Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai am de vânzare set de evacuare finală Akrapovic Titanium M-KTMBO1 pentru un 990 Adventure S din 2006.

500 de euro. Mihai - 0724361976

Tobele sunt murdare de pământ nu sunt zgâriate.

post-460-0-36586500-1443433886_thumb.jpg

post-460-0-68152200-1443433894_thumb.jpg

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

 

Am acelasi tip de motor si caut sa inlocuiesc evacuarea .....cum se aud oare? ai silencere montate?mai trebuie facute ceva adaptari? ms!

De auzit se aud frumos, dar după 500 de km devine deranjant, de asta le şi dau. Plus că nimeni nu mai merge cu mine. Ca adaptări fizice nu trebuie făcut nimic. Se dau cele originale şi se montează ăstea. Silencere sunt montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu consumul la 990 2010.

 

Am asa pe ea:

Tobe finale/intermediare Leovince(db-killer on-fara consuma un pic mai mult)

Filtru aer BMC + prefiltru UNI

Acceleratie progresiva RC8

Tuneecu - Harta AKRA, reset prin tuneecu dupa ce am reglat cablurile de acceleratie, 15 min reset pe cric central .

TKC 80(2.4 BAR)pe fata si K60 Scout(2.6 BAR) pe spate.

" Cruise control" - aka manson de plastic

 

Merg cam tot timpul cu pasagera si bagaje(cort/bla bla). La drum lung imi fac consumul cu 5.5 l /100. Am scos si 5.1 l /100. Mers regulamentar +10/20km/h.

 

Anul trecut mi-a consumat mai mult in medie cu aproape 1 L. Acceleratia progresiva are un efect, nu mai bruschezi gazul, nici in ture joase si asta ajuta consumul. Pe off e geniala.

Nu trebuie sa umbli la reglajele cablurilor de acceleratie daca nu ii dai un reset dupaia. Nu stiu cum e la altii, dar la mine imi dadea in nas dupaia pana sa dau reset din tuneecu.

Cu mansonul ala de plastic(aka cruise control), trebuie sa ai grija cum il reglezi. Mi s-a intamplat de 2 ori sa fie un pic prea sus si cand puneam frana probabil ramanea gazul deschis 1/2%. Ideea e ca imi murea motorul sau ramanea blocat la 3000 de ture in mers. Chiar aveam cruise control. :crack: . In cazul asta, trebuie sa opresti motorul, pui contactul, deschizi gazul incet de la 0%-100% si inchizi la loc tot incet. Scoti contactul si il pui la loc si pornesti. 100% a fost de la reglajul mansonului de plastic.

 

 

Pot sa mai scriu de 990 ADV multe. Las pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! De o vreme incoace mi-a atras ffff mult atentia un 990 Adventure. Ma bate gandul rau de tot sa-mi iau unul de curand. Dar recunosc ca nu sunt inca 100% hotarat, mai re un concurent in mintea mea, dar pentru a putea decide, cel mai bine pentru mine ar fi sa ma urc pe ambele modele care ma atrag. E cineva din zona Brasovului, care sa-mi permita sa ma urc pe un 990/950? Nu cer sa ma lase sa-l incerc in mai multi km, doar sa sa-l pot calarii si eventual sa fac 30-50 m cu el.

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare din nou,

 

Am o dilema cu motorul..."sufla" mai tare pe teava din dreapta decat pe cea din stanga. Tobele sunt Akrapovic si sunt relativ goale, deci n-ar fi cum sa fie din cauza tobelor. Ma gandesc ca ar putea fi jocul de la supape (unele probabil sunt prea mult timp deschise). Alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=145925227431350&ls=en&nc=1459252367-560&rubnum=brands.ktm.950adv&artnum=SBL.04.488.100&id=52&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.ktm.950adv&typid=208526595


» Post actualizat in 29 Mar 2016 11:53

Am sunat si nu au crashbars. Numai suport pentru genti/ in spate. Multumesc.

 

Edit: am gasit . Valeu, cat costa... 943 lei

,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Seara buna. Am schimbat uleiul azi. Scurgand filtrul de ulei vechi, picurau din cand in cand picaturi mici, fine de apa/ cred ca apa era, ca prea alunecau pe stratul de ulei din recipient. Din cate am citit, ar cam trebui sa umblu la pompa de apa.

Aveti ceva sfaturi in legatura cu ce ar trebui sa schimb in pompa de apa?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe google ktm 950 info si o sa iti dea un site cu numele asta. Acolo gasesti o gramada de informatii despre modelul 950/990, inclusiv tutoriale si problema cu antigelul in ulei. Trebuie neaparat sa o rezolvi ca se colmateaza filtru de ulei cu antigel si iti scade presiunea la ulei. Daca vrei sa verifici daca chiar ai antigel in ulei, vezi pe net cum arata filtrul tau vs filtrul de pe net imbinat cu antigel la 950/990. Poti sa dai si capacul jos de la ambreiaj si vezi daca gasesti acolo ca un fel de spuma/lichid vascos albicios pe capac. Daca la relanti iti(cand oricum e mai mica presiunea de ulei) blip uieste becul de ulei, e alt simptom al problemei de care zici tu.Postez de pe telefon, daca nu gasesti iti pun eu maine link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit, multumesc. Filtrul arata bine, cu exceptia picaturilor care alunecau pe ulei. Poate e la inceput problema, dar mai bine o rezolv acum, la inceput.


» Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58

Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza?

Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose"

La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen)

In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa.

.

.

Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online

 

post-17228-0-22744900-1461772409_thumb.jpg

post-17228-0-16923200-1461772411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

 

 

 

Din pacate ma despart dupa 2 sezoane de bestie, din motive personale. Daca stiti pe cineva interesat de asa ceva... /index.php?/topic/737665-ktm-990-adventure-abs-din-2009-de-vanzare/

 

Cand/daca am sa pot reveni la motoare, sincer un 990 va fi sus de tot pe lista de preferinte. Chiar am fost foarte multumit de vaca asta de la excursii mai lungi cu pasager, pana la distractie in oras :) .

 

Asfalt uscat tuturor, am sa urmaresc in continuare topicul!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau un "up" , poate vede cineva si ma ajuta. Ma intereseaza unde se opreste capatul furtunului transparent care iese din lateralul pompei de benzina.

 

 

 

 

Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58


Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza?

Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose"

La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen)

In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa.

.

.

Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950 - carburatie, reglaje. Suspensii mai performante.

990 - injectie, consum mai mic, putere o tzara mai mare, mai scump.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit, multumesc. Filtrul arata bine, cu exceptia picaturilor care alunecau pe ulei. Poate e la inceput problema, dar mai bine o rezolv acum, la inceput.

» Post actualizat in 27 Apr 2016 15:58

Salutare. Imi poate spune cineva cate ceva despre furtunul transparent din poza?

Iese din pompa de benzina. E "fuel pump vent hose"

La mine e retezat/ topit de la galeria de evacuare. Ma intereseaza daca trebuie sa fie mai lung, cam cat, pana unde (gen)

In poza nu apare galeria, e scoasa pentru interventia la pompa de apa.

.

.

Am citit undeva despre "Technical Information - Fuel Pump Vent Hose Routing (October 15, 2004)", insa nu gasesc nicaieri documentul online

la tine are si o pozitie buna pentru a directiona apa fix acolo unde nu trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

950 - carburatie, reglaje. Suspensii mai performante.

 

Pe aproape :) Doar ca din 2005 in sus si 950 are aceeasi suspensie "scurtata" ca si la 990.

 

990 - injectie, consum mai mic, putere o tzara mai mare, mai scump.

 

Consumul e interesant. Au fost si cazuri in care e mai mare la 990. Rezervorul e cu vreo cativa litri mai mic la 990, din cauza pompei.

Din 2009 in sus are imobilizator, care e cunoscut ca fiind "cu personalitate".

 

Problemele sunt documentate aici:

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

 

Si mai multe alte info aici:

http://ktm950.info/how/wotf/wotf.html

Spre final e si o lista a schimbarilor care s-au facut in fiecare an. Din pacate e vorba de modelul de US, care apare cu ~1 an intarziere fata de Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...