Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

multam fain

cu prima ocazie cand dau pe la bucuresti, dau o palinca

numa bine

vorbeste cu cei din cluj sau din zona sa gasesti un mecanic apreciat si sa vada care e treaba.

Mesaj completat

multam fain

cu prima ocazie cand dau pe la bucuresti, dau o palinca

numa bine

vorbeste cu cei din cluj sau din zona sa gasesti un mecanic apreciat si sa vada care e treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"culoare cu care te vezi in trafic" :drink:) da, e hazliu baiatul, am vb cu el, e student.. si cica nu are bani de facultate.. de apreciat ca inca mai exista tineri care dau motoarele pe invatatura :wink:)

am vazut ca la domiexista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

un service in bucuresti care se pricepe la domi si unde se poate apela pentru o evaluare a motocicletei la un pret decent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul in furci, topicul are multe pagini nu am rabdare si nici timp sa trec prin toate ca sa aflu un raspuns

ce ulei ati folosit in furca? ce grosime ce marca? si ce recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am vazut ca la domi exista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

 

Cu Tenerele, am aprox. 10.000 de km de cand folosesc aripa inalta, pe fata, in locul celei standard (pe roata).

Nu exista nici o reactie anormala la viteza (poate o pierdere de 5 km/h la viteza de top).

* Aripa inalta incomodeaza circulatia fluxului de aer catre motor si radiatorul de ulei.

Nu pot sti daca racirea a fost afectata numai teoretic sau si practic fiindca nu am termometru pentru temperatura uleiului si nici nu am unde sa il amplasez. Pana acum nu am avut parte de probleme sau de un comportament atipic.

* Aripa inalta este recomandata daca folosesti destul de mult motocicleta la off-road. O sa ii intelegi utilitatea maxima intr-o zona cu namol lipicios.

 

Parerea mea :

* Daca esti genul care prefera Mitas-ul E09 fata de Metzeler Tourance atunci pune si aripa inalta.

* Viceversa, pastreaza aripa de strada.

 

 

Ce intelegi prin kit de distributie?

Un lant e vreo 500ron in sus, dar trebe schimbat relativ rar.

 

Lantul de distributie (am introdus aleator Dominator model 1995) costa 46.5 Lire sterline la WeMoto.com. Transportul pana in RO - 9.5 lire sterline.

Nu are rost sa va spun ca stati ceva mai bine la capitolul piese decat Tenerele.

La un colet de vreo 7-8 kg mi-au luat 18 GBP taxe. Trimit lejer aici (comandat si multumit).

Trebuie doar un cont PayPal, ca sa mearga treaba repede si ieftin.

Spor!

Mesaj completat

 

 

Oferta si mai faina la RomiMoto - in aceasta perioada, lant distributie redus de la 365 la ... 141 Ron.

Prea tare :drink: !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In lumina ultimelor evenimente, iar mi s-a pus pata pe luat o baterie mai puternica la Domi. Astfel intrebarea care revine este: Ce are daca imi iau o baterie care sa scoata 10-12-14-20 A (ora sau nu, asta nu stiu) in loc de actualul 8 A (la fel, ora sau nu)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca la domiexista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

un service in bucuresti care se pricepe la domi si unde se poate apela pentru o evaluare a motocicletei la un pret decent?

 

Cu Tenerele, am aprox. 10.000 de km de cand folosesc aripa inalta, pe fata, in locul celei standard (pe roata).

Nu exista nici o reactie anormala la viteza (poate o pierdere de 5 km/h la viteza de top).

* Aripa inalta incomodeaza circulatia fluxului de aer catre motor si radiatorul de ulei.

Nu pot sti daca racirea a fost afectata numai teoretic sau si practic fiindca nu am termometru pentru temperatura uleiului si nici nu am unde sa il amplasez. Pana acum nu am avut parte de probleme sau de un comportament atipic.

* Aripa inalta este recomandata daca folosesti destul de mult motocicleta la off-road. O sa ii intelegi utilitatea maxima intr-o zona cu namol lipicios.

 

Parerea mea :

* Daca esti genul care prefera Mitas-ul E09 fata de Metzeler Tourance atunci pune si aripa inalta.

* Viceversa, pastreaza aripa de strada.

 

La Dominator exista doar aripa joasa, deasupra rotii (din fabrica cel putin). Daca pui aripa inalta intreaga, e foarte posibil ca la viteza sa strici fluxul de aer catre airbox. Povesteau niste baieti ca pe dyno le ieseau ~50 cai cu motor modificat, dar la drum intins parca erau cu scuteru. Aripa inalta trebuie cel putin sa nu aiba absult nimic in partea din spate (deci sa fie doar de la jug in fatza). Motorul devenea din nou sprinten odata cu demontarea aripii inalte (si revenea la scuter mare cand o montau la loc).

 

 

 

Lantul de distributie (am introdus aleator Dominator model 1995) costa 46.5 Lire sterline la WeMoto.com. Transportul pana in RO - 9.5 lire sterline.

Nu are rost sa va spun ca stati ceva mai bine la capitolul piese decat Tenerele.

La un colet de vreo 7-8 kg mi-au luat 18 GBP taxe. Trimit lejer aici (comandat si multumit).

Trebuie doar un cont PayPal, ca sa mearga treaba repede si ieftin.

Spor!

Mesaj completat

 

 

Oferta si mai faina la RomiMoto - in aceasta perioada, lant distributie redus de la 365 la ... 141 Ron.

Prea tare :drink: !

Fuarte tare :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, evident ca nu e de dorit sa iei o mobra cu probleme.. dar daca ele sunt minore gen lant, bujie, placute sunt rezolvabile si in plus nici nu te tin pe bara (foarte mult)

teoretic eu caut un DR 350 cu pornire la buton sau un DRZ dar preturile sunt f mari la modelele astea, asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc la banii mei.

@dominator72: merci mult de sfaturi, sper sa nu iau teapa totusi, adica, nu e primul motor sper sa fie vizibil daca e ceva naspa.

Dacadominatoarele pe care le stii tu sunt de vinzare si nu au probleme, da-mi si mie detaliile poate facem o treaba

 

Eu stiu la Cluj un Domi bun.

Incearca la tel 0766524330, Zoli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"culoare cu care te vezi in trafic" :drink:) da, e hazliu baiatul, am vb cu el, e student.. si cica nu are bani de facultate.. de apreciat ca inca mai exista tineri care dau motoarele pe invatatura :wink:)

am vazut ca la domiexista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

un service in bucuresti care se pricepe la domi si unde se poate apela pentru o evaluare a motocicletei la un pret decent?

 

nu se merita sa-i pui aripa tim cross, nu e facut pt asa ceva, de la 80 km in sus se simte. chestia e de aerodinamica strict, zic eu. pe asfalt trebuie aripa sa fie cat mai jos catre cauciuc sa nu patrunda un fux foarte mare de aer sub aripa. cat despre racirea pe aer, motoru de domi e acelasi cu xr ul deci aripa nu impiedica aerisirea buna, la viteze mari ajuta sa se aeriseasca iar la vit. mici e nesemnificativ. strict de aerodinamica e vorba, parerea mea. la tenere putin mai altfel.

Mesaj completat

scuzati greselile de ortografie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?!

 

ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar :drink:) )

 

sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza.

 

thx

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul in furci, topicul are multe pagini nu am rabdare si nici timp sa trec prin toate ca sa aflu un raspuns

ce ulei ati folosit in furca? ce grosime ce marca? si ce recomandati ?

Cand faceai tu flick-flack-ul care te-a facut celebru asta vara pe drumul dintre Gatul Berbecului si Paltinis (mi-amintesc ca te-am vazut in sant pe stanga, calare frumos pe motoreta si te-am intrebat daca te-ai razgandit si te intorci - inainte sa aflu de cascadorie :wink: ), deci chiar atunci eu testam uleiul de furca Motorex pe care tocmai il inlocuisem inainte de plecarea in excursie. Sunt in continuare multumit de el. Exista si o varianta de la Motul. Nu cred ca exista mai mult de doua optiuni in privinta vascozitatii (daca exista si alea). Iti recomand sa alegi versiunea cea mai ieftina. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?!

Nu prea bagi domi-ul pe unde se incarca prea tare aripa.

 

ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar :wink:) )

Baterie iei de care are motoru in mod normal. Daca iei prea mare, una la mana nu incape in locasul ei (la japonezele astea intra fix) si doi la mana risti sa prajesti releul de incarcare daca e bateria prea moarta.

 

 

 

sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza.

Eu am facut peste 10000km anu trecut, din care mai mult de jumate in Bucuresti. Am mers si la -5 grade si nu am avut nici o greatza. Atata doar ca trebuia incalzita inainte de plecare iar la franare trebuia atentie (asfalt rece + gume reci = aderenta proasta). Mi se pare o motocicleta extraordinara pentru trafic urban + imprejurimi. Poti sa faci si 600km intr-o zi fara prea mari probleme, asta cu pasager si bagaj. Poti sa o duci la munte -- ii plac serpentinele daca ai gume bune si sange in tine :drink:

 

Eu as schimba-o pe doua motoare: un DR350 pt frecat prin oras de unu singur si un 1100GS pentru plimbari :D Dominatorul le face pe ambele foarte bine, dar ar merge ceva 20 kg in minus cand te strecori sau vreo 20cp in plus la drum lung. :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar ar merge ceva 20 kg in minus cand te strecori sau vreo 20cp in plus la drum lung. :wink:

Io zic in cazul asta sa-ti iei un cross de 250 in doi timp (de exemplu CR, ca sa nu schimbi marca) si ai avea cu 70kg in minus si cu 20cp in plus :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro.

 

 

Mesaj completat

corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro.

 

 

Mesaj completat

corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro.

Daca nu aranajezi in asa fel incat sa apara acelasi mesaj si a treia oara, inseamna ca nu esti convins de ceea ce spui :drink:

 

P.S. Server-ul asta pe care ruleaza forumul merge uneori extrem de prost, asa ca daca dai cu Refresh dupa ce ai postat (in speranta ca se va schimba ceva la ecranul alb-exasperant) ai sanse sa-ti multiplici unul si acelasi mesaj, la fel cum s-a intamplat si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?!

 

ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar :drink:) )

 

sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza.

 

thx

 

nu iti recomand sa mergi iarna cu motor prin trafic. iti sta gandul la degetele inghetate, cauciuc inghetat pe asfalt inghetat e sinucidere, domi o sa iti pastrezi pentru sezonul martie- noiembrie iar vinul fiert pentru sezonul noiembrie-martie.

daca ai dealuri si vrei sa faci niste turturi la nas, de Craciun merge o endureala prin zapada, dar cu motor de 100 kile, 30 -45 cp, strict cu gume de hard enduro si sa nu fi insurat.

Mesaj completat

cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?!

 

ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar :wink:) )

 

sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza.

 

thx

 

nu iti recomand sa mergi iarna cu motor prin trafic. iti sta gandul la degetele inghetate, cauciuc inghetat pe asfalt inghetat e sinucidere, domi o sa iti pastrezi pentru sezonul martie- noiembrie iar vinul fiert pentru sezonul noiembrie-martie.

daca ai dealuri si vrei sa faci niste turturi la nas, de Craciun merge o endureala prin zapada, dar cu motor de 100 kile, 30 -45 cp, strict cu gume de hard enduro si sa nu fi insurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dominator exista doar aripa joasa, deasupra rotii (din fabrica cel putin). Daca pui aripa inalta intreaga, e foarte posibil ca la viteza sa strici fluxul de aer catre airbox. Povesteau niste baieti ca pe dyno le ieseau ~50 cai cu motor modificat, dar la drum intins parca erau cu scuteru. Aripa inalta trebuie cel putin sa nu aiba absult nimic in partea din spate (deci sa fie doar de la jug in fatza). Motorul devenea din nou sprinten odata cu demontarea aripii inalte (si revenea la scuter mare cand o montau la loc).

se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelea sunt modele modificate de Honda pentru concurs. cine stie ce alte "mici" modificari mai aveau (ma gandesc doar la raport de compresie mai mare, jeting de carb mai mare, volanta usurata, tobe "libere", supape marite) - inclinand spre performanta, nu spre "rezistenta" in timp.

 

in orice caz. aripa pusa sus este facuta pentru a evita incarcarea si blocarea rotii fata cu noroi. daca ai tkc-uri 80 si iesi mult in padure/mlastina ar fi o idee buna sa pui o astfel de aripa. dar pentru racirea motorului la viteza si "alimentarea" airboxului cu aer e o idee proasta.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva...

Modificari pentru raliu. Mai mult ca sigur si airboxul este deschis (filtru de aer expus, nu incasetat), pe langa tobe si re-jetting la carburatoare.

 

 

Da, poti pune aripa sus. Insa racirea si fluxul de aer catre motor sunt afectate in mod negativ. Se poate rezolva partial daca aripa e de KTM (adica nu prea mult curbata in jos in partea din fatza) si daca o decupezi in spate sau ii faci niste fante. De exemplu: http://www.amazon.com/Acerbis-Universal-Su...r/dp/B001BZZHYW ; partea proasta e ca nu stiu in ce masura afecteaza asta fluxul de aer. Probabil va avea un impact mult mai redus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva...

Domi rules :drink: ! Ma uitam la film si mi-am adus aminte de plimbarica facuta cu cea a lui @emil_rks. Usoara, manevrabila si funky creatura, comparand-o cu animalul meu.

 

Da, poti pune aripa sus. Insa racirea si fluxul de aer catre motor sunt afectate in mod negativ. Se poate rezolva partial daca aripa e de KTM (adica nu prea mult curbata in jos in partea din fatza) si daca o decupezi in spate sau ii faci niste fante. De exemplu: http://www.amazon.com/Acerbis-Universal-Su...r/dp/B001BZZHYW ; partea proasta e ca nu stiu in ce masura afecteaza asta fluxul de aer. Probabil va avea un impact mult mai redus.

Intr-o perioada vroiam sa imi pun si eu o aripa din asta de supermoto. Are un design super fain, ce-i drept.

Pana am mers o data, cateva ore bune prin camp (Dobrogea), pe namol acoperit de paie si vreascuri de iarba.

La un moment dat am vazut aripa fata scuturand-se total atipic, haotic, foarte mult in stanga si in dreapta. Mult mai mult decat te-ai astepta sa o poti indoi si de pe loc, cu mana. Cand m-am oprit sa vad ce are, am gasit lipite pe interiorul ei kilograme de namol. Namol cleios si paie.

Din ce am citit prin mai multe locuri, aripile de enduro sunt mai flexibile la asemenea solicitari si sunt gandite pentru situatii ca cea de mai sus. Pe cand cele de supermoto, nu.

Nu le-am testat pe cele de supermoto in camp si namol, asa ca nu luati de bun 100%. Poate ca la una mai rigida nici nu s-ar fi lipit namolul. Sau poate da.

 

In schimb, sunt f. de acord cu fantele de aerisire in partea din spate a aripii. Foarte multi recurg la aceasta solutie. Si nu trebuie sa fie atat de mari ca la aripa de pe Amazon, ci mai mici si mai dese, ca sa nu treaca tot namolul.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul lui trebia sa fie domotox, dar a dat refresh :wink:

Mesaj completat

Userul lui trebia sa fie domotox, dar a dat refresh :D

Daca nu aranajezi in asa fel incat sa apara acelasi mesaj si a treia oara, inseamna ca nu esti convins de ceea ce spui biggrin.gif

 

P.S. Server-ul asta pe care ruleaza forumul merge uneori extrem de prost, asa ca daca dai cu Refresh dupa ce ai postat (in speranta ca se va schimba ceva la ecranul alb-exasperant) ai sanse sa-ti multiplici unul si acelasi mesaj, la fel cum s-a intamplat si acum.

 

P.S. HA Ha ha

Mesaj completat

In schimb, sunt f. de acord cu fantele de aerisire in partea din spate a aripii. Foarte multi recurg la aceasta solutie. Si nu trebuie sa fie atat de mari ca la aripa de pe Amazon, ci mai mici si mai dese, ca sa nu treaca tot namolul.

Of, cu fantele astea. Daca-s mari, nu e bine, ca sare noroiu. Daca- mai mici si mai dese, iar nu e bine, ca daca nu trece tot noroiul, atunci acesta se depune si in final acopera fantele, deci e ca si cum nu le-ai avea deci...

Mesaj completat

se pare ca totusi au facut astia de la HONDA si cateva Dominatoare cu aripa sus dar numai cateva...

Cum ai gasit link-ul acesta interesant? Cumva la semnatura mea? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

mai am o problema la doni

se opreste motorul ;a mers pe ploaie, sau la spalat cu presiune,,,,stiti voi,,,la jetul ala,,,DAR NU SI DACA DAU CU FURTUNUL apa la greu. practic, am inundat motorul si nu s-a oprit.

daca am dat iar cu jetul,,,in 2 sec a amutit.

a mai patit careva asa ceva?

vreo parere?

multumesc

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

mai am o problema la doni

se opreste motorul ;a mers pe ploaie, sau la spalat cu presiune,,,,stiti voi,,,la jetul ala,,,DAR NU SI DACA DAU CU FURTUNUL apa la greu. practic, am inundat motorul si nu s-a oprit.

daca am dat iar cu jetul,,,in 2 sec a amutit.

a mai patit careva asa ceva?

vreo parere?

multumesc

numa bine

 

 

cum ai bagat apa in motor de l-ai inundat? pe la filtru de aer ai dat cu furtunul la greu? sper ca nu trage stiuca mai bine ca pe olt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

mai am o problema la doni

se opreste motorul ;a mers pe ploaie, sau la spalat cu presiune,,,,stiti voi,,,la jetul ala,,,DAR NU SI DACA DAU CU FURTUNUL apa la greu. practic, am inundat motorul si nu s-a oprit.

daca am dat iar cu jetul,,,in 2 sec a amutit.

a mai patit careva asa ceva?

vreo parere?

multumesc

numa bine

 

 

sa intelegem ca l-ai spalat pornit si s-a oprit dupa ce ai dat cu apa? unde ai dat cu apa cand s-a oprit?

 

 

l-ai spalat oprit si nu a mai pornit? ai dat ceva jos de pe el si a intrat apa unde nu trebuie?

 

 

daca il speli pornit, se opreste deoarece scade turatia sub 1300 ca se raceste si moare motorul.

Mesaj completat

se poate merge cu domi ridicat in scarite (pentru balans mai bun)?

 

 

cum il ridici in scarite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...