Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricare, nu o simti oricum diferenta. Le-am incercat pe ambele.

 

La modelul asta iti dai seama ca e cam dus uleiul daca ai dragging clutch cu uleiul fierbinte. Apare cam la 6000-7000 km, depinde si cum il folosesti. Asa ca daca va pleaca motoreta in a1a cu maneta de ambreiaj apasata si e uleiul cam vechi, inainte sa umblati la altceva, schimbati uleiul. Eu il schimb pe la 5000 km.

 

Si vedeti ca in America si in alte locuri in care nu prea se gaseste Motorex, merg baietii cu o gramada de alternative. Puteti sa incercati si altceva in afara de Motorex ca nu se strica nimic daca alegeti un ulei bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dragging acum cu 10-60. Trag maneta in viteza 1 si animalul tot inainteaza, chiar si asa. Am schimbat cilindrul receptor si tot asa face la cald. Asa ca trec la 10-50. Pun powersynt ca vad ca e promotie la mymoto la 3 L. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu 10w50 prima data, vezi sa fii sigur ca e aerisit bine circuitul de la cilindrul receptor. Se aeriseste si singur de la vibratii in timpul mersului daca mai ramane ceva. Daca nu sta pe loc nici asa, vezi ce clutch oil jet ai. Nu stiu ce 950 ai, unele nu au deloc gaura in jet. Daca nu e gaura standard(parca era #30---->daca e mai mare-->), iti pleaca motorul de pe loc cu orice ulei vrei. Verifici si daca e curat cu ocazia asta. Daca nu e nici asta iti verifici oala de ambreiaj daca are semne pe ea ca in poza. Daca are le iei cu smirghelul sau alta oala noua/sh. Daca nu merge nici asa, schimbi si kitul de ambreial cu tot cu placile de metal. In mare cam asta e cu dragging-ul la KTM 990.

 

De exemplu, eu am acum tot 10w60 cross power si nu-mi pleaca nici fierbinte de pe loc.

 

http://i369.photobucket.com/albums/oo132/Yardst1ck/Bikes/950Adv/KTM950Adv_ClutchBasket.jpg

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e 2005, Adv simplu (putin neglijat de mecanicul care s-a ocupat de el inainte sa il cumpar). Oil jetul (nu mai tin minte cat e, dar cred ca e standard) l-am curatat cand am pus cilindrul Sigutech. Dar la schimbul de ulei, le refac toate. Dupa care am sa trec la interiorul ambreiajului. Multumesc si revin cu rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Verificare supape. Inlocuire pastile admisie. Urmeaza uleiul si sa verific de ce dispare antigel.

Legat de antigel, poate te ajuta; cand imi disparea antigelul la alt motor ce l-am avut, imi crestea uleiul si se murdarise (desi era ulei proaspat schimbat). Dupa ce am cercetat, am gasit ca era dus kitul de la pompa de apa (modelul era bmw650cs); la pompa de apa avea o gaurica prin care "semnaliza" motocicleta ca e dus kitul respectiv (tot timpul era umed cu lichid de racire). Poate te ajuta informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo am sa ajung. Cand schimb uleiul, am sa inspectez filtrul de ulei ca sa il vad daca e diferita uzura, adica e doar de la ulei sau si antigel. Pe net asta zic posesorii, asa ca probabil ajung la pompa de apa si la un simering sau ax obosit. Multumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine kitul a constat in ax cu elicea aferenta si 2 simeringuri; poade difera la KTM. Cat despre ulei, la mine era un maroniu mai degraba decat culoarea "neagra" de ulei uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dragging clutch asta la care va referiti voi, is curios daca nu cumva pe masura ce se uzeaza ambreiajul, sa iti creasca nivelul in vasul de pe ghidon, si de aia sa simtiti ca agata desi e tras...

Ati verificat nivelul sa nu fie prea mult, inainte sa faci orice altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificat domle', nu ma mai tot certa.

» Post actualizat in 07 Apr 2017 05:29

Alta intrebare: unghiul de bracare. Am cele 2 suruburi de pe jugul inferior care nu permit virarea prea mare. Dacă le elimin, lovesc cu telescopul în cadrul. Problema e că virează prea puțin. La voi cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu poti sa scoti suruburile de tot ca o sa iti strambi jambele in cadru si mai strici si cablurile. Poti sa mai le strangi, dar vezi ca finalul cursei stanga-dreapta trebuie sa se intample tot in suruburi. Eu am umbla la ele.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut. Si am rezolvat si cu nedecuplatul ambreiajului la tragerea manetei. Era uleiul prea gros. Mai am ceva probleme cu relantinul, dar mai caut. Urmeaza sa ii fac amestecul mai sarac, sincronizari si alte magii. In rest, e o mica bestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ovidiu, sincer mă îndoiesc ca ai vorbit cu cine am propus eu. De ce esti asa sigur? Nu am dat niciun amănunt despre el...cum il cheamă pe cel cu care ai vorbit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...