Robyb Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 O intrebare scurta. Am un Rd02 cu un cdi cu mufa verde stricat. Am comandat un cdi dar are mufa alba. Cum trebuie legate firele? Am citit pe un forum dar nu am inteles . Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Salut! cine are de vanzare maneta frana fata, cablu de aceleratie care aduce maneta inapoi(cel secundar) si maneta de la soc, m-ar interesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Bagi mufa si functioneaza!cel verde are unfir mai putin an mufa care mi se pare ca are legatura cu contactul de la cric ,si pare ca este un fir de la masa daca nu ma anșel! » Post actualizat in 26 Jun 2016 10:56 Eu am avut alb si acum merg cu verde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Si asa se transporta cadrul de Domy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 bre, am descoperit in garaj un set de placute frana pt dominatorul ce l-am avut acum cativa ani. e cineva interesat? nu mai stiu nici cat am dat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Daca sunt pentru fata, se potrivesc pentru modelul '96 si sunt de calitate si la pret comptetitiv, le cumpar eu. Deci? bre, am descoperit in garaj un set de placute frana pt dominatorul ce l-am avut acum cativa ani. e cineva interesat? nu mai stiu nici cat am dat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) Si cu cdi-ul vechi cu mufa verde ce faci? Editat Iulie 5, 2016 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Daca sunt pentru fata, se potrivesc pentru modelul '96 si sunt de calitate si la pret comptetitiv, le cumpar eu. Deci? sunt pt fata si domi meu era 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Super. Marca si pret imi poti comunica, te rog? Multumesc! sunt pt fata si domi meu era 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Super. Marca si pret imi poti comunica, te rog? Multumesc! ferodo. Pret, naiba stie cat oi fi dat eu pe ele acu vreo 5 ani. Fa o oferta si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Iti multumesc pentru intentie, insa Ferodo nu mai folosesc de cand am avut o experienta tare neplacuta cu placute marca asta. Sorry ferodo. Pret, naiba stie cat oi fi dat eu pe ele acu vreo 5 ani. Fa o oferta si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Salut dragi colegi. Am o problema cu Domi RD 02 din 88, primul model. Am iesit la o plimbare si mi-a murit motorul de cateva ori in turatie. In momentul in care am accelerat mi-a murit pur si simplu motorul. Dupa a trebuit sa dau la automat de cateva ori sa porneasca. Cateodata porneste mai greu la rece. Nu porneste din prima chiar daca e socul tras. Nu stiu daca sunt legate intre ele simptomele. Ce ar putea fi? Aveti vreo idee? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Intrerupatorul de la cricul lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Nu a functionat niciodata. Am motorul de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 nu are intrerupator la cric lateral cred ca trage aer fals pe la flansa de admisie e de verificat si carburatorul trage bine?cam ce consum are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 (editat) 1.modelu rd02 nu are senzor de cric 2.colegu vezi ca e cdiu si a mea acum 2 ani asa facea. Am curatat carburatoru,rezervoru,cauciucu de pe "sonda" de benzina din rezervor,schimbat bujie si mergea ~40Km fara probleme si dupa aia incepea sa intrerupa in mers indiferent de turatie viteza.Dupa ce am schimbat cdiu merge perfect. PS. Cand moare pune pe off si iar pe on si dupa aia dai la buton o ia imediat cel putin la mine asa facea (am facut drumu targoviste bucuresti asa cu intreeuperi odata la 10min sa zic ) Editat Iulie 8, 2016 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Da, ai dreptate! incepe cu CDI e si mai simplu, si mai usor de verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Ok, mersi. O sa verific. » Post actualizat in 09 Jul 2016 04:57 nu are intrerupator la cric lateral cred ca trage aer fals pe la flansa de admisie e de verificat si carburatorul trage bine?cam ce consum are? Trage bine, consumul e de 4-4,5%. Merg numai pe sosea cu ea, foarte rar am iesit de pe asfalt. » Post actualizat in 15 Jul 2016 21:06Flansa de admisie e problema. E crapata. Colegul Andrei a avut dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut domnilor, Am o problema de carburator, la cald sta foarte prost/deloc la relanti. Totul s-a intamplat dupa ultimul schimb de ulei, cred ca nu am incalzit bine uleiul vechi, nu a iesit tot, eu am pus 1,9l cat trebuia si cred ca a fost putin peste . In fine, am deschis airboxul si am vazut putin ulei acolo, am curatat carburatorul cu spray de carb, am curatat filtrul K&N cum trebuie... dar tot moare la semafor. Vreau sa o duc la un mecanic priceput sa se uite putin la ea (RD08 din '99). V-as fi recunoscator pentru orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 un pic de ulei in airbox e normal, mai ales ca ai filtru k@n maresti un pic relantiul de la surub ala din dreapta de sub rezervor » Post actualizat in 07 Aug 2016 19:45mai oamini buni si de ominie noi nu ne fiintam la MAN? ca se anunta treburi faine pe acolo,,,,, pe mine ma cam trage ata la Sovata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 un pic de ulei in airbox e normal, mai ales ca ai filtru k@n maresti un pic relantiul de la surub ala din dreapta de sub rezervor » Post actualizat in 07 Aug 2016 19:45 mai oamini buni si de ominie noi nu ne fiintam la MAN? ca se anunta treburi faine pe acolo,,,,, pe mine ma cam trage ata la Sovata Salut, Am facut si asta, mai ales ca am descoperit problema pe un offroad la altitudine si am zis ca o rezolv din reglajul de amestec. Nici vorba, murea si daca il deschideam de tot. Ce ma face sa cred ca e o chestie de carburator murdar este ca inainte de episodul asta cu schimbul de ulei, 2 ani a mers ceas, pornit bine, relanti foarte stabil, consum bun. Acum totul e pe dos, consuma de rupe, relantiul la revedere, il tin eu din gaz... O duc azi la un tip sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Flansa de admisie, membrana carburatorului... sau asamblare deficitara. Ori de la tine ori de la cel dinaintea ta. Mai pot fi si altele (gen cablu de soc ce nu mai inchide sau agata... sau chiar decomplresor sau CDI pe duca), dar pe la flansa/admisie e de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Si asa se transporta cadrul de Domy.20160626_183421.jpg Din pacate restaurarea/proiectul mea se termina cu vanzarea pieselor pe bucati. daca intereseaza pe cineva piese rog pm. am cadrul cu acte, butuci roti, spite, janta spate, carburator, motor(ii trebuie cilindru semgmenti si simeringuri supape), releu regulator, scarite, rezervor, furca fata si jug, discuri frana in stare buna, cablareie, bascula spate vopsita electrostatis, oase stare f buna, dastea si suruburi. Editat August 16, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Tare slaba miscarea Dominatorilor la MAN Sovata,,,,,, abia doua Domi,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Bun si asa...decat deloc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.