Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu eu la domi nu se poate regla nivelul de benzina in carb. Amestecul se regleaza doar din jicloare. La ralanti este surubul pilot si daca ala e prea desfacut sau prea strans se schimba jiclorul pilot (eu ma tot gandesc sa pun #55, stock la RD08 e #50) iar pe circuitul principal se schimba jiclorul. La mine era 145 stock, acum am 150, dar pot sa pun si mai mare....

 

In alta ordine de idei vreau si eu sa ma laud un pic. Tocmai ce am venit din concediu unde am testat noile genti de aluminiu pt domi. Vi le arat si voua :P :

post-51492-0-14384600-1377460831_thumb.jpg post-51492-0-48091700-1377461199_thumb.jpeg post-51492-0-72904700-1377461211_thumb.jpeg

 

Si asa arata suportul: (cu tot cu o pisica mica )

 

post-51492-0-10604000-1377461224_thumb.jpeg

 

La regim de mers incarcat cum se vede in poze, cu pasagera, viteza pana in 110 km/h am scos consum de maxim 5.2 si minim 4.7 (pe parcursul a 1850 km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am și eu nevoie de ajutorul posesorilor de Domi.

Nu am văzut prin cele 366 de pagini vreo poveste asemnănătoare, așa că-mi permit să dau cu deștele-n taste p-acilea.

Se face că golanul meu după ce a ieșit din iarnă a început să facă figuri și să oprească motorul... de capul lui și bineînțeles, atunci când mi-e lumea mai dragă (în câte o depăsire mai "strânsă", în vreo intersecție etc). Din fericire, pleca ori imediat la cheie, ori lăsat într-a doua și folosind inerția... however, cota de adrenalină o păstra la un nivel decent, să nu ajung cumva să adorm cu capul pe ghidon în mers. Partea faină e că a început la un moment dat să nu mai vrea să mai plece după ce-l oprești frumos din cheie... adică mere fain, tragi pe dreapta să te...ca omu-n tufiș și când vrei să pleci mai departe.... surpriză - gogu' mort în păpușoi. Mort în sensul că nu face absolut nimic, nu aprinde bord, nu merg lumini, ca și cum ar avea curentul tăiat din general. Scos siguranța de la releul de încărcare, înjurat, dat cu WD40, pus siguranța la loc + înjurat 10 minute, pleacă "la sfert" ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Azi așa, peste x zile (total aleator) mai face figura cu prițina, am sesizat la un moment dat că un pumn însoțit de dedicația legată de morți, răniți și tați japonezi cu puța pixelată face minuni și gigel începe din nou să comunice cu mine. Toate astea până ce săptămâna trecută, în drum spre casă a hotărât să sucombeze. Am ajuns acasă doar cu farul aprins, fără orice altă componentă electrică funcțională, dar culmea, motorul mergând în continuare.

Apoi au urmat - schimbat siguranțe, schimbat releu pornire, schimbat mai tot ce ar fi putut da astfel de simptome. Deconectată alarma etc. La boton nimic, pus scurt cu șurubelnița pe releul de pornire o ia fără probleme de fiece dată.

Și ca să fie ghicitoarea faină până la final, comportamentul actual s-ar reproduce astfel - motor rece, dat cheie = în 3 cazuri din 10 pornește. Odată pornit, până nu se încălzește motorul poate fi oprit și repornit de n ori. După ce se încălzește motorul, odată oprit... oha... bei 4 beri până ce poți relua ciclul.

Așadar domnilor posesori de astfel de jivină, vi s-a întâmplat să pățiți ceva asemănător vreodată? Aveți careva vreo idee (alta decât să-l fac molotov cu tricoul în rezervor și bricheta aprinsă pe șa)?

Promit bere după preferință pentru cel/cei care mă ajută să mai merg pe jivină sezonul ăsta (măcar până vine Moșu')

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa ceri de la cineva un CDI, imprumut. La mine, RD08, iasa niste fire din el si merg in far, deci farul e controlat de CDI, intr-un fel sau altul. Asta ar putea explica ceva malfunction la ȚDI, de-ti merge farul si motorul, iar restul... nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepe cu ce e mai simplu:

Pe sub rezervor, langa cadru ai tot felul de mufe, le desfaci, le cureti, le pui la loc.

Sub vitezometru ai tot asa o gramada de mufe, faci la fel.

Sub sa, ai iarasi mai multe mufe, la fel.

 

Iti recomand un spray de contact mai degraba decat WD40. Si spray-ul asta asista-l cu smirghel sau unde nu se poate cu smirghel macar zgarie cu o surubelnita subtire interiorul mufelor ( ! Atentie sa nu largesti papucii ! )

 

Cu ocazia asta cat sunt vizibile trasee electrice te uiti sa nu fie roase, uzate, sau orice alte nereguli la cabluri,

 

Daca dupa ce ai facut toate treburile astea mai sunt probleme poti sa te gandesti foarte serios la un CDI. Personal l-am desfacut pe al meu si am refacut lipiturile (aprox 150-200 lipituri - cu un pistol de lipit le rezolvi in maxim 2 ore, asta foarte migalos si cu mare atentie). Cel mai nasol e sa cureti rasina aia nenorocita de pe spatele placii.. dar nu e imposibil... eu am folosit fasii de plastic taiate din o veche cartela de telefon public.

 

CDI nou se gaseste, e vreo 150 euro. Chiar daca e mai scump iti recomand varianta asta! Chiar daca al meu acum merge fara probleme deja de un an de zile... (pot sa fie si alte probleme nu doar lipiturile)

 

Bafta! Spor! Si sa ne tii la curent :) :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara domnilor,

 

 

Ajutor! :) post-ul meu va suna ridicol in comparatie cu cele de mai sus, dar totusi... am nevoie de ajutor. Domi-ul meu a scuturat saptamana trecuta din pinteni si a ramas fara intinzatorul de lant/cap de bascule de pe partea stanga, din schema de mai jos piesele 8, 25 si 26.

 

Are cineva asa ceva pe o bascula care sta la umbra? :) v-as fi recunoscator. :10:

 

Multumesc!!!honda-nx650-dominator-1988-australia-rea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai ai inca piesa 7, adica cea cu surubul inca e ok :P, poti sa cumperi 2 piulite M8, si piesa cealalta o faci la un atelier, eventuial o duci ca model pe cea de pe partea cealalta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai ai inca piesa 7, adica ce a cu surubul inca e ok :P, poti sa cumperi 2 piulite M8, si piesa cealalta o faci la un atelier, eventuial o duci ca model pe cea de pe partea cealalta :P

Multumesc de sfat! Sigur ca puilitele sunt usor de gasit, dar imi doream ca piesa intinzatorului sa fie snage din sangele ei japonez (bine, italian). E bun sfatul cu atelierul, trebuie doar sa gasesc asa ceva :).

 

Intre timp daca cineva chiar se impiedica de aceasta piesa pe o bascula uitata prin garaj, va rog scieti-mi si promit sa o scot la aer de munte.

 

cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am și eu nevoie de ajutorul posesorilor de Domi.

Nu am văzut prin cele 366 de pagini vreo poveste asemnănătoare, așa că-mi permit să dau cu deștele-n taste p-acilea.

Se face că golanul meu după ce a ieșit din iarnă a început să facă figuri și să oprească motorul... de capul lui și bineînțeles, atunci când mi-e lumea mai dragă (în câte o depăsire mai "strânsă", în vreo intersecție etc). Din fericire, pleca ori imediat la cheie, ori lăsat într-a doua și folosind inerția... however, cota de adrenalină o păstra la un nivel decent, să nu ajung cumva să adorm cu capul pe ghidon în mers. Partea faină e că a început la un moment dat să nu mai vrea să mai plece după ce-l oprești frumos din cheie... adică mere fain, tragi pe dreapta să te...ca omu-n tufiș și când vrei să pleci mai departe.... surpriză - gogu' mort în păpușoi. Mort în sensul că nu face absolut nimic, nu aprinde bord, nu merg lumini, ca și cum ar avea curentul tăiat din general. Scos siguranța de la releul de încărcare, înjurat, dat cu WD40, pus siguranța la loc + înjurat 10 minute, pleacă "la sfert" ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Azi așa, peste x zile (total aleator) mai face figura cu prițina, am sesizat la un moment dat că un pumn însoțit de dedicația legată de morți, răniți și tați japonezi cu puța pixelată face minuni și gigel începe din nou să comunice cu mine. Toate astea până ce săptămâna trecută, în drum spre casă a hotărât să sucombeze. Am ajuns acasă doar cu farul aprins, fără orice altă componentă electrică funcțională, dar culmea, motorul mergând în continuare.

Apoi au urmat - schimbat siguranțe, schimbat releu pornire, schimbat mai tot ce ar fi putut da astfel de simptome. Deconectată alarma etc. La boton nimic, pus scurt cu șurubelnița pe releul de pornire o ia fără probleme de fiece dată.

Și ca să fie ghicitoarea faină până la final, comportamentul actual s-ar reproduce astfel - motor rece, dat cheie = în 3 cazuri din 10 pornește. Odată pornit, până nu se încălzește motorul poate fi oprit și repornit de n ori. După ce se încălzește motorul, odată oprit... oha... bei 4 beri până ce poți relua ciclul.

Așadar domnilor posesori de astfel de jivină, vi s-a întâmplat să pățiți ceva asemănător vreodată? Aveți careva vreo idee (alta decât să-l fac molotov cu tricoul în rezervor și bricheta aprinsă pe șa)?

Promit bere după preferință pentru cel/cei care mă ajută să mai merg pe jivină sezonul ăsta (măcar până vine Moșu')

Alex, hai sa incercam si cu CDI-ul meu, sa vedem daca se comporta la fel.

Daca se rezolva, iti trebuie un CDI nou.

Daca nu se rezolva, iti imprumut un tricou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu la domi nu se poate regla nivelul de benzina in carb. Amestecul se regleaza doar din jicloare. La ralanti este surubul pilot si daca ala e prea desfacut sau prea strans se schimba jiclorul pilot (eu ma tot gandesc sa pun #55, stock la RD08 e #50) iar pe circuitul principal se schimba jiclorul. La mine era 145 stock, acum am 150, dar pot sa pun si mai mare....

 

In alta ordine de idei vreau si eu sa ma laud un pic. Tocmai ce am venit din concediu unde am testat noile genti de aluminiu pt domi. Vi le arat si voua :P :

attachicon.gifIMG_20130822_181134.jpg attachicon.gif08200936.jpeg attachicon.gif08200775.jpeg

 

Si asa arata suportul: (cu tot cu o pisica mica )

 

attachicon.gif08160524.jpeg

 

La regim de mers incarcat cum se vede in poze, cu pasagera, viteza pana in 110 km/h am scos consum de maxim 5.2 si minim 4.7 (pe parcursul a 1850 km)

 

fain,,,

este ca tu le-ai facut?

ma bate si pe mine gandul, mai ales ca zilele trecute am vazut niste tabla de aluminiu amprentata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Da, eu le-am facut impreuna cu prietena :s4289:

...mult, foarte mult de lucru dar e misto sa ai loc de bagaje.

 

Tabla amprentata arata bine, dar nu stiu exact cum faci la imbinari. Eu am evitat sa folosesc tabla amprentata pt ca e mai scumpa si pt ca e mai grea /mp la aceeasi grosime.

 

Oricum daca te apuci spor la treaba! Si nu uita sa pui silicon la toate imbinarile :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa culc mobra pe iarba uda si ca rezultat am spart o oglinda.

Are cineva o oglinda de dominator in plus pe care vrea sa o vanda?

Nu-i bai daca e de stanga sau de dreapta sau de alt model...sa fie rotunda si sa aiba surubul ala care strange pe bila sa o pot da jos.

Ca sa am oglinda pe stanga,ca pe aia am spart-o am incalzit putin plasticul si am scos oglinda din dreapta si am pus-o pe tija din stanga,deci poate sa fie si cu altfel de tija ca merg schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou.

Se pare că de data asta "stelele au fost în conjuctura aia cu colțuri" cu noroc la drum de bere seară.

Urmând sfatul lui phreak_or și (mai ales) cu ajutorul lui Mihai (Panteră), gogulică al meu funcționeșțe din nou... Chiar mufa care ducea spre contact (prima dintre cele lipite în față, de cadru) făcea figuri.

Așa eu că am scăpat fără investiții suplimentare.

Nu vă imaginați ce bucurie să merg iar pe bivolul personal, în săptămâna care a trecut, în fiecare zi mi-am adus aminte de ce mi-am scrijelit cu șurubelnița pe ecran (în dreptul liniei "Categorie" de pe bikeshop) - "NU CHOPER!"

Vă mulțumesc pentru sfaturi și rămân dator cu beri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prisihayabusa - Nu cred ca era nevoie sa muti oglinda de pe o tija pe alta, sunt exact la fel, trebui doar sa rotesti oglinda. Oglinda poti sa-ti cumperi de la orice geamgiu, ce-i drept, nu e oglinda auto (putin curbata) ci e normala, dreapta, dar te obisnuiesti cu ea. Eu le-am spart pe amandoua :)

Dimensiunea oglinzii e cea a unui CD, eu am cerut sa o taie cu 1 mm mai mica, am incalzit plasticul si am pus oglinda. La noi la Cluj m-a costat 5 lei o oglinda.

 

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata DOMnilor,

 

 

Situatie plus intrebare:

 

ieri am facut o tura la Comana, toate bune si frumoase, motorul mergea foarte bine, dar aseara am observat fum albastru pe toba stanga (pana acum nu s-a intamplat). Inteleg ca ar fi vorba de o problema cu supapa si/sau ghidajul ei. Zic bine? Daca da, e ceva ce trebuie remediat asap? Intreb pentru ca sunt in pregatiri pentru o tura destul de mare Valea Cernei, Apuseni, incepand de joi. Ce fac? Merg asa si rezolv cand revin, fiind atent la nivelul uleilului (care apropo e spre sus!!)?

 

Daca se dovedeste a fi vorba de supapa de evacuare, imi poate recomanda cineva un atelier in Bucuresti unde sa o pot rezolva (nu cred ca sunt pregatit sa imi bag mainile acolo :) )?

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal, pentru fum albastru exista 2 suspecti: simeringuri supape sau segmenti.

Cel mai probabil sunt inbatranite simeringurile de supape.

 

Recomandarea mea este sa le schimbi pe toate 4, ca la pret nu e f mult /buc, cumpara pe original, si mergi la o firma capabila sa verifice planeitatea chiuloasei, si care sa rectifice si scaunele supapelor (cu ocazia asta se descopera si daca e vre-unul slabit).

 

Cu oglinzile si eu m-am luptat un pic, dupa ce s-a rupt plasticul in dreptul surubului care strange pe bila.

 

Dupa ce am intrebat la mai multe magazine si am aflat ca pe original costa spre 70 ron/buc, am comandat ceva aftermarket la 30 (sau 35) ron/buc, de la achimoto. Chiar daca nu sunt pe deplin multumit de vanzator si de modul lui de a "opera", oglinzile sunt bune.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

se potrivesc de la maxiscutere cu mufa inversata

 

avantaju e ca te costa undeva la 50 de lei si fiind de maxiscutere ai cuplu la ture mai mici, in schimb pierze ceva putere la ture mari

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

Ma poate ajuta cineva cu aceasta conducta?

http://www.cmsnl.com/honda-nx650-dominator-1991-italy_model3903/pipe-comp-oil-pa_11335mn9000/#.UkKEoX-1vfY

Cred ca am postat bine, este vorba despre aceasta conducta: http://www.davidsilverspares.co.uk/NX650K-DOMINATOR-1989/part_210788/

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa folosesti si conducte flexibile de ulei cum au DUCATI sau alte motoare care au circuit de ulei exterior.

Eu chiar ma gandeam sa schimb conducta aia de ulei cu una flexibila cu camasa de otel pentru design.

Toata treaba e ca olenderele sa aiba acelasi diametru sa intre surubul cu gaura fix prin el.

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

Ma poate ajuta cineva cu aceasta conducta?

http://www.cmsnl.com/honda-nx650-dominator-1991-italy_model3903/pipe-comp-oil-pa_11335mn9000/#.UkKEoX-1vfY

Cred ca am postat bine, este vorba despre aceasta conducta: http://www.davidsilverspares.co.uk/NX650K-DOMINATOR-1989/part_210788/

Va multumesc !

Ia conducta in mana si du-te la unii de se ocupa cu conducte hidraulice. Iesi mai ieftin si calitatea e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...