Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Cam mult...de 1 mai cand am fost la mare mi-a luat 5% mers constant cu 120 km.h si depasiri cu 140. La intoarcere pe drumu vechi, trecere cu bacul adica in general 60 km.h in sate si 90-100 km.h afara, mi-a consumat 3.9%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam mult...de 1 mai cand am fost la mare mi-a luat 5% mers constant cu 120 km.h si depasiri cu 140. La intoarcere pe drumu vechi, trecere cu bacul adica in general 60 km.h in sate si 90-100 km.h afara, mi-a consumat 3.9%.

 

... motor de 650cc mai flamand ca domi al meu ce haleste 6,5-7,5 L la 100km nu exista (mers la 3500-4000rpm @ 90-100kmh) ;) :blink:

 

las ca il bag eu la colortune sa pape la jumatate :angry:

 

n-am reusit sa ma joc la surubul de amestec al carbului. are o asezare dubioasa, cu sensul de jos in sus, in partea de jos dinspre galeria de admisie a motorului. mi-am facut o unealta speciala, gen surubelnita cu capul indoit la 90 grade, am incercat sa il prind si cu un cleste de marginile surubului si sa il rotesc, dar nimic. motorul pare sa se poticneasca putin cand umblu la el dar nu am vazut intetirea batailor asa cum ma asteptam. ma rog... nu am mers mai mult de o tura in nici o parte, probabil aici am gresit.

 

intrebarea de azi pentru public: service la mao san sau la Moto Elf Workshop Suzuki din Sos. Oltenitei 10?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna fratilor de motoare. Am inceput sa imi fac planuri pentru schimbarea tuturor consumabilelor. M-am oprit la uleiuri, am cautat pe topic dar nu am gasit nimic concret.

As vrea sa-mi schimb uleiul, voi ce ati pus (vascozitate) si ce marci.....de ce si de cum? :angry: ........ abia astept sa ies cu el !!!

 

motorex 10w40 semisintetic verde cu clorofila :blink:

 

motorex 10w40 semisintetic verde cu clorofila ;)

 

 

vine cineva in muntii mei? :D

 

scz de poza cu bolovanii. ma refeream la forestiere nu la enduro :D

post-44663-1241989493_thumb.jpg

post-44663-1241989545_thumb.jpg

post-44663-1241989605_thumb.jpg

post-44663-1241989662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam mult...de 1 mai cand am fost la mare mi-a luat 5% mers constant cu 120 km.h si depasiri cu 140. La intoarcere pe drumu vechi, trecere cu bacul adica in general 60 km.h in sate si 90-100 km.h afara, mi-a consumat 3.9%.

Rapoartele cutiei tale sunt ceva mai blande, deci si consumul e un pic mai mic. Domi-ul e nitel mai 'vanos' dar si mai insetat, iar pe serpentine + offroad oricum mergi mult mai agresiv decat in oras :angry: Ah, si eu am si amestecul usor bogat, deci asta explica vreo 0,5% din consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... motor de 650cc mai flamand ca domi al meu ce haleste 6,5-7,5 L la 100km nu exista (mers la 3500-4000rpm @ 90-100kmh) :D :blink:

 

las ca il bag eu la colortune sa pape la jumatate :angry:

 

n-am reusit sa ma joc la surubul de amestec al carbului. are o asezare dubioasa, cu sensul de jos in sus, in partea de jos dinspre galeria de admisie a motorului. mi-am facut o unealta speciala, gen surubelnita cu capul indoit la 90 grade, am incercat sa il prind si cu un cleste de marginile surubului si sa il rotesc, dar nimic. motorul pare sa se poticneasca putin cand umblu la el dar nu am vazut intetirea batailor asa cum ma asteptam. ma rog... nu am mers mai mult de o tura in nici o parte, probabil aici am gresit.

 

intrebarea de azi pentru public: service la mao san sau la Moto Elf Workshop Suzuki din Sos. Oltenitei 10?

Specific: filtru de aer nou, carburator curatat, reglat surubul de aer.

Eu iti recomand mecanicul la care am fost eu cu SLR-ul: userul whiteman de pe forum, nr tel: 0730910654. Dar tre sa insisti cu tel ca nu e prea atent la el ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie de unde mi-as putea procura tobe de domi pt RD-08 modelul mai nou?de preferabil secondhand, ca oricum vreau sa urmez ghidul lui Axa cu Scame de operare a polipilor(prezentata in pagina 5) :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie de unde mi-as putea procura tobe de domi pt RD-08 modelul mai nou?de preferabil secondhand, ca oricum vreau sa urmez ghidul lui Axa cu Scame de operare a polipilor(prezentata in pagina 5) :angry:

Vezi pe la dezmembrari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe la dezmembrari...

 

in apropiere de satu mare nu stii unde gasesc un centru de dezmembrari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Online :) Le iei ramburs prin Fan Curier, ca sa poti deschide coletul inainte de a-l achita.

 

Sau vezi pe la Unguri, ca-i aproape.

 

 

ms.o sa caut, iar daca gasesc si vii la intalnirea de la cluj nu uita ca ai bere :P

 

ms.o sa caut, iar daca gasesc si vii la intalnirea de la cluj nu uita ca ai bere :P

 

 

*ai o bere :eek: ..da poate si mai multe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate RPM trebe sa mergi cu un Domi casa nu fie uzura prea mare(daca mergi 5000-5500 e prea mult),apropo mi-am facut rost de un Heidenau K60 nou :D m-a costat 70E MULT?Mie imi papa (rd08)cam un rezervor fara rezerva la 210km parcursi! :eek: :) Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate RPM trebe sa mergi cu un Domi casa nu fie uzura prea mare(daca mergi 5000-5500 e prea mult),apropo mi-am facut rost de un Heidenau K60 nou :D m-a costat 70E MULT?Mie imi papa (rd08)cam un rezervor fara rezerva la 210km parcursi! :eek: :) Va salut!

 

exact asa imi papa si mie,nu e mult 5000-5500 dar trebuie totusi sa auzi motorul sa nu fie turat tot timpul in timpul mersului. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit un consum de putin peste 4.5% la mixt(vreo 20km off, tot pe atata oras si inca vreo 170km la drum intins relaxat-maxim 125km/h dar in general 90-100km/h).

 

Am reusit de mi-am lipit carena dupa ce am crapato langa semnalizaredupa o cazatura stupida pe offroad(romani prosti care nu stiu sa se traga de pe mijlocul drumului si cand vrei sa treci pe langa iti sar in fata).

 

Saptamana asta sper si eu sa imi incalt armasarul cu K60'uri.

 

In rest astept sa se termine scoala ca sa ma pun pe facut kilometrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gandit cineva la o aparatoare pentru amortizor central? Probabil in tari in care asfaltul e curat nu prea are ce sa pateasca da in Romania unde soseaua uneori e mai murdara si bombardata ca si offroadul zboara destul de multa mizerie pe el. Plus de asta si noroiul din iesirile pe macadam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gandit cineva la o aparatoare pentru amortizor central? Probabil in tari in care asfaltul e curat nu prea are ce sa pateasca da in Romania unde soseaua uneori e mai murdara si bombardata ca si offroadul zboara destul de multa mizerie pe el. Plus de asta si noroiul din iesirile pe macadam.

Daca vrei sa-l protejezi pe el in general, se poate http://picasaweb.google.com/lh/photo/xCqTJ...feat=directlink

Daca vrei sa protejezi partea care gliseaza prin camasa pistonului, NU TE CHINUI; asa-i gindita, sa se curete de la miscare.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit un consum de putin peste 4.5% la mixt(vreo 20km off, tot pe atata oras si inca vreo 170km la drum intins relaxat-maxim 125km/h dar in general 90-100km/h).

 

Am reusit de mi-am lipit carena dupa ce am crapato langa semnalizaredupa o cazatura stupida pe offroad(romani prosti care nu stiu sa se traga de pe mijlocul drumului si cand vrei sa treci pe langa iti sar in fata).

 

Saptamana asta sper si eu sa imi incalt armasarul cu K60'uri.

 

In rest astept sa se termine scoala ca sa ma pun pe facut kilometrii.

 

Cu ce ai lipit-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa-l protejezi pe el in general, se poate http://picasaweb.google.com/lh/photo/xCqTJ...feat=directlink

Daca vrei sa protejezi partea care gliseaza prin camasa pistonului, NU TE CHINUI; asa-i gindita, sa se curete de la miscare.

 

Si eu m-am gandit la chestia asta...

Cred ca solutia prezentata de tine nu prea este ok... aparatoarea e fixata sus de aripa (care e fixa) si jos de furca (care basculeaza cu un unghi f mare). Deci aparatoarea se intide sau se indoaie tot timpul in functie de denivelari.

Ma gandesc ca o solutie ar putea sa fie o aparatoare prinsa in consola, doar pe furca. Din pacate nu am gasit inca o solutie care sa-mi placa din punct de vedere tehnic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia, zic eu, pentru problema murdaririi amortizorului, ar fi o bucata de cauciuc prinsa de transversala basculei si de cadru, undeva mai in spate de prinderile amortizorului spate. Nu e elegant, se va tot arcui bucata aia de cauciuc, dar macar va tine curat amortizorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit la chestia asta...

Cred ca solutia prezentata de tine nu prea este ok... aparatoarea e fixata sus de aripa (care e fixa) si jos de furca (care basculeaza cu un unghi f mare). Deci aparatoarea se intide sau se indoaie tot timpul in functie de denivelari.

Ma gandesc ca o solutie ar putea sa fie o aparatoare prinsa in consola, doar pe furca. Din pacate nu am gasit inca o solutie care sa-mi placa din punct de vedere tehnic...

Gresit. Nush daca voi puteti da pe poza anterioara, urmatoare dar chestia aia e doar partea 1. E prinsa de partea de sus a amortizorului si asa ramane. Mai e o piesa prinsa de bascula care atirna in jos si inca o particica care protejeaza 'prolink-ul'. Din cite imi aduc aminte materialul e de la niste dosare de plastic.

Dar eu tot nu inteleg ce aveti cu amortizorul.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gandit cineva la o aparatoare pentru amortizor central? Probabil in tari in care asfaltul e curat nu prea are ce sa pateasca da in Romania unde soseaua uneori e mai murdara si bombardata ca si offroadul zboara destul de multa mizerie pe el. Plus de asta si noroiul din iesirile pe macadam.

al meu are originala din cauciuc

 

al meu are originala din cauciuc

post-44663-1242150555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia, zic eu, pentru problema murdaririi amortizorului, ar fi o bucata de cauciuc prinsa de transversala basculei si de cadru, undeva mai in spate de prinderile amortizorului spate. Nu e elegant, se va tot arcui bucata aia de cauciuc, dar macar va tine curat amortizorul.

 

Asa zic si eu, nu e elegant.

Arcuirea va face sa loveasca aparatoarea de esapament si se va topi.

 

Gresit. Nush daca voi puteti da pe poza anterioara, urmatoare dar chestia aia e doar partea 1. E prinsa de partea de sus a amortizorului si asa ramane. Mai e o piesa prinsa de bascula care atirna in jos si inca o particica care protejeaza 'prolink-ul'. Din cite imi aduc aminte materialul e de la niste dosare de plastic.

Dar eu tot nu inteleg ce aveti cu amortizorul.

 

Eu nu pot sa vad decat o singura fotografie!

 

 

al meu are originala din cauciuc

 

Din foto nu se vede nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa zic si eu, nu e elegant.

Arcuirea va face sa loveasca aparatoarea de esapament si se va topi.

 

 

 

Eu nu pot sa vad decat o singura fotografie!

 

 

 

 

Din foto nu se vede nimic.

 

nu era vorba de cauciucul ala care apara telescopul spate de noroi aruncat de pe roata?

in poza sub toba se vede cauciucul ala.

io parca stiu ca de ala era vorba :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce ai lipit-o?

 

Dupa o experienta esuata cu un super lipici nemtesc(sa nu va ganditi ca picatura cu 3.5lei de la cora) o rezistat cand am tras de ea. Pacat ca o picat pe jos de la vreo 2 metri pe jos si la impact so desprins. Dar dupa 2 ore si intaritura de fibra o trecut acelasi test cu brio.

 

nu era vorba de cauciucul ala care apara telescopul spate de noroi aruncat de pe roata?

in poza sub toba se vede cauciucul ala.

io parca stiu ca de ala era vorba :eek:

 

Eu am observat ce trebuia.

Stiu si de la fosta motocicleta ca aparatoarea aceea din cauciuc se prinde sus si jos sta ea linistita intre bascula si roata, avand destul loc roata. De obicei nu se pune intre amortizor si bascula pentru ca o sa se adune mizerie pe bacula si dupa poate intra in zona accea cu lantu plus de asta nu exista pericolul sa se blocheze mizerie pe bascula deoarece aluneca pe aparatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...