Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Ce am observat la motorul meu, cu air-box-ul deschis se accelereaza repede si fara ezitare, dupa ce inchid air-boxul nu mai merge asa bine acceleratia. Recomandati gauri in snorkle sau sa il tai de tot? - pe unde intra aerul cred ca e gatuit.. Filtrul de aer e nou.

Normal ca daca esti cu airbox-u deschis merge mai "usor". Practic nu mai ai filtru de aer! :rolleyes: Nu iti recomand.

 

Gaurile in "snorkel" sunt inutile. Saua vine foarte strans peste el. Iar daca il tai de tot vei avea doua probleme:

1. Intra mai multa apa si mizerie inauntru, deci trebuie sa ai mare grija sa fie furtunul de scurgere curat.

2. Amestecul va deveni mai sarac (mai mult aer), deci motorul se va incinge mai mult.

 

Decat sa mergi pe varianta asta, mai bine adopti abordarea chopperistilor: filtru direct pe carburator! Cu tot cu decupat airbox-ul aproape complet, adaugat un mic suport pt filtru (ca sa nu atarne de carburator) si verificat ca nu arunca roata spate namol pe filtru. Insa va trebui sa faci un re-jetting de mare clasa - undeva la 180-200 pe main si vreo 65 pe idle; consumul ajungea in medie la 35 mpg (vreo 8%). Toba era "goala". E vorba de unul din zecile de proiecte de cafe racer gasit pe net acu ceva vreme.

 

Beneficii? Daca il reglezi cum trebuie (jetting mai bogat) va consuma mai mult si va fi ceva mai puternic. Asteapta-te la un castig mic, nimic spectaculos.

 

 

 

 

 

@purice: dai o roata de 19 pe una de 21? : :unsure:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Decat sa mergi pe varianta asta, mai bine adopti abordarea chopperistilor: filtru direct pe carburator!

 

@purice: dai o roata de 19 pe una de 21? : :unsure:

 

@switch nope, caut un butuc de transalp cu tot cu disc de frana. Da ce iti veni ?

 

Nu recomand filtru direct pe carburator, asa am avut eu, si pe ploaie am futut motoru la propriu. Am fost nevoit sa merg 10 ore pe ploaie... timp in care mi-a tras si apa si nisip de la drum. Si ca sa pui filtru direct izolat intr-un "airbox" nu rezolvi mare treaba. Cresterea de putere se simte oricum, creste mai repede in ture, rupe mai bine. Si cu jetting stock(165/50) am scos consum de 3.8% pe vreme buna, in conditii de 120km/h si raport 15/45 cu guma de 130/80-17.

Acum am un carburator cu jetting de 190 cu modificarea asta http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ si filtru K&N, inca nu l-am montat... va anunt de schimbari cand il instalez.

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ajutor mic daca se poate,va rog frumos. :what:

 

Astazi dupa ce am oprit motorul am observat ca pe unul dintre furtunasele alea de langa cric a inceput sa curga benzina destul de bine.Am pornit motorul cu speranta ca dupa ce il voi oprii din nou sa nu mai curga benzina.Nu a functionat,insa am observat ca atunci cand motorul este pornit nu mai curge benzina.

 

Furtunasul pe care curge benzina vine de la carburator.

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi cat mai practice si sper ca si cat mai ieftine. :laugh: :laugh:

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru orice eventualitate verifica sa fie strans surubul de golire al carburatorului. (nu prea are cum sa fie ala)

 

Va trebui sa desfaci carburatorul sa verifici plutitorul si pinul plutitorului, care are capul in forma conica, si este imbracat intr-un cauciuc. Este foarte probabil ca acesta sa fie dus, si sa lase benzina sa curga pana trece pe la supra-plin.

 

Vezi aici. Banuiesc ca piesa nr. 16 este vinovata, dar verifica. Pana atunci fa-ti obiceiul sa inchizi mereu benzina...

 

Poate ai noroc si este doar murdar (ar trebui sa fie foarte murdar ca sa nu mai inchida ala) si ajunge sa cureti bine carburatorul (evident si toate piesele mici din el).

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru orice eventualitate verifica sa fie strans surubul de golire al carburatorului. (nu prea are cum sa fie ala)

 

Va trebui sa desfaci carburatorul sa verifici plutitorul si pinul plutitorului, care are capul in forma conica, si este imbracat intr-un cauciuc. Este foarte probabil ca acesta sa fie dus, si sa lase benzina sa curga pana trece pe la supra-plin.

 

Vezi aici. Banuiesc ca piesa nr. 16 este vinovata, dar verifica. Pana atunci fa-ti obiceiul sa inchizi mereu benzina...

 

Poate ai noroc si este doar murdar (ar trebui sa fie foarte murdar ca sa nu mai inchida ala) si ajunge sa cureti bine carburatorul (evident si toate piesele mici din el).

Este destul de clar ca acolo e problema.Pinul este de fapt cuiul pontou ,din cate am apucat eu sa studiez.Sper sa fie vreo mizerie care sa nu-l lase sa inchida.

 

Multam fain,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de clar ca acolo e problema.Pinul este de fapt cuiul pontou ,din cate am apucat eu sa studiez.Sper sa fie vreo mizerie care sa nu-l lase sa inchida.

 

Multam fain,

Curata carburatorul bine de tot. Probabil s-a terminat un etansator anti-praf si a intrat mizerie la axul care ajuta la inchiderea carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,o intrebare de data asta,se poate pune in conditii de siguranta o camera de 18 sau 19 in loc de 17 pe spate la dominator?

 

 

 

 

Si apropo de baiatu cu carburatoru care curge,de 5 ori ori am luat si eu carburatoru jos si l-am curatat si tot o curs(in perioada rece s-o intamplat asta,adica iarna),dar dupa un timp si-o revenit.

 

 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazuri disperate poti sa pui si camera mai mare, dar ti-as recomanda sa incerci sa pui dimensiunea potrivita. Nu de alta, dar daca pui o camera mai mare ai sanse sa se adune, sa faca cute pe undeva, si o sa te zguduie bine de tot....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,o intrebare de data asta,se poate pune in conditii de siguranta o camera de 18 sau 19 in loc de 17 pe spate la dominator?

 

 

 

 

Si apropo de baiatu cu carburatoru care curge,de 5 ori ori am luat si eu carburatoru jos si l-am curatat si tot o curs(in perioada rece s-o intamplat asta,adica iarna),dar dupa un timp si-o revenit.

 

Eu aveam camera de 18 pe spate. Nici nu as fi stiut daca nu imi zicea un mecanic. Am mers eu un an plus fostul proprietar juma de an. Presupun ca el a pus-o ca doar nu a venit din italia asa.

 

Insa ia aminte la ce zice phreak mai sus: daca iti face vreo cuta aiurea te trezesti ca faci poc fix cand ti-e lumea mai draga.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

 

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

 

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

 

I-mi pare rau. ,,ie de la iei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este probabil sa nu trebuiasca schimbata nici o garnitura... si daca cumva trebuie asteptat, in general termenul este de vreo 2 saptamani... (pt piese oem)

 

Merge dat jos si fara sa dai afara airboxul...dar e cam complicat...poti incerca doar sa slabesti airboxul si sa il tragi un pic in spate...

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoru se ia foarte usor jos,incalzesti cu lampa de gaz cauciucu ala care vine prins pe carburator si airbox,se face moale si il scoti cu mana iar dupa tragi carburatoru in spate(adica spre airbox),la montaj...aceiasi poveste.

 

Cu garnituriile lucri finutz si nu vei avea probleme.

 

 

 

 

 

aveti ve-o idee dc mi se tot desface bujia?la fiecare sfarsit de saptamana o strang la loc(ii mai dau juma de tura),s-o strang exagerat ma tem de filet sa nu se duca. 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Daca tot m-ati incurajat sa dau jos carburatorul,am facut-o cu toate ca aveam frica unor noi investitii ,care nu sunt de loc binevenite.Va rog sa studiati un pic pozele(sper sa nu fiu penalizat pentru faptul ca voi ocupa ca si ieri o pagina intreaga) :unsure: si sa-mi dati cele mai bune sfaturi.Problema cu,cuiul pontou a fost imediat elucidata.Mizerie in carb.

Probleme care asteapta solutii:

 

Piesa dintre carb si motor crapata pedinafara nu si pedinauntru.(merge un silicon rosu puna la toamna?)

Garnitura dintre motor si piesa de mai sus cam uzata.(zic eu)

Membrana aia micuta un pic exfoliata intr-un loc dar nu strapunsa.

Va mai rog sa nu-mi dati sfaturi care ar putea duce la conflicte cu sotia mea. :laugh: :laugh:

 

Carburatoru se ia foarte usor jos,incalzesti cu lampa de gaz cauciucu ala care vine prins pe carburator si airbox,se face moale si il scoti cu mana iar dupa tragi carburatoru in spate(adica spre airbox),la montaj...aceiasi poveste.

 

Cu garnituriile lucri finutz si nu vei avea probleme.

 

 

 

 

Am citit mesajul dupa ce am dat jos carburatorul dar intamplarea a facut ca eu sa observ faptul ca piesa dintre airbox si carb iese foarte usor afara .Sa vad daca o intra la fel de usor! :unsure: :unsure:

Oricum ,multam pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mai rog sa nu-mi dati sfaturi care ar putea duce la conflicte cu sotia mea. :laugh: :laugh:

e de rau, trebuie sa iti schimbi motorul :smoke: , pardon... sotia :kick:

la piesa din pozele 1-2-3 poti sa ii pui pe oring spre exteriorul ei silicon negru, tragi un snur de silicon roata imprejur, nu exagerat de 1-2mm, si il lasi sa se usuce inainte sa il montezi inapoi. Fisura aia merge acoperita tot cu silicon negru si pus banda izolir peste dupa ce se usuca.

piesa din poza 4 cred ca e valva vacuumatica, eu nu am avut pb cu ea, nu stiu ce sa iti zic. Daca tot ai desfacut carburatorul verifica si nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de rau, trebuie sa iti schimbi motorul :smoke: , pardon... sotia :kick:

la piesa din pozele 1-2-3 poti sa ii pui pe oring spre exteriorul ei silicon negru, tragi un snur de silicon roata imprejur, nu exagerat de 1-2mm, si il lasi sa se usuce inainte sa il montezi inapoi. Fisura aia merge acoperita tot cu silicon negru si pus banda izolir peste dupa ce se usuca.

piesa din poza 4 cred ca e valva vacuumatica, eu nu am avut pb cu ea, nu stiu ce sa iti zic. Daca tot ai desfacut carburatorul verifica si nivelul.

 

Stii bancul?

Parintele:Te lepezi de satana?

Sotul:M-as lepada parinte, dar am doi copii cu ea.

 

Multam de sfat.(ala cu sotia) :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...