extremusski Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salutare. Eu ziceam ca mai degraba spre sfarsitul lunii mai, ca sa fie mai cald si sa aiva timp mai multi sa se pregateasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 oare cat de cald trebiue sa se faca ? io deja ma pregatesc de a 2 a revizie pe sezonul asta ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salutare. Eu ziceam ca mai degraba spre sfarsitul lunii mai, ca sa fie mai cald si sa aiva timp mai multi sa se pregateasca. Ar fi ok asa..La noi azi a nins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Salutare. Eu ziceam ca mai degraba spre sfarsitul lunii mai, ca sa fie mai cald si sa aiva timp mai multi sa se pregateasca. Sunt intr'u totul de acord cu tine, Dom' Doctor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 In sfarsit, l-am luat! KTM 950 adv, 2004! N-am apucat sa fac poze...am preferat sa ma dau! Urmeaza totusi, azi sau maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 In sfarsit, l-am luat! KTM 950 adv, 2004! N-am apucat sa fac poze...am preferat sa ma dau! Urmeaza totusi, azi sau maine. Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe ture placute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe ture placute ! Multam, multam. Acuma...numa sa gasesc un loc de surubarit la el. As vrea sa ii schimb uleiul si sa mai verific una-alta inainte sa il aduc in tara. Ceva recomandari pentru placute de frana, kit de lant, ulei, filtre, bla-bla, consumabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Multam, multam. Acuma...numa sa gasesc un loc de surubarit la el. As vrea sa ii schimb uleiul si sa mai verific una-alta inainte sa il aduc in tara. Ceva recomandari pentru placute de frana, kit de lant, ulei, filtre, bla-bla, consumabile? Sa-l stapanesti sanatos!! Acum ca si mentenanta depinde de fiecare. Ca si experinta personala avem asa: Placute frana- incercat de toate dar tot Brembo mi s-au parut cele mai ok ca si eficienta vs. pret. Un set pentru fata este 200-240 ron si spatele 110-140 ron. Kit lant- al schimbi cam dupa 20K. Eu am mers de fiecare data pe D.I.D, ultimul fiind GOLD, doar ca arata mai bine, nu ca ar fi mai bun. Ulei- tot timpul Motorex CROSS POWER 10W-50. 230-250ron 4L. Filtru ulei Hi Flo, 25 RON. Sita de ulei doar o cureti( ce de sub filtrul de ulei), la fel si cea din baia de ulei.Nu are rost sa le schimbi decat daca sunt deteriorate. La filtrul de aer e de discutat. Avand in vedere ca cel original, de hartie costa 140 ron si la mobrele astea cam pe la 6000 km al schimbi, dupa 3 schimburi ti-ai amortizat investitia intr-un filtru sport-K&N sau BMC, nu mai zic ca se simte si mai bine motorul. Eu am mers chiar mai departe si mi-am montat un filtru ITG, dar care a necesitat demontarea completa a cutiei de filtru aer. Dar se simte tata!!!! (investitie- 6x pretul filtru hartie ). Filtru de benzina, aici poate te ajuta Petrica, ca la mine e mai complicat, dar nu cred ca e ceva mare filozofie. In rest benzina cat cuprinde(ca de mobrele astea nu merg pe aer) si plimbari cat mai placute!! Bafta si sa ne vedem la intrunire sa dai berea de vauta noua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Sa-l stapanesti sanatos si multi km impreuna! La capitolul placute de frana recomand sa fie sintered, o data din neatentie am comandat de pe net cele simple si m-au cam enervat.Calitativ sunt bune, tin destul de mult, dar e enervant ca suna cand actionezi frana.Cred ca erau Lucas. Bafta! Editat Aprilie 15, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Sa-l stapanesti sanatos!! In rest benzina cat cuprinde(ca de mobrele astea nu merg pe aer) si plimbari cat mai placute!! Bafta si sa ne vedem la intrunire sa dai berea de vauta noua ) Multam de urari si sfaturi! Uleiul si filtrul sunt deja pe drum spre mine. Planuiesc sa fac un service destul de minimalist aici in germanica, adica sa schimb ulei, filtru si eventual ce mai TREBUIE schimbat. Apoi sa aduc motorul in tara si acolo sa fac tot ce se poate face, inclusiv sa elimin SAS-ul si canistra. Mai trebui sa gasesc pe cineva care sa-mi modifice putin saua, si pe cineva care se pricepe la tensionat spitele, eu inca n-am reusit sa deprind acest mestesug. La intrunire, eu as incerca sa vin oricum. Dar daca nu reusesc sa aduc Katoom-ul in tara pana atunci, sa nu va suparati daca vin cu SV-ul. Berea oricum o bem! Sa-l stapanesti sanatos si multi km impreuna! La capitolul placute de frana recomand sa fie sintered, o data din neatentie am comandat de pe net cele simple si m-au cam enervat.Calitativ sunt bune, tin destul de mult, dar e enervant ca suna cand actionezi frana.Cred ca erau Lucas. Bafta! Multam! Cu placutele Lucas la fel am patit si eu: scartaie. Am pus altele (Carbone Lorraine, EBC si nu mai stiu de care, de-a lungul timpului) si gata. Pentru Katoom o sa merg pe varianta Brembo, sa vedem cum or fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Pentru lucrari la sa vorbeste cu @MotoDan din Timisoara. Daca iti adauga material ca sa o faci mai confortabila specifica-i sa nu puna la fel si in fata, langa rezervor, in zona seii ce sta intre picioare. Serios vorbind, se lățește si o sa stai incomod, usor cracanat. Pentru spite ia legatura cu @cstelia de pe forum. El are un prieten foarte bun care se ocupa cu asa ceva (Sorin aka Grosvater), dar omul nu intra deloc pe forum. Nu i-am recomandat pe cei 2 fiindca sunt din Tm ci fiindcă sunt chiar buni in ceea ce fac. Sa il stăpânești cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Pentru lucrari la sa vorbeste cu @MotoDan din Timisoara. Daca iti adauga material ca sa o faci mai confortabila specifica-i sa nu puna la fel si in fata, langa rezervor, in zona seii ce sta intre picioare. Serios vorbind, se lățește si o sa stai incomod, usor cracanat. Pentru spite ia legatura cu @cstelia de pe forum. El are un prieten foarte bun care se ocupa cu asa ceva (Sorin aka Grosvater), dar omul nu intra deloc pe forum. Nu i-am recomandat pe cei 2 fiindca sunt din Tm ci fiindcă sunt chiar buni in ceea ce fac. Sa il stăpânești cu placere. Multam fain, cu Moto_Dan am luat deja legatura, iar cu spitele...o las pe cand ne-om intoarce in tara(si eu si motorul). A, mai era ceva...planuiesc sa iau un cilindru receptor de la Oberon sau de la Sigutech. Ce ulei sa bag in instalatie (Magura blood mi se pare pur si simplu in bataie de joc de putin si de scump)? Si mai vreau sa rotesc pedala de la schimbator ceva 'mai in jos'. Am vazut in manual ca la surubul de pe ax trebuie pus Loctite 648. Sunt sanse mari sa pierd surubul daca nu pun Loctite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Placutele sinterizate tin mult mai bine decat cele organice dar tocesc discul de frana mult mai repede. La surubul ala poate poti sa pui saiba grover. Saua, daca nu trebuie sa o cobori, nu o modifica. E enduro-touring. Nu touring-enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Saua 950/990-ului nu este chiar punctul lui forte. Am condus un 990 cu sa Touratech cu gel dar nu mi s-a părut confortabila nici aceea. Din ce mai citesc pe net, stiu ca sunt multi posesori care umbla la saua originala. Daca te uiti pe topicul lui Dan cu seile in a doua sau a treia pagina vei vedea cum a facut saua mea de la Tenere si poti observa cele doua straturi in plus adăugate. Daca iti pune material in plus (burete) spune-i sa subtieze stratul in zona vintrelor incat acolo sa ramana cat mai aproape de original. Sau na, asta depinde si de modul cum se imbina la tine in fata saua cu rezervorul si cata latime permite designul si ergonomia. Referitor la spițe, eu mai mergeam cu rotile cam o data pe an la un batran cu un atelier de biciclete in zona depoului de tramvaie de la Badea Cartan, dar omul isi forta prea tare norocul de la an la an cu preturile si l-am lasat sa faca bani cu biciclistii lui. Asa, de stiut, in caz ca te mai trimite cineva la el. Baga si tu o poza cu animalul fiindca sunt chiar curios sa il vad si eu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Multam fain, cu Moto_Dan am luat deja legatura, iar cu spitele...o las pe cand ne-om intoarce in tara(si eu si motorul). A, mai era ceva...planuiesc sa iau un cilindru receptor de la Oberon sau de la Sigutech. Ce ulei sa bag in instalatie (Magura blood mi se pare pur si simplu in bataie de joc de putin si de scump)? Si mai vreau sa rotesc pedala de la schimbator ceva 'mai in jos'. Am vazut in manual ca la surubul de pe ax trebuie pus Loctite 648. Sunt sanse mari sa pierd surubul daca nu pun Loctite? Cand vrei sa i-ti iei cilindru receptor, da un semn. Mai am eu cred in garaj unul, ca atunci cand am schimbat kitul de ambreiaj, acesta a venit cu tot cu cilindru. Asa ca Oberonul e pe undeva in garaj. Bafta si hai cu poze !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Cand vrei sa i-ti iei cilindru receptor, da un semn. Mai am eu cred in garaj unul, ca atunci cand am schimbat kitul de ambreiaj, acesta a venit cu tot cu cilindru. Asa ca Oberonul e pe undeva in garaj. Bafta si hai cu poze !! F*K...l-am comandat ieri deja :-( sorry... Am fost tot pe fuga zilele astea, si tot asa cred ca o sa fiu pana ajung acasa de Pasti...Vin si pozele...sper sa le fac azi. Saua, daca nu trebuie sa o cobori, nu o modifica. E enduro-touring. Nu touring-enduro. Sunt oarecum de acord cu tine, dar cred ca e loc de mai bine. Eu acuma am 2 sei, una inalta si colturoasa, care jeneaza la vintre si la c00r, si una joasa dar prea lata, care jeneaza RAU la vintre. Deocamdata am bagat-o pe cea joasa in bagaj si o duc la Dan in Timisoara, sa vedem ce-i poate face. Daca o mai ingusteaza un pic pe laterale si ii face un 'prag' in spate ca sa nu se mai urce pasagera pe mine la fiecare franare, eu as fi multumit. Ceva de genul: Intre timp am mai comandat: - ulei si filtru (ca veni vorba, trebuie musai schimbata si saiba cuprata de la suruburile de ulei ?!?) - aerisitoare cu buton pentru furca - lant DID cu pinioane 16/42 Mai trebuie: - placutele de frana - bucse + simeringuri furca - uleiul pentru ambreiaj (tot nu stiu de care ?!?) - genti (probabil apelez la Heavy Duties - e o idee buna?) - 'sosete' pentru furca - poate un kit de discuri+arcuri ambreiaj 'just-in-case' A, mai ceva...mai am nevoie de ceva recomandari pentru: - relocare cric lateral - scut motor - sursa de piese OEM in Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) F*K...l-am comandat ieri deja :-( sorry... Am fost tot pe fuga zilele astea, si tot asa cred ca o sa fiu pana ajung acasa de Pasti...Vin si pozele...sper sa le fac azi. Mai trebuie: - placutele de frana - bucse + simeringuri furca - uleiul pentru ambreiaj (tot nu stiu de care ?!?) - genti (probabil apelez la Heavy Duties - e o idee buna?) - 'sosete' pentru furca - poate un kit de discuri+arcuri ambreiaj 'just-in-case' A, mai ceva...mai am nevoie de ceva recomandari pentru: - relocare cric lateral - scut motor - sursa de piese OEM in Romania Da tu ce faci acum schimbi toata mobra? Atunci de ce ai mai cumparat-o? Apropo la ce bani ai gasit? - relocare cric lateral- ori cumperi de la CJ din america ori pui tu pe cineva sa-ti faca dintr-o placa de aluminiu de 5mm. http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-990-adventure-kickstand-relocation-bracket -scut poti sa-ti iei ca al meu din Isdrael. A fost cel mai ieftin pe care l-am gasit si nici nu am platit taxe vamale. Undeva pe la 170 euro. Vanzator pe Ebay- aviv1969 -la Romanica ai 2 variante verificate de mine Dementor si piesektm.ro. Cei din urma se misca un pic mai repede. - gentile de la Heavy Duties sunt cele mai recomandate la momentul de fata raportat la calitate/pret. Fara probleme poti sa mergi pe mana lor. -ulei pentru ambreiaj recomandat este cel de la Magura. -kit de ambreiaj Ebay.com. Eu am luat unele din Polonia pret foarte bun- cred undeva pe la 700 ron parca setul. -sosete de furca nu recomand, strang mizeria si e mai rau cu ele decat fara. -service furca, daca nu te pricepi mai bine mergi la baietii lui Raduta din Otopeni. Se misca foarte bine si pret corect. -placute frana Brambo- ultima oara am gasit la outletmoto.ro la 200 ron setul fata si 110 ron set spate. Bafta si hai cu poze! Editat Aprilie 16, 2014 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Da tu ce faci acum schimbi toata mobra? Atunci de ce ai mai cumparat-o? Apropo la ce bani ai gasit? - relocare cric lateral- ori cumperi de la CJ din america ori pui tu pe cineva sa-ti faca dintr-o placa de aluminiu de 5mm. http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-950-990-adventure-kickstand-relocation-bracket -scut poti sa-ti iei ca al meu din Isdrael. A fost cel mai ieftin pe care l-am gasit si nici nu am platit taxe vamale. Undeva pe la 170 euro. Vanzator pe Ebay- aviv1969 -la Romanica ai 2 variante verificate de mine Dementor si piesektm.ro. Cei din urma se misca un pic mai repede. - gentile de la Heavy Duties sunt cele mai recomandate la momentul de fata raportat la calitate/pret. Fara probleme poti sa mergi pe mana lor. -ulei pentru ambreiaj recomandat este cel de la Magura. -kit de ambreiaj Ebay.com. Eu am luat unele din Polonia pret foarte bun- cred undeva pe la 700 ron parca setul. -sosete de furca nu recomand, strang mizeria si e mai rau cu ele decat fara. -service furca, daca nu te pricepi mai bine mergi la baietii lui Raduta din Otopeni. Se misca foarte bine si pret corect. -placute frana Brambo- ultima oara am gasit la outletmoto.ro la 200 ron setul fata si 110 ron set spate. Bafta si hai cu poze! Mobra caut de prin ianuarie, am f* cam toate weekend-urile cu asta, am probat vreo 8 sau 9 intre timp si la fiecare m-a nemultumit cate ceva. Ori pretul, ori diverse probleme, ori raportul dintre pret/pachet. Si oricum ar fi fost, sa gasesc una exact cum imi imaginez eu era putin probabil. Asta pe care am luat-o n-a fost nici cea mai ieftina, poate nici cea mai grozava, dar mi-a parut ca per total, raportul pret/pachet parea cel mai OK, cel putin dintre motoarele care imi erau accesibile in zona unde sunt acuma (Dusseldorf). Plus, m-am cam saturat sa tot astept si sa tot caut...Erau unele care pareau mai OK (cel putin din datele anunturilor) dar erau toate la peste 400km departare. Si cum lucrez pe contract si time=money...am ales sa iau ceva mai de aproape, chiar daca era ceva mai scump, pierderea mea per total fiind mai mica. Asadar...e un 950 portocaliu din 2004, 44000km, are tobe Akrapovici titan cu dB killers, discuri frana Wave, GPS, crash bars, suport genti laterale, manere incalzite, 2 sei, plus tobele originale, un kit pentru pompa de benzina si un set de Pirelli Scorpion noi la pachet. Pretul final a fost 5250. Ultima inspectie la KTM a fost facuta la ~38300km, cu reglaj jocuri la supape, schimbat intinzatoarele lantului de distributie, etc. Nu au facut nimic la furca, poate nici nu e nevoie...dar daca e sa plecam la un drum mai lung cu el as prefera sa rezolv potentialele probleme inainte de a pleca. Cam de asta incerc sa fac tot ce se poate face acuma, preventiv. La SV am facut singur service complet la furca, inclusiv am montat 'gold valves'. Dar pe de alta part furca de KTM e mult mai complexa, mai vad eu daca ma bag s-o desfac singur. Cam asta ar fi...promit ca fac poze azi dupa lucru! Editat Aprilie 16, 2014 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) ...................................... La SV am facut singur service complet la furca, inclusiv am montat 'gold valves'. Dar pe de alta part furca de KTM e mult mai complexa, mai vad eu daca ma bag s-o desfac singur. ... nici telescoapele de LC8 de la WP nu sunt de speriat ! Oricum, in categoria furcilor inversate sunt considerate niste telescoape primitive ! Sa vezi cum arata un telescop de la Kayaba sau Marzocchi ... incepi sa plangi ! Eu imi fac singur telescoapele la mobra ! ... nu m-am bagat singur de prima data, dar chiar si asa nu mi sa parut vre'o minune tehnica ! ... ce e' drept iti vor trebuii cateva unelte, nu neaparat speciale, dar nu le faci cu ,,o cheie de 10 si o surubelnita" ! Uite niste link-uri care te vor lamuri ... http://www.ktm950.info/how/Suspension%20Shop/Suspension_shop.html ... sau ... http://slorider.com/ktm/manuals/WP4860MXMA2003.pdf ... sau ... ... si mai gasesti destule informatii pe net ! Editat Aprilie 17, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) ... si mai gasesti destule informatii pe net ! OK, ma pun pe studiat! Pana una-alta, poze (cu vapoare ): Acuma realizez ca am si uitat...mai are protectii de carbon la rezervoare si tankrucksack KTM... Editat Aprilie 17, 2014 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 ce albastra e teava aia, i-ai dat cox nu gluma. sa te bucuri de ea si sa o tunezi dupa placul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 ce albastra e teava aia, i-ai dat cox nu gluma. sa te bucuri de ea si sa o tunezi dupa placul tau Believe it or not...motorul suna si merge mai bine decat altele pe care le-am probat si aveau teava fara pic de albastreala. Cred ca depinde si de cat de des e curatata teava aia. Nush...sper sa fie bine si nu trebuiasca sa fac reparatii capitale prea curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 nu stie careva un suport pt Hepco Gobi second de vanzare?si topcase si laterale m-ar interesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Sal . Cam ce inseamna cand merge sa schimb vitezele fara sa strang ambreaju ? O fi de rau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) Inseamna ca factorul fun pe Adventure este mai ridicat decat pe alte motociclete . La mine asa a fost. Daca intrebarea era totusi una serioasa, este un topic inca actual pe aici pe undeva pe forum. Cred ca la Discutii generale sau ceva de genul. Editat Aprilie 20, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.