Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Nu sunt bani momentan pt. alt telescop , dar mi'a venit o idee , sa pun un distantier (ca o saiba uriasa) sub arc de vreo aprox 1cm , asa arcul va sta mai comprimat si sper ca va fi mai tare suspensia , oricum sunt moi ca dracu , dar asta e !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt bani momentan pt. alt telescop , dar mi'a venit o idee , sa pun un distantier (ca o saiba uriasa) sub arc de vreo aprox 1cm , asa arcul va sta mai comprimat si sper ca va fi mai tare suspensia , oricum sunt moi ca dracu , dar asta e !

E de la uzura, din pacate :( M-a lamurit recent si pe mine un batranel maestru in ale arcurilor. L-am rugat sa se intereseze de un arc nou. Astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal suspensia spate la dominator nu trebuie sa fie moale, asta daca pretensionerea arcului este reglata dupa carte. Eu am telescop wilbers pe spate si se comporta cu totul altfel fata de cel original (mie imi pare mult mai moale) dar din pacate nu pot sa recomand, desi il am de nou a trebuit sa il trimit inapoi deoarece nu mai avea rebound (adica se comporta ca un arc). Ce-i drept, de atunci nu am mai avut probleme (aprox 15000 de km) si este destul de comod, nu se simt gropile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine o sa fie ok pt. ca oricum vreau sa ridic putin spatele, mi se parea destul de lasat , si cu 2 persoane era ciudat ! Are cineva idee de unde se pot cumpara jiglere ? Mi'ar trebui unu de 55 si unu de 160 (main jet)... Oricum prin comprimarea arcului o sa se mai ridice de fund si o sa fie umpic mai tare , sper ca destul de tare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine o sa fie ok pt. ca oricum vreau sa ridic putin spatele, mi se parea destul de lasat , si cu 2 persoane era ciudat ! Are cineva idee de unde se pot cumpara jiglere ? Mi'ar trebui unu de 55 si unu de 160 (main jet)... Oricum prin comprimarea arcului o sa se mai ridice de fund si o sa fie umpic mai tare , sper ca destul de tare !

Cred ca Dilly sau orice comerciant OEM iti poate aduce Jiclere pentru modelul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distantier cum ziceam eu ? o saiba imensa intre arc si piulitele alea doua rotunde cu zimti pt. a strange arcul ?

387722_308797689145454_100000456767780_1112095_480209667_n.jpg

309721_308797195812170_100000456767780_1112091_1983766048_n.jpg

 

a meu e exagerat, iti sar dintii din gura la gropi, da se ridica la sprint de nu stii cum sa o pui jos

 

ce jigleor ai tu standard? la mine in carte scrie 165 main si 50 idle

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu jiglerele ce le am montate , le stiam dar am uitat...Oricum zilele astea dau si carburatorul jos , deci revin atunci cu detalii ! Am gasit jiglere pt. carburatoare Bing sau Dell'orto , oare potrivesc ? N'am gasit de nimic japonez (Mikuni,Keihin etc.) ! Multumesc mult pt. poze , exact la asta ma gandeam dar nu chiar asa mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles , la mine e mai ok , adica mai am 1cm de filet pana la capat ! Am rezolvat si cu jiglerele , am gasit pana la urma de Keihin !

 

Eu am 48 si 148(main jet) , mi se par mici , cred ca de aia mergea destul de sarac orice reglaje ii faceam , daca las jiglerele astea si pun si tobe sport o sa fie extrem de sarac , trebuie schimbate neaparat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce chestie , amandoi avem Dominatoare la fel , amandoi am vrut aceleasi anvelope :D ! Si eu m'am gandit la 2in1 , dar dupaia arata aiurea partea din stanga , carena tot bombata e dar fara o toba sub ea. Unele monocilindre vin cu 2 tobe pt. ca asa se obtine un cuplu mai mare , teoretic ! Eu maine sau poimaine o sa primesc tobele , o sa revin cu poze ! O sa fie un chin sa le adaptez , sa fac tevile pana in galerii , dar asta e , daca vrei ceva frumos si fara bani , ai batai de cap !

daca o faci 2 in 1 ,,,,,pe partea cealalta poti pune o toba falsa, pe post de lada de scule

2 camere, 2 leviere,,,,,,chiar si un mic compresor incap lejer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , e o idee interesanta ! Inca un update pe azi , am vopsit furca spate , care era destul de ruginita...

 

Plictisandu'ma pe acasa , m'am apucat de desenat in Paint (nu prea le am cu Photoshop)... Asta a iesit :

post-11243-0-08165500-1327053767_thumb.jpg

post-11243-0-81826200-1327061405_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervoarele acerbis mai sunt ? :D

Unul e in Australia, altul in Rep. Moldova. As putea sa ma interesez daca mai apare ceva, insa preturile sunt intre 200 si 300 euro si se gasesc doar pt modele dupa 92 (inclusiv).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de scumpe...Poate potrivesc de XR sau XL , clar , carenajul nu mai potriveste atunci

Merg cele de XR. Stiu un anume cturturica (are Vigor) care are unul; ultima data nu voia sa-l vanda. Oricum pretul unui rezervor acerbis nou sau aproape nou e 200-300. Ce-i sub e ocazie sau sh uzat.

 

La XR/XL, recomand o proba intai. Nu garanteaza nimeni ca se pupa. Ma refer la prinderile de la rezervor, ca in rest oricum trebuie adaptat (prinderea din spate de la sha, buson carburator etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin uzate ? Nu vad ce s'ar uza in timp la un rezervor din plastic sincer , am avut motociclete din '80 cu rezervoare de plastic si erau super ok , adica , inafara de aspect , nici un alt defect...

http://www.ebay.com/itm/Husqvarna-Acerbis-Gas-Tank-/220934758510?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3370bce06e

 

Vezi cum poate ajunge un rezervor de plastic. Reconditionarea nu-i tocmai usoara. E mult mai simplu la un rezervor "de tabla".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum "imbatranesc" rezervoarele de plastic , si mai stiu ca teoretic nu se pot vopsi desi eu am vopsit unul de la o fosta motocicleta (Honda CR 125) si a tinut vopseaua ft bine , grund pt. plastic si dupaia vopsea spray !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am "rezolvat" problema ambreiajului de electromotor! :grinbandit: ...cel putin pentru moment :scratch:

cum? relativ simplu, am inlocuit arcul care fixeaza tachetii cu un arc similar ca grosime de la un semering si til-am nimerit ca lungime. practic daca arcul care il veti folosi e prea gros se vor bloca tachetii si/sau se va rupe arcul la un moment dat, daca e prea mare in diametru nu va tine tachetii pe pozitie suficient cat sa agate pe roata dintata angrenata de electromotor (cazul meu - arcul vechi era deformat si decalibrat = largit); daca arcul e prea mic in diametru e posibil sa se deformeze foarte repede...

de mentionat faptul ca am masurat piesele supuse uzurii si se incadrau in limitele de service din manual. atasez si cateva fotografii concludente.

ca idee nu stiu cat va tine manevra asta dar ideea e ca nu m-a costat mai nimic, mai precis 10 lei o coala de clingherit din care am croit cele doua garnituri care trebuiau inlocuite in urma demontarii capacului motor stanga si a capacului de electromotor; am reusit sa pornesc mobra de fiecare data in ultimele 3-4 zile, si nu a dat nici un rateu la cuplarea electromotorului;

teoretic am facut o economie de aprox. 400 de lei, practic daca tine macar un sezon sunt super multumit! :rock:

post-57286-0-00910100-1327093690_thumb.jpg

post-57286-0-02403000-1327093701_thumb.jpg

post-57286-0-64318200-1327093710_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie.

merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred.

atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie.

merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred.

atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor :))

 

:)) Super tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...