Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Am si eu nevoie de un pic de ajutor daca s-a mai lovit cineva de problema sau stie de la ce ar putea fi:

 

Se da una bucata 990 adventure 2007 care a stat ceva timp ( cateva luni ). bateria terminata. incercat sa pornesc pe bornele de incarcare dandu-i curent, dupa direct pe baterie, dupa cu bateria scoasa, dupa cu alta baterie... in toate cazurile invarte un pic electromotorul ( putin de tot, jumate de secunda sa zicem ) dupa care moare ca si cum as taia contact si l-as pune din nou ( face reinitializarea cu miscat ac de turometru, aprins tot afisajul si tot tacamul )...

 

Pompa de benzina se aude si cand pun contactul si cand dau pe demaror cam vreo 2 secunde. Sigurantele erau ok. Benzina am bagat ceva de siguranta... juma de litru sa zicem dar cica ar fi trebuit sa aiba oricum. Altceva nu stiu la ce sa ma mai uit...

 

Ceva idei?

 

Vad ca ai schimbat bateria. Am si eu on 990 adv si am avut aceeasi problema. Pana la urma am schimbat si eu bateria dar am studiat schema electrica si e pe acolo un releu care e comandat de calculator atunci cand tensiunea e mai mica decat o valoare de referinta. La variante pana in 2007 se putea face o smecherie tragand ambreiajul iar asta facea bypass la comanda de la calculator. Asa ca chiar daca ar avea curent sa invarta un pic electromotorul, nu-l invarte, de fapt il invarte doar putin pana scade tensiunea pe baterie si-l opreste. Asta e cu electronica avansata :) Exista o solutie care parca e explicata si in manual, solutie care activeaza releul de pornire direct si astfel poate sa faca pornirea si cand bateria e mai slaba.

 

Gata, am intrat si eu in club cu frumusetea din imagine. 990 adv, model 2007 travel edition

 

5857068379_c43a715cfa_b.jpg

 

5857620354_171d91a86b_b.jpg

 

deocamdata 2 intrebari:

 

1: a pus cineva la parbrizul de touring deflectorul de vant de la TT? mie imi arunca vantul direct in cozorocul de la casca si de la 120 in sus e cam deranjant(am 1.90). Are efect daca il montez? Si mai important .. tine parbrizul asta care deja e mai inalt?

http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?products_id=790&osCsid=64fa4b00ed6961b8ae0d90e8232325ab

 

2: ce topcase-uri folositi? imi plac alea de la TT, zega pro. Care-i chestia cu aluminiu simplu si cel "anodized"?

 

 

Bob

 

Nu sunt un impatimit al forumului, cred ca n-am mai intrat de un an, dar ma bucur cand vad pe cineva care intra in club.

La cati mai multi kilometri si sa nu o tii asa curata, asa cum o vad in poze :)

 

La 1. Eu am parbrizul de turing si nu ma deranjeaza vantul (dar am 1.75). E buna intrebarea daca deflectorul ala poate crapa parbrizul la viteza. Poate cineva care a incercat raspunde.

La 2. Am case-uri TT din aluminiu, e o optiune mai buna decat cele de plastic zic eu, pentru ca atunci cand am dat odata pe jos cu cutia din stanga fiind la munte, am indreptat-o imediat cu o piatra si am pus-o la loc :)

 

Numai bine,

Bogdan

Editat de motosilent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata, am intrat si eu in club cu frumusetea din imagine. 990 adv, model 2007 travel edition

deocamdata 2 intrebari:

1: a pus cineva la parbrizul de touring deflectorul de vant de la TT? mie imi arunca vantul direct in cozorocul de la casca si de la 120 in sus e cam deranjant(am 1.90). Are efect daca il montez? Si mai important .. tine parbrizul asta care deja e mai inalt?

http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?products_id=790&osCsid=64fa4b00ed6961b8ae0d90e8232325ab

Bob

salut bob!

sa-l stapanesti sanatos, f fain motorul.

problema cu parbrizul o am si eu la 1150 gs adventure. tot vantul imi vine direct in cozoroc (cu tot cu deflectorul ala de la TT montat). eu sunt ceva mai crescut decat tine, ce-i drept (1,96 cm).

in consecinta, am modificat deflectorul si l-am facut mai inalt. sa stii ca e diferenta imensa. pot merge cu viziera deschisa si nu mai sufla vantul deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu probleme cu bateria dupa 3 ani, insa saptamana trecuta m-am enervat si mi-am cumparat alta baterie noua (136 RON) si am rezolvat problema...

Confirm ca la 990Adv 2008 cand e slaba bateria nu poti sa pornesti indiferent ca apesi sau nu abreiajul.

 

PS: nu imi aduc aminte sa fi gasit in manual vreo "smecherie" care sa te ajute sa dai bypass la comanda de la calculator care intrerupe curentul daca bateria e prea slaba.

Editat de MrBert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am adus aminte, shmecheria la pornire nu era in manual ci era aici:

 

http://www.ktm950.info/how/wotf/wotf.html

 

"AntWare: You can start the bike by jumping across the starter relay on the lower right side, and thus bypassing the ignition and solenoid"

 

Legat de baterie, cand a trebuit sa o schimb am gasit baterii cu litiu care pot inlocui bateriile cu Pb si care sunt mult mai usoare si mentin energia mult mai mult:

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/65401-i-installed-a-new-shorai-lithium-battery-today-pics/

 

Am incercat sa cumpar dar era un distribuitor in Danemarca ce avea o coada lunga de asteptare asa ca am luat tot una normala. Poate data viitoare.

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am adus aminte, shmecheria la pornire nu era in manual ci era aici:

 

http://www.ktm950.info/how/wotf/wotf.html

 

"AntWare: You can start the bike by jumping across the starter relay on the lower right side, and thus bypassing the ignition and solenoid"

 

Legat de baterie, cand a trebuit sa o schimb am gasit baterii cu litiu care pot inlocui bateriile cu Pb si care sunt mult mai usoare si mentin energia mult mai mult:

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/65401-i-installed-a-new-shorai-lithium-battery-today-pics/

 

Am incercat sa cumpar dar era un distribuitor in Danemarca ce avea o coada lunga de asteptare asa ca am luat tot una normala. Poate data viitoare.

 

Bogdan

 

ce marca e bateria aia cu litiu? nu se vede in linkul tau.

 

eu am citit pe advrider de astia de la shorai : http://shoraieurope.com/

 

daca tot a venit vorba de baterii, ce stiti despre bateriile Odyssey? am citit ca sunt uscate si ca au putere mare. http://www.odysseybatteries.com/

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Proaspat posesor de adventure 990 - '07 , imi caut evacuari, ofer pret bun :)

Am vazut oferta celor care le fac un pic mai sus, insa ma gandeam ca poate mai e cineva care le vinde sa le cumpar cu tot cu racorduri

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In maxim 2 saptamani ne reinfiintam pe topic cu poze ale unei perechi de hexagonale invelite in carbon pentru un Adventure.

Se dau jos originalele, se monteaza cele fabricate de noi. Simple as that.

Inspiratia pentru ele au fost acestea (cele comandate vor avea capace finale de carbon):

 

post-53825-0-88546600-1322084400_thumb.jpg post-53825-0-44579900-1322084401_thumb.jpg

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poti pune gume enduro 100 % dar nu au indici de greutate si viteza pentru 990.

Le va uza la fel de mult cuplul aruncat de motor la roata. Nu vor ajunge la 1000 de km. Cel mai important - afecteaza suspensia daca mergi cu ele mult timp pe asfalt.

Presupun ca oricum nu asta cauti, ci mai degraba gume 50-50:

Metzeler Karoo si Karoo T, Continental TKC80, Pirelli MT21, Michelin Sahara, Dunlop D908, Mitas E09.

Dintre cele de off-road, mai ieftine si destul de rezistente la abuz in timp am cunoscut pe cineva ce folosea, tot pe un motor mare, Mitas-uri C-02 (gume pentru piatra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum asa?

 

Am un amic ce a folosit mai bine de un sezon, pe un DR 650 SE, numai gume de off, in conditiile in care mergea destul de mult si pe sosea. El zicea ca prefera sa fie gata echipat de scandal si sa nu mai stea sa schimbe gume, etc. Avea sursa constanta si ieftina.

Imi spunea ca pe strada nu is deloc fun si ca oscileaza constant spatele motocicletei (de la cum urca/cobora pe crampoane).

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spunea ca pe strada nu is deloc fun si ca oscileaza constant spatele motocicletei (de la cum urca/cobora pe crampoane).

 

Experienta asta am avut-o si eu cand am pus Mitas C02 pe XTZ 660. Pur si simplu se indoiau crampoanele sub greutatea vacii. Poate, daca as mai fi avut rabdare sa se mai toceasca din crampoane, s-ar mai fi stabilizat. C02 nu e nici macar de Enduro. E de-a dreptul de Motocrosss. Iar faptul ca oscileaza spatele nu inseamna ca afecteaza suspensia, ci comportamentul ei este influentat. Asa ca am ramas pe cauciucuri pt dual sport ca cele enumerate mai sus, minus C02. Si au si indici de viteza si greutate pt 990 Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta asta am avut-o si eu cand am pus Mitas C02 pe XTZ 660. Pur si simplu se indoiau crampoanele sub greutatea vacii. Poate, daca as mai fi avut rabdare sa se mai toceasca din crampoane, s-ar mai fi stabilizat. C02 nu e nici macar de Enduro. E de-a dreptul de Motocrosss. Iar faptul ca oscileaza spatele nu inseamna ca afecteaza suspensia, ci comportamentul ei este influentat. Asa ca am ramas pe cauciucuri pt dual sport ca cele enumerate mai sus, minus C02. Si au si indici de viteza si greutate pt 990 Adventure.

 

Cand ziceam ca oscileaza ma refeream la o miscare pe verticala, nu pe orizontala, care tine in lucru non-stop suspensia, cam pe aceeasi cursa scurta.

Da, restul, adica cele 50-50, au compozitii si pt. 990 si alte adventure trail-uri mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In maxim 2 saptamani ne reinfiintam pe topic cu poze ale unei perechi de hexagonale invelite in carbon pentru un Adventure.

Se dau jos originalele, se monteaza cele fabricate de noi. Simple as that.

Inspiratia pentru ele au fost acestea (cele comandate vor avea capace finale de carbon):

la inceput am avut o retinere deoarece eram cam printre putinii din bucuresti care am apelat la serviciile lui mihai,insa dupa cateva zile m-am mai linistit cand am observat ca omul acesta e super de treaba. tobele au venit 9 zile. despre calitatea lor : jos palaria !

multumesc inca odata mihai pentru munca depusa de echipa voastra si dupa cum am promis am revenit cu poze : before / after

la video ,desi am filmat full hd ...pe sunet in video nu-ti dai seama ,insa e diferenta de la cer la pamant. sperii cainii, tresar oamenii la volan ,se sperie lumea pe strada daca merg prea aproape de trotuar :)))) cu silencere montate parca e un pic mai bine :) o sa revin mai incolo si cu 2 clipuri video.

aaaa , si inca ceva , era sa uit : evacuarile nu se incing deloc oricat de mult as merge cu motorul turat .cand opresc si pun mana pe ele sunt usor caldute decat . sunt sunt cu mult mai usoare decat cele stock .

Deocamdata poze , poze despre cum sa faci un posesor de adventure fericit ! multumesc inca odata mihai pt munca depusa

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...insa e diferenta de la cer la pamant. sperii cainii, tresar oamenii la volan ,se sperie lumea pe strada daca merg prea aproape de trotuar :)))) cu silencere montate parca e un pic mai bine :)

 

Poarta-le cu silencere, ca-i de cacao sa se trezeasca tot cartierul doar pentru ca ai trecut tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la inceput am avut o retinere deoarece eram cam printre putinii din bucuresti care am apelat la serviciile lui mihai,insa dupa cateva zile m-am mai linistit cand am observat ca omul acesta e super de treaba. tobele au venit 9 zile. despre calitatea lor : jos palaria !

multumesc inca odata mihai pentru munca depusa de echipa voastra si dupa cum am promis am revenit cu poze : before / after

la video ,desi am filmat full hd ...pe sunet in video nu-ti dai seama ,insa e diferenta de la cer la pamant. sperii cainii, tresar oamenii la volan ,se sperie lumea pe strada daca merg prea aproape de trotuar :)))) cu silencere montate parca e un pic mai bine :) o sa revin mai incolo si cu 2 clipuri video.

aaaa , si inca ceva , era sa uit : evacuarile nu se incing deloc oricat de mult as merge cu motorul turat .cand opresc si pun mana pe ele sunt usor caldute decat . sunt sunt cu mult mai usoare decat cele stock .

Deocamdata poze , poze despre cum sa faci un posesor de adventure fericit ! multumesc inca odata mihai pt munca depusa

 

Multumesc frumos pentru poze.

Ma bucur ca iti plac, ca suna cum trebuie, ca s-au montat usor...

Si multumesc, mai ales, pentru review-ul favorabil ;):)!

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt "chinezarii" cu stickere Akrapovic ? ;)

Oricum, nu arata rau...cat te-au costat ? :ok:

le-am luat pe 50 de lei de la METRO :)) merita fiecare cent

 

blue_nightwishX ti-am raspuns pe ocazii

O rezolvam

v-am trimis mail deja. multumesc mult inca odata

 

blue_nightwishX ti-am raspuns pe ocazii

O rezolvam

ca tot am fost in vama azi . poza asta v-o dedit voua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...