ADVRadu Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Problema cu iesitul greu din viteza+plecat de pe loc cu ambreiajul apasat are multe potentiale cauze. Pe langa cilindrul receptor,pompa ambreiaj, aerisire,oala ambreiaj, uzura placi, ulei uzat sau neconform,tija impingatoare pe care apasa cilindrul receptor, jigler ambreiaj infundat sau trecut pe o varianta de enduro(adica cu gaura mai mare),(+ intindere lant, relanti..). In principiu asta e semnul la 990 ca trebuie sa schimbi uleiul motor sau ca uleiul are o temperatura prea mare. Sunt multe cauze, trebuie eliminate pe rand incepand de la cele mai simple. Ca sa iti iasa din viteza usor cand face asta trebuie sa ii dau un pic de acceleratie scurta si in acelasi timp sa bagi in neutru. Problema o gasesti in engleza ca si "dragging clutch" As adauga problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj. » Post actualizat in 12 Jul 2016 09:40 O alta varianta despre care am citit numai de bine e cel de la Sigutech ( http://www.sigutech.com/english/e-kupplungsmitnehmerzylinder/) si mi-am luat si pus un astfel de cilindru acum in primavara. E alta treaba, ambreiajul merge mult mai usor ca inainte. Aerisirea la cilindrele acestea se face impingand lichidul de jos in sus cu o seringa, asta pentru a elimina bulele de aer din cilindru care nu prea dispar daca faci aerisirea in mod normal de sus in jos. Confirm cu Sigutech. E chiar Ok, si ceva mai ieftin decat restul variantelor. Acuma cu noua valoare a lirei, s-ar putea totusi sa ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa. » Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18 cata comunicare domle' pe sectiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 salutare, ce mecanic imi recomandati (pt buburesti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 salutare, ce mecanic imi recomandati (pt buburesti) jumba sau stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 jumba sau stulewa multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa. » Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18 cata comunicare domle' pe sectiunea asta. Probleme am şi eu pe partea de ambreiaj la cilindru. Încerc să schimb o-ring-ul din interiorul cilindrului şi dacă tot aşa face îl schimb cu totul. de două ori am rămas fără presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Sa ne spui si noua care e codul/dimensiunile de la o-ring si daca tine improvizatia in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Eu am luat de la Sigutech si am rezolvat. Nu arata prea bine cel oem. Era corodat si nu isi mai facea treaba. I-au ajuns 62.000 de munca. E la pensie, de back-up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosilent Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Salut posesorii de KTM 990! O sa plec intr-o saptamana intr-o tura in orientul mijlociu si ma gandeam sa iau niste piese de schimb la mine. Am comandat eu dar sunt pe suta de metri ca tocmai am luat viza de Iran si probail piesele o sa ajunga mai tarziu. Asa ca apelez acum la cei care au sa-mi dea: - maneta ambreiaj, frana (pot sa fie si folosite) - ceva discuri de ambreiaj (pot sa fie si folosite) - kit reparatie frana, ambreiaj - rulmenti fata, spate Mentionez ca 990-ul meu e din 2008 Numai bine, Bogdan Pot fi contactat pe tel. 0734770880 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa. » Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18 cata comunicare domle' pe sectiunea asta. Stiu ca-i tarziu (poate) dar iti mai scriu o data: Poate fi problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj. Daca ai probleme cu cilindrul receptor de ambreij o sa vezi ca iti scade nivelul lichidului din rezervor. Cel mai bine schimbi direct cilindrul cu un aftermarket si uiti de problema. Alte cauze mai pot fi: - probleme cu jiglorul de ulei pentru ambreiaj - tija ambreiaj "ne-updatata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Jiglorul l-am curatat, iar tija pare modelul mai nou. Oricum la iarna deschid si ambreiajul sa vad ce e pe acolo. Mai am tot felul de rezolvat printre care si relantiul care urca brusc. Cred ca e o problema de vacuum si o sa le verific. Cu lanturilw de distributie cand sa imi fac probleme? Are 62.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Cu lanturilw de distributie cand sa imi fac probleme? Are 62.000. Cand bate :-D Nu stiu sa fie vreo problema din cauza lor, si nici nu am avut. Sunt totusi 2 chestii "legate" oarecum: - intinzatoarele hidraulice care se intepenesc - presiunea scazuta de ulei, care poate avea multiple cauze (printre care si filtrul de ulei "umflat" din cauza ca ajunge antigel in ulei, din cauza pompei de apa...); intinzatoarele nu mai lucreaza corect si nu mai intind bine lanturile daca e presiunea prea mica - dar consecintele presiunii scazute la ulei sunt mai grave de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 950 adv. consum enduro : 11.3 l/ 100 km. Cine da mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Sa ne spui si noua care e codul/dimensiunile de la o-ring si daca tine improvizatia in viitor. N-am făcut nici un rahat cu o-ring-ul ăla. N-am băgat bine ochiul şi am comandat altceva. Este un o-ring între piston şi piesa de plastic, în nici un caz cel dinăuntrul pistonul. Aşa că rămâne să comand şi eu de la oberon. Cât priveşte consumul, 7,5 l/100 cu cărămizile de 45 l de la touratech, tobele originale, mapă de injecţie pentru tobe Akra şi pe autostradă. Am încercat să schimb mapa cu TuneEcu dar n-a vrut nici de-al naibii. Deşi motocicleta e din 2006 ECU e din 2007. L-o fi schimbat posesorul anterior. Ştie careva vreo locaţie de unde pot lua mape pentru injecţie ECU din 2007 pt 990 adv S? Cele de pe site-ul tuneecu nu merg. Cică sunt incompatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 N-am făcut nici un rahat cu o-ring-ul ăla. N-am băgat bine ochiul şi am comandat altceva. Este un o-ring între piston şi piesa de plastic, în nici un caz cel dinăuntrul pistonul. Aşa că rămâne să comand şi eu de la oberon. Cât priveşte consumul, 7,5 l/100 cu cărămizile de 45 l de la touratech, tobele originale, mapă de injecţie pentru tobe Akra şi pe autostradă. Am încercat să schimb mapa cu TuneEcu dar n-a vrut nici de-al naibii. Deşi motocicleta e din 2006 ECU e din 2007. L-o fi schimbat posesorul anterior. Ştie careva vreo locaţie de unde pot lua mape pentru injecţie ECU din 2007 pt 990 adv S? Cele de pe site-ul tuneecu nu merg. Cică sunt incompatibile. posibil ca un strungar priceput poate sa monteze un oring suplimentar acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 posibil ca un strungar priceput poate sa monteze un oring suplimentar acolo nu mă mai încurc cu panarama aia de piston de la magura. Dai un ban pe ăla de la oberon, dar am siguranţa că nu rămân fără ambreiaj pe drum. De două ori am păţit asta şi e naşpa tare. În mers mă descurc fără, dar e greu tare până bagi a întâia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Ultima poza de aici e "solutia saracului" la problema cu cilindrul receptor de ambreiaj: un piston cu 2 O-ringuri, care potriveste in cilindrul original Magura. http://www.sigutech.com/english/knz-kolben/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Ultima poza de aici e "solutia saracului" la problema cu cilindrul receptor de ambreiaj: un piston cu 2 O-ringuri, care potriveste in cilindrul original Magura. http://www.sigutech.com/english/knz-kolben/ Mulţumesc mult..am comandat deja pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Buna ziua la toata lumea de pe acest forum, sunt pentru prima data pe aceasta sectiune a forumului si as dori sa vaa adresez cteva intrebari daca este cineva binevoitor sa imi raspunda. Puna in urma cu putin timp a fost fericitul proprietar al unei honda africa twin, acum sunt in cautarea unei noi motociclete si m-am oprit asupra BMW R1150 gs musai adventure si KTM 950/990 adventure. Legat de BMW m-am c-am dumirit, urmeaza numai sa ma mai urc putin pe unul. Intrebartile mele legate de KTM 950/990 adventure sunt: - care sunt punctele ei slabe, ce ar trebui sa schimb in cazul in care cupar una pentru a sta linistit ca nu raman cu motorul in drum (planuiesc o tura in Maroc in primavara) - daca este cineva mai inalt si imi poate spune cum este pozitia la condus pe distanta mai mare, eu am 1.91 m inaltime. Prin bunavointa unu poseser de ktm 990 din Bicaz m-am urcat 2 min pe una intr-o benzinarie in Gheorgheni, ii multumesc inca o data pe aceasta cale - care dintre cele doua modele 950/990 este mai comoda in on road (presupun ca in off road ambele se comporta bine) - exista pentru aceste doua modele kit de coborat scaritele (presupun ca am nevoie pentru a sta comod in picioare pe scarite) - cam cat costa o revizie complecta si cat de complicata este mentenanta pentru aceste doua modele Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 950S si 990R sunt mai inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Buna ziua la toata lumea de pe acest forum, sunt pentru prima data pe aceasta sectiune a forumului si as dori sa vaa adresez cteva intrebari daca este cineva binevoitor sa imi raspunda. Puna in urma cu putin timp a fost fericitul proprietar al unei honda africa twin, acum sunt in cautarea unei noi motociclete si m-am oprit asupra BMW R1150 gs musai adventure si KTM 950/990 adventure. Legat de BMW m-am c-am dumirit, urmeaza numai sa ma mai urc putin pe unul. Intrebartile mele legate de KTM 950/990 adventure sunt: - care sunt punctele ei slabe, ce ar trebui sa schimb in cazul in care cupar una pentru a sta linistit ca nu raman cu motorul in drum (planuiesc o tura in Maroc in primavara) - daca este cineva mai inalt si imi poate spune cum este pozitia la condus pe distanta mai mare, eu am 1.91 m inaltime. Prin bunavointa unu poseser de ktm 990 din Bicaz m-am urcat 2 min pe una intr-o benzinarie in Gheorgheni, ii multumesc inca o data pe aceasta cale - care dintre cele doua modele 950/990 este mai comoda in on road (presupun ca in off road ambele se comporta bine) - exista pentru aceste doua modele kit de coborat scaritele (presupun ca am nevoie pentru a sta comod in picioare pe scarite) - cam cat costa o revizie complecta si cat de complicata este mentenanta pentru aceste doua modele Va multumesc Salutare! Cam toate informatiile de care ai nevoie: http://www.ktm950.info/ Vezi si aici: http://advrider.com/index.php?forums/crazy-awesome-almost-dakar-racers-950-990cc.34/ Punctele slabe : http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html Eu am schimbat de cand am adus-o acasa ax/ simering pompa apa. Am gasit filtrul de ulei stramb de la antigel. Am deja oberon la cilindrul de la ambreiaj puse de proprietarul anterior, deci mi-am luat de-o grija. Este incomod de lucrat la ea, ai de demontat o gramada ca sa schimbi uleiul, de exemplu. Daca mai ai si crash-bar, se lasa cu chin si tam tam Eu imi fac mentenanta singur, nu stiu cat ar costa la service. N-am auzit de kit de coborare scarite, eu pentru mers mai comod / in picioare imi iau kit de inaltat ghidon. Eu am 950S 2003, care e cel mai inalt model. Am 1.86 si ating soseaua doar cu varfurile la semafor... In offroad e ok, dar depinde mult si cu ce o incalti / ce compromisuri faci, banuiesc ca stii asta. As fi cumparat una cat mai noua, 950 nu 950S, eventual 990, insa sunt scumpe/ se gasesc cam greu. Am facut un concediu de 2000+ km anul asta, a fost foarte comoda, consum mediu doar "on road" 6.5/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Vand KTM 950 Adventure - Pret: 4150 eur Contact: - pt. a vedea motoccleta 0747-953.112 Huni (e varul meu in RO) - pt. mai multe detalii ma puteti contacta pe mine pe nr de germania 0049-151 63 68 35 52 An Fabr: 2004 98 CP 56.000 KM Inmatriulata Loc. Targu MUres Motivul vanzarii: sta nefolosit in garaj in RO Baterie noua, kit lant 3000km,singurul proprietar din RO, tinut in garaj. http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=630550&selpic=7&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian41 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Salut, La 990 meu adv am reusit sa i termin axul si pinionul de atac ,pe care vine lantul... Va rog o recomandare de mecanic/service, e din 2006,modelul S si aproximativ 70 mii km Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Cum ai reusit? Si eu am problema desfacerii piulitei de la pinionul fata, doar ca e saiba indoita care tine piulita sa se desfaca de tot. Cam la 3000 km se desface, am incercat cu mai multe tipuri de Loctite si chiar +10 nm fata de fabrica. Tot la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian41 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 atunci e posibil sa fie la fel si la mine... eu ziceam ca e ambreiajul sau rulmentii de roata ,asta e! trebuie sa l repar acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.