Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

O intrebare scurta.

 

Am un Rd02 cu un cdi cu mufa verde stricat.

 

Am comandat un cdi dar are mufa alba.

 

Cum trebuie legate firele?

 

Am citit pe un forum dar nu am inteles . Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bagi mufa si functioneaza!cel verde are unfir mai putin an mufa care mi se pare ca are legatura cu contactul de la cric ,si pare ca este un fir de la masa daca nu ma anșel!

» Post actualizat in 26 Jun 2016 10:56

Eu am avut alb si acum merg cu verde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, am descoperit in garaj un set de placute frana pt dominatorul ce l-am avut acum cativa ani.

e cineva interesat?

nu mai stiu nici cat am dat pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt pentru fata, se potrivesc pentru modelul '96 si sunt de calitate si la pret comptetitiv, le cumpar eu. Deci? :)

bre, am descoperit in garaj un set de placute frana pt dominatorul ce l-am avut acum cativa ani.

e cineva interesat?

nu mai stiu nici cat am dat pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt pentru fata, se potrivesc pentru modelul '96 si sunt de calitate si la pret comptetitiv, le cumpar eu. Deci? :)

sunt pt fata si domi meu era 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super. Marca si pret imi poti comunica, te rog? Multumesc!

ferodo. Pret, naiba stie cat oi fi dat eu pe ele acu vreo 5 ani. Fa o oferta si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru intentie, insa Ferodo nu mai folosesc de cand am avut o experienta tare neplacuta cu placute marca asta. Sorry :(

ferodo. Pret, naiba stie cat oi fi dat eu pe ele acu vreo 5 ani. Fa o oferta si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi colegi. Am o problema cu Domi RD 02 din 88, primul model. Am iesit la o plimbare si mi-a murit motorul de cateva ori in turatie. In momentul in care am accelerat mi-a murit pur si simplu motorul. Dupa a trebuit sa dau la automat de cateva ori sa porneasca. Cateodata porneste mai greu la rece. Nu porneste din prima chiar daca e socul tras. Nu stiu daca sunt legate intre ele simptomele.

Ce ar putea fi? Aveti vreo idee?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.modelu rd02 nu are senzor de cric :P

2.colegu vezi ca e cdiu si a mea acum 2 ani asa facea. Am curatat carburatoru,rezervoru,cauciucu de pe "sonda" de benzina din rezervor,schimbat bujie si mergea ~40Km fara probleme si dupa aia incepea sa intrerupa in mers indiferent de turatie viteza.Dupa ce am schimbat cdiu merge perfect.

PS. Cand moare pune pe off si iar pe on si dupa aia dai la buton o ia imediat cel putin la mine asa facea (am facut drumu targoviste bucuresti asa cu intreeuperi odata la 10min sa zic )

Editat de Simpson_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi. O sa verific.


» Post actualizat in 09 Jul 2016 04:57

nu are intrerupator la cric lateral

cred ca trage aer fals pe la flansa de admisie

e de verificat si carburatorul

trage bine?cam ce consum are?

Trage bine, consumul e de 4-4,5%. Merg numai pe sosea cu ea, foarte rar am iesit de pe asfalt.


» Post actualizat in 15 Jul 2016 21:06

Flansa de admisie e problema. E crapata. Colegul Andrei a avut dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut domnilor,

 

Am o problema de carburator, la cald sta foarte prost/deloc la relanti. Totul s-a intamplat dupa ultimul schimb de ulei, cred ca nu am incalzit bine uleiul vechi, nu a iesit tot, eu am pus 1,9l cat trebuia si cred ca a fost putin peste :peace: . In fine, am deschis airboxul si am vazut putin ulei acolo, am curatat carburatorul cu spray de carb, am curatat filtrul K&N cum trebuie... dar tot moare la semafor. Vreau sa o duc la un mecanic priceput sa se uite putin la ea (RD08 din '99). V-as fi recunoscator pentru orice sfat.

 

:thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic de ulei in airbox e normal, mai ales ca ai filtru k@n

maresti un pic relantiul de la surub

ala din dreapta de sub rezervor


» Post actualizat in 07 Aug 2016 19:45

mai oamini buni si de ominie

noi nu ne fiintam la MAN?

ca se anunta treburi faine pe acolo,,,,,

pe mine ma cam trage ata la Sovata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic de ulei in airbox e normal, mai ales ca ai filtru k@n

maresti un pic relantiul de la surub

ala din dreapta de sub rezervor

» Post actualizat in 07 Aug 2016 19:45

mai oamini buni si de ominie

noi nu ne fiintam la MAN?

ca se anunta treburi faine pe acolo,,,,,

pe mine ma cam trage ata la Sovata

Salut,

 

Am facut si asta, mai ales ca am descoperit problema pe un offroad la altitudine si am zis ca o rezolv din reglajul de amestec. Nici vorba, murea si daca il deschideam de tot. Ce ma face sa cred ca e o chestie de carburator murdar este ca inainte de episodul asta cu schimbul de ulei, 2 ani a mers ceas, pornit bine, relanti foarte stabil, consum bun. Acum totul e pe dos, consuma de rupe, relantiul la revedere, il tin eu din gaz... O duc azi la un tip sa vad ce si cum.

 

:tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flansa de admisie, membrana carburatorului... sau asamblare deficitara. Ori de la tine ori de la cel dinaintea ta.

 

Mai pot fi si altele (gen cablu de soc ce nu mai inchide sau agata... sau chiar decomplresor sau CDI pe duca), dar pe la flansa/admisie e de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa se transporta cadrul de Domy.attachicon.gif20160626_183421.jpg

Din pacate restaurarea/proiectul mea se termina cu vanzarea pieselor pe bucati.

daca intereseaza pe cineva piese rog pm. am cadrul cu acte, butuci roti, spite, janta spate, carburator, motor(ii trebuie cilindru semgmenti si simeringuri supape), releu regulator, scarite, rezervor, furca fata si jug, discuri frana in stare buna, cablareie, bascula spate vopsita electrostatis, oase stare f buna, dastea si suruburi.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...