Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Si pe 990 si pe 690 am avut numai pe cele standard din fabrica sau tkc. Cele standard mi se pare ca tin destul de bine pe asfalt. Daca nu esti prea "hooligan" te tin spre 15000

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si cu ce gume vin standard?

ms!

 

MT90/Scorpion... umbla vorba ca in unele locuri s-ar putea si tkc sau karoo - dar cred ca e vorba de dealeri super de treaba in cazurile alea.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heidenau K60 Scout ... peste 20000km (spatele)

 

Nu stiu daca tine chiar atata, al meu dupa tura din Pamir si nu prea mult mers dupa, arata destul de rau. OK, mai are destule 'urme', dar are bucati rupte si impunsaturi destul de mari. In schimb pot sa confirm ca e cel mai tare cauciuc pe care l-am avut pana acuma. A fost un lung travaliu cand am incercat sa-l asezam pe janta cu camera CHC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, daca e vorba doar de asfalt, cred si eu ca ar duce lejer peste 20000. Chiar si cu pasagera si bagaje.

(Acum am observat ca am citit printre randuri si am presupus ca era vorba de 'utilizare normala' pt. KTM :rolleyes: )

» Post actualizat in 05 Dec 2014 11:42

Vrei sa spui ca Africana e mai slaba decat KTM 9x0 ?!?!?!?!? :eek:

 

Eu cred ca e mai grasa. Si mai are si gusa :crack:

Editat de ADVRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca tine chiar atata, al meu dupa tura din Pamir si nu prea mult mers dupa, arata destul de rau. OK, mai are destule 'urme', dar are bucati rupte si impunsaturi destul de mari. In schimb pot sa confirm ca e cel mai tare cauciuc pe care l-am avut pana acuma. A fost un lung travaliu cand am incercat sa-l asezam pe janta cu camera CHC.

Iti vorbesc din experienta proprie, ..... nu din ce-am citit !

Asa arata dupa vre-o 23000km ... inca am cauciucul in garaj !

..... si nu am mers numai pe asfalt, altfel imi cumparam altfel de cauciucuri !

 

Spatele l-am inlocuit cu un Pirelli Scorpion pentru ca se patratzise prea mult si ajunsese sa semene cu o anvelopa de masina, insa fata si acum este pe motor !

post-10224-0-39594100-1418130073_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti vorbesc din experienta proprie, ..... nu din ce-am citit !

Asa arata dupa vre-o 23000km ... inca am cauciucul in garaj !

..... si nu am mers numai pe asfalt, altfel imi cumparam altfel de cauciucuri !

 

Spatele l-am inlocuit cu un Pirelli Scorpion pentru ca se patratzise prea mult si ajunsese sa semene cu o anvelopa de masina, insa fata si acum este pe motor !

 

Ce sa zic...ai un dulap tare fain in curte :)

Editat de ADVRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

As vrea sa schimb arcul de la telescop, KTM 950 Adv 2004, oare ma puteti indruma de unde as putea cumpara? momentan am 140Nm/255 si este prea tare pentru mine, SAG-ul este de 58 mm fara preload.

 

Mersi, Alecu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecu, pe fata cat ai SAG cu tot preload-ul(full in) pe fata? Intreb ca sunt in aceeasi situatie ca tine. Fara preload spate-59 si pe fata 69 cu tot preload-ul pus. Eu ma gandeam sa pun arcuri mai tari pe fata si asa o sa se transfere greutatea pe spate si nu cred ca mai trebuie sa schimbi si spatele. Multi au schimbat doar arcurile din furca pe afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu si pe fata am static sag 27 mm si "racing" sag 52 mm, preload maxim, dar totusi fata mi se pare moale si ajunge in capat.

Spatele ma arunca foarte tare. Pe asfalt cred ca ar fi ok, dar cine mai merge pe asfalt in vremuri din astea.

Din ceea ce zici tu, ma gandesc ca arcuri mai tari pe fata ar trebui sa fie echivalent cu acceleratie pe bucatile denivelate, adica asa poti sa mai scoti din greutate din fata si sa mai incarci spatele. In cazul meu nu are efect, eventual incearca si asa pentru o concluzie mai clara legat de cat de mult se transfer din fata in spate in cazul in care schimbi doar fata. In plus SAG-ul oricum se face independent. Ma gandesc eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dovada ca nu poti "incarca/descarca" spatele din reglajul/taria arcurilor fata.

asa ceva e o prostie,distrugi 'geometria" si echilibrul..mai degraba uita-te la setarile fine si eventual un schimb de ulei in furca..pe urma se poate schimba arcul cu unul progresiv..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu s-a inteles ce am zis. La mine arcurile stock sunt prea moi in furca. 70 mm RACE SAG cu full in la preload-->singur pe motor. Fac bottoming lejer si singur pe motor. Furca a fost servisata anul trecut. Cu pasagera e si mai rau pe off(forestiere). Si am 78 de kg--full echipat-85kg?. Preload-ul spate e la full out--> RACE SAG e de 57-59mm(parca). Daca schimb arcurile pe fata sa am un sag de 50-60mm--> sa zicem un 30% din cursa( ca sa pot sa il reglez si cand am pasager si cand sunt singur) cu siguranta o sa se modifice si RACE SAG de pe spate. O sa creasca. Pentru mine e OK spatele atat singur, cat si cu pasager---> pot sa il reglez . Am incercat sa modific doar preload-ul de la furca si se modifica si SAG-ul de pe spate. Nu mult, dar se modifica. Oricum nu asta e ideea. Nu e scopul meu sa modific SAG de pe spate prin schimbarea arcurilor din furca, ci sa nu mai fac bottoming. Ca o sa existe si o influenta(mai mica sau mai mare) in SAG-ul de pe spate, nu e problema ca se poate corecta.

 

Pe mine ma intereseaza ce arcuri sa pun pe fata ca sa nu mai fac bottoming in offroad. Toate lumea de pe advrider se plange ca furca e prea moale si spatele e prea tare. Multi au schimbat doar arcurile din furca--> au trecut de la 4.8N/mm la 5.6N/mm sau chiar la 5.9N/mm( cat are superenduro--> doar ca are arcul mai scurt ca ADV). Au lasat spatele stock.

 

Pana la urma si-a schimbat cineva arcurile din furca? Cu ce? A facut si fork re-valve cand a schimbat arcurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut/rog un coleg posesor de 990 Adv din zona Clujului, care sa ma lase sa incalec motocicleta sa vad cum mi s-ar potrivi. Prin incalecat nu ma refer la dat ture cu motorul. Sunt in cautare de motor si 990-ul este pe lista. Problema este ca nu am unde sa il incalec(de drive test nici nu se pune problema) si nu as face un drum de Germania si sa ajung la concluzia ca nu suntem compatibili.

 

Multumesc,

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

As vrea sa schimb arcul de la telescop, KTM 950 Adv 2004, oare ma puteti indruma de unde as putea cumpara? momentan am 140Nm/255 si este prea tare pentru mine, SAG-ul este de 58 mm fara preload.

 

Mersi, Alecu

Am avut aceeasi problema ... eram prea usor pentru arcul stock al suspensiei spate. Cu pasager si bagaje eram ok, dar singur era foarte tare pe spate, chiar si decomprimat arcul.

Cand mi-am cumparat amortizorul de ghidon, mi-am comandat si un arc ,,mai moale" ... cred ca are 100Nm/150, daca-mi aduc bine aminte ... nu mai stiu bine ?! Le-am cumparat de la KTM Twins ... acum vre'o 5-6 ani.

Cu asta a fost mult mai bine, mult mai confortabil, insa am distrus mai repede amortizorul pentru ca inauntru se loveau tare niste chestii care in final au dus la pierderea uleiului ... bineanteles ca l-am reparat. Asa se intampla mai mult la sarituri ... dar ce sa zic, e mai bine cu ala moale.

Eu oricum am doua suspensii de spate, ... crapa una, o pun pe cealalta ! :)

 

Asa arata arcul asta moale !

post-10224-0-96678900-1418627088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Patrica,

 

Multumesc pentru informatii.

Momentan ktmtwins comercializeaza doar 130/255 si la greutatea mea as avea nevoie de 120 sau 110 cu preload. Am mai discutat cu Hyperpro si Racetech dar se pare ca nu este chiar asa simplu. Am sa mai caut.

Dar tu ai masurat SAG-ul adica ai reglat preloadul dupa schimbare arcului? Oricum multumesc pentru informatii. Eventual in cazul in care vei vrea sa vinzi arcul te rog sa ma anunti.

 

@fadrianradu

In cazul in care este ok 950-ul pentru verificarea compatibilitatii poti sa treci pe la noi, in spate la West City Hotel

 

O zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Care e curajosul?Mi-a adus aminte ce frumos se ridica 990 din gaz. Cu pasagera chiar e cam periculos. :crack: M-am trezit involuntar pe o roata la depasiri scurte, iesiri din curbe/giratoare mai rau ca orice alta motoreta anterioara. Cel mai frumos a fost pe cheile bicazului unde e o mega denivelare(s-a surpat drumul si doar au pus asfalt peste-cine a fost acolo sigur o stie).Vad eu ca e limitare de 10 km/h, dar i-am dat tot inainte si la iesire din denivelare m-am trezit foarte frumos pe o roata. Motorul asta iti da un sentiment de invincibilitate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...