Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Un consum de 100-150ml/1000km iti zice si in manual ca o sa existe ! Asta este ! ... LC8-ul este un V2 turat, este ,,ascuns" dupa diferite chestii din plastic (rezervoare, airnox, rezervor ulei, radiator), fapt ce nu-l expune prea tare la curenti de aer si de aceea regimul sau de functionare se face la temperaturi ridicate ... asa a fost el gandit ! De aia si uleiul ,,se parjeste" mai repede !

Eu am cumparat motocicleta asta prima data cand avea ~18000km si imi consuma 150ml/1000km. Acum are peste 75000km si tot atat ulei consuma la 1000km, deci ..... asta e ! Nu-ti mai fa griji pentru asta ! ... si chiar daca pleci la cateva mii de kilometrii distanta, un litru de ulei de rezerva, luat acolo in bagaj, te scuteste de orice griji !

 

:cheers:

multumesc mult m-am mai linistit putin :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un consum de 100-150ml/1000km iti zice si in manual ca o sa existe ! Asta este ! ... LC8-ul este un V2 turat, este ,,ascuns" dupa diferite chestii din plastic (rezervoare, airnox, rezervor ulei, radiator), fapt ce nu-l expune prea tare la curenti de aer si de aceea regimul sau de functionare se face la temperaturi ridicate ... asa a fost el gandit ! De aia si uleiul ,,se parjeste" mai repede !

Eu am cumparat motocicleta asta prima data cand avea ~18000km si imi consuma 150ml/1000km. Acum are peste 75000km si tot atat ulei consuma la 1000km, deci ..... asta e ! Nu-ti mai fa griji pentru asta ! ... si chiar daca pleci la cateva mii de kilometrii distanta, un litru de ulei de rezerva, luat acolo in bagaj, te scuteste de orice griji !

 

:cheers:

Ciudat..... eu nu trebuia sa compltez nici o data...e adevarat ca tindeam sa pun ulei spre max. dar nu a coborat nici o data sub minim intre schimburi....e bine de stiut de consumul asta....

 

ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat..... eu nu trebuia sa compltez nici o data...e adevarat ca tindeam sa pun ulei spre max. dar nu a coborat nici o data sub minim intre schimburi....e bine de stiut de consumul asta....

 

ride safe!

 

Adevarul este ca intre cele doua semne (liniutze) de pe joja de control al nivelului de ulei, adica intre ,,min" si ,,max", ,,incape" cam 500ml de ulei ! ..... cu alte cuvinte, daca ai uleiul la nivel minim, trebuie sa mai adaugi o jumate de litru de ulei (500ml) ca nivelul sa se urce la maxim.

Asta din start inseamna ca 4500-5000km ii poti face doar din aia 500ml ... acum mai conteaza si cata forja ii arzi la mobra, cat de des il fierbi, cat de des te iei la intrecere cu vitezanele .....

Eu tot timpul intre schimburi mai completam maxim 500ml de ulei.

 

Acum vre'o doi ani am avut un Suzuki DR800Big si un drum pana la munte si inapoi ma ,,costa" un litru de ulei de motor in plus pe langa banzina ! ..... ma obisnuisem in asemenea hal cu aspectul asta de credeam ca am motor in 2timpi pe DR-Big ! :hug: ...

 

Asa ca ..... se poate si mai rau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca intre cele doua semne (liniutze) de pe joja de control al nivelului de ulei, adica intre ,,min" si ,,max", ,,incape" cam 500ml de ulei ! ..... cu alte cuvinte, daca ai uleiul la nivel minim, trebuie sa mai adaugi o jumate de litru de ulei (500ml) ca nivelul sa se urce la maxim.

Asta din start inseamna ca 4500-5000km ii poti face doar din aia 500ml ... acum mai conteaza si cata forja ii arzi la mobra, cat de des il fierbi, cat de des te iei la intrecere cu vitezanele .....

Eu tot timpul intre schimburi mai completam maxim 500ml de ulei.

 

Acum vre'o doi ani am avut un Suzuki DR800Big si un drum pana la munte si inapoi ma ,,costa" un litru de ulei de motor in plus pe langa banzina ! ..... ma obisnuisem in asemenea hal cu aspectul asta de credeam ca am motor in 2timpi pe DR-Big ! :hug: ...

 

Asa ca ..... se poate si mai rau !

 

 

Ai putea sa vezi partea buna a lucrurilor la DR. Nu mai schimbi uleiul niciodata ; doar adaugi. :-D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea sa vezi partea buna a lucrurilor la DR. Nu mai schimbi uleiul niciodata ; doar adaugi. :-D

 

... din pacate asta a trebuit sa faca cel caruia i-am vandut mobra ! Bine, i-am spus omului de ,,aspectul asta" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A vazut toata lumea testul asta?

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2012/June/jun1112-video-extreme-adventure-test-part-one/

 

 

 

 

E ceva ,nu?Doar ktm-ul a ajuns acasa pe roti

 

:banana:

 

... vorba la ala: ... si partea a doua unde este ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil unii stiu de threadu-ul asta, dar aici nu a fost mentionat:

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=147440&page=92

 

o groaza de lucruri 'bine de stiut' pentru posesorii de LC8, in special cei cu modele timpurii.

 

... cine are LC8, a citit de mult ceea ce ai dezvaluit tu ! :D

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri la Dementor .......

 

Foarte placut impresionat . Baietii chiar sunt profesionisti si stiu ce fac .

 

Am schimbat uleiul ,au schimbat filtrele , am verificat pozitia clapetelor de acceleratie , au pus calculatorul, toate mufele luate la mana, curatate ,gresate .

 

Curatat oil jetul de la ambreiaj, verificate toate suruburile, Desfacut capacul de la ambreiaj si verificat suruburile de la arcuri cu cheia manometrica ,

 

Vis-a vis de consumul de ulei ( 100 gr la 1000 km ) au zis ca ei considera normal.....au avut consumul asta si pe adventure si pe smt si pe mai multe modele echipate cu motorul de lc8

 

au povestit de un caz in care dupa al doilea schimb de ulei ...la 7500km a incetat sa mai manance ulei.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aproapte 23.000 KM cu motorul meu si va pot confirma ca intre doua schimburi nu am completat niciodata mai mult de 200 - 300 ml. Chiar si asa, nivelul de ulei a fost aproape de maxim tot timpul deci se putea si fara sa completez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat exact ... ASTA ! Este cu acid separat, se formateaza, apoi se capsuleaza ... definitiv. Am dat 410lei pe ea, are 12V, 11Ah ce este cel mai important ... curentul de pornire, care este de 230 A.

Ce sa mai ...... dai un ban, dar stii ca nu-l mai ai ! :laugh: ... insa mobra porneste din orice pozitie !

Salutare! Am luat si eu exact modelul asta, ieri l-am pus sa se formateze azi o sa-l incerc...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am luat si eu exact modelul asta, ieri l-am pus sa se formateze azi o sa-l incerc...

 

Ride Safe!

 

... de formatat se formateaza intr-o ora ! Maxim o ora si jumate !

Sa o folosesti sanatos ! :cheers:

 

Are careva husa impermeabila pentru Adventure ? De unde pot cumpara, dar sa aiba dimensiunile pentru 950/990 Adv. ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva husa impermeabila pentru Adventure ? De unde pot cumpara, dar sa aiba dimensiunile pentru 950/990 Adv. ???

Am eu una sub care intra un R1100GS cu cutii cu tot, iar la torentiala se aduna baltoaca in dreptul sheii, dar fara sa umezeasca macar mobra. :) Suna-ma daca treci prin Bucuresti!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din pacate sunt nevoit sa fac un anunt mai putin placut pt mine....la nici macar o saptamana dupa nunta din pacate l-am inmormantat pe tatal meu si in viata mea s-au intamplat schimbari enorme. Trebuie sa ma despart de Frank fara sa ne fi dus in luna de miere, de si l-am pregatit si verificat pana la ultimul surub: cauciucuri,baterie, kit lant, garnituri noi, Ulei motor si ambreaj,kit ambreaj schimbat recent.

 

Extra: suporti si cutii alu SW Motech 2x45L, crashbar Hepco & Becker,halogene,alimentare 12v,prot neopren furca, topcase 45L etc. Singurul proprietar din RO,tinut si ingrijit in garaj cald sub bloc.

 

Anuntul pe Bikeshop

 

file_465296_phpKW1tPn.jpg

 

Mai multe info si poze pe blogul personal: Adventure Spirits

 

...sper ca intr-o buna zi voi revenii pe 2 roti....

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare din nou

 

referitor la consumul de ulei : http://ktm950.info/how/wotf/wotf.html - cautati aici dupa "oil usage"

 

a mea, model 2007, nu consuma aproape deloc ulei. sau cel mult 0.5 l intre 2 revizii. cred ca depinde si de stilul de mers si de ponderea oras/afara orasului.

 

va ziceam acum ceva vreme ca imi consuma multa benzina. am instalat harta pt injectie normala (nu akra cum era atunci) si mi-a scazut consumul de benzina. acum imi ia 5.3 l la drum intins. (fata de aproape ). a pierdut ceva putere in schimb, dar inca e destula.

 

intrebare: daca iau un ECU model mai nou de 2010 si il instalez pe motocicleta mea e ok? o face sa se comporte ca modelele noi?.

am testat iar un model 2010 vs 2007 si este mare diferenta la comportamentul acceleratiei.

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

intrebare: daca iau un ECU model mai nou de 2010 si il instalez pe motocicleta mea e ok? o face sa se comporte ca modelele noi?.

 

... ar fi un lucru mare sa poti face rost de un ECU doar pentru test ! Adica sa-l montezi pe motocicleta ta sa vezi cum este, apoi sa-l cumperi daca iti convine. Ma gandesc ca la modelele 2010 mai sunt si alte diferente, nu doar ECU ?! ... din cate stiu eu s-au operat ceva modificari si la motor ... la chiuloase parca, nu sunt sigur ...

 

am testat iar un model 2010 vs 2007 si este mare diferenta la comportamentul acceleratiei.

 

... spune-ne si noua cate ceva de diferenta asta !

 

O idee buna ! Am gasit pe eBuy un furtun ce se ataseaza la rezervorul de ulei. Solutia are avantajul ca nu trebuie sa mai desfaci ,,jumate de mobra" pentru a face schimbul de ulei ... cu rezerva ca la cateva schimburi tot trebuie schimbata acea sita de la rezervorul de ulei.

Daca te-ai afla ,,pe drum" si ar trebui sa faci schimbul de ulei, acest furtun te scuteste de multe ,,desurubari" !

 

:cheers:

post-10224-0-33629000-1344922380_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee buna ! Am gasit pe eBuy un furtun ce se ataseaza la rezervorul de ulei. Solutia are avantajul ca nu trebuie sa mai desfaci ,,jumate de mobra" pentru a face schimbul de ulei ... cu rezerva ca la cateva schimburi tot trebuie schimbata acea sita de la rezervorul de ulei.

Daca te-ai afla ,,pe drum" si ar trebui sa faci schimbul de ulei, acest furtun te scuteste de multe ,,desurubari" !

 

:cheers:

 

foarte interesant furtunul ala, mai ales pt drumurile lungi. da-ne si nou un link

 

 

diferenta la acceleratie.. pai a mea e on/off agresiv. adica daca merg prin gropi trage motorul de mine in fata si spate foarte tare (la fiecare groapa mana mea se misca involuntar pe acceleratie si baga benzina). cele mai noi sunt liniare si aproape deloc on/off comparate cu modelul vechi.

 

o sa imi montez cama de acceleratie 400 si apoi va zic cum e.

Editat de bob66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...