Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

intinzatorul a fost demontat de la locul lui si desfacut. ARcul ala tip ceas este ok, tensioneaza bine. Se blocheaza rapid cand este eliberat surubul din sttangere. Nu da inapoi nici un mm decat daca surubul este strans. am incercat sa il comprim si sa il fortez ca si cum ar apasa patina pe el si sta fix. Pe tija intinzatorului in capul ei e o chestie ca o bila ce e nituita parca. Ei bine aia am incarcat-o eu.

 

intinzatorul a fost demontat de la locul lui si desfacut. ARcul ala tip ceas este ok, tensioneaza bine. Se blocheaza rapid cand este eliberat surubul din sttangere. Nu da inapoi nici un mm decat daca surubul este strans. am incercat sa il comprim si sa il fortez ca si cum ar apasa patina pe el si sta fix. Pe tija intinzatorului in capul ei e o chestie ca o bila ce e nituita parca. Ei bine aia am incarcat-o eu.

 

 

Poate are nevoie cineva de asa ceva eu m-am dat la facut curatenie prin dulapuri:

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/85158-placute-fata-suzuki-dr-650-rs-mcb597/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iti multumesc mult !

 

si totusi din ce vad eu acolo e pt alt model ?

Modelul meu este suzuki dr 650 rs sp42b (1990)

 

 

E acelasi motor pe ele! :cheers:

 

@Hellicks_Helmet: iese bine, iese bine, ce modificari de estetica ii mai aduci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa sablez si vopsesc electrostatic cadrul, scaritele si alte maruntisuri, vopsit rezervorul si crash-barul, schimbat niste autocolant pe botul mobrei.... si cam atat! :grinbandit:

 

Dar inainte de asta mai trebuie sa pun sus furtunele de frana armate, din teflon si o punte de rigidizare pe furca fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi motor pe ele! :cheers:

 

@Hellicks_Helmet: iese bine, iese bine, ce modificari de estetica ii mai aduci?

 

 

Da asa e. Unde am umblat eu initial nu imi dadea nimic de modelul meu, apoi insistand am gasit un site unde era trecuta lista cu toate modelele ce suporta modelul asta de lant. Surprinzator si honda era pe acolo.

Oricum marti am primit coletul de acum cand o sa am timp la iarna o sa il montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum marti am primit coletul de acum cand o sa am timp la iarna o sa il montez.

 

E simplu, treaba de 2 ore maxim. Fara sa scurgi uleiul, dai motocicleta pe partea ailalta, desfaci suroabele, desfaci capacul si-l dai la o parte (cu grija la firele de curent). Apoi... iti trebuie o PRESA ca sa dai afara volanta/magnetoul. Am auzit ca unii s-au chinuit sa il schimbe fara sa dea volanta afara. Cred ca iti ia 2 zile de chinuiala. Faci la strungar o presa simpla si va merge la 2-3 folosiri (pana sa se fuche ca-s facute din "fier mort" :D). Apoi dai jos lantul si il pui pe ala nou cu grija la semne ca altfel o sa mearga dezechilibrat. Montezi la loc "intinzatorul" ala manual, volanta, capacul si cam aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu, treaba de 2 ore maxim. Fara sa scurgi uleiul, dai motocicleta pe partea ailalta, desfaci suroabele, desfaci capacul si-l dai la o parte (cu grija la firele de curent). Apoi... iti trebuie o PRESA ca sa dai afara volanta/magnetoul. Am auzit ca unii s-au chinuit sa il schimbe fara sa dea volanta afara. Cred ca iti ia 2 zile de chinuiala. Faci la strungar o presa simpla si va merge la 2-3 folosiri (pana sa se fuche ca-s facute din "fier mort" :D). Apoi dai jos lantul si il pui pe ala nou cu grija la semne ca altfel o sa mearga dezechilibrat. Montezi la loc "intinzatorul" ala manual, volanta, capacul si cam aia e.

 

parca trebuia sa schimbe lantul de distribuitie ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ala il schimb..numai ca tre sa desfac la ambreiaj...m-au trecut fiorii pe sira spinarii cand am auzit de presa, volanta. Din ce am vazut eu pe net e un pic de treaba. lantul a venit inchis deci tre sa dau jos oala de la ambreiaj si pinionul de jos.

 

Momentan fiind cu serviciul si cu mancarimea asta in talpa nu prea imi convine sa stau pe dreapta. Si asa mai am exact 1 luna si o garez. Sa mai profit putin de vremea frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ala il schimb..numai ca tre sa desfac la ambreiaj...m-au trecut fiorii pe sira spinarii cand am auzit de presa, volanta. Din ce am vazut eu pe net e un pic de treaba. lantul a venit inchis deci tre sa dau jos oala de la ambreiaj si pinionul de jos.

 

Momentan fiind cu serviciul si cu mancarimea asta in talpa nu prea imi convine sa stau pe dreapta. Si asa mai am exact 1 luna si o garez. Sa mai profit putin de vremea frumoasa.

 

pai pentru distributie nu iti trebuie scule speciale....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pentru distributie nu iti trebuie scule speciale....

 

Wow LOL da, corect. Deci ERATA - nu stiu de ce dracu ma gandeam la lantul balansierilor :lol: :lol:

 

Nu, nu iti tre' nici o scula speciala la distributie... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow LOL da, corect. Deci ERATA - nu stiu de ce dracu ma gandeam la lantul balansierilor :lol: :lol:

 

Nu, nu iti tre' nici o scula speciala la distributie... :cheers:

 

... stiu eu totusi o scula "speciala" de care s-ar putea sa ai nevoie la distributie...

 

este vorba de o bucata de jeans (d'ala adevarat) sa pui intre pinioane (pentru blocare - nu deterioreaza dantura) ca sa desfaci surubul de la oala ambreiajului.

 

nu prea ai cum sa ti contra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj :)) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da oare nu e mai bine sa ne pastram blugii pe noi, salopeta noua..si sa incercam cu o bucata de lemn. Eu asa am facut ultima data parca cand am umblat la ambreiaj sa imi verific discurile de ambreiaj :)) (si inca lemn de brad...ca asta e mai moale)

mege si cu lemn - doar ca trebuie sa ai grija pe unde raman aschiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual)

 

-sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-stie cineva unde pot gasi cablu pt. decompresor?am nevoie doar de cablu pt. ca s-a rupt chiar de unde e prins pe chiulasa(mentionez ca DR-ul meu e an 1991 si are decomp. manual)

 

-sau as aprecia orice alta solutie functionala prin care sa-mi fac singur cablul; si aici ma refer la capete, pt. ca trebuie sa reziste in timp la uzura

 

incearca cu un KIT de reparatie cabluri ambreiaj si acceleratie din Louis (este vreo 5 euro si are si elementele de fixare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- pe al meu l-am facut dintr-un cablu de frana pentru bicicleta. Atentie model de cablu mai gros , cu mantaua aferenta costa 5 ron.

 

Pe capetele cablului am avut elemente de fixare prevazute cu surub strangere pe interior. Se desfac suruburile, se baga cablul se strange la loc si gata. Toata operatiunea pana in 10 lei cu tot cu berea pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc de "solutii". Eu aveam de ceva vreme un kit din asta de reparatie de la louis, dar am constat cu stupoare ca are doar un singur capat din asta cu surubel pe interior de diametrul care imi trebuie mie si acum caut o solutie ca sa pun ceva asemanator si in capatul celalalt. o sa incerc pe la magazine din astea de biciclete (cum cred ca ai facut si tu irinel2006), cine stie poate gasesc ceva util si ies si mai ieftin. :cheers:

 

merge si cu cel de frana de bicicleta dar este mai firav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa...

 

 

Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei drept eu m-am jucat ...am luat un surub am polizat filetul si am ajuns la diametru bun. Dupa aia am taiat la dimensiune cilindru...am prins in menghina am gaurit cu un burghiu mic ...apoi am facut filet pe interior....am bagat surub...si distractia s-a terminat. Toate astea le-am facut cu o bere langa...

 

 

Solutii sunt ...doar sa ai scule si idei.

 

am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta).

 

operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...