Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

La domi al meu îi cam bătea de la început puțin distribuția la rece dar acum de o vreme mai face o chestie, la ture înalte parcă intră ceva în rezonanță în motor, aproape o zbîrnîială, de parcă ar vibra semnalizatoarele din carenă (boală frecventă-da alea nu vibrează). M-am uitat să nu atingă scutul motorul sau alte chestii de astea, dar vibrația pare să vină din motor.

 

Întrebare:

 

1. Este surubul acela special pe chiulasă, oare tensionează întinzătorul? Că asta aș încerca prima dată. Am încercat să-l rotesc cu o cheie franceză da nu se mișcă, presupun că tre să-mi fac cheie specială și să cam forțez.

2. Lanțul se întinde direct prin rotirea surubului, sau acela e de fapt un capac care ascunde reglajul?

3. În ce direcție trebuie rotit și cîte ture e admis? Ca să string arcul întinzător .

 


» Post actualizat in 22 Aug 2016 08:11

Tare slaba miscarea Dominatorilor la MAN Sovata,,,,,,

abia doua Domi,,,,,,,

Am cam umblat după tine să te întreb una alta da te-ai mișcat mult și eu la fel, cînd eram eu nu erai tu :P

post-4028-0-17592100-1471853196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Galen,

 

La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt.

 

post-15231-0-30270900-1471855424_thumb.png

 

Surubul de care zici, e doar axul intinzatorului. Intinzatorul e cu reglaj automat - nu ai ce regla.

de la 0:44 se vede ce e cu surubul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Galen,

 

La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt.

 

attachicon.gif123.png

 

Surubul de care zici, e doar axul intinzatorului. Intinzatorul e cu reglaj automat - nu ai ce regla.

Merci Emilian, puteam să tot forțez șurubul ăla! :) Mă gîndesc că trebuie să înlocuiesc arcul respectiv. Misto trick-ul de montat arcul. Arcul și eventual pinionul de distribuție, patinele, lanțul se pot scoate doar cu motorul luat afară din cadru? Există undeva vre-un tutorial? Mă pregătesc psihologic pt la iarnă, cînd trebuie să rezolv oricum problema.

» Post actualizat in 22 Aug 2016 09:47

Am găsit pe tube asta: https://www.youtube.com/watch?v=x8DzPZM7WVk

Noah, se pare că nu-i mare lucru, motorul poate rămîne în cadru.Alte trick-uri?

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mare lucru de schimbat distributia, eu cand am reparat motorul (am schimbat piston, segmenti, bolt, lant distributie, intainzator) nu am dat jos motorul de pe cadru.

 

Ca sa schimbi lantul, trebuie data jos oala de ambreiaj. Pentru asta eu am folosit un pistol pneumatic cu impact, altfel ai nevoie de cheie de desfacut oala. Mai trebuie demontat si pinionul de pe ambielaj ce invarte oala de ambreiaj si senzorul Hall pentru aprindere. In rest nu e nimic special din cate imi aduc eu aminte.

 

Ca sa dai jos capacul de la chiuloasa, trebuie scos carburatorul, ca iasa doar prin spate. Am incercat o data sa-l scot si prin fata, si a trebuit sa apas pe supape, si cred ca am defacut si cateva din suruburile ce tin motorul in cadru ca sa-l aplec.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consecvenți micuții cu ochi oblici! Nici la AT nu ies capacele de chiulasă (unul cel puțin nu iese ) dacă nu scoți motorul din cadru. Merci Emilian, oricum voiam să dau carbul ăla jos să verific și toate etanșeitățile, membrana, flanșa și să-l curat ca lumea. Așa că daca-i bal, bal să fie. I-am dat azi drumul din nou, țăcănitul de distribuție dispare după cam 2-3 minute, dar vibrația/zbîrnîiala aia rămîne, mîine dau jos plasticile să văd dc nu s-au slăbit ceva șuruburi, că rațional ai dreptate, ce să zdrăngăne în motor?

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cadru de RD02 iese capacul de ciulasa prin fata, insa cu (foarte foarte) mult chin. Pe cadru de RD08 nu. [sau era invers... stiu ca odata am reusit cu cineva sa il dam jos, insa nu tin minte daca era cadrul vechi sau cel nou] Oricum e mai bine sa dai jos carb-ul si sa il scoti pe acolo. Varianta frontala e numai pentru cine are mult prea multa rabdare si mult prea mult timp liber.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, caut CDI SH pentru RD 02, 88. Daca aveti, lasati, va rog, un mesaj pe privat. Am scris si la sectiunea de cumparari piese. Mersi


» Post actualizat in 01 Sep 2016 14:50

Se poate repara? Vad ca e greu de gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut Galen,

 

La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt.

Salut Emilian, La Țara Moților am venit cu oarecare strîngere de inimă, zbîrnîiala aia n-a dispăărut de tot da s-a mutat la turații mai scăzute și nu m-a mai deranjat. Azi m-am apucat să caut sistematic și am găsit slăbite prezoanele cu care sunt prinse de cadru bările anticădere din față. Alea zbîrnîiau de-mi veneau toți dracii de panică să nu fie ceva în motor. Le-am strîns și acum după ce se încălzește se aude doar tuf-tuf-ul de încredere. :)

» Post actualizat in 10 Oct 2016 06:39

Salut,

 

Am facut si asta, mai ales ca am descoperit problema pe un offroad la altitudine si am zis ca o rezolv din reglajul de amestec. Nici vorba, murea si daca il deschideam de tot. Ce ma face sa cred ca e o chestie de carburator murdar este ca inainte de episodul asta cu schimbul de ulei, 2 ani a mers ceas, pornit bine, relanti foarte stabil, consum bun. Acum totul e pe dos, consuma de rupe, relantiul la revedere, il tin eu din gaz... O duc azi la un tip sa vad ce si cum.

 

:tomato:

Nu știu ce numești tu reglaj de amestec. Carbul de domi are doar două reglaje, Clapeta de accelerație (rozeta aceea de ralenti scoasă la îndemînă printr-un cablu flexibil) și „pilot screw” (șurubul din partea inferioară ( la care se ajunge relativ cu greu ). Dacă ai umblat la acesta din urmă, ai dereglat grav motorul, merge înecat. Reglajul optim e la 1,5 -2 ture desfacut de la poziția complet strîns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...