate fi vazuta in Ploiesti.

 

Motocicleta s-a vandut. Am dus-o personal la Tg Mures. S-a comportat impecabil.

 

post-28174-0-69325300-1316326339_thumb.jpg post-28174-0-10404100-1316326354_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc (ieftin) lantul de la arborele balansier?

 

ce am gasit eu pe net se apropie de 100 euro (mie imi pare foarte asemanator cu lantul de distributie de pe KTM/Husaberg - ma refer la za - poate daca imbin vreo doua imi iese ceva).

 

Lantul de la arborii balansieri e o mizerie pe care odata ce o pui noua, in 3000 de km incepe sa zornaie iar, chiar daca il reglezi :lol: Experimentat, testat pe propria piele, vazut si la alti prieteni. So... mai bine il dai jos :wink:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Unde gasesc si eu un disc frana fata pentru Dr800s 1997 (sr43b), la louis vad ca au devansat din sapt 37 in sapt 40 stocurile.

Stie cineva magazine care comercializeaza discuri frana aftermarket pentru timpul de motocicleta descris mai sus?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut domnilor!

o sa va cer ajutorul in urmatorul subiect: m-am decis sa-mi iau un motor mai de buget (1500-1700euro). am ochit un dr800s de prin 1996, cu 35000km declarati. din poze si spusele posesorului arata ok. sincer sa fiu nu am mers niciodata cu acest tip de motor (am mai avut motoare dar nici un single, desi am mers cu650). v-as solicita niste opinii daca sau nu merita (sa ma orientez catre altceva in aceeasi bani) si mai ales CE SA VERIFIC la vizionare (specific modelului, hibe ascunse sau probleme specifice). mentionez ca motorul il voi folosi 80% pe asfalt (mai bun sau mai rau) si restul forestiere; sunt interesat mai ales de partea de mers in doi , cel putin pe asfalt :) , de aici ideea de 800 si nu 650.

multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut domnilor!

o sa va cer ajutorul in urmatorul subiect: m-am decis sa-mi iau un motor mai de buget (1500-1700euro). am ochit un dr800s de prin 1996, cu 35000km declarati. din poze si spusele posesorului arata ok. sincer sa fiu nu am mers niciodata cu acest tip de motor (am mai avut motoare dar nici un single, desi am mers cu650). v-as solicita niste opinii daca sau nu merita (sa ma orientez catre altceva in aceeasi bani) si mai ales CE SA VERIFIC la vizionare (specific modelului, hibe ascunse sau probleme specifice). mentionez ca motorul il voi folosi 80% pe asfalt (mai bun sau mai rau) si restul forestiere; sunt interesat mai ales de partea de mers in doi , cel putin pe asfalt :) , de aici ideea de 800 si nu 650.

multumiri anticipate!

 

E mult 1700 de euro pe un motor facut cu "russian technology" :crack: . Da, e un motor OK DR Big-ul, are fun-factor dar la banii aia - sa fim seriosi - gasesti o Yamaha Super Tenere 750 in stare foarte ok.

Si acum sa n-aud d-alea cu "pai dom'le Big-ul e mai usor" sau alte balarii ca omul a zis clar ca vrea sa mearga mai mult pe asfalt cu pasager, bagaje si uneori pe forestiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baietii !

 

De un timp in motorul meu a inceput sa se auda putin un zgomot. Am crezut initial ca e vorba de culbutori. Asadar am trecut la reglatul lor si daca tot era sa umblu la ei am zis sa arunc putin un ochi si pe lantul de distributie. Ala juca intr-0 veselie pe pinion, uzura maxima. Ba mai mult intinzatorul ce imi apasa patina era deja la maxim. Pentru ca mai am 2 luni de circulat, am scos intinzatorul si l-am mai incarcat putin la sudura ca sa am cursa mai lunga. Am reusit sa intind lantul.

 

Problema e urmatoarea. Clar trebuie sa il schimb. Am cautat pe net si am gasit urmatorul site :http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/650/dr-650-rs/1990/lanturi-de-distributie-morse/?sort=price#none

 

Am luat legatura cu baietii de pe acolo si mi-au spus ca mi-l aduc in 4-5 saptamani si ca firma de mai sus e o firma din Germania. Intrebarea mea pentru cei care au mai trecut prin asta: A schimbat cineva lantul de distributie cu modelul asta ? Cum se comporta ? Cei de acolo mi-au spus ca na e Germany deci cuvintele sunt de prisos. Eu le-am spus ca un model de mercedes se face si in Turcia, dar asta nu inseamna ca e lucru nemtesc.

 

Pretul mi se pare bunicel adaugand si transportul 26 ron.

Stie cineva o alternativa, dar care sa fie sigura. Parca nu prea am chef de experimente. Si asa piesele sunt destul de piperate.

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baietii !

 

De un timp in motorul meu a inceput sa se auda putin un zgomot. Am crezut initial ca e vorba de culbutori. Asadar am trecut la reglatul lor si daca tot era sa umblu la ei am zis sa arunc putin un ochi si pe lantul de distributie. Ala juca intr-0 veselie pe pinion, uzura maxima. Ba mai mult intinzatorul ce imi apasa patina era deja la maxim. Pentru ca mai am 2 luni de circulat, am scos intinzatorul si l-am mai incarcat putin la sudura ca sa am cursa mai lunga. Am reusit sa intind lantul.

 

Problema e urmatoarea. Clar trebuie sa il schimb. Am cautat pe net si am gasit urmatorul site :http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/suzuki/650/dr-650-rs/1990/lanturi-de-distributie-morse/?sort=price#none

 

Am luat legatura cu baietii de pe acolo si mi-au spus ca mi-l aduc in 4-5 saptamani si ca firma de mai sus e o firma din Germania. Intrebarea mea pentru cei care au mai trecut prin asta: A schimbat cineva lantul de distributie cu modelul asta ? Cum se comporta ? Cei de acolo mi-au spus ca na e Germany deci cuvintele sunt de prisos. Eu le-am spus ca un model de mercedes se face si in Turcia, dar asta nu inseamna ca e lucru nemtesc.

 

Pretul mi se pare bunicel adaugand si transportul 26 ron.

Stie cineva o alternativa, dar care sa fie sigura. Parca nu prea am chef de experimente. Si asa piesele sunt destul de piperate.

 

Va multumesc !

 

Eu as zice ca este peste media preturilor.

 

DID este in jur de 50 euro si se comporta foarte bine.

 

Incearca la un magazin moto - poate au piese OEM (preturile sunt surprinzator de bune)

 

PS: stai cuminte cu incarcatul tijei intinzatorului ca o sa strici dantura pinioanelor (ax came + arbore) si atunci sa vezi distractie cautand piese...

 

O sa pui lant nou si o dai vina ca nu este de calitate - o sa se duca repede (copiaza pasul pinioanelor)

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aia am vazut si eu pe poza aia si m-am cam scarpinat in cap. Am cautat pe net si nu am gasit pe nimeni care sa spuna ca e bun ca e slab. L-am intrebat pe tipul de la magazin de modelul asa, dar marca DID si mi-a ras in fata, spunandu-mi ca nu a auzit asa ceva. Ca aia n-ar face lanturi de distributie ci doar de transmisie. Cert e ca oriunde te-ai duce, la orice magazin, fiecare e cu marfa lui si bineinteles a lui e peste celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite AICI lant DID, pret foarte bun, Romi e baiat serios, iti vine in maxim 5 - 6 zile.

Nu fac reclama, e doar o recomandare. :cheers:

 

P.S.: ala care n-a auzit ca DID face si lanturi de distributie e un papagal. Toti papagalii se apuca sa vanda acum diverse si "se pricep" de numa numa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice ca este peste media preturilor.

 

DID este in jur de 50 euro si se comporta foarte bine.

 

Incearca la un magazin moto - poate au piese OEM (preturile sunt surprinzator de bune)

 

PS: stai cuminte cu incarcatul tijei intinzatorului ca o sa strici dantura pinioanelor (ax came + arbore) si atunci sa vezi distractie cautand piese...

 

O sa pui lant nou si o dai vina ca nu este de calitate - o sa se duca repede (copiaza pasul pinioanelor)

 

 

Modelul de intinzator pe care il am eu e cel cu surub pe mijloc si arc de ceas care se strange si se regleaza automat. El a mai fost incarcat probabil de fostul proprietar. Din pacate pentru a putea pune motorul pe picioare a trebuit sa il incarc la sudura cu sarma, polizat la capat . Asa i-am marit putin cursa. Nu ma va deranja pe viitor pentru ca el se va strange (in cazul unui lant nou). Am reusit sa intind lantul de distributie, dar nu l-am strans la maxim, am lasat putina lejereala. Intinzatorul apasa pe patina care la randul ei tensioneaza lantul, deci nu are ce sa strice. Oricum se stie chiar si in cazul schimbarii transmisiei ca e recomandat schimbul si de pinioane. Am reusit sa pornesc motorul aseara si acel zgomot a disparut. E silentioasa acum, dar asta nu ma face sa renunt la achizitionarea unuia nou. Am avut ceva de furca cu distributia, pt ca sarise de pe punct si noroc de acest topic. Am luat pagina cu pagina de la inceput si am descoperit tehnica reglarii.( Foarte bun ca informatie, dar din pacate sarac in detalii si poze) Probabil o sa postez pe topicul meu alaturi de poze ...cum ar trebuie puse semnele pentru cei care se vor confrunta prima data cu aceasta problema.

 

Uite AICI lant DID, pret foarte bun, Romi e baiat serios, iti vine in maxim 5 - 6 zile.

Nu fac reclama, e doar o recomandare. :cheers:

 

P.S.: ala care n-a auzit ca DID face si lanturi de distributie e un papagal. Toti papagalii se apuca sa vanda acum diverse si "se pricep" de numa numa...

 

 

iti multumesc mult !

 

si totusi din ce vad eu acolo e pt alt model ?

Modelul meu este suzuki dr 650 rs sp42b (1990)

 

MORSE by Borg Warner ---- ce am mai gasit despre firma asta

 

din pacate germana la mine e la pamant uite ce scrie la did:

 

"Endlose Steuerkette

 

- Lieferung nach VerfĂźgbarkeit von Borg Warner Morse (Tourmaxverpackung) oder DID

- Made in Japan und in Erstausrßsterqualität

- fĂźr ein direktes Vernieten am Fahrzeug nutzen Sie bitte unsere offenen Steuerketten mit beigelegtem Schloss"

 

deci sunt ambele la acelasi nivel ?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de intinzator pe care il am eu e cel cu surub pe mijloc si arc de ceas care se strange si se regleaza automat. El a mai fost incarcat probabil de fostul proprietar. Din pacate pentru a putea pune motorul pe picioare a trebuit sa il incarc la sudura cu sarma, polizat la capat . Asa i-am marit putin cursa. Nu ma va deranja pe viitor pentru ca el se va strange (in cazul unui lant nou). Am reusit sa intind lantul de distributie, dar nu l-am strans la maxim, am lasat putina lejereala. Intinzatorul apasa pe patina care la randul ei tensioneaza lantul, deci nu are ce sa strice. Oricum se stie chiar si in cazul schimbarii transmisiei ca e recomandat schimbul si de pinioane. Am reusit sa pornesc motorul aseara si acel zgomot a disparut. E silentioasa acum, dar asta nu ma face sa renunt la achizitionarea unuia nou. Am avut ceva de furca cu distributia, pt ca sarise de pe punct si noroc de acest topic. Am luat pagina cu pagina de la inceput si am descoperit tehnica reglarii.( Foarte bun ca informatie, dar din pacate sarac in detalii si poze) Probabil o sa postez pe topicul meu alaturi de poze ...cum ar trebuie puse semnele pentru cei care se vor confrunta prima data cu aceasta problema.

 

 

gresit....

 

limita de uzura a lantului este data de distanta dintre bolturi nu de cursa intinzatorului (si implicit a zgomotului);

 

lantul cand se intinde ramane la acelasi numar de zale dar dispuse la o distanta mai mare - teoretic vorbind se poate intinde atat cat ii permite tenacitatea materialului; (mai exact distanta intre bolturi se mareste)

 

prima uzura evidenta va fi pe varful pinioanelor (mai ales cel de pa axul cu came - este mai mare) urmat de o inclinare a lor...

 

toate bune si frumoase pana cand vei pune un lant nou si va fi fortat (de intinzator) sa se aseze pe pinioane cu dantura decalibrata si in scurt timp pinioanele vor trebui sa se deformeze/uzeze in "sens invers" (stiu ca suna abstract dar asa este) copiind atat cat este posibil pasul latului de distributie;

 

surpriza mai mare este cand cedeaza lantul dupa pasul pinionului (in varianta unui lant slab calitativ)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja am facut comanda de la romimoto de lantul did 250 ron cu tot cu transport. Ce spui tu mai sus este adevarat de cele mai multe ori insa lantul se da dupa pinioane. Nu exclud faptul ca e posibil sa imi fie afectate pinioanele , dar astept sa vad in iarna daca am norocul sa se nimereasca la pas cu lantul cel nou. Daca pinionul e decalibrat lantul va tinde sa sara de la locul lui. Momentan lantul de distributie nu este intins la maxim ca sa imi frece de pinioane, are o mica lejeritate plus ca in urmatoarea luna voi merge foarte usor cu el, servici-casa si retur si poate ceva iesiri lejere prin imprejurimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din "marea mea experienta" la o distributie, mai intai se duce intinzatorul. Parerea mea este ca ar trebui sa schimbi si intinzatorul. Nu este o regula... am schimbat si eu recent lantul de distributie si am lasat intinzatorul vechi pentru ca mai mergea. Acasa am un intinzator nou in punga care asteapta sa fie montat. La tine ar trebui cu atat mai mult cu cat spui ca l-ai mantzocarit.

Decizia iti apartine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...