Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

tocmai mi'am luat "copilul" de la vindex, unde a fost plecat de marti pt unele mici "ajustari"...akrapovic, crash bars, unviversal plug, aerisitoare telescoape...drumul satu mare - resita parca a fost prea scurt...noul sunet e...demential... :( revin deseara cu ceva poze.

 

Ia sa vedem ! ... astept pozele ! Cat te-a ajuns Akrapovic-ul ? Dupa ce l-au montat au facut si modificari la alimentare ? Se simte ca merge mai bine, sau doar suna mai bine ?

 

Am luat (in final) parbriz touring ! ... din ala ,,alien" ! Este mult mai bine decat cu parbrizul original, insa dupa ce l-am montat si am iesit la plimbare, mi se cam incrucisau ochii :cheers: ! Este o mica diferenta de distanta focala intre a privi prin geam si a privi peste geam ! Nu este vorba ca deformeaza imaginea, dar ai senzatia neplacuta, ca atunci cand pui la ochi ochelarii bunicului ! ... asta asa la prima ,,infatzosare", ca dupa cei 500km pe care i-am facut sambata nu am mai dat importanta acestui aspect !

Turbulentele in spatele parbrizului nu au disparut in totalitate, dar e mult mai bine ! Oricum, eu merg cu dopuri de urechi, altfel ... sunt terminat !

 

Bafta ! :burnout:

 

P.S. Apropos' ... este foarte placut sa nu te intereseze ,,calitatea" suprafetei de rulare ! Nici nu trebuie sa-ti mai alegi traseul ........... mergi pe de-a dreptul !

Pe autostrada ... 160km/h, iar pe drumuri ciuruite si pline de gropi ... 140-150km/h ... n'am pierdut timpul de loc ! :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tobele au fost aprox 1000 euro...Ei sustin ca au facut "mapingul"...Eu sper ca da..:burnout:

Man..ce sa spun...poate e putin "placebo" dar am impresi ca rupe asfaltul! :cheers:

Iaca niste poze de astazi...Nu m'am abtinut sa nu plec la munca cu "copilul"..si..ne'am intins putin si la un off..ruta a fost urmatoarea : Resita-Sasca Montana-Carbunari-Moldovita-Padina Matei-Moldova Noua-Resita. Aprox 300 km, din care vreo 50 de offroad. Beton. Cred ca reiese asta din poze.

http://picasaweb.google.com/raduanderca/Im...4708937PM?pli=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iaca niste poze de astazi...Nu m'am abtinut sa nu plec la munca cu "copilul"..si..ne'am intins putin si la un off..ruta a fost urmatoarea : Resita-Sasca Montana-Carbunari-Moldovita-Padina Matei-Moldova Noua-Resita. Aprox 300 km, din care vreo 50 de offroad.

 

Este frumos, pe acolo :cheers: ! Sa vedem ce ,,obligatii de viata" am in week-end, ca poate bag o tura pana in Orsova ! Poate ajung si in Resita !

:burnout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tobele au fost aprox 1000 euro...Ei sustin ca au facut "mapingul"...Eu sper ca da..:burnout:

Man..ce sa spun...poate e putin "placebo" dar am impresi ca rupe asfaltul! :cheers:

Iaca niste poze de astazi...Nu m'am abtinut sa nu plec la munca cu "copilul"..si..ne'am intins putin si la un off..ruta a fost urmatoarea : Resita-Sasca Montana-Carbunari-Moldovita-Padina Matei-Moldova Noua-Resita. Aprox 300 km, din care vreo 50 de offroad. Beton. Cred ca reiese asta din poze.

http://picasaweb.google.com/raduanderca/Im...4708937PM?pli=1

 

Daca esti amabil, cand ai ocazia fa un consum la drum intins cu akra + maparea instalata. Sunt foarte curios cati kilometri faci cu un plin pana vezi "galben". Sunt si eu tentat de tobele astea dar m'am abtinut pana acum din cauza ca am cetit pe la altii ca maparea de akra creste substantial consumul fatza de maparea pentru tobele stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

man...nu stiu cat de important este consumul...oricum adv consuma serios...mult mai important e feelingul, soundul, etc.. nu crezi?

daca te intereseaza consumul...cumperi scuter.. :burnout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si totusi cat ulei va consuma mobrele voastre? asta chiar ma intereseaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cu inaltatoarele de ghidon, pozitia este mult mai buna, iar saua cu gel ......... o adevarata ,,desfatare" pentru poponetz ! :angryfire:

 

 

Ce sensibili sunteti voi :angryfire: . Am probat un Adventure si saua stock era parfum fata de a mea.

Pana la urma, tu cat ai dat pe aia cu gel si de unde ai luat-o, ca ma intereseaza si pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

man...nu stiu cat de important este consumul...oricum adv consuma serios...mult mai important e feelingul, soundul, etc.. nu crezi?

daca te intereseaza consumul...cumperi scuter.. :angryfire:

 

Nu, nu cred! Probabil esti muzician :angryfire: , eu nu o sa sacrific autonomia la adv pentru sound & feeling, cand caut sound & feeling ma dau cu chopper'ul (ok?). Cu un plin eu merg acum, cu tobele stock, cam 230-240 km pana la "galben", daca cu akra scade sub 200 km nu vreau sa-mi pun akra, sau orice alceva la care trebuie instalata maparea de akra, si asta nu pentru ca nu am bani de gaz da' nu vreau sa mai car dupa mine si canistre de benzina numai pentru sound & feeling pe cine stie ce coclauri. Mi s-a intamplat cu tobele stoc sa nu am o benzinarie la indemana si sa ma stresez din cauza asta.

 

Deci imi mentin rugamintea de mai sus si sper ca raspunsul tau sa fie exprimat in km, man!

 

--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 23:47 -------------

si totusi cat ulei va consuma mobrele voastre? asta chiar ma intereseaza

 

A mea are cam 18 mii km acum, si toate reviziile facute ca la carte... o singura data am completat ulei dupa o tura de aproape 3 mii de km vara trecuta, pe super calduri si pe tot felu' de drumuri. Nivelul pe joja scazuse atunci cam cu 5 mm fatza de linia mijloc (adica aia dintre min. si max.) unde sta in mod normal fara sa completez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine fratioare! :angryfire:

deci...si inainte de akrapovic, obisnuiam sa caut benzinarie dupa aprox 200 km parcursi (tocmai datorita faptului ca am patit si eu sa nu gasesc benzinarie dupa ce se aprinsese beculentul). si dupa montarea tobelor mi'am pastrat obiceiul. serios acum, autonomia nu e puctul forte la adv, deci, daca nu vrei surprize neplacute, atentie la odo :angryfire:. inca ceva... chiar ai nevoie de chopper daca vrei felling? adv nu te satisface??

in alta ordine de idei.. nici al meu nu consuma ulei..am 15500 km, 1,5 ani, cumparat de nou.

have fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ulei puneti oameni buni ?

 

cit despre consumul de benzina la 950 (carburatie) cu dynojet si leo vince am cam 200km in oras pana in galben si aproape 300 in afara orasului..

 

RUGAMINTE: avand in vedere ca acum 1 luna jumate am comandat setul de gume la un importator care nici acum nu mi le-a adus si la cea prezenta i se itesc atzele va rog care pe cei aveti un spate vechi (150/70-18) pe acasa sa mi-l dea mie, contra cost evident.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sensibili sunteti voi :angryfire: . Am probat un Adventure si saua stock era parfum fata de a mea.

Pana la urma, tu cat ai dat pe aia cu gel si de unde ai luat-o, ca ma intereseaza si pe mine.

 

Cand stai 10 ore in sa, ... crede-ma, orice ,,detaliu" legat de relieful seii conteaza !

Daca mergi 1-2 ore, orice sa pare confortabila, dar adevarul iese la iveala dupa 500km !

 

_________________________________________________________________________

 

In alta ordine de idei, ma surprinde consumul motoarelor voastre !? :angryfire: Cum adica, dupa 200km, incepeti sa va uitati dupa benzinarii ? La mine nu merge beculetul de rezerva, dar tot ,,am reusit" sa raman in pana prostului ..... dupa 358km ! Asa ca, garantat, merg 300km cu un plin ! Este posibil ca 990 sa consume mai mult decat 950 ? A nu se intelege ca merg ca o domisoara !!! Daca era asa cred ca faceam lejer 400km !

 

_________________________________________________________________________

 

Cat despre capitolul ,,ulei si consumul de ulei", nu l-am schimbat niciodata ! Are Motorex 10W-50 ! Este schimbat de fostul proprietar (Trica Corneliu), iar dupa aproximativ 2100km, cat am facut eu de cand l-am luat ...... nu am observat nici macat 1mm ca ar fi scazut cumva ! Credeti-ma, sunt un obsedat cand vine vorba de verificarea nivelului de ulei ! Nici o plimbare fara verificarea uleiului !

Cand am cumparat acest motor, Trica ,,ma asigurat" ca motorul papa cam 500ml de ulei la 2000km, iar eu, speriat fiind de aspectul asta, il verific ,,de trei ori pe zi", dar ... nimic pana acum ! Tot acolo e' ! Ma aplimb ca prostu' cu un bidonas de 500ml de ulei sub sa ca sa nu fiu luat prin surprindere, dar pana acum ... nimic !

M-am gandit ca poate nu verific bine nivelul de ulei, dar m-am asigurat ca fac bine lucrul asta. Lasi motorul sa se incinga ,,la 4 linii", il opresti, il las 1min., apoi verific nivelul cu joja infiletata ! De fiecare data este aproape de maxim !

 

________________________________________________________________________

 

pentru @theBD: Am vorbit si cu @McLoad, am ,,prin gradina" tot felul de gume, numai ce vrei tu nu am ! Altfel ti-l daruiam bucuros ! Sorry !

 

________________________________________________________________________

 

Bafta ! :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca 950/990 urile sunt un fel de loto :angryfire: fiecare motoreta are propria personalitate :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca 950/990 urile sunt un fel de loto :angryfire: fiecare motoreta are propria personalitate :baldy:

 

... cine stie ce au fost motoarele noastre, intr-o viata anterioara ? :angryfire: Unul poate a fost camion de cariera, altul poate limuzina de lux ! :angryfire:

 

Orice ar fi fost ..... merita ! :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand stai 10 ore in sa, ... crede-ma, orice ,,detaliu" legat de relieful seii conteaza !

Daca mergi 1-2 ore, orice sa pare confortabila, dar adevarul iese la iveala dupa 500km !

 

Adevarat, dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare. Cat a costat saua cu gel? si De unde ai luat-o?

E doar pentru adventure sau exista si pentru LC4, EXC, ca sa am si eu sansa la una :angryfire: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine fratioare! :angryfire:

deci...si inainte de akrapovic, obisnuiam sa caut benzinarie dupa aprox 200 km parcursi (tocmai datorita faptului ca am patit si eu sa nu gasesc benzinarie dupa ce se aprinsese beculentul). si dupa montarea tobelor mi'am pastrat obiceiul. serios acum, autonomia nu e puctul forte la adv, deci, daca nu vrei surprize neplacute, atentie la odo :angryfire:. inca ceva... chiar ai nevoie de chopper daca vrei felling? adv nu te satisface??

 

 

serios acum zic si eu, crezi ca ai putea totusi sa calculezi un consum exact in cazul tau (cu maparea de akra instalata) in conditii "de asfalt"? nu te intreb degeaba ci pentru ca am vazut pe advrider consumuri de genul "sub 200 km pana la galben", ma rog, oamenii aia vorbesc in mile da ' cam asta era ideea, deci as vrea sa-mi confirmi sau nu treaba asta, cat mai exact posibil si ti-as fi recunoscator pentru asta!

in rest, insisti pe faza "autonomia nu e puctul forte la adv", ok categoric nu e, este cel mult acceptabila in cazul meu - 240 km pana la rezerva cu mapare si tobe stock - si tocmai de aia nu vreau sa o "stric" si mai mult cu akra & maparea aferenta, pentru ca eu unu cred ca am nevoie de autonomie in ciuda celorlalte beneficii care le aduce akra: temperaturi joase, usurezi spatele, scapi de catalizatori si da - sound & feeling - cum spui tu.

Consumul de 6 l/100 km (cam atat am eu pe asfalt, mers normal adica croaziera in jur de 140 km/h cu pasagera) este rezonabil pentru un motor de 999 ccm, nu intzeleg de ce spui tu ca e mare consumul la adv!

 

Diferentza de autonomie dintre 950 si 990, ca am vazut ca se intreaba lumea de ce, vine si din faptul ca 990 are in rezervorul stang o pompa mai mare, care ocupa loc mai mult - asta n'am scos'o eu da'mi inchipui ca asa tre sa fie pentru ca rezervoarele is identice la cele doua motoare 22 litri.

 

 

 

--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 09:39 -------------

ce ulei puneti oameni buni ?

 

cit despre consumul de benzina la 950 (carburatie) cu dynojet si leo vince am cam 200km in oras pana in galben si aproape 300 in afara orasului..

 

RUGAMINTE: avand in vedere ca acum 1 luna jumate am comandat setul de gume la un importator care nici acum nu mi le-a adus si la cea prezenta i se itesc atzele va rog care pe cei aveti un spate vechi (150/70-18) pe acasa sa mi-l dea mie, contra cost evident.

 

Am eu unul, Scorpionul cu care a venit, problema e ca inca nu l'am dat jos de pe roata desi am deja unu nou, n-am avut timp sa-l schimb. Incerc saptamana viitoare, eventual itzi trimit o poza cu starea actuala cred ca e mai bun ca al tau ca nu se vad atzele :angryfire: . Daca itzi mai terbuie tzi'l dau pe o bere daca/cand ne'om vedea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa traiti ! Am sa va zic niste faze tari petrecute in week-end-ul asta ! :baldy:

 

1.- Despre consumul de carburant .......

 

- cu pinionul de 45 dinti, am mers aprox. 360km;

- cu cel de 42 dinti, aprox. 300km.

 

Concluzie ... chiar daca ,,merge mai incet", cu pinionul de 45, motorul merge mai relaxat ! Trage mai lejer, vitezele sunt mai scurte. Eu am cumparat motorul cu calcatura 17/45, apoi am cumparat pinion de 42 ca aveam impresia ca ,,il plafonez" prea repede, insa acum e clar ... consuma mai mult cu o calcatura lunga decat cu una scurta.

 

2.- Despre voblaj .......

 

Duminica ... am intrat, mai nene, intr-un voblaj de credeam ca o sa imi adun oasele cu farasul ! :baldy:

Mergeam in portul din Turnu Magurele. Drumul din oras si pana acolo este din piatra cubica, extrem de valurita, dar tot am rulat cu 130km/h. La un moment dat piatra cubica sa terminat si a aparut o portiune de pamant valurit ! Nu am redus viteza ! M-am ridicat in scari si i-am dat inainte, insa cum am intrat pe pamant ghidonul a inceput sa se miste violent stanga-dreapta ! M-am cam speriat ! :angryfire: M-am asezat imediat in sa si am accelerat puternic ! Cu toate ca eram intr-a 6-ea, accelerarea sa simtit, drept dovada fata sa usurat si am reusit sa redresez vaca, fara a ma imprestia pe jos ! cand am ajuns in port am bagat 3 clik-uri la suspensia fata sa mai intaresc putin arcurile !

Ideea este ca ma gandesc serios la un amortizor de ghidon, dar faza nasoala este ca cele care merg pe LC4, nu se pupa si pe LC8 ! Kit-ul de 990/950Adv. costa peste 1000 euro ! :baldy:

Are cineva instalat pe motor, asa ceva ?

 

3.- Despre trasa pe curbe .......

 

AM POLIZAT SCARITELE ! Deci ... motorul asta sta pe curbe, intr-un mare fel ! :P

Am Pirelli Scorpion si am reusit sa ,,dau flit" la un zx6r, cbr600f si un fazer de 600, pe viraje ! :angryfire:

MOR DE DRAG !!! :D

 

4.- Despre capitolul off-road .......

 

Surpinzator de bine, merge aceasta vaca in afara asfaltului ! Chiar nesperat de bine !

Acum, ca mi-a mai trecut ,,timiditatea", m-am obisnuit cu motorul si mi-a mai trecut frica de necunoscut ... m-am aventurat ,,mai adanc" in coclauri ! Consider ca este cea mai mare greseala sa pui picioarele jos, cum de altfel se face la enduro ! Daca faci acest lucru, le rupi inevitabil ! ... oricum nu poti sa sustii animalul ! Asa ca mai bine le tii la locul lor ... in scarite !

Cel mai nasol, nasol, nasol, nasol sa comportat pe nisip ! ......... am clacat ! Am luat-o de coarne si am scos-o usurel in treapta 1, ca nu ma mai intelegeam cu directia ! Asta e' ..... ! :baldy:

 

5.- Despre autonomie .......

 

Mi-am cumparat de la benzinarie 2 canistre (rosii) din plastic de 5 litrii fiecare (18.2RON, unul) . Vreau sa le fac un suport finutz pe crash-bar-uri, de o parte si de alta ! Deci ...... 10 litrii rezerva, aprox. un rezervor ! Cu 32 litrii de gaz, nu ai cum sa nu ,,acoperi" un 500 de km ! Suporturile, ma gandesc sa le fac ca un fel de rama metalica si sa le ,,clip-sez" cand este nevoie de crash-baruri, sau sa le atasez de coburi, dar mai bine pe crash-baruri !

 

... cam atat ! :baldy:

Va urez succese ... in munca ! :baldy:

 

P.S. pentru @mihaio07: Saua cu gel a costat 600RON :angryfire: ! Se gaseste si pentru LC4 640, insa pentru seria EXC nu stiu !

 

Bafta ! :angryfire:

 

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 15:28 -------------
Are cineva idee cine fabrica rezervoarele ASTEA, pentru 990/950 Adv. ??? Nu am reusit sa gasesc nici o informatie despre producator si nici cum se poate comanda asa ceva ! Rezervoarele insumeaza undeva la peste 40 litrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<small>--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 15:28 -------------</small><br/>Are cineva idee cine fabrica rezervoarele ASTEA, pentru 990/950 Adv. ??? Nu am reusit sa gasesc nici o informatie despre producator si nici cum se poate comanda asa ceva ! Rezervoarele insumeaza undeva la peste 40 litrii.

 

Uite domnu` Petrica :

 

SAFARI FUEL TANKS

Rezervor SAFARI - KTM 950/990 (al 4-lea produs)

Distribuitori

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!

posesori de adventure, hai sa ne cunoastem!

poze, probleme, pareri, etc..

 

am un 990 adv din '96 si am o pb "fara rezolvare" pana in prezent. intre 50-80 km/h trepideaza ghidonul in plan orizontal. am echilibrat roata, am schimbat cauciucul, nu am umblat la setarile suspensiilor(sunt cele originale). cunosc inca un posesor de 990 care are aceeasi pb. poate cineva sa ne ajute cu vreo sugestie?

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 05:10 -------------</small><br/>sorry. adv e din 2006, nu '96. :bigstar:

 

Salut,

in septembrie 2007 am imbogatit grajdul in care stau un Triumph si un Ducati cu un LC8 Adventure. e din 2005, si e una dintre cele mai tari motorete pe care le-am condus.

in gasca nu sunt prea multi dual-sport-isti, asa ca daca aveti de gand sa dati ture, dati-mi un semn!

din fericire, pana acum nici o problema, are 14000km (cand am luat-o avea 10000)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite domnu` Petrica :

 

SAFARI FUEL TANKS

Rezervor SAFARI - KTM 950/990 (al 4-lea produs)

Distribuitori

 

Multumesc Raul !

A seara nu m-am potolit pana nu am dat de astia de la Aqualine. Acelasi site, l-am gasit si eu ! Chiar am dat un e-mail lui Alec ! Distribuitorul din UK, mi-a raspuns ca este plecat si imi scrie de pe telefonul mobil, insa saptamana viitoare imi trimite raspuns pe e-mail si imi zice procedura de a intra in posesia rezervoarelor !

Rezervoarele costa 1694 dolari australieni x 2.117 RON = 3586.19 RON, adica undeva peste 1000 euro + taxele de curier, insa daca este posibila ,,tranzactia" asta ... nici nu stau pe ganduri ! Le iau negresit !

 

Sa traiesti ! :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci...consumul

153 km cu 12,34 l benzina. am mers urban (putin), extraurban si offroad. rezulta un consum mediu de 8.06 l la 100 km. adica aprox 250 km autonomie.

 

aha, deci 8... multzam fain, cum ziceam, e un "pretz" cam mare pentru mine deocamdata, da' partea faina la injectie e ca maparea mai "evolueaza" si asta de akra nu s-a schimbat din 2006 din cate stiu eu. Am citit pe advrider de curand un caz cand a fost lasata maparea stock la tobe akra (desi producatorul scrie mare cu rosu FIRE HAZARD) si motorul merge bine mersi.

 

apropos de tankuri mari... si touratech le vinde in 3 variante de culori, 45 litri in total

http://www.touratech.com/shops/001/index.p...1bc009874661146

1200 eur pentru doua "incinte" de plastic mi se pare cam mult (plus crashuri mai largi 230 eur), cel putzin puteau sa gaseasca o solutie de montaj a capacelor originale de pe rezervoarele stock... da' nah, daca ti le cumperi sa te duci in Siberia cu ele probabil nu ma conteaza ce capace ai :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

in septembrie 2007 am imbogatit grajdul in care stau un Triumph si un Ducati cu un LC8 Adventure. e din 2005, si e una dintre cele mai tari motorete pe care le-am condus.

in gasca nu sunt prea multi dual-sport-isti, asa ca daca aveti de gand sa dati ture, dati-mi un semn!

din fericire, pana acum nici o problema, are 14000km (cand am luat-o avea 10000)

 

Salut !

 

Poate o punem de o ,,mini-intrunire", noi astia cu LC8 adv. ! Ne intalnim undeva si bagam un traseu asa cum ii sta bine unui LC8. Ar fi frumos ! :baldy:

Imagineaza-ti 7-8 matahale, duduind pe drum ! Ce senzatie ! ... pentru trecatori ! :peace:

 

Dupa Pasti, eu vreau sa bag un traseu de genul: Alexandria - Bucuresti - Buzau - Suceava - prin Maramures - Oradea - Timisoara - Drobeta T.S. - Craiova - Alexandria, in 3-4 ... poate 5 zile ! Momentan nu am cu cine, insa daca nu se baga nimeni ... plec singur ! Nu am stabilit inca o data, dar va fi in a doua jumatate a lunii mai ... cred !? :bigstar:

__________________________________________________________________________________

 

Cat despre kilometrajul motorului tau, 14000km insemna ca ... e' nou ! Am vazut un exemplar trecut de 50000km, mai precis avea aprox. 53000. Ma intreb pana ,,unde", duc motoarele astea !? :finger: Am avut o Africa pe care am cumparat-o la 86000km si am dat-o la 97000km. Acum are peste 100000km la actualul proprietar (suntem prieteni) si nu are nici pe dracu' ! Merge de rupe ! Ma intreb ... 2V-ul de LC8 o sa ajunga la performantele astea ? :moron:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai vechi LC8 pe care i'l cunosc este al lui Lino (este prezent si peforum)

 

Model 2003 si are acum 110.000km ... din cate stiu eu pe la 80k a bagat o reparatie pe la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este bine de stiut ce scrie ... AICI !

 

:bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...