Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Nu am avut ce face ......o fi bine, o fi rau?post-47756-0-63853300-1331041818_thumb.jpg

 

Felicitari!

Cred ca ne dorim cu totii ca la un moment dat sa traim "experienta" de a ne vedea motorul visat, inca nemontat la reprezentanta. Asteptam poze de la montare si cu produsul finit.

 

Eu zic ca va fi bine :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

felicitari

 

imi doresc si eu asa ceva....varianta R e cu 115 cp....?

sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km...

 

diferentele nu-s la motor, ambele au 113.ceva pe specificatiile de 2012.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

si in sfarsit deznodamantul................in realitate este de o suta de ori mai frumoasa. Apropo barile alea portocalii nu sunt deloc chicioase.....sunt chiar dragute.....urmeaza o saptamana de betiepost-47756-0-19545200-1332014537_thumb.jpgpost-47756-0-19529100-1332014573_thumb.jpgpost-47756-0-20053900-1332014612_thumb.jpgpost-47756-0-31255500-1332014645_thumb.jpgpost-47756-0-20345800-1332014676_thumb.jpgpost-47756-0-21253800-1332014709_thumb.jpgpost-47756-0-79137500-1332014759_thumb.jpgpost-47756-0-59875300-1332014813_thumb.jpgpost-47756-0-57774300-1332014854_thumb.jpgpost-47756-0-32811200-1332014887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in sfarsit deznodamantul................in realitate este de o suta de ori mai frumoasa. Apropo barile alea portocalii nu sunt deloc chicioase.....sunt chiar dragute.....urmeaza o saptamana de betiepost-47756-0-19545200-1332014537_thumb.jpgpost-47756-0-19529100-1332014573_thumb.jpgpost-47756-0-20053900-1332014612_thumb.jpgpost-47756-0-31255500-1332014645_thumb.jpgpost-47756-0-20345800-1332014676_thumb.jpgpost-47756-0-21253800-1332014709_thumb.jpgpost-47756-0-79137500-1332014759_thumb.jpgpost-47756-0-59875300-1332014813_thumb.jpgpost-47756-0-57774300-1332014854_thumb.jpgpost-47756-0-32811200-1332014887_thumb.jpg

 

acolo in garaj mi-as pune patul cel putin o saptamana.

 

Zambetul spune tot. S-o stapanesti fericit milioane de km fara incidente.

 

PS ce intaltime ai 2m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo in garaj mi-as pune patul cel putin o saptamana.

 

Zambetul spune tot. S-o stapanesti fericit milioane de km fara incidente.

 

PS ce intaltime ai 2m?

 

da aproape ...1.,98.Chestia cu patul e destul de probabila ,pt ca aseara am dormit vreo 4 ore ....ma tot trezeam si vroiam sa cobor in garaj sa vad daca e adevarat..

 

 

Sper pe Luni sa vina si actele din Austria sa-i pot face numerele rosii  pt rodaj.O sa revin cu poze multe si filmulete inpreuna  cu coburile touratech

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

ieri m-a lasat ambreiajul, ma refer la cluth slave cylinder, asa ca am profitat si am comandat unul nou de la OBERON. cel original era cam 680 ron, asa ca nu e mare diferenta.

dar din gresala, cred (daca nu din prostie) la nervi si suparare, am comandat 2 buc.

asa ca daca e cineva interesat, saptaman viitoare vine coletul cu DHL si al poate avea. aici link-ul.

 

http://www.oberon-performance.com/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html

post-13378-0-63301800-1332415513_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

si in sfarsit deznodamantul................in realitate este de o suta de ori mai frumoasa. Apropo barile alea portocalii nu sunt deloc chicioase.....sunt chiar dragute.....urmeaza o saptamana de betiepost-47756-0-19545200-1332014537_thumb.jpgpost-47756-0-19529100-1332014573_thumb.jpgpost-47756-0-20053900-1332014612_thumb.jpgpost-47756-0-31255500-1332014645_thumb.jpgpost-47756-0-20345800-1332014676_thumb.jpgpost-47756-0-21253800-1332014709_thumb.jpgpost-47756-0-79137500-1332014759_thumb.jpgpost-47756-0-59875300-1332014813_thumb.jpgpost-47756-0-57774300-1332014854_thumb.jpgpost-47756-0-32811200-1332014887_thumb.jpg

 

Comentariile nu isi au rostul.

 

Felicitari! Asta DA endurotourer . Nu nakedbike de teren precum restul.

Sunt curios cat consuma la un mers relativ linistit/de bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

la inceput am avut o retinere deoarece eram cam printre putinii din bucuresti care am apelat la serviciile lui mihai,insa dupa cateva zile m-am mai linistit cand am observat ca omul acesta e super de treaba. tobele au venit 9 zile. despre calitatea lor : jos palaria !

multumesc inca odata mihai pentru munca depusa de echipa voastra si dupa cum am promis am revenit cu poze : before / after

la video ,desi am filmat full hd ...pe sunet in video nu-ti dai seama ,insa e diferenta de la cer la pamant. sperii cainii, tresar oamenii la volan ,se sperie lumea pe strada daca merg prea aproape de trotuar :)))) cu silencere montate parca e un pic mai bine :) o sa revin mai incolo si cu 2 clipuri video.

aaaa , si inca ceva , era sa uit : evacuarile nu se incing deloc oricat de mult as merge cu motorul turat .cand opresc si pun mana pe ele sunt usor caldute decat . sunt sunt cu mult mai usoare decat cele stock .

Deocamdata poze , poze despre cum sa faci un posesor de adventure fericit ! multumesc inca odata mihai pt munca depusa

 

Salutare la toata lumea!

Mai intai, sunt proaspat posesor de 990 adv model 2011 cu care abia am trecut de 3500km.

Am in schimb cateva probleme:

1. Ma tenteaza un set de tobe pentru ca cele originale se incing de aproape se topesc semnalizarile. Am vazut ca si tu (blue_nightwish) aveai tobele originale. Pe advrider scrie ceva de o remapare chiar si pentru akrapovich. Inteleg ca pentru tobele astea nu ai facut asa ceva. Tot acolo scrie ca prin remapare devine bestia mai "lina" in viteza I si II. Ai simtit vreo diferenta dupa ce ai schimbat tobele?

2. Vreau si eu un topcase si un set de cutii laterale de la konvoi, dar mi-au spus baietii ca nu au sintemul de prindere si ca trebuie ca ma duc cu motorul pana la ei. Cei 400km pana la ei nu mi se par foarte interesanti daca trebuie sa imi tin, cel putin la dus, boarfele intr-o punga. :) Tu ai avut sistemul de prindere original de la KTM?

3. Mi se prelinge pe furca din spate, in dreptul clemelor care fixeaza senzorul de la kilometraj de furca, un fel de "ceva" alb, prafos, ca o pudra de talc, care se intinde ca si cum ar fi fost un lichid scurs, dar pe care eu nu am reusit niciodata sa il vad in aceasta stare, chiar daca am pus mana pe el imediat ce m-am oprit din mers. Arata precum o scurgere de antigel sau de electrolit, desi nu are ce naiba sa caute asa ceva pe acolo. Are cineva idee ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze si o mica descriere din ultima iesire:

 

ADVENTURE SPIRITS - Cavemaaan

 

Ride Safe!

 

 

Frumoasa excursie, misto motocicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

Mai intai, sunt proaspat posesor de 990 adv model 2011 cu care abia am trecut de 3500km.

Am in schimb cateva probleme:

1. Ma tenteaza un set de tobe pentru ca cele originale se incing de aproape se topesc semnalizarile. Am vazut ca si tu (blue_nightwish) aveai tobele originale. Pe advrider scrie ceva de o remapare chiar si pentru akrapovich. Inteleg ca pentru tobele astea nu ai facut asa ceva. Tot acolo scrie ca prin remapare devine bestia mai "lina" in viteza I si II. Ai simtit vreo diferenta dupa ce ai schimbat tobele?

2. Vreau si eu un topcase si un set de cutii laterale de la konvoi, dar mi-au spus baietii ca nu au sintemul de prindere si ca trebuie ca ma duc cu motorul pana la ei. Cei 400km pana la ei nu mi se par foarte interesanti daca trebuie sa imi tin, cel putin la dus, boarfele intr-o punga. :) Tu ai avut sistemul de prindere original de la KTM?

3. Mi se prelinge pe furca din spate, in dreptul clemelor care fixeaza senzorul de la kilometraj de furca, un fel de "ceva" alb, prafos, ca o pudra de talc, care se intinde ca si cum ar fi fost un lichid scurs, dar pe care eu nu am reusit niciodata sa il vad in aceasta stare, chiar daca am pus mana pe el imediat ce m-am oprit din mers. Arata precum o scurgere de antigel sau de electrolit, desi nu are ce naiba sa caute asa ceva pe acolo. Are cineva idee ce poate fi?

 

salut.

hai ca incerc sa raspund eu la punctul 2 caci de la mine le-a luat. pe suportul original de la hepcko a fost nevoie sa decupez toti suportii metalici din interiorul cadrului. asta nu e greu sa faci si tu, iar dupa poti folosi un spray negru.

si astfel nu e nevoie sa mergi la Baia Mare. ei trimit prinderile si tu doar trebuie sa dai gauri cu bormasina. e lucrare de 1 ora max.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

 

ma intereseaza foarte tare sa imi achizitionez un ktm 990 adventure,de vreo 6 luni ma tot gandesc la treaba asta...dar am auzit tot felul de zvonuri legate de fiabilitatea acestui model,si de consumul mare.ma intereseaza daca ma puteti sfatui cam ce an sa aleg(poate unele din problemele mai vechi sau rezolvat de catre fabrica odata cu trecerea anilor),cam ce probleme ati intampinat cu el,etc....deasemeni ma gandesc si la bmw 800 gs,ma intereseaza o motocicleta cu care sa imi pot permite sa intru pe forestier,sau pe carari,nu vreau hard enduro, dar vreau o motocicleta care sa se comporte bine pe sosea,drumuri judetene, forestiere....enduro nu ma intereseaza din considerentul ca sunt limitat ca arie de deplasare.pentru sosea am deja o motocicleta pe care nu doresc sa o vand deocamdata.

va multumesc anticipat pentru eventualele pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

 

ma intereseaza foarte tare sa imi achizitionez un ktm 990 adventure,de vreo 6 luni ma tot gandesc la treaba asta...dar am auzit tot felul de zvonuri legate de fiabilitatea acestui model,si de consumul mare.ma intereseaza daca ma puteti sfatui cam ce an sa aleg(poate unele din problemele mai vechi sau rezolvat de catre fabrica odata cu trecerea anilor),cam ce probleme ati intampinat cu el,etc....deasemeni ma gandesc si la bmw 800 gs,ma intereseaza o motocicleta cu care sa imi pot permite sa intru pe forestier,sau pe carari,nu vreau hard enduro, dar vreau o motocicleta care sa se comporte bine pe sosea,drumuri judetene, forestiere....enduro nu ma intereseaza din considerentul ca sunt limitat ca arie de deplasare.pentru sosea am deja o motocicleta pe care nu doresc sa o vand deocamdata.

va multumesc anticipat pentru eventualele pareri.

Salutare!

 

Nu vreau sa influentez pe nimeni in alegerea mobrei, dar ca si posesor pot sa-ti scriu cate ceva despre LC8..de f800gs nu prea(poate un posesor), pe atunci eu am oscilat intre 1200gs si 950 adv, acuma la categoria asta si optiunile mele ar fi tot 990 adv si f800gs.

 

Nu am 990 adv ci 950 adv e acelasi motor LC8, numai ca nu e pe injectie.

 

La intrebarea "ce reparatii ai avut....?"...acest raspuns am dat in zilele acestea cuiva, care merita un raspuns sincer (pe PM):

 

"Salutare,

 

Cred ca am 49.500 km, pana acum problema bine cunoscuta la LC8 receptorul de ambreaj in 2009 atunci am pus o piesa facuta la strug din ceva material mai tare,(am incercat si din aluminiu sa fie mai usoara, dar nu a tinut numai cateva luni)

 

Din cauza la receptor,trebuia sa schimb placutele de ambreaj, am facut vreo 4000 de km prin europa cu ambreaju un pic tras(legat maneta cu soricel pt ca in felul acesta nu pierdeam asa de tare lichidul). Am iestit mai ieftin cu un set de placute la vreo 150 de eur, decat sa-mi bag motoru la reparat undeva prin Germania

 

De atunci nu am avut probleme cu ambreaju'.

 

O problema la contact, dar era vorba numai de mizerie, l-am desfacut curatat si atat.

 

Acum trebuie sa verific termostatul sau capacul de la radiator pt ca mi-a fiert apa. E drept ca am facut multi km si ore pe off cu 2 persoane si caldura foarte mare. Daca e termostatu e undeva la 30 de eur original, iar capacul undeva la 13 eur. Asa ca pana acum cu probleme a-si cheltui maxim 200 de eur in 3 ani jumate, in rest consumabile.

 

Sincer, cam atat..."

 

In legatura cu consumul: min 6.5 am scos, eu in medie scot in jur de 7, poate sa consume si mai mult daca incepi sa te distrezi :)...dupa cum am auzit 990 consuma mai putin cu 0.5-1 litru/100 km.

 

Mobra e foarte capabila, nu stiu daca sunt multi care pot sa-l foloseasca la maxim. Eu am incerscat si m-am dat cu prieteni care aveau enduro de 250-300, sportive de 600 si si cu categoria "mare". Nu m-am facut de ras cu nici o categorie.

 

Daca vrei sa vezi cum, cat si pe unde am folosit mobra, intra pe blogul meu personal din semnatura.

 

Bafta!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

iti multumesc pentru informatii

motocicleta stiu cam ce poate...din acest motiv va cer parerea aici pt ca sunteti posesori si puteti sa imi dati ceva informatii mai aproape de adevar.

inca sunt in cautari,sper sa gasesc repede o varianta care sa imi convina din punct de vedere financiar.

in ceea ce priveste bmw 800 gs, stiu ca sunt ceva diferente intre acesta si ktm, pentru mine prima optiune ramane ktm,totusi bmw l-am gasit ceva mai ieftin...

 

multumesc oricum de informatii, sunt foarte binevenite

 

ps:in romania in afara de dementor mai este o alta reprezentanta oficiala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...