AlexAB Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Salutari! Imi poate recomanda cineva un inaltator de parbriz/deflector de vant? Sau daca aveti ceva de vanzare.. si mai bine . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Salut. Are cineva nevoie de sistem complet prindere + genti laterale (si topcase?) Hepco&Becker? P.M. pentru detalii. P.S. Bine v-am gasit si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 Salutari! Multumesc. Salutare si tie! Vreau sa te intreb de cind am vazut prima oara motoreta ta, stii ce reprezinta sigla de pe parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Iunie 30, 2018 Share Postat Iunie 30, 2018 salutare, a avut careva probleme cu pornirea la 950 2005? se chinuie sa invarta motorul si ramane repede fara curent, din cate am citit ar fi bendixul(Starter Torque Limiter) cu probleme la modelul asta si se inlocuieste cu cel de pe 990. cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 30, 2018 Share Postat Iunie 30, 2018 Acum am eu ceva simptome asemanatoare la 2005, dar suspectez bateria. Aproximez ca are min 4 ani. Desi la mine e de 2 si o tin pe redresor CTek, cred ca i-a venit vremea. La restul conexiunilor m-am uitat si par ok. Incarcarea e 14,4. » Post actualizat in 30 Jun 2018 16:39 Ps. Rulmentul l-am luat acum 2 ani si schimbat la achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 care rulment l ai schimbat mai exact? cel de la free wheel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 2, 2018 Share Postat Iulie 2, 2018 Dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 la mine cred ca e Starter Torque Limiter , rulmentul pare ok, oare se gaseste ceva aftermarket sau doar original de la ktm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 N-am mai auzit de problema asta, sa fie ala de vina pentru pierderea curentului. Baga o intrebare si pe grupul de pe fb de 950/990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Probleme cu incarcarea am si eu. 950S - 2003. Incarcare mica => schimbat releul => incarcare ok. A mers o perioada, acum imi face iar probleme. Inca investighez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmyn Postat Iulie 7, 2018 Share Postat Iulie 7, 2018 am identificat problema, cuzinetii blocati , de aici invartitul gregoi al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 8, 2018 Share Postat Iulie 8, 2018 O distractie ieftina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 19, 2018 Share Postat August 19, 2018 Cumpar aripa fata. Daca aveti/stiti ceva de vanzare, va rog un PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Septembrie 14, 2018 Share Postat Septembrie 14, 2018 Salutare si tie! Vreau sa te intreb de cind am vazut prima oara motoreta ta, stii ce reprezinta sigla de pe parbriz? Sigla de la berea Becks din 1939. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Salut! Rezolv ceva dpdv greutate schimband evacuarea finala stock de la 990? M-am uitat pe ici colo si peste tot lumea spune ca avea vreo 9 kg, deci punand Akra sau LV presupun ca s-ar reduce undeva la jumatate (aspectul nu ma intereseaza prea mult, mai ales ca preturile sunt in ceruri). Daca as fi un pic maniac as scoate-o si as pune-o pe cantar ca sa ma conving, dar stiu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Eu am scos catalizatorul din 950 si pot sa iti spun ca sunt grele. Nu cred ca difera de 990. Daca folosesti motorul la enduro, o sa simti diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 E ditamai hardughia si probabil ca nu difera de 950. Predominant offroad asa ca alea cateva kg in minus sunt bune. Mai nasol e ca pentru fiecare kilogram trebuie sa dai jos si suta de euro, cam asta e raportul. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Orice faci la animalele astea costa. Si sa stea costa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Orice faci la animalele astea costa. Si sa stea costa ) Bine, asta e valabil pentru aproape orice motocicleta. In alta ordine de idei, are cineva niste manere pentru pasager? Poate cei care si-au pus cutii si nu planuiesc sa renunte la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosilent Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Are cineva tzeava de evacuare de la cilindrul spate la ktm 990? Ieri cand ma intorceam in tzara, s-a sectionat pur si simplu in timpul mersului. Codul este: 60105008000 Merci » Post actualizat in 24 Sep 2018 15:24 Salut! Rezolv ceva dpdv greutate schimband evacuarea finala stock de la 990? M-am uitat pe ici colo si peste tot lumea spune ca avea vreo 9 kg, deci punand Akra sau LV presupun ca s-ar reduce undeva la jumatate (aspectul nu ma intereseaza prea mult, mai ales ca preturile sunt in ceruri). Daca as fi un pic maniac as scoate-o si as pune-o pe cantar ca sa ma conving, dar stiu eu... Cam asa e, eu mi-am pus wings acum 3 ani si erau mult mai usoare decat tobele originale. Insa la cat e de grea motoreta nu ai sa simti asta. Eu nu am simtit, chiar in off. Insa avantajul mare e reducerea caldurii degajate si racirea rapida. Iar avantajul asta chiar e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Asta cu răcirea e adevarată. La F800GS puteam pune mâna pe tobă la 2 minute după ce opream (aveam Akrapovic), la asta în schimba rămâne pielea pe ea dacă încerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noto Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 (editat) Are careva nevoie de un set nou (fata 21" 2,5 / 18" 4,5) de jante Excel Takasago pentru KTM 950/990 ADV ? Spite noi incluse. Il luasem pentru a mea dar ... life happened. O sa pun si link la anuntul de pe bursa. Editat Octombrie 14, 2018 de Noto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Are cineva un manual de service pentru 990 Adventure 2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Da un mail si iti trimit ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Acum 3 ore, Patrick_M a spus: Da un mail si iti trimit ceva Voicateodor arond gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.