Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, caz închis. După cîteva țepe, a venit până la urmă piesa căutată, impecabilă și la un preț decent, astfel încât n-am mai fost nevoit să aștept străinătatea. Rulmenți se găsesc la SKF cu 3 euro/buc, nu prețurile nerușinate (10X) cerute pe site-uri pentru OEM-uri. Bun, cei care se mai lovesc de problema asta (lipsă sau distrusă cămașă interioară rulmenți) mai au o variantă de rezolvare în caz că n-o găsesc, variantă pe care era s-o adopt și eu. Respectiv rulmenții SKF pot fi cumpărați cu cămăși interioare cu tot (5 euro/buc) . Problema e că alea (practic niște bolțuri) au diametrul interior de 17 și nu de 14,5 precum exteriorul axului original și trebuie bucșate cu diferența. Deasemenea trebuie montată o țeavă între ele în stilul cum e între rulmenții de la roți.

 

post-4028-0-91101900-1518612821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea.M-am apucat si eu iarna asta de o revizie generala la dominator.Vopsit cadru,gresat rulmenti...etc.

Am desfacut si motorul unde culmea,nu am gasit cine stie ce uzura.

Intreb aici inainte sa dau comanda de la magazin.

Are cineva comandati si nefolositi niste sementi noi si un bolt piston?

As vrea sa le schimb ca au trecut de cota service.Motorul nu consuma ulei,mergea foarte bine dar totusi i-as schimba.


» Post actualizat in 21 Mar 2018 19:59

Incepe sa prinda forma :)


» Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21

Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea?

https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/

post-16384-0-85971100-1520671591_thumb.jpg

post-16384-0-44654400-1520671599_thumb.jpg

post-16384-0-53756600-1520671610_thumb.jpg

post-16384-0-39598300-1520671619_thumb.jpg

post-16384-0-42695800-1521662384_thumb.jpeg

post-16384-0-06598800-1521662392_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

» Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21

Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea?

https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/

 

Posibil sa fie CDI de scuter, vad ca la exterior sunt identice. Daca functioneaza ar trebui sa fie destul de bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un CDI vechi s-ar putea sa te tina inca o saptamana si-apoi sa moara si sa plangi dupa bani. Problema lor e din cauza uzurii pieselor, a vibratiilor, temperaturilor, imbatranirii, etc.

Sfatul meu e sa iti cumperi unul nou, exact pentru modelul tau de Domi. Vezi ca e diferenta intre Rd 02 si 08...

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea.M-am apucat si eu iarna asta de o revizie generala la dominator.Vopsit cadru,gresat rulmenti...etc.

Am desfacut si motorul unde culmea,nu am gasit cine stie ce uzura.

Intreb aici inainte sa dau comanda de la magazin.

Are cineva comandati si nefolositi niste sementi noi si un bolt piston?

As vrea sa le schimb ca au trecut de cota service.Motorul nu consuma ulei,mergea foarte bine dar totusi i-as schimba.

» Post actualizat in 21 Mar 2018 19:59

Incepe sa prinda forma :)

» Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21

Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea?

https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/

Hello,

 

Eu mi-am refacut CDI-ul si a fost mai simplu decat mi-am imaginat. Deci am curatat foarte bine capacul acela de silicon, l-am dus la un electronist priceput si mi-a refacut vreo 9 lipituri care erau fisurate de la caldura si vibratii, de atunci au trecut vreo 4 ani si merge excelent.

» Post actualizat in 17 May 2018 11:32

Buna dragi motociclisti !

Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că:

-bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina.

-am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am.

-am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte.

-am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic.

-numai cu bujia scoasă motorul învârte normal.

Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific?

 

Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti?

» Post actualizat in 17 May 2018 11:33

Buna dragi motociclisti !

Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că:

-bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina.

-am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am.

-am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte.

-am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic.

-numai cu bujia scoasă motorul învârte normal.

Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific?

 

Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare la Dominatori :). Dupa 11 ani de inactivitate moto (2 accidente serioase m-au facut sa nu mi-l doresc si pe al 3-lea), am reinceput aventurile moto, pe un Domi RD02 din '91. Am sa povestesc ce ture am mai facut cu el, dar momentan am nevoie de un mic ajutor de la voi.

 

Am schimbat cadrul, mutand totul de pe un cadru pe celalalt. Totul ok, in afara de conductele de ulei (tur si retur), care nu mai etanseaza la legatura cu cadrul. Am schimbat inclusiv stuturile din cadru, (le-am pus pe cele pe pe vechiul cadru) dar tot degeaba. Am vorbit pentru bercluit terminatiile conductelor, dar nu are nimeni la mine in targ bacuri asa mari pentru teava respectiva.

 

Daca exista cumva o asemenea discutie in acest topic destul de stufos, as aprecia un link. Daca v-ati lovit de problema asta, care e relativ minora, dar deranjanta (se pierde ulei, in afara de ce se consuma la mersul motorului), poate aveti o sugestie.

 

La randul meu, tot ce ma pot recompensa este consultanta gratuita "fara numar" pe parte de barci - sunt adminul unui forum pe tematica.

Va salut cu respect si sper intr-o idee care sa ma ajute sa scap de "incontinenta" uleioasa :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai inlocuit stuturile nu ar merge confectionate unele la strung, cu buza sau filet pt mufe de tip "racing" care se gasesc pe la furnizorii cursarilor? Sparco, Oreca, Sandtler, toate cataloagele de motorsport (auto) au sectiuni cu fitingaraie si furtune pt ulei, combustibil, frane, poti construi ce traseu doresti. Mentionez ca nu cunosc sistemul de la Domi, vag pe cel de Pegaso, dar poate te ajuta ce am sugerat.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc @John17. M-am gandit si la solutia asta, sa sertizez capetele dinspre motor cu cate o teava noua, cu alt sistem de fixare si etansare la cadru. Eventual; schimbat toata linia, si pastrat doar racordurile dinspre motor. E o tema de casa, sper sa rezolv totusi repede, sa prind cat mai mult din sezon.

Multumesc inca o data, ma apuc inclusiv de cautat la furnizorii de care mi-ai spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti dealeri ai lor si in Ro, sparco shop.ro (o fi intr-un cuvant, cu linie intre cele 2, nu mai stiu), Racing Nick (sper ca mai e in biznis desi fondatorul nu mai este printre noi) avea pe stoc chestii din astea.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ma bate un gand sa adaug cateva lucruri Honditei mele, printre care un crashbar si handguards.

Apoi daca se gasesc lovele si o retapitare de sa, poate o alta toba cu zgomot mai interesant si niste K60 Scouturi.

 

Sunt multe modele de handguards de la Acerbis, dar nu prea stiu ce sa aleg..

Orice recomandari de handguards sau oameni care se ocupa de crashbars (de preferat din Bucuresti) sunt binevenite.

 

post-97306-0-35345300-1532699479_thumb.jpg

 

Multumesc!

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa pui crashbars pe motorul asta? E destul de usor cat sa nu se nenoroceasca. Carshbars sunt grele, o sa iti para rau dupa ce le pui.. Pune niste Handguards calumea si lasa motoru asa, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfat Lucian, o sa incerc sa-l caut.

 

De aceste handguards ce parere aveti?

https://www.ktmexc.ro/Handguard-Acerbis-Rally-Pro-0013054

 

Cam asa ceva am in gand pentru crashbar, mi-ar placea sa vina cu un tub peste baia de ulei si un tub peste carene, ceva intermediar:

post-97306-0-63467300-1532707803_thumb.jpg

post-97306-0-21331900-1532707952_thumb.jpg

 

@argotic, cred ca au cateva kile.. pot sa compensez daca mai slabesc un pic :D.

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta tu la tata: motorul ACELA nu are nevoie de crashbars NEAM. Pune-l tu pe jos si vezi daca atinge vreo carena :) De ce crezi ca i-am facut DOAR suporti spate? ;) Al doilea motiv e mai putin evident: nu ai un punct de fixare pe cadrul central, si fixarea superioara (fara sa transmiti socuri in cadru) e ceva mai neplacuta. Nu e de nerezolvat, insa implica alte probleme. Iar pentru o motocicleta care atinge ghidon-scarita-toba/crashbarspate...

 

Ma rog, pentru chestii hardcore (presupun ca de asta vrei alte handguard-uri), mai bine dai jos plasticele si husa si il transformi in XR.

 

Ca veni vorba de handguard-uri -- eu nu iti recomand din alea metalice. Personal le prefer pe astea simple (care apara de vant/crengute). Unele de aluminiu nu vor face decat sa te incurce daca se indoaie/strica si esti pe cine stie unde. Alea de plastic le rezolvi relativ usor (nu prea se rup/indoaie), dar astea de aluminiu daca sunt contorsionate sau indoite le dai jos doar cu flexul (iar intre timp nu poti opera motocicleta ca nu se mai misca ghidonul normal sau nu mai ai cursa la manete). Doamne fereste sa iti prinda degetele. Motorul e greu - cam de doua ori mai greu decat unul pentru care sunt conceput guard-urile de care zici. Merge, le vei putea adapta, insa nu te va ajuta prea mult - doar sa zici ca asa iti place tie, iar asta e chestie de gust.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta tu la tata: motorul ACELA nu are nevoie de crashbars NEAM. Pune-l tu pe jos si vezi daca atinge vreo carena :) De ce crezi ca i-am facut DOAR suporti spate? ;)

 

Ma rog, pentru chestii hardcore (presupun ca de asta vrei alte handguard-uri), mai bine dai jos plasticele si husa si il transformi in XR.

 

Ca veni vorba de handguard-uri -- eu nu iti recomand din alea metalice. Personal le prefer pe astea simple (care apara de vant/crengute). Unele de aluminiu nu vor face decat sa te incurce daca se indoaie/strica si esti pe cine stie unde. Alea de plastic le rezolvi relativ usor (nu prea se rup/indoaie), dar astea de aluminiu daca sunt contorsionate sau indoite le dai jos doar cu flexul (iar intre timp nu poti opera motocicleta ca nu se mai misca ghidonul normal sau nu mai ai cursa la manete). Doamne fereste sa iti prinda degetele. Motorul e greu - cam de doua ori mai greu decat unul pentru care sunt conceput guard-urile de care zici. Merge, le vei putea adapta, insa nu te va ajuta prea mult - doar sa zici ca asa iti place tie, iar asta e chestie de gust.

 

Daca e cineva de care sa ascult pe forumul asta este nenea Switch :D (urmat indeaproape de nenea Jumba).

Multumesc pentru sfaturi. M-am mai uitat la ea si ai dreptate, daca ar cadea s-ar propti suportii spate/scarite si ghidon. Fain asa. Mersi de timp!

Nu caut chestii hardcore ca e prea grea, dar fiind primul motor (ca si la primul copil) am tendinta sa o tratez cu puf, creme si toate cele.

PS: poate te scot o data la o bere sau un plin de benzina.

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te inteleg perfect, pentru ca si eu am fost la fel: am vrut sa modific tot la motocicleta asta. Stii ca am niste desene si schite de adaptare ABS de pe F650 pentru domi? M-am lasat ca erau mai scumpe piesele decat un R1100 ;) Am avut la un moment dat si ambreiaj hidraulic pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...