Sari la conținut

Inaltimea O Problema?


ten
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

desi sunt motociclist de aproape un an e primul meu post pe forum deci, fi-ti blanzi :wink:

 

Momentan am un Xt125 R, l-am purtat pe coclauri mai mult decat putea el sa duca, asa ca acu' e la odihna pt 3 saptamani pana vin piesele: ambreiaj, ghidon, carena fata, manete acceleratie si frana, semeringuri.

 

Avand in vedere ca nu mai pot sa-l kinui pe micutz m-am hotarat sa-l las doar pt oras iar pt coclauri sa-mi iau ceva mai dedicat.

 

Pe actualul motor cand merg pe scarita in picioare stau destul de cocosat, avand in vedere inaltimea mea: 1.96/70 kg.

 

Din cate am vazut pozitia in picioare e esentiala in enduro si trebe 'executata' cat mai bine.

De aceea am nevoie de un motor care sa aiba ghidonul mai inalt.

Stiu ca sunt inaltatoare de ghidon dar is destul de mici (3-4 cm - sau cel putin asa mi s-a zis) ceea ce e insuficinet pt mine.

 

Am citit pana acu de : DRZ-400E (daca e mi-l iau nou), KTM EXC (cel mult 400cc la mana a doua) , Husaberg (cel mult 450 - is destul de scumpi dar am citit numai lucruri bune de baietii de la mototech - poate au ceva SH).

 

Vreau un enduro dedicat dar nu sa-mi smulga mainile, inca nu ma intereseaza concursurile, doar mocirla si distractia.

 

In concluzie o intrebare: pt inaltimea mea ce motor sa-mi iau sau ce as putea sa-i fac sa pot sa stau in picioare corect.

 

Numai bine,

BT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit pe forum!

 

Eu am 1.90 si am trecut si eu prin diverse dileme legate de inaltimea ghidonului. Am ktm 450 si acum merg cu inaltatoare de 2. Am avut pentru cateva weekenduri si inaltatoare de 4 dar, lasand la o parte ceva confort la mers in picioare pe drum forestier nu e nici o jmekerie. Cu cat ai inaltatoare mai mari cu atat mai greu vei manevra motocicleta. in plus eu am avut alta problema - imi amorteau antebratele; am revenit la cele de 2 si nu mi-au mai amortit. Plus ca pe urcari nasoale motorul tinde sa se dea pe spate mai repede (pentru ca nu poti sa te lasi asa de mult pe fata).

Apoi am mai mers cu meseriasi care au insistat sa incerc sa-mi mentin o pozitie buna. Am vazut oameni foarte tehnici care nu mergeau cu nici un fel de inaltator.

E important sa te inveti sa stai corect in scari, cu genunchii indoiti, coatele sus, cu greutatea cat mai spre mijlocul motocicletei si cu spatele drept (adica sa fii indoit numai de la juma'te, nu cocosat). Eu am invatzat dupa ureche si stau foarte prost pe motor daca nu ma concentrez. Daca inveti bine din prima si iti intra in sange te-ai scos.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit pe forum!

 

Eu am 1.90 si am trecut si eu prin diverse dileme legate de inaltimea ghidonului. Am ktm 450 si acum merg cu inaltatoare de 2. Am avut pentru cateva weekenduri si inaltatoare de 4 dar, lasand la o parte ceva confort la mers in picioare pe drum forestier nu e nici o jmekerie. Cu cat ai inaltatoare mai mari cu atat mai greu vei manevra motocicleta. in plus eu am avut alta problema - imi amorteau antebratele; am revenit la cele de 2 si nu mi-au mai amortit. Plus ca pe urcari nasoale motorul tinde sa se dea pe spate mai repede (pentru ca nu poti sa te lasi asa de mult pe fata).

Apoi am mai mers cu meseriasi care au insistat sa incerc sa-mi mentin o pozitie buna. Am vazut oameni foarte tehnici care nu mergeau cu nici un fel de inaltator.

E important sa te inveti sa stai corect in scari, cu genunchii indoiti, coatele sus, cu greutatea cat mai spre mijlocul motocicletei si cu spatele drept (adica sa fii indoit numai de la juma'te, nu cocosat). Eu am invatzat dupa ureche si stau foarte prost pe motor daca nu ma concentrez. Daca inveti bine din prima si iti intra in sange te-ai scos.

 

bafta!

 

ma iau eu dupa vali de la motomania care mi-a zis ca merg cocosat in picioare pe motor si ma pune draq sa imi fac inaltatoare de ghidon de 5 cm(si clau si avo etc)..pai la pante pe care le fumam,aruncam cu poseta de nu stiam ce draq se intampla...iar condusul chiar este un chin pana te obisnuiesti..iar ptr cat merg in picioare pe forestier mai bine lipsa..le-am dat jos acolo in padure..si de atunci nu le-am mai montat..intre timp s-au convins si ceilalti de treaba cu inaltatoarele si le-au dat jos..

 

onn topic..daca iti iei drz sau ktm cu inaltatoare de 2 cm maxim e in regula..eu iti recomand totusi alea standard de 1 cm...si sa fixezi ghidonul la ultima gaura in interior..te poti sprijini mai bine cand esti obosit.

ps ..eu am 1,98 m ca sa intelegi ca stiu despre ce vbesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

OK.mersi!am sa vorbesc cu un meserias sa-mi faca sa vad cum e cu inaltatoare.

 

 

Cum e cu inaltatoare? Si eu as vrea sa-mi mai inalt ghidonul ca sa merg mai bine in picioare...eu merg mai mult pe drumuri forestiere decit pe coclauri...

 

Imi puteti spune si mie unde gasesc inaltatoare? cred ca mi-ar trebui unele nu prea inalte pt ca altfel nu mai ajung cablurile...am un Suzuki DR 650 din 93...iar daca sint prea mici banuiesc ca nu o sa se simta diferenta...

 

Lamuriti-ma si pe mine va rog...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e cu inaltatoare? Si eu as vrea sa-mi mai inalt ghidonul ca sa merg mai bine in picioare...eu merg mai mult pe drumuri forestiere decit pe coclauri...

 

Imi puteti spune si mie unde gasesc inaltatoare? cred ca mi-ar trebui unele nu prea inalte pt ca altfel nu mai ajung cablurile...am un Suzuki DR 650 din 93...iar daca sint prea mici banuiesc ca nu o sa se simta diferenta...

 

Lamuriti-ma si pe mine va rog...

 

trebuie sa faci o gramada de artificii sa pui inaltatoare de 5 cm (aici ma refer la ktm)sa modifici pozitia cablurilor etc..dar pana la urma se poate..la dr nu stiu cum e cu cablurile(ce toleranta au la reglaje de genul asta)..cel mai bine te duci la un atelier de strungarie cu capra,arati la nenea ce vrei si ii spui sa ti le faca din aluminiu..mai departe stie nenea exact ce are de facut..bafta la modificari..

 

PS daca vrei totusi sa faci model copie dupa original cauta idei la firma NEKEN(sunt fabricanti de asa ceva)-www.firstracing.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...