dragosgeo Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 ktm 950 de vanzare. stai tuned for more informations Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 ktm 950 de vanzare. stai tuned for more informations hai acu cat suntem tineri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 hai acu cat suntem tineri ! ... e' buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 deci, 950 din 2004 - 17.000km, portocaliu cu negru crash-bar, suport si topcase plastic KTM, ultima revizie la motomania - la Andreas, acum 1000km - in toamna - io i-am recomandat. motor cumparat de la dealer tot in toamna; proprietaru - un preten de-al meu, nu se mai da cu el. arata impecabil. pret - 8000euroi hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Am si eu cateva intrebari:KTM LC8 950 Adv.,cam cat consuma?(vin dupa V-strom care rareori "ia" peste 5%) Schimbarea consumabilelor este dificila?(adica,din ce am citit pe aici e cam complicat ca sa schimbi singur uleiul...pt.ca trebuie sa demontezi motocicleta ). Impresii...pareri? Avantaje/dezavantaje? Merita?(la intrebarea asta,raspunsul il stiu deja). Va intreb asta pt.ca...trebuie sa fac un efort deosebit(financiar,bineinteles) ca sa-l am! so? Consum in oras destul de mare 7-10 depinde cum tragi de ea,eu acuma am fost de 1 mai in slovacia si afara si pe autostarda 2 persoane bagaje full mi-a iesit intre 5.8 - 6.5 am masurat la fiecare alimentare fiindca asta era primul meu drum mai lung cu KTM-ul si ma interesa si pe mine ca si eu am avut un Dragstar 650.Intradevar e mai complicat schimbu de ulei ca la Dragstar(cu asta pot sa o compar) dar nu am vazut in viata mea un LC8 desfacut, dar mi-am schimbat singur, un pic mai lent dar daca ai o carte service nu-i greu.Prima impresie deocamdata e ca nu-mi mai trebe alt moto o vreme(asa simt),cand mi-am l;uat primul moto deja visam la altceva mai mare ,mai tare dar de cand am luat KTM-ul nu prea ma intereseaza altceva pt mine e moto perfect,la drumuri lungi ma interesa si pe mine confortul mai ales cu 2 persoane dar e foarte confortabil mai ales daca nu mergi mai mult de 500 km/zi. Multumesc pt.raspuns! Astept in continuare sugestii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 so? Multumesc pt.raspuns! Astept in continuare sugestii!!! AICI ... gasesti cateva raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Am facut un mic upgrade si eu la Frank : Crash bar Hepco & Becker ,suport genti laterale SW Motech si set genti aluminiu TRAX - SW Motech 45L asa ca READY FOR ADVENTURE! arata exceptional cutiile alea, cat te-au costat gentile si de unde le-ai comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Le-am comandat de pe Louis 230 eur/buc la cutii + suporti+sist de prindere+ set yale (astea separat) ....oricum tot ce trebuie pt cutii + un crashbar m-a costat aproape 1000 de eur Uite si codul pt genti: 10024728 Editat Mai 25, 2009 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Le-am comandat de pe Louis 230 eur/buc la cutii + suporti+sist de prindere+ set yale (astea separat) ....oricum tot ce trebuie pt cutii + un crashbar m-a costat aproape 1000 de eur Uite si codul pt genti: 10024728 sarumana, urmaresc cu interes pe la semafoare mobrele voastre domnilor. sunt ceva deosebit. stau in cumpana daca TDM nou sau 990 nou, bine asta in viitorul indepartat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 sarumana, urmaresc cu interes pe la semafoare mobrele voastre domnilor. sunt ceva deosebit. stau in cumpana daca TDM nou sau 990 nou, bine asta in viitorul indepartat si eu tot am asa am stat in cumpana de la tdm ce sa-mi iau si am trecut pe la un bandit de 1200 un an si dupa aceea am ajuns aici si acum in sfarsit sunt multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Trebuie sa intrerupa cineva linistea pe aici,m-am distrat azi un pic: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M 900 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 salutare mi-am rupt cupla de pe furtunul care iese din pompa de benzina, unde naiba gasesc una de comandat in afara de magazinele clasice sau are careva una pe acasa din intamplare? pentru moment am inlocuit cupla cu o improvizatie dar vreau sa montez cupla originala. motorul meu este 990 adv. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Vezi aici, ca si eu am patit asa. /index.php?...hl=cupla+rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 LC8 rules ! ..... sa nu uitati asta ! ... gata am terminat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 LC8 rules ! ..... sa nu uitati asta ! ... gata am terminat ! Stim mai multe poze din tura aici: /index.php?...8307&st=850 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salut, ieri am venit dintr-o tura de aproape 5000 km prin alpi(inclusiv drumul dus-intors). intre cele 25 de motoare au fost si 2 ktm adv. Intradevar sunt niste motoare de exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salut,ieri am venit dintr-o tura de aproape 5000 km prin alpi(inclusiv drumul dus-intors). intre cele 25 de motoare au fost si 2 ktm adv. Intradevar sunt niste motoare de exceptie. Am vazut pozele in topicul celalalt,super tura!Felicitari si la cat mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salutari, cel de al doilea a fost al meu. A trecut de 50000 km si merge ca in tinerete. Inca odata a confirmat ca este un motor care nu te lasa la greu. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 tura de 5000km....... Ce viata Ca m-as duce si eu la asa o tura daca n-ar urla feciorul meu de 4 luni sa nu plec. Din fericire a trebuit sa ma multumesc cu un macadam Dobrogean cateva sute de km. Intrebare : vi s-a intamplat sa faceti pana fara sa gauriti cauciucul (camera ciupita din cauza sariturilor). Nu inteleg ceva, Sambata am facut o saritura fortuita de 5-6 metri lungime la peste 1-1,5m deasupra pamantului, iar apoi in 5 km eram pe janta. Am gume TKC 80 Continental. Am desfacut cauciucul, iar camera avea o ciupitura si vreau sa va spun ca nu are nici cea mai mica urma pa cauciuc. foarte ciudat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 tura de 5000km....... Ce viata Ca m-as duce si eu la asa o tura daca n-ar urla feciorul meu de 4 luni sa nu plec. Din fericire a trebuit sa ma multumesc cu un macadam Dobrogean cateva sute de km. Intrebare : vi s-a intamplat sa faceti pana fara sa gauriti cauciucul (camera ciupita din cauza sariturilor). Nu inteleg ceva, Sambata am facut o saritura fortuita de 5-6 metri lungime la peste 1-1,5m deasupra pamantului, iar apoi in 5 km eram pe janta. Am gume TKC 80 Continental. Am desfacut cauciucul, iar camera avea o ciupitura si vreau sa va spun ca nu are nici cea mai mica urma pa cauciuc. foarte ciudat..... Ciupitura este pe partea interioara a camerei sau pe exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 tura de 5000km....... Ce viata Ca m-as duce si eu la asa o tura daca n-ar urla feciorul meu de 4 luni sa nu plec. Din fericire a trebuit sa ma multumesc cu un macadam Dobrogean cateva sute de km. Intrebare : vi s-a intamplat sa faceti pana fara sa gauriti cauciucul (camera ciupita din cauza sariturilor). Nu inteleg ceva, Sambata am facut o saritura fortuita de 5-6 metri lungime la peste 1-1,5m deasupra pamantului, iar apoi in 5 km eram pe janta. Am gume TKC 80 Continental. Am desfacut cauciucul, iar camera avea o ciupitura si vreau sa va spun ca nu are nici cea mai mica urma pa cauciuc. foarte ciudat..... Camera se ciupeste atunci cand nu ai presiune suficienta sau socul incasat este foarte mare astfel incat camera sa fie prinsa intre cauciuc si camera(nefiind foarte groasa, camera pur si simplu se taie). O alternativa la problema asta ar fi camerele "heavy duty", dar nici macar ele nu te scot daca nu mergi cu presiunea corecta(mai ales la o motocicleta care are peste 200kg). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Camera se ciupeste atunci cand nu ai presiune suficienta sau socul incasat este foarte mare astfel incat camera sa fie prinsa intre cauciuc si camera(nefiind foarte groasa, camera pur si simplu se taie). O alternativa la problema asta ar fi camerele "heavy duty", dar nici macar ele nu te scot daca nu mergi cu presiunea corecta(mai ales la o motocicleta care are peste 200kg). 990 ADV are 199 kg iar 950 adv 198 deci sunt sub 200 kg Ma prostesc si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 990 ADV are 199 kg iar 950 adv 198 deci sunt sub 200 kg Ma prostesc si eu Punei ulei si benzina si deja ai sarit de 200kg. Mai adauga si greutatea ta si a echipamentului plus accesoriile care le ai pe moto si o sa vezi ca se apropie de 300kg si poate chiar trece peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Punei ulei si benzina si deja ai sarit de 200kg. Mai adauga si greutatea ta si a echipamentului plus accesoriile care le ai pe moto si o sa vezi ca se apropie de 300kg si poate chiar trece peste. Ce pot spune sigur este ca dimineata am plecat cu 2,4 spate si 2.2fata. Binenteles cu presiune facuta la un manometru verificat si nu la vre-o benzinarie:) legat de greutate.... motor 200kg, benzina, suporti cutii spate,protectii fata,cutie si suport spate +bagaje - lejer inca 80kg, si eu 40kg. , glumeam am 100, asa ca ajungem la 380 kg. E ceva nu. am verificat si la alta lume si asa este din cauza sariturii facute la impact s-a intamplat. Nu-i nimic atata timp cat esti pregatit. Pentru cine este interesat de o tura in ultimul weekend din august sau primul din septembrie: suntem 2ktm lc8 si 2 transalp, Vineri Sambata si Duminica, aprox 1600-2000km depinde de traseu minim 500 enduro. Mesaj completat Hai baieti care vine la tura 28,29,30 August /index.php?showtopic=402294 500km/zi aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Salutari,cel de al doilea a fost al meu. A trecut de 50000 km si merge ca in tinerete. Inca odata a confirmat ca este un motor care nu te lasa la greu. Mae mae auitat sa va spuna ca a desfacut acel motor de cel putin 6 - 7 ori pana acum si a modificat la el o multime pe cand eu am facut 66000 doar schimband ulei so e normal ca dupa ce inlocuiesti o multime iarna sa il desfaci sai sa.l pui la loc ca arate ca nou so...................fiabilitatea oare de ce e data de intretinerea constanta a lui mae sau de a mea care nu este desfacuta decat acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.