Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

salut baieti,

in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari.

 

ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ...

drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km!

 

''LC8 RULES"

multumesc pt bunavointa cu care m-ai lasat sa ti-l calaresc,fie si pe cric,la Paulesti. stiu ca a fost un gest tzugulanesc sa-ti cer asa ceva,dar ...nu m-am putut abtine. semnat,ala pletos cu VN-ul de 1600. VANT DIN PUPA!!! ps.salutari lui Petrica!

Editat de rockhchris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha...vad ca inca mai cochetezi cu ideea unui enduro-touring. Credeam ca deja te-ai hotarit :wacko:

Lasa cioaperele pentru mai la batrinete.

sunt f hotarat! e loc pt amandoua. salutari prietenilor din Tulcea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt bunavointa cu care m-ai lasat sa ti-l calaresc,fie si pe cric.................

 

Daca ai stat calare, doar pe cric ....... inseamna ca ,,n-ai vazut" nimic !

Eu 'ti l-as fi dat o tura pe asfalt, asa sa te enervezi putin ! :) ........ n-ai zis si tu nimic cand inca era al meu ... acum ... :lol:

 

Bafta mare ! :agree:

 

P.S. .... sper din tot sufletul sa postez ,,in drept de cauza" pe acest topic, cat mai curand ! :lol:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

!

Eu 'ti l-as fi dat o tura pe asfalt, asa sa te enervezi putin ! :cheers: ........ n-ai zis si tu nimic cand inca era al meu ... acum ... :P

 

Bafta mare ! :cheers:

 

P.S. .... sper din tot sufletul sa postez ,,in drept de cauza" pe acest topic, cat mai curand ! :D

a vrut omul sa mi-l dea dar,era prea mare deranjul...bea si el o bere cu baietii,nu puteam... in orice caz,l-am recunoscut si l-am intrebat daca e al tau.il stiam din poze. Bafta!

 

P.S. toate la timpul lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca data viitoare cand ne vedem il iei la o tura,si nu vei mai avea niciun dubiu,sigur o sa-ti iei apoi :cheers:

lasa-mi un p.m. cu nr tau pt ca nu-l mai am,mi-au furat astia telefonul aici.(valabil si pt Petrica si Caponord)

 

 

0743.262.876,

 

abia ai ajuns si ti-au furat deja telefonul....

Si eu care credeam ca la noi in tara e mare hotie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme.

in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica,

1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei?

2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele?

3. cat costa si cat tin gumele pe el?

4. cat costa si cat tine chitul de lant?

5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu?

cat costa fiecare in parte si cam cat tin?

6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)?

7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)?

8. ce reglaje are la suspensii?

9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii.

10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pozita 3-4 afli si singur raspunsurile la 3 din catalogul louis iar la 4 cautand cauciucurile dupa dimensiuni.

 

din cate stiu eu au avut o alegere tare idioata la roata spate de 18" si te limiteaza la doar cateva modele.

 

de la loius 10041880 KETTENSATZ REGINA Z-RING

 

ADVENT.950 03-(118/17/42) KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) 176,95euro

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pozita 3-4 afli si singur raspunsurile la 3 din catalogul louis iar la 4 cautand cauciucurile dupa dimensiuni.

 

din cate stiu eu au avut o alegere tare idioata la roata spate de 18" si te limiteaza la doar cateva modele.

 

de la loius 10041880 KETTENSATZ REGINA Z-RING

 

ADVENT.950 03-(118/17/42) KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) 176,95euro

aflu si cat tine de pe louis?

 

sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme.

in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica,

1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei?

2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele?

3. cat costa si cat tin gumele pe el?

4. cat costa si cat tine chitul de lant?

5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu?

cat costa fiecare in parte si cam cat tin?

6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)?

7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)?

8. ce reglaje are la suspensii?

9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii.

10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer.

 

still standing, rog un proprietar sa-si aloce putin timp.

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei iti pot da un grafi de putere si cuplu pentru 990 dintr-un tabel comparativ. nu cred ca e foarte mare diferenta intre cele 2

Mesaj completat

ya vezi asta e bun

 

http://www.mcnews.com.au/Testing/KTM/2003_...enture/Dyno.htm

Mesaj completat

primul link dp google :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti faci timp si citesti aici

http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=30&f=34

 

vei gasi raspunsuri la mai toate intrebarile tale,si multe alte informatii utile.succes!

mersi mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme.

in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica,

1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei?

schimbul de ulei + kit filtre se face la 7500km (conf. manual) 3.2 litrii ulei ~ 200ron + 80ron kitul de filtre - ulei 15W-50

2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele?

suntem romani, ce dracu ! :unsure: reviziile ti le mai faci si tu singur ! Dar daca ai doua maini stangi, mergi la un atelier service si aia iti vor schimba lichidul de racire, lichidul de frana, lichidul hidraulic la ambreiaj, bujiile, ulei furca+semeringuri+aparatoare praf. Astea se fac la 2 ani o data sau la 20k-25k km. La vre-o 45k-50k km ar trebuii verificat jocul la supape. Daca nu este in regula se cumpara acel kit cu ,,pastile de reglaj" -- este o operatiune mai complicata putin, se face in service .......... cat costa toate astea ? Destul, insa le faci oricul la orice mobra serioasa.

3. cat costa si cat tin gumele pe el?

E ... aici, e aici ! O pereche de Scorpioane costa in jur de 1000ron, insa LC8-ul haeste 3 gume spate la 1 fatza , datorita cuplului. Daca te mananca in c.u.r. sa ii pui TKC80 ........ o sa tot cumperi cauciucuri. De guma fatza nu vorbesc, dar eu consumam 2 gume de spate/sezon. (la mine sezonul incepea pa 1 febroarie si se termina la prima zapada)

4. cat costa si cat tine chitul de lant?

~450ron lantul + 130ron pinion otzel roata + 80ron pinion la motor ..... lantzul te duce linistit 25k km. Pinioanele ,,se inmoaie" mai repede. .... Dar, mergi si tu linistit ! :wacko:

5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu?

cat costa fiecare in parte si cam cat tin?

cilindru' receptor - ~650-700ron - pompa benzina ~500ron .... dar astea pana in 40k km nu ai probleme cu ele. Unele LC8-uri nu au avut astfel de probleme nici dupa acest rulaj, dar ... nu se stie !

6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)?

Da ! ...... si ce daca se incinge? de aia i-au pus aia electroventilator. Oricum, dintre voi doi (tu si mobra), tu esti primul care oboseste!

7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)?

sub 2500rot/min, n ai ce cauta ... altfel iti zmuceste lantul. In treapta 1 poti merge linistit si cu 0.0000000001 km/h daca te stii bine cu echilibrul si mai patinezi si tu ambreiajul ca ,,in priza directa" ramai in spate !

8. ce reglaje are la suspensii?

are o infinitate de reglaje, in functie de animalul din sa. Exista insa in manual 3 seturi de reglaje - standard, confort si sport. Sunt prezentate intr-un tabel si face referire la compresion, rebound si damping.......... iti trebuie musai manual.

9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii.

Am vazut unul pe AdvRider, dar acum mi-e sila sa-l mai caut .... ma 'ntelegi ! Oricum, cand imi calaream animalul, numai la astea nu ma gandeam ! :laugh:

10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer.

intra in voblaj in doua situatii:

a. - pe sosea cand accelerezi brutal, se ridica fata si ghidonul incepe sa-ti batzaie in maini. Asta nu e de speriat ......

b. - in off-road sau pe suprafete valurinte, atunci cand vii in viteza (adica peste 130km/h) roata fatza nu mai apuca sa citeasca asa de repede relieful suprafetei de rulare si .... se petrece fenomenul. Daca esti calm tragi si mai tare de gaz si stai jos, in cazul in care esti in picioare, daca nu ...... D-zeu cu mila ! Ori iti cumperi PDS de ghidon, ori mergi mai cu bagare de seama.

 

Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! :kiss: Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie .............

 

Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! :unsure: Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie .............

 

Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! :grinbandit:

 

 

GENIAL POST !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! :unsure: Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie .............

 

Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! :grinbandit:

tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat.

puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic.

bicicleta, adica cadru si suspensiile au fost o surpriza placuta, franele de asemenea.

cutia de viteze nu mi-a placut de loc, nici ca etajare, dar mai ales ca actionare.

greutatea mare pe fata se simte, tare, si pare mult mai masiv in mers decat e de fapt, in comparatie cu ce-am mai calarit.

raman pe ganduri, decizia nu e luata, dar ma asteptam la mai mult, mai brutal, mai putin turat, mai 'moale' cutia, mai scurta primele trepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai brutal in ce sens? sa nu-mi zici ca nu simti diferenta de cai putere care-s oarecum dublii fata de big.....eu ma plimb si cu sportive pe langa mine si sa-ti soptesc sunt unele modele 2003-2004 care intra in rosu ca sa se tina dupa mine cand trag un pic de gaz .

Mesaj completat

Apropo vad ca nu ti-a placut nici transalpul nici africana sau super tenere.....acuma nici LC8-ul........

Mesaj completat

......nici f650 -ul

Mesaj completat

Oricum Petrica are dreptate "nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul !" a si explicat de ce si pt cei care nu cred si nu au posibilitatea de a incerca unul exista youtube si poti sa vezi de ce este capabil acest monstru atat pe off cat si pe onroad.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat.

puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic.

bicicleta, adica cadru si suspensiile au fost o surpriza placuta, franele de asemenea.

cutia de viteze nu mi-a placut de loc, nici ca etajare, dar mai ales ca actionare.

greutatea mare pe fata se simte, tare, si pare mult mai masiv in mers decat e de fapt, in comparatie cu ce-am mai calarit.

raman pe ganduri, decizia nu e luata, dar ma asteptam la mai mult, mai brutal, mai putin turat, mai 'moale' cutia, mai scurta primele trepte.

 

Tu stii cel mai bine ce iti trebuie !

Eu am petrecut peste 30k km in saua LC8-ului si am reusit sa imi dau seama ce fel de motocicleta este. In special ultima perioada de timp, cat a stat la mine parca eram ,,entitati simbiote" , asa de bine ne intelegeam ! Un lucru este clar ! ..... in momentul de fata nu-mi permit, insa visez cu ochii deschisi la timpul cand imi voi cumpara un LC8 Adv. nou ! ..... Asa sa ma bata D-zeu !

 

Asa..... acum :

 

- motorul LC8, ti se pare turat ? Pai chiar este un V2 turat ! :laugh: ... de unde vrei 98CP la 942ccm ? Daca avea 1000 si ceva de centimetrii cubi, era mai linistit in ture ......... dar si mai greu !

- cunosc foarte bine AfricaTwin si BIG-ul de la Suzuki ! Unde trag astea mai tare ? Sub 4000rot/min ? ..... glumesti, nu ?

- cutine zgomotoasa ? hmm...nu te-ai dat cu BMW-ul sa vezi ce inseamna cutie zgomtoasa ! Eu schimbam treptele fara ambreiaj si nu am realizat ca ,,este zgomotasa" ! Daca faceam ,,efortul" sa mai strang si de ambreiaj ... nici nu-mi dateam seama ca am schimbat treapta ! :kiss: ... glumesc ! Acum serios fiind vorba ... Africa are o cutie de viteze ,,de tractor" fata de LC8 ! ... crede-ma pe cuvant ! Am avut si Africa si LC8 si nu vorbesc ,, din carti" !

 

Iti dau un sfat prietenesc si sper sa nu te deranjeze ! (Dumnezeu mi-e martor !) Ramai la DR BIG, pentru ca un LC8 nu este pentru ori si cine ! In cazul tau ar fi o imprudenta sa iti dai toti banii pe un astfel de motor si apoi sa nu mai ai bani ,,nici pentru benzina" ! Un motor ca asta cere dedicatie din partea proprietarului ... ca sa fac o comparatie, uite cum sta treaba ! AfricaTwin este ca o nevasta credincioasa care te asteapta rabdatoare acasa cu masa pusa si nu are prea multe de comentat, iar un LC8 este ca o amanta focoasa care in ciuda ,,figurilor" ce ti le face ... o iubesti si mai mult ! :grinbandit:

 

:unsure: :wacko:

post-10224-1253606016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia baga ochiul Petrica putin si zi asa din poze daca se merita sa negociez pt asta? multzam. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=2

 

Hmm ... cunosc mobra asta ! (tot de pe mobile.de ... evident) Mi-a sarit in ochi felul in care a fost vopsit. Este modelul S, albastrul este la locul lui, dar

portocaliul a fost inlocuit cu gri ... arata bine si asa !

Proprietarul spune ca are ,,101CP" ... o avea, dar poate are montat si kit Jetting la carburatoare. Trage mai bine, dar si papa mai vartos. Asa cred eu, dar poate ma insel !?

Oricum, daca il scoti la un 6000 euro + taxe transport si inmatriculare ai un LC8 (fabr2005)cum din Romania nu poti cumpara...evident, mobra trebuie sa fie in mintile ei, dar din cateva poze nu

iti poti da seama. La 24k km nu ai avea de ce sa-ti faci griji si inca ceva ...... 2005 a fost un an bun pt. LC8 ! :)

 

Iti urez bafta mare !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat.

puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic.

 

esti deceptionat pentru ca de cand iti cautai mobra nu ti-au placut bi-cilindrele, ca atare nici LC 8 nu are cum sa-ti placa :)

Mai brutal in ce sens? sa nu-mi zici ca nu simti diferenta de cai putere care-s oarecum dublii fata de big.....eu ma plimb si cu sportive pe langa mine si sa-ti soptesc sunt unele modele 2003-2004 care intra in rosu ca sa se tina dupa mine cand trag un pic de gaz .

Mesaj completat

Apropo vad ca nu ti-a placut nici transalpul nici africana sau super tenere.....acuma nici LC8-ul........

Mesaj completat

......nici f650 -ul

Mesaj completat

Oricum Petrica are dreptate "nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul !" a si explicat de ce si pt cei care nu cred si nu au posibilitatea de a incerca unul exista youtube si poti sa vezi de ce este capabil acest monstru atat pe off cat si pe onroad.

 

@macicasan: un bicilindru nu iti va da niciodata senzatia aia de cuplu/putere si de acceleratie nervoasa (de sut in c.ur) pe care ti-o ofera monociclindru. cand m-am dat jos de pe DR650 si m-am suit pe STenere am avut impresia ca ma sui pe o mobra lesinata (cu toate ca are aproape dublu cai putere), dar repet era doar SENZATIA pt. ca daca lasam turometru sa zburde nici nu-mi dadeam seama cand am 80km/h cu a 2-a.

LC8 are un singur neajuns dupa parerea mea. E inca scumpa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate mobrele au bubele lor ! La 950/990 Adv. este binecunoscuta problema cilindrului receptor al ambreiajului, care face sa-ti dispara lichidul de ambreiaj cand iti este lumea mai draga, pompa de benzina care mai face figuri si placile de presiune ale ambreiajului care incep ,,sa cante" dupa un anumit numar de kilometrii (cam peste 40000km) ..... in rest este singura mobra dupa care am plans (la propriu) cand am fost obligat sa o vand, din motive ce nu au tinut de ea.

 

Dar sa zicem cate ceva si de celelalte mobre similare :

Africa Twin

- pompa de benzina care se parajeste cand ramai fara benzina

- releul de incarecare ... are limitele lui

- CDI-ul are o viata suspect de scurta pentru o mobra de legenda

- dupa 50000-60000km poti avea surprize cu cuzinetii care se pot infasura pe manetonul arborelui cotit

........ astea sunt problemele adevarate, frecvente la acest model ! Nu vorbesc de alte nimicuri.

 

R1200GS/GSA

- amortizorul fata se pare a fost gandit ..... la o cafea

- imobilizarea electronica iti poate face surprize destul de neplacute

- transmisia finala, cea pe cardan - fara moarte, mai ,,lesina" si ea cate o data ... ba scuipa ulei prin articulatia din 'naintea grupului conic, ba capata joc in rulmentul final .... ce sa-i faci ?

- urechea de prindere a semicadrului de pe partea stanga (cea de pe cutia de viteze) are nevoie de ,,steroizi" la un stil de pilotaj mai .... ,,enduro" sa zicem. Atentie la fisuri !

 

.............. va mai zic ? Nu !

Deci te legi la cap, cu orice mobrea ti-ai lua ..... asa ca nu mai dati cu pietre in ,,fiabilitatea asta precara" a LC8-ului.

 

Bafta ! :D

 

Mesaj completat

 

 

Ba te contrazic ! Nu este chiar asa de greu sa cumperi mobra ce o vizezi ! Cel mai greu este sa iti poti permite sa o pastrezi !

 

Personal, VIATA, nu mi-a permis sa imi pastrez batranul 950 Adv. S................asa ca nu ma enervati !

 

LC8 RULES !

Ca un om care cunoaste destul de bine aceste motoare(si ca fost proprietar si din cauza ca fac service regulat la aceste modele)sa adaug putins i yo..

Africa Twin

Sa nu uitam ca e un concept de la inceputurile aniilor '90,si fiecare buba vine dpa 50-70 mii km(nu la 15-20mii),-

Cdi-ul n-a fost niciodata o problema regulata poate dinainte de model RD07(dinainte de 93)

-cat despre releul de incarcare(aceasta e o buba a tuturor motoarelor moderne care folosesc astfel de sisteme),

-iar de cuzineti( se intampla numai daca folosesti ulei de proasta calitate) dar eu personal n-am intalnit niciunul,iar in cercul meu de prieteni sunt 2 calareti care umbla cu Twin(unul are 73mii celalalt peste 60mii,si primul numai la 70mii a avut nevoie la reglaj de joc la supape cea ce spune ceva de calitate)

-mai frecvent se duc rulmentii de la roata,daca speli rotile de aproape cu jet puternic,in rest nimic,chiar e prea plictisitor.

 

GS:

in primul rand cea mai mare problema pretul(platesti in plus pt nume)

-immo chiar ca slab la primele modele

-consum de ulei(inadmisibil pentru mine in era tehnicii si exactitatii moderne,vfr750 la 100mii km nu consuma 1gram)

-probleme de senzori abs

-cutia de viteze de tractor(chiar daca e in fata cu ani de lumina de 1100gs si 1150)

 

Adventure 950/990

M-a surpins placut ciclistica franele si comportamentul sport al motorului(si imi place tare designul),dar pe calitate sincer sa fiu(fara sa vreau sa jignesc vre-un fan Adventure) nu dau 2 bani:probleme pompa de apa,maping(oprirea motoarelor la relantiu),ventilatie carter,ventilatia carburatoarelor,de pompa ambreiaj,pompa de benzina,pompa de ulei(bypass valve),sistemul idiot de ungere cu supape+ bilute+arcuri de presiune(sa vezi cat ai de cautat in cazul cand dispare presiunea de ulei),trebe sa demontezi juma de motor pt un amarat schimb de ulei(Am vazut unele serviceuri renumite de la noi la noi(nu vreau sa arat cu degetul dar exista)chiar 'uita' schimbul de filtru si curatirea filtrului din rezervorul de ulei cand fac schimbul de ulei,consum de ulei,,consum de benzina destul de ridicat('a la Varadero pe carb)daca mergi mai sportiv,senzor nivel de benzina defect ,far fff slab etc.Si cel mai enervant e faptul ca aceste probleme nu tin de km parcursi sau ani de vechime( am vazut si exemplare cu 18mii cu defecte majore si nu din neglijenta s-a ajuns acolo,si motor la 55mii fara,)parca unele sunt facute cand cei de la Ktm au zile mai bune si restul cand au zile mai proaste.Se prezinta ca o amanta focoasa cu fite :D la care trebe sa ai grija...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...