Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Culbutorul pe evacuare este celmai solicitat deoarece el este actionat de axul cu came cat timp in cilindru inca este presiune in urma arderii, de aceea a si fost proiectat mai lung ca cel de admisie(parghia si bratul fortei, niste rapoarte acolo...etc). La modelele mai vechi axa cu scame era prevazuta cu gauri de ungere in dreptul talpilor culbutorilor care calca pe ax, ce e drept nu le papau asa rapid. Eu practic acea metoda si pe cele de 650, revin maine cu poze daca nu uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

https://www.youtube.com/watch?v=y0VWWF8fx7A

 

Traieste...traieste....aseara cu mari eforturi am terminat-o.Dupa servici am ramas sa ma ocup de ea caci au anuntat astia vremea rea de azi. Sudorul mi-a spus ca sa nu streseze materialul cu sudura , la fiecare punct de sudura dat mi l-a racit, iar electrodul folosit este unul de rezistenta a sudurii la suprafata. Planeitatea a fost facuta , iar finisarea a fost facuta pe masa de sticla. Oricum in timp o sa se "aseze".

 

Motorasul imi suna iar bine. Am facut 0.1 pe admisie si 0.2 pe evacuare. Cel putin pe evacuare am incercat, pozitia fiind foarte grea. Am folosit lera. Uleiul nou, sita de sorb curatata, filtru nou ma gandesc ca circuitul uleiului a fost mult imbunatatit. Mici ajustari se vor mai face pe parcurs, insa per total sunt ...teribil de multumit.

 

Tot aseara am aflat ca dupa o iarna lunga frana de spate trebuia putin aerisita. Era ca si inexistenta. Am montat si windshield-ul home made facut. Asta iarna am prins o bucata de policarbonat de 4mm de la dedeman pe care am si cumparat-o.

 

Mai am de reconditionat hand-guardurile, sper saptamana asta sa finalizez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.youtube.com/watch?v=y0VWWF8fx7A

 

Traieste...traieste....aseara cu mari eforturi am terminat-o.Dupa servici am ramas sa ma ocup de ea caci au anuntat astia vremea rea de azi. Sudorul mi-a spus ca sa nu streseze materialul cu sudura , la fiecare punct de sudura dat mi l-a racit, iar electrodul folosit este unul de rezistenta a sudurii la suprafata. Planeitatea a fost facuta , iar finisarea a fost facuta pe masa de sticla. Oricum in timp o sa se "aseze".

 

Motorasul imi suna iar bine. Am facut 0.1 pe admisie si 0.2 pe evacuare. Cel putin pe evacuare am incercat, pozitia fiind foarte grea. Am folosit lera. Uleiul nou, sita de sorb curatata, filtru nou ma gandesc ca circuitul uleiului a fost mult imbunatatit. Mici ajustari se vor mai face pe parcurs, insa per total sunt ...teribil de multumit.

 

Tot aseara am aflat ca dupa o iarna lunga frana de spate trebuia putin aerisita. Era ca si inexistenta. Am montat si windshield-ul home made facut. Asta iarna am prins o bucata de policarbonat de 4mm de la dedeman pe care am si cumparat-o.

 

Mai am de reconditionat hand-guardurile, sper saptamana asta sa finalizez.

vezi sa nu ai ceva garnituri pe la etrier terminate si p-acolo sa scape... Vezi ca mai ieri vedeam ca e un utilizator p-aci (edyficus) care are ceva piese de dr 600 la preturi ok...poate n-ar strica sa-i faci o intrebare.

Salut

Chucki, esti temerar ! fain :hug: Eu cred ca daca ti-ai schimbat de curind rulmenti, placute frina, cabluri ambreiaj si acc, iar lantul sa fie in parametri (min. 319,4), n-ai treaba. Mergi linistit :) Ahhh, vezi ca in trusa mai este un plastic mic, cu ce razi gheata de pe parbriz iarna si vara sa baga in bancomat si ies bani. Piesa poate fi importanta

BAFTA la drum. Asteptam poze.

Ms de aprecieri, urari si recomandari. Inca nu stiu sigur cand si cum plec dar ma pregatesc. Rulmenti nu sunt schimbati...dar nu au joc sau zgomote ciudate. Poate ii iau la mine. Placute de frana schimbate, lantul in parametri. Cablurile nu le-am schimbat dar am dubluri si le iau la mine. Urmeaza cam in 2 saptamani (atat mai pedeapsa) sa schimb uleiul (minera 20w50), filtru si sa curat sorbu (ca tot e vedeta). Am sa gresez si rulmentii.

» Post actualizat in 28 Apr 2015 11:53

Ps: Irinel poti sa dai acces la filmulet (sa fie public), ca sa vada si ochiu meu.... Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mere.... Felicitari.


» Post actualizat in 28 Apr 2015 12:14

Salut la toata lumea ..

 

Nu de mult am intrat in posesia unui dr 800 si deja am si ceva probleme ..

undeva la 3000-4000rpm are intreruperi, turata in gol si in sarcina, oare ce ar putea avea ? (sa fie cdi -ul )

 

multumesc.

Ajutati-l si pe omu asta ca eu iam facut deja capu calendar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu schimb garniturile, rectific pompa de ulei, si inca vre-o cateva secrete si merg toate super. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile sunt noi , dar am observat ca sunt negre bine dupa cateva porniri .. :eek:

Salut Rares. Bine ai venit in oala cu DRisti :tempted:

 

Zi-mi de unde esti ca n-ai scris in descriere ..

De unde ti-ai luat DRul ca poate stim de unde i se trage.

Ce model e? din ce an ? km ? Ce s-a mai reparat in el daca stii ?

Zi-mi daca ai cablu de soc ? Dimineata porneste usor/greu, cu sau fara soc ? Fum negru la rece , la cald?

Ultimul reglaj de supape cind? Fara filtru de aer se mai intrerupe ? Mersul este regulat la ralanti?

Incearca sa raspunzi la intrebari .

 

Cu drag

Radu

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara oameni buni . Pai sa o iau de la inceput ..Sunt din Beclean (Bistrita Nasaud) nou in oala dr-istilor .Motocicleta am cumparat-o de la cineva din Valea Ierii (jud.Cluj), Raducod , tu trebuie sa stii pe unde e :P. Am luat -o fara acte si la un pret bunicel , asta fiind parerea mea la momentul respectiv :)))... Dr 800 Big (sr 42 a ) .. nu stiu ce s-a mai schimbat in ea , da cu siguranta a fost desfacuta (se vad urme pe capurile suruburilor de la magnetou).Are cablu de soc , piulita de la cablu , care se infileteaza la carburator i-am facut-o la strung pentru ca aia originala avea o fisura si nu mai statea la locul ei . Dimineata porneste cam greu , dar dupa ce motorul e cald o ia la sfert'... undeva la 4000ture intrerupe , ca si cum i s-ar opri alimentarea turata in gol dar si in sarcina..

 

Sunt nou si in motoare de moto dar si pe motociclism.ro , asa ca astept parerile voastre si sa aveti multa rabdare cu mine :P

 

O seara faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ... a ta e Sr42A nu B....interesant.

Acum: eu te-am mai tot batut la cap si sustin in continuare ca nu ai probleme mari la mobra ci doar trebuie reglata si para reglata. Adica trebe timp si rabdare sa o iei pe bucatele sa o aranjezi, reglezi ca la manual. Sa incepi cu carburile, supape, etc. Pe rand cu rabdare dupa manual.Cred ca si releul ala l-ai luat de pomana...... Ma gandeam deja la un buy back.

Aceeasi problema cu intreruptul (undeva la 3200-35000 am avut-o si eu la sfarsitul anului trecut la ultimul drum sre Rasnov (am mai fost cu cativa membri de pe forum care pot confirma). Si in special cand trageam tare de gaz in depasiri. La mine s-a dovedit a fi arcul ce impinge la loc membrana din carbul secundar. Nici pana acum nu stiu de ce sa faramat. Dar sa rezolvat.

Asteapta pareri si de la ceilalti membri (Radu, Edyson, Irinel, etc) si fa-ti o parere de unde sa incepi. Bafta.post-72436-0-27720800-1430246798_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam d-aici ar trebui sa incepi...cu a spus si Edy...amestec prea bogat...incepe cu carburatia si gasesti ceva explicatii cu cateva pagini in urma, ale lui si ale lui Radu extrem de explicite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu - i nimic Chucki , vorba aia , pasiune -i mare :))) ... Acuma totusi eu vreau sa o pun la rand si cand ies cu ea sa n-am surprize sa ma lase pe undeva ca si in duminica de Paste :))) ..Apropo , afuma si destul de bine cand am iesit ultima oara .

Fum negru sau fum albastru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles .. dupa studiu o sa fac practica apoi o sa revin cu detalii .

Merci inca o data . :peace:

Salut Rares.

Nu stiu de motorul tau nimica.

Circuli cu el ? Nu te gindesti sa bagi un drum de Cluj ? ... si poate neuitam impreuna la el? Sau poate in Gherla, daca trupa vesela e de acord !?

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu , n-ar fii exclus sa fac o excursie pana la Cluj , o pot aduce numai in duba , n am acte la ea , din pacate :(...

Atunci de ce vrei sa o mai repari?......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...