misionaru Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Nu e el. Oricum cam astea sunt preturile si la altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feryl Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salut, poate imi da cineva un sfat! De vreo 2 luni am luat un ktm 950, facut revizie....supape, antigel, ulei, frane etc.Motorul mergea bine, fara probleme. Cum a sosit caldura, am iesit offroad....si hoppa...observ ca da afara apa, si dupa ce opresc motorul, se aude, ca fierbe apa in bloc, in conditiile in care ventilatorul porneste des, si indicatorul de temperatura mai are 2 linii neaprinse. Desfac motorul, scot termostatul, aparent deschide bine, desi nu pot testa in conditii de laborator. Fara termostat am testat , doar acasa pe stender,(mi-a fost frica, ca pe drum va fi supraracit, fara termostat) nu am mai auzit fierberea. Ok....ALT TERMOSTAT, probabil e obosit. Cand vreau sa fac comanda la termostat, i-mi spune un prieten, ca nui termostatul, ci trebuie aerisit sisemul....ridicat fata motorului la aprox 45 de grade!?!?!? Am cautat pe net, dar faza asta cu 45 de grade n-am gasit nicaieri. Pareri? Ma gandesc a mai schimbat cineva antigel la motor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Cauta manualul de reparatie. Acolo e totul in detaliu. Plus www.ktm950.info va fi cel mai bun prieten al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Scrie in manual ca trebuie ridicata roata fata pentru aerisire corecta. Ciudat, dar na.. Foloseste niste trepte, doi amici.. Sau ce idei mai ai Si lnkul din postul precedent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 E din cauza unghiului in care sunt proiectati cilindrii. Face sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Merge si daca o dai pe o roata dupa schimbul de antigel 100-200m. Am bagat 4 zile in Grecia, vreo 2000 si ceva de km. Am mers mult si pe autostrada, adica am facut ~900 km in 9-10 ore cu tot cu alimentari/mancat. Pe autostrada tot timpul peste 140-150km/h cu pasagera si topcase. Am avut consumul mediu de 5.6-5.7 l/100km. Decent, ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 990? Sau carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Pai scrie la profil: 990. Deci injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Sunt pe mobil, nu vad profilul. Oricum, nesimtit consum. Astept si eu un kit de jiglere de la Head2Wind si sa vad si eu ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare domnilor.Aveti idee cat ulei intra in furca de ktm990 adv 2008?.Multzam. » Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22 Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!! » Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22 Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Ai reusit sa o rezolvi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Salutare.Cumva.. Problema a disparut.A persistat 2 zile dupa ce am iesit la o tura cu foarte mult noroi si apa .Am curatat conectorii de sub scut crezand ca problema e de acolo.Am desfacut capacul de la filtru ,m am gandit ca am vreo frunza prinsa..Sincer nu stiu cauza problemei dar as vrea sa ii pun tunecu sa ii sterg erorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent. Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema... Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului. Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent. Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema... Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului. Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie... Salut, Din pura curiozitate, de ce ai schimba si distributia? S-a uzat din cauza presiunii scazute de ulei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Ktm recomanda schimbul lanțului de distributie la 40000 km.Iar uzura pe lanț este aproape nemasurabila fata de cel nou, probabil din motive de siguranță se schimba.Si da... Un ulei de calitate în ajuta sa reziste mai mult și binenteles presiunea...dacă nu o ai poți sa ai cel mai bun ulei ca tot degeaba. O seara buna tuturor! PS. Am atașat o poza ,stânga e cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Spune-le ca si ai peste 80.000 pe bord. Oricum poti sa pui toata povestea aici, daca ai rabdare, cu tot cu poze, sa invatam chestii cand ne vine randul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Salut Patrick ! Povestea e de când desfaci primul surub și îl strângi pe ultimul( binenteles cu loctite 243 ca sa nu avem surprize )și e destul de lunga dacă ajungi sa schimbi cuzinetii la un motor atâta de complex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salut. Are cineva o sa standard? Si un pret? Nu conteaza starea. Eu am varianta cu gel care am inteles ca este mai joasa dar si mai lata, imi rupe dosul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Standard am eu pe 950 adv. Am urcat pe 950 adv S si era putin mai inalta. Cum ai realizat ca cea cu gel e mai joasa? Niste masuratori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Salut. Are cineva o sa standard? Si un pret? Nu conteaza starea. Eu am varianta cu gel care am inteles ca este mai joasa dar si mai lata, imi rupe dosul. de la 1290 r se potriveste? fa niste cerecetari si daca da, anunta-ma aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Standard am eu pe 950 adv. Am urcat pe 950 adv S si era putin mai inalta. Cum ai realizat ca cea cu gel e mai joasa? Niste masuratori? Am citit pe advrider, in mai multe locuri. Cica aia cu gel e mai joasa si mai lata. Sau poate nu are coama, si de aia se simte mai lata. Nu am verificat. Cautam o solutie, dupa 5000+km in 10 zile m-am ales cu basici, exact unde vin marginile seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Le am eu pe amandoua. Si pe aia standard si pe aia cu gel. Aia cu gel e mai joasa si mai tare. Aia standard e mai inalta si mai moale. Mai comoda e aia standard, dar ajungi mai greu jos. Cu aia cu gel ajungi mai bine jos. Umblati si pe la ghidon ca sa mai transferati o parte din presiune in maini. Nu trebuie sa stati cocosati ca pe chopper pe 990. Nu le vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastianTM Postat Ianuarie 10, 2018 Share Postat Ianuarie 10, 2018 Salutare, stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala. » Post actualizat in 22 Jan 2018 10:36 Salutare, stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala. Rezolvat. Topicul asta e un pic adormit - nu mai sunt posesori de 950/990 Adventure ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV. Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara. Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Intra pe grup pe FB si vezi ca mai sunt unii care le mai vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.