Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salutare si "La multi ani !". Doresc sa-mi achizitionez o pereche de cizme moto. In sezonul ce urmeaza intentionez sa merg mai mult pe coclauri, desigur, ca sa ajung acolo mai strabat ceva km si pe asfalt, etc, endureala mai light, asa cum i se potriveste Dominatorului. Voi ce ghete moto folositi si ce mi-ati putea recomanda? Am vazut pe fc-moto.de preturi destul de bune la SIDI si as vrea sa profit de perioada aceasta cand inca as mai putea beneficia de reduceri. Mersi anticipat. Toate cele bune :cheers:.

Eu folosesc ghete de motocross. M-au ferit de vreo doua ori de neplaceri. Recomand Crossfire de la sidi, daca vrei ceva pentru coclau.

 

Daca nu, ia-ti orice cizma moto - nu-i mare diferenta intre ele dpdv al protectiei. Ghetele "crossover" care arata ca cele de motocross dar sunt mult mai comode nu prea ofera niciun fel de protectie in plus fata de niste ghete ordinare probiker din piele cu arici (ghete simple de touring).

 

Un minim de protectie pt offroad ar fi:

- talpa si bot semirigid spre foarte rigid

- glezna bine fixata si protejata (daca te misti prea usor incaltat nu e bine)

- intarituri in zona tibiei si in partea din spate a piciorului

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am o pereche de diadora mx6 aproape noi, la dau cu 100 euro pt ca nu le folosesc...am crossfire :D detalii pe pm

post-1864-0-12231500-1326527696_thumb.jpg

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce marime is cizmele?

 

in alta ordine de ideii,am desfacut motorul sa schimb lantul de distributie.

toate bune si frumoase pana am dat jos supapele.alea de evacuare deja inchideu pe calamina nu pe metal.

bun,am incercat cu pasta de lepuit sa refac scaunele dar am observat ca alea de evacuare sunt inclinate,sau asa imi explic cel putin.deci 3 sferturi din circumferinta se lustruiesc si un sfert nu,nici nu atinge supapa scaunul ramane negru de la calamina.

care ar putea fi motivul,si unde as putea gasi alezor sa refac scaunul?

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit multe review-uri despre A-starts Tech 3 si pentru categoria de pret(pe fcmoto sunt 170 Euro) se pare ca ar fi cele mai bune. A folosit cineva asa ceva? Daca da, imi puteti oferi un feedback?:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura recomandare am: nu te grabi. Eu am luat cizme de 300 euro la 140 euro doar pentru ca in februarie au facut lichidari de stoc. ;)

 

De Tech-3 nu stiu ce sa zic. In general la Alpinestar am vazut ca e si un mic adaos de "brand" uneori nejustificat de calitate.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Poate sa-mi spuna cineva daca exista diferente la cadru intre R02, RD08 etc ?

Mie imi par identice la cadru, nu stiu motorul...

MERCI ptr ajutor!

Mi se pare ca la un moment dat incep sa difere prinderile de flansha. Nu mai stiu daca era la NXuri sau la FXuri chestia asta. Oricum 99.9% identice.

 

Cadrele sunt partial diferite.

 

Chestii similare

- partea superioara cu rezervor si jug

- prinderile motorului

- pozitia basculei

Chestii diferite

- partea inferioara cu prinderile de scarite

- partea posterioara cu prinderile de airbox, de tobe si de tot ce e mai in spate de airbox.

 

Iar instalatiile electrice difera si ele destul de mult ca sa nu mearga transplant direct.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind un topic mai vechi am gasit o procedura,cred eu cea corecta de lepuire cu care am rezolvat problema in aprox o ora si jumatate.

eu inverteam cu o bormasina cu acumulatori,stanga dreapta la viteza mica,insa nu slabeam forta de tragere si toata pasta o arunca afara.

procedeul corect e sa dai stanga dreapta foarte putin de 2-3 ori,apoi sa delipesti putin supapa de scaun sa uniformizezi stratul de pasta abraziva pe toata suprafata scaunului supapei.

am atasat si un filmulet in care se vede exact cum am refacut cu ajutorul unei mandrine de bormasina etansietatea supapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! dupa cum v-am mai povestit, mobra mea nu mai porneste la rece din buton, fapt pentru care am ajuns la ambreiajul de electromotor; daca are cineva de vanzare de ocazie sau a gasit la noi la un pret mai bun decat pe wemoto (aprox. 90 eurasi) il rog sa imi dea si mie pontul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! dupa cum v-am mai povestit, mobra mea nu mai porneste la rece din buton, fapt pentru care am ajuns la ambreiajul de electromotor; daca are cineva de vanzare de ocazie sau a gasit la noi la un pret mai bun decat pe wemoto (aprox. 90 eurasi) il rog sa imi dea si mie pontul...

are mzrider un domi pt piese la vanzare. intreaba-l pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor. Urmand tutorialul de pe alte meleaguri indicat de voi(pagina 613), am reusit sa fac zdrente CDI-ul meu si am descoperit 3 lipituri crapate in dreptul mufei. Acum nu stiu daca alea sunt doar pt a sustine mufa pe corpul CDI-ului sau fac parte din circuit, cert este ca sunt legate de trasee. Sper sa rezolv problema refacand toate lipiturile cablajului.

P.S. Domi meu e din 89-90 si nu are (pe spatele placii CDI-ului) acele piese mici patratoase negre care se vad in acele poze.

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Dominatoristilor . De vreo saptamana am inceput si eu revizia de iarna , stiti voi , verificat+uns tot , reglat si curatat tot ! A trebuit sa incep odata , cu nervi din cauza electromotorului , ca nu mai invartea , doar click-aia , periile fiind praf ! Cu un drum am schimbat si roata spate complet cu una gasita acu 2 ani pe targ aproape noua cu 70 RON !! Or sa mai vina doua tobe sport , si sincer , niciodata nu mia placut spatele Dominatorului , cu portbagajul ala original , planul e o codita cum au motoarele Rally-Raid ! O sa mai postez una alta din cand in cand , daca nu e problema !Asta e motocicleta , scuzati calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul , am uitat aparatul acasa !

post-11243-0-28409900-1326907830_thumb.jpg

post-11243-0-15158000-1326907856_thumb.jpg

post-11243-0-01033600-1326907875_thumb.jpg

post-11243-0-53109400-1326907892_thumb.jpg

post-11243-0-26808100-1326907901_thumb.jpg

post-11243-0-92706100-1326907914_thumb.jpg

post-11243-0-43716300-1326907927_thumb.jpg

post-11243-0-81148900-1326907956_thumb.jpg

post-11243-0-36348400-1326908034_thumb.jpg

post-11243-0-59185100-1326908076_thumb.jpg

post-11243-0-67579300-1326908097_thumb.jpg

post-11243-0-01615500-1326908199_thumb.jpg

post-11243-0-99370900-1326908273_thumb.jpg

post-11243-0-13544500-1326908293_thumb.jpg

post-11243-0-34135900-1326908311_thumb.jpg

post-11243-0-20353100-1326908330_thumb.jpg

post-11243-0-68081200-1326908362_thumb.jpg

post-11243-0-69365500-1326908379_thumb.jpg

Editat de paul_ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot venind vorba de revizia de iarna,am sa atasez si eu 2 poze cu mobra mea desfacuta

la carenaj e exact ca a lui paul,tot negru cu gri.

venind vorba de tobe/toba.cum ar fi mai ok sa-i pun tot 2 tobe sau sa fac 2 in 1 si sa las una singura.ca iarna asta vreau sa o fac sa rasufle mai tare putin.

post-16384-0-67239400-1326915990_thumb.jpg

post-16384-0-03492000-1326916028_thumb.jpg

post-16384-0-28381500-1326916045_thumb.jpg

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce chestie , amandoi avem Dominatoare la fel , amandoi am vrut aceleasi anvelope :D ! Si eu m'am gandit la 2in1 , dar dupaia arata aiurea partea din stanga , carena tot bombata e dar fara o toba sub ea. Unele monocilindre vin cu 2 tobe pt. ca asa se obtine un cuplu mai mare , teoretic ! Eu maine sau poimaine o sa primesc tobele , o sa revin cu poze ! O sa fie un chin sa le adaptez , sa fac tevile pana in galerii , dar asta e , daca vrei ceva frumos si fara bani , ai batai de cap !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele sunt astea : http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=148096&selpic=1&zoom=1#foto si leam luat la 200 lei. Acuma vedem cum vin , le mai adaptam , daca e pana acolo le si scurtez , dar per total cred ca o sa fie ok ! Vedem in curand !

 

Am inceput si cu reconditionarea telescopului spate ! Doar estetic , pt. ca functional era ok , o sa il mai comprim putin ca sa fie mai tare , asta pana cand (doamne ajuta) pun mana pe vreun WP de KTM sau ceva mai tare !

post-11243-0-90985600-1326965420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput si cu reconditionarea telescopului spate ! Doar estetic , pt. ca functional era ok , o sa il mai comprim putin ca sa fie mai tare , asta pana cand (doamne ajuta) pun mana pe vreun WP de KTM sau ceva mai tare !

Iti recomand un telescop de XR din ~95. Cat timp lungimea la liber e aceeasi, poti face minuni ;) Sunt net superioare amortizoarele de XR, cu toate ca e posibil ca arcul sa fie uzat oricum (si sa fie nevoie de unul nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...