Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

M-am gandit ! Cred ca cea mai buna alegere este varianta din prima fotografie, adica cea care include doar jugul superior, stabilizatorul de directie si ,,cuiul" de pe cadru.

Este frumos sa iei jugul cu totul dar nu-mi place solutia aia cu stabilizatorul peste ghidon. Nu se poate comanda ce este in prima poza + jugul inferior, din a doua poza ?

De fapt, daca te uiti atent, intre cele doua difera doar acei suporti in care se prinde ghidonul. Un prima poza acesti suporti, au la baza gauri de prindere a amortizorului de ghidon. Nu poti sa vorbesti cu astia de la Emig Racing ?

 

Hai ... cand comandam ?

post-10224-1215670368_thumb.jpg

post-10224-1215670377_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. deci chiar ajuta la drumurile pline de pietre ? luati voi, incerc si eu.. si iau dupa.

 

Stii cand ajuta ? Atunci cand te ridici in picioare. Dupa ce ca 950-ul este greu pe fata, atunci cand te ridici in picioare, mai adaugi cateva kile pe roata din fata. De voblat, vobla si LC4, dar pe ala reuseam sa-l tin in mana, insa imensitatea asta nu o poti strunii asa cu una cu doua.

Am la activ 4 voblaje cu LC8-ul. Cel mai crancen a fost cand am sarit de pe sosea pe un drum de tara ,,pavat" cu pietre de rau. Aveam peste 120km/h si cand m-am ridicat in picioare ghidonul a inceput sa se miste violent stanga-dreapta. Am scapat pentru ca roata din fata ,,a arat" prin acele pietre, motocicleta mentinandu-si directia initiala, insa daca prindeam ceva mai aderent ... zob eram !

Eu chiar imi doresc acest dispozitiv !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cand ajuta ? Atunci cand te ridici in picioare. Dupa ce ca 950-ul este greu pe fata, atunci cand te ridici in picioare, mai adaugi cateva kile pe roata din fata. De voblat, vobla si LC4, dar pe ala reuseam sa-l tin in mana, insa imensitatea asta nu o poti strunii asa cu una cu doua.

Am la activ 4 voblaje cu LC8-ul. Cel mai crancen a fost cand am sarit de pe sosea pe un drum de tara ,,pavat" cu pietre de rau. Aveam peste 120km/h si cand m-am ridicat in picioare ghidonul a inceput sa se miste violent stanga-dreapta. Am scapat pentru ca roata din fata ,,a arat" prin acele pietre, motocicleta mentinandu-si directia initiala, insa daca prindeam ceva mai aderent ... zob eram !

Eu chiar imi doresc acest dispozitiv !

 

 

si zici tu ca merita $649.00 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

 

postez aici prima oara, pentru ca de vineri am si io un 990 adventure luat de la motomania.

am patit destule cu el in primul drum pana la vama veche, printre care faptul ca am ramas fara benzina (pe stefan cel mare, la intoarcere in buc!) dupa ce regulat mi se aprindea becul de benzina dupa 140-150km :(, iar rezervorul stanga era permanent plin.

 

acasa am descoperit, cu cartea in mana, ca robinetul de la rezervorul stanga era inchis :D

 

sper ca gasca e unita si poate iesim la plimbari candva.

io vin de pe bmw :kali:

 

ps. dupa ce il cosmetizez un pic, pun poze cu el.

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

 

postez aici prima oara, pentru ca de vineri am si io un 990 adventure luat de la motomania.

am patit destule cu el in primul drum pana la vama veche, printre care faptul ca am ramas fara benzina (pe stefan cel mare, la intoarcere in buc!) dupa ce regulat mi se aprindea becul de benzina dupa 140-150km :(, iar rezervorul stanga era permanent plin.

 

acasa am descoperit, cu cartea in mana, ca robinetul de la rezervorul stanga era inchis :D

 

sper ca gasca e unita si poate iesim la plimbari candva.

io vin de pe bmw :kali:

 

ps. dupa ce il cosmetizez un pic, pun poze cu el.

 

asfalt uscat!

salut.

vad ca ai urmat si tu aceeasi cale ca si mine. dupa cum ai vazut si tu este cu totul altceva decat BMW-ul. trebuie ceva timp sa te obisnuiesti cu el.

bafta multa si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bmw?

 

ca si extremusski, am avut 650 dakaru. super motor, pe bune, dar cu dezavantajele unui monocilindru.

 

am si io cateva intrebari

1. a pus careva pe 990 incalzire in manere? unde vine intrerupatoru pe ghidon?

2. cat papa normal / daca te dai la el?

 

salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si extremusski, am avut 650 dakaru. super motor, pe bune, dar cu dezavantajele unui monocilindru.

 

am si io cateva intrebari

1. a pus careva pe 990 incalzire in manere? unde vine intrerupatoru pe ghidon?

2. cat papa normal / daca te dai la el?

 

salutare.

 

:baldy: si eu am avut un soc referitor la consum fata de bmw.

la mine este 6 % la drum intins gen 140-150 si 10% pe teren enduro.

cosumul este aproape dublu dar senzatiile sunt geniale, de aia incerc sa scot cat mai mult din motor de fiecare data cand merg cu el :blink: , asa ca nu te alarma cand ajungi la benzinarie din 200km in 200 km.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. a pus careva pe 990 incalzire in manere? unde vine intrerupatoru pe ghidon?

 

Am montat, dar butonul la-am lipit pe cadru (cam in locul unde se monteaza pinul amortizorului de directie).

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

prima oara sa-a intamplat acum 2 saptamani cand i-am imprumutat mobra unui prieten. la un moment dat ma suna si-mi spune ca in jur de 5000 turatii brusc ai este taiat gazul. am presupus ca din cauza ca mergea pe rezerva s-a intamplat asta. i-a pus benzina si a disparut buba. am luat mobra de la el in buna stare fara aceste simtome.

ieri in trafic fiind o patesc din nou. prima oara la 8000 ture, dupa aia la 5000 si apoi la 3000. oricat as fi vrut eu sa-i dau gaz imediat se reteza turatia.

am presupus la fel ca prima oara numai ca acum inca nu se aprindea becul de rezerva, dar stiam ca e pe aproape. merg la benzinarie, bag benzina si plec. parca nu mai face. fericit merg mai departe. insa aproape de casa incepe sa faca la fel. opresc la garaj bag in neutru si trag gazu. 5000 e taiat. :crack:

stie cineva ce ar putea fii?

 

sa fie cumva o protectie a motorului, care in conditii de caldura maxima ca sa se protejeze si sa taie gazu? ier a fost infernal de cald si pentru prima oara in oras a ajuns temperatura motorului la 6 liniute.

ventilatorul merge deci nu poate fii de la asta, nivelul in butoiasul de apa e perfect.

deci??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

prima oara sa-a intamplat acum 2 saptamani cand i-am imprumutat mobra unui prieten. la un moment dat ma suna si-mi spune ca in jur de 5000 turatii brusc ai este taiat gazul. am presupus ca din cauza ca mergea pe rezerva s-a intamplat asta. i-a pus benzina si a disparut buba. am luat mobra de la el in buna stare fara aceste simtome.

ieri in trafic fiind o patesc din nou. prima oara la 8000 ture, dupa aia la 5000 si apoi la 3000. oricat as fi vrut eu sa-i dau gaz imediat se reteza turatia.

am presupus la fel ca prima oara numai ca acum inca nu se aprindea becul de rezerva, dar stiam ca e pe aproape. merg la benzinarie, bag benzina si plec. parca nu mai face. fericit merg mai departe. insa aproape de casa incepe sa faca la fel. opresc la garaj bag in neutru si trag gazu. 5000 e taiat. :crack:

stie cineva ce ar putea fii?

 

sa fie cumva o protectie a motorului, care in conditii de caldura maxima ca sa se protejeze si sa taie gazu? ier a fost infernal de cald si pentru prima oara in oras a ajuns temperatura motorului la 6 liniute.

ventilatorul merge deci nu poate fii de la asta, nivelul in butoiasul de apa e perfect.

deci??

 

Nu prea imi pot da cu parerea pentru ca modelul meu (950), are mai putina ,,electronica" decat modelul tau, insa un lucru ti-l pot spune cu certitudine: NICIODATA, indicatorul de temperatura nu mi sa urcat pana la 6 liniute ! Chiar si pe canicula din zilele astea, am facut o incursiune in padure, pe malul Dunarii (la scaldat) unde viteza de deplasare scade considerabil si cu toate ca ventilatorul functiona non-stop, indicatorul de temperatura nu sa saltat mai sus de 5 liniute. Nici macar in ,,orasul care nu doarme" (Bucuresti), nu sa ridicat mai sus de 5 liniute..... si asta la ora 13.00-14.00, cand este ,,mai placut" sa stai la semafor !

 

Cati kilometrii are motorul tau ? Este posibil sa nu fi iesit din rodaj ?

Despre un senzor de protectie, care sa taie gazul la temperatura mare, sincer ... nu am auzit ! Dar poate totusi exista ! Trebuie sa stie cineva. Dar, cum ,,taie gazul" ? Cade in ture (1000-2000rot/min) sau se opreste motorul de tot ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea imi pot da cu parerea pentru ca modelul meu (950), are mai putina ,,electronica" decat modelul tau, insa un lucru ti-l pot spune cu certitudine: NICIODATA, indicatorul de temperatura nu mi sa urcat pana la 6 liniute ! Chiar si pe canicula din zilele astea, am facut o incursiune in padure, pe malul Dunarii (la scaldat) unde viteza de deplasare scade considerabil si cu toate ca ventilatorul functiona non-stop, indicatorul de temperatura nu sa saltat mai sus de 5 liniute. Nici macar in ,,orasul care nu doarme" (Bucuresti), nu sa ridicat mai sus de 5 liniute..... si asta la ora 13.00-14.00, cand este ,,mai placut" sa stai la semafor !

 

Cati kilometrii are motorul tau ? Este posibil sa nu fi iesit din rodaj ?

Despre un senzor de protectie, care sa taie gazul la temperatura mare, sincer ... nu am auzit ! Dar poate totusi exista ! Trebuie sa stie cineva. Dar, cum ,,taie gazul" ? Cade in ture (1000-2000rot/min) sau se opreste motorul de tot ?

 

 

motoru are acum 32500 km asa ca nu e vorba de rodaj.

cand acceleratia ajunge la 5000 rot ai senzatia ca se ineaca si degeaba accelerezi, turatia cade la relanti.

daca nu o accelerezi de loc ea merge foarte bine la relanti (1400 rot).

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am patit o chestie similara de la alarma.

Nu trecea de 5000 rpm dupa care intrerupea si dadea rateuri.

Dezactivat partea de protectie antifurt si merge ca noua, dar a mea este pe carburator!

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am patit o chestie similara de la alarma.

Nu trecea de 5000 rpm dupa care intrerupea si dadea rateuri.

Dezactivat partea de protectie antifurt si merge ca noua, dar a mea este pe carburator!

Mae

 

 

eu nu prea am alarma pe ea :unsure:

asa ca nu stiu unde sa ma mai uit. l-am intrebat si pe George de la Motomania si nici el nu a mai auzit de problema asta.

a zis ca se mai intereseaza si-mi zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu prea am alarma pe ea :unsure:

asa ca nu stiu unde sa ma mai uit. l-am intrebat si pe George de la Motomania si nici el nu a mai auzit de problema asta.

a zis ca se mai intereseaza si-mi zice.

 

Sa ne spui si noua, daca aflii ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...