Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Acum 3 ore, AlexAB a spus:

Si mai ales ca am atatea piese noi sau curatate pe ea, releu de incarcare nou, flansa admisie noua, carburator curatat, supape reglate, circuit electric verificat, etrier fata cu garnituri si pistoane noi, placute frana noi, uleiul schimbat, filtre noi, baterie noua,  am pana si saua noua :))) 

Poate la una din operatiuni s-a strecurat o greseala sau piesa neconforma , asta daca zici ca inainte de iernat, functiona totul perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred că e vorba de greșeală, a mers bine după toate schimburile de piese noi..

 

Momentan ma gândesc dacă mai are rost sa investesc în ea, in ultimele 2 săptămâni am cheltuit 1800 lei si m-am plimbat doar 300m cat sa constat ca tot așa merge. Mai adaug cei 1000 lei din noiembrie pentru celelalte piese noi si deja am depășit jumătate din valoarea mobrei.. 

De la 21 Noiembrie:

 

Screenshot_20190228_192644.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

optica asta de genul 'reparatia face mult din pretul masinii' nu e corecta

sunt masini vechi care neintretinute pot fi date si cadou,asta inseamna ca trebuie platit 1 leu la mecanic sau pe piese?

munca trebuie platita corect,la masini vechi e mai multa munca decit la modele mai uzuale,iar obrazul subtire ....

trebuie doar mecanic experimentat si rabdare din partea clientului

pina la urma o masina/motocicleta veche dar intretinuta foarte bine poate valora mult mai mult ca una noua

am vazut in Roma multe Fiaturi 500/600 din anii 1960 ce parca erau scoase din cutie..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, AlexAB a spus:

Adică sa pun banii la soseta pentru bătrânețe in loc sa-i dau pe motocicleta, nu? :)) 

Ai priceput ce-am vrut sa scriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul, plasticele, carcasa filtru aer, flansa, carb - toate au 27. Motorul cu accesorii are 22 de ani (motor etc.). Etrierii la fel; discul fatza si cu radiatorul de ulei nu, alea sunt 2010-2011. La fel si conductele de ulei ale radiatorului si conducta de frana (cel putin cea de pe fatza). Cam asta stiu/imi aduc aminte eu. Daca sapi prin thread vei gasi informatii detaliate ;)

 

 

Problema e ca plasticele si firele (ca sa nu mai zicem de electonica veche) toate sunt dincolo de durata de viata asteptata (10-15 ani). Al dracu de fiabile oricum o dai.

 

Vad ca ai deja pe lista:

- CDI (schimbat pan la urma?)

- releu

- etrieri

- flansa

Din amintiri, simeringurile de supape sunt ok, garnitura capacului de chiulasa e ok, furtunele de frana sunt Ok. Amortizoarele fatza parca le servisase stulewa acu vreo doi-trei ani.

 

Ar mai fi:

- membrana carb + curatat carb

- verificat pompe frana fata-spate (prin 2011 n-a fost nevoie sa umblu)

- distributie + pantina + intinzator (vezi si tu daca s-a facut, la mine nu era cazul acu jdemii de ani)

- lantul de transmisie + patina aferenta

- posibil amortizoarele de soc din butucul rotii spate (desi alea nu am auzit sa nu isi faca treaba chiar si dupa 25 de ani, e bine sa te uiti sa nu fie chiselita)

- amortizoru spate - de asta nu stiu nimic (la mine nu a fost cu probleme)

 

E motocicleta veche, clar bagi macar jumate din banii pe ea direct in reparatii si reconditionari (sau iti bagi picioarele in ea de mobra si mergi pana crapa - ar fi pacat dar multi fac asta). Parerea mea e ca dupa ce bagi atatia bani intr-o motocicleta, nu merita sa o vinzi doar ca sa iei alta sa bagi la fel de multi bani in ea. Doar sa o vinzi si sa iei ceva nou.

 

Daca s-a facut segmentare (sau am citit aiurea?), era bine sa se schimbe si toate arcurile de supape, inclusiv cele din cama decompresorului automat. Ieftine si dupa 20 de ani iti garantez ca nu mai fac la fel de bine treaba.

 

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey switch, mulțumesc mult pentru background și cantitatea se informații. Apreciez că ai stat să scrii atât de mult, rămân dator. 

 

Nu i-am făcut segmentare, doar mentenanță și reparațiile care au crezut băieții din service ca vor duce la remedierea problemei. 

 

Săptămâna viitoare il duc in alt service pentru că in continuare îmi țin mobra degeaba, s-au apucat de alta între timp. Sper să fie mai pricepuți băieții dincolo si s-o repare. 

 

Daca ar găsi buba si ar zice ca ma costa încă 10 mil as repara-o mâine. In rest am plătit oricât a fost necesar ca să meargă excelent și in condiții de siguranță, nu am pus nimic second-hand pe ea. 

 

Faza care ma oftica e ca nu înțeleg cum a dat-o peste cap atât de tare o iarnă in garaj, când in tot sezonul trecut in 13000 km a funcționat ireproșabil. Posibil sa fie CDIul dar greu cu specialiști care să-mi confirme. 

 

Momentan m-am interesat și o să vad în weekend un G650 Xchallenge, iar Domi daca e reparat ajunge la vânzare, dacă nu la dezmembrat. 

 

Sa ne auzim cu bine și poate la o tură prin natura. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu acolo sună ori a scânteie nașpa dar mai mult a carburație dereglată. Cine te-a-nvățat să scoți benzina din carburator peste iarnă? Mi-e că s-au uscat gomele prin el. Ești sigur că s-a curățat bine? E treabă destul de minuțioasă și chiar un firicel de praf poate pune probleme mari. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de benzina scoasă din carburator peste iarnă, e sfat dat de vreo 10 ori in cele 300 de pagini :)).

Au verificat gumele din carburator și nu erau uscate/crăpate. Acum nu știu sa spun cât de bine a fost curățat.. Ma gândesc că bine și cu interesul de a-l repara, dar personal nu am cum să verific și nici nu mai vreau sa investesc in el. In continuare sunt ofticat că a mers excelent tot anul în pana mea, nici un sughiț până a fost scos de la iernat. 

 

Oricum, am bătut palma pentru un Xchallenge, îl iau sâmbătă. O sa ma decid după ce fac cu Domi, ma bate gândul sa îl pun la vânzare așa cum e acum, daca isi găsește stăpân la 700 euro (sau pe-acolo) dornic de șurubărit. 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dorin? Este adevărat ce mi-ai scris pe mesenger?

Andreizalau, Purice, Swich,

. E adevărat?

Se pare că da.

Dominator72 ne-a părăsit.

Drum bun prietene drag.

Este creat un grup pe mesenger de către Ileana Szerzo pentru a ajuta familia și pentru cei ce l-au cunoscut și au mers in "Dominatoriade". 

Scuze daca este of-topic domnilor moderatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.03.2019 la 22:52, dsorinmihail a spus:

Dominator72 ne-a părăsit.

Sa iti dea Dumnezeu sanatate Sorine, ca eu habar nu aveam... da-mi un PM cand apuci.

 

@AlexAB - e CDI, care cauzeaza scanteie slaba. CDI-ul nu l-a schimbat nici dracu si are apropae 30 de ani. PLM, o fi japonez da CAT SA TINA. E vreo 175euro unul nou nout, cu SH-uri POATE merge, poate nu.

 

Incearca sa-l dai intreg ca e pacat de motor...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou posesor de Domi 650 de anul trecut din august, babă din 88' deși în acte este trecut 90'. Am reușit până de curând să citesc acest topic in întregime și țin să vă mulțumesc tuturor deoarece am reușit cu ajutorul vostru și a sfaturilor oferite de-a lungul timpului să mai învăț ( să îmi amintesc) una alta despre acest motor. Mici probleme estetice și veșnica problemă cu oprirea motorului la relantiu sunt singurele defecte ale doamnei. După ce am verificat tot ce am putut, am descoperit din întâmplare după ce am dat jos și curățat ( stricat ) carburatorul faptul că mufa ce leagă cablul de șoc la carburator nu mai etanșează bine,filetul era tocit și de aici problema. Am scos mufa și am obturat gaura cu degetul iar motorul a început brusc să meargă rotund,fără rateuri și opriri. S-a rezolvat cu un carburator nou și mufă făcută de către un meșter bun la strung din alamă. Pot spune că am altă motoretă,a crescut puterea,motorul merge rotund și este foarte liniar la accelerație,nici acum nu îmi vine să cred cat de bine poate să meargă. Așadar vă recomand tuturor să verificați acest lucru când apare problema cu opritul motorului la relantiu.

Câteva poze cu bătrâna doamnă și fufa buclucașă 😁

Să avem parte de vreme bună și cât mai mulți kilometri fără probleme

IMG_20190401_133213.jpg

IMG_20190401_133202.jpg

IMG_20190402_121453.jpg

IMG_20190402_121446.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 11.05.2019 la 0:15, switch a spus:

Arata bine; sa te plimbe! O poza din partea opusa, se poate?

Mulțumesc ,doamne ajută numai că momentan a început să facă figuri una alta pe la ea. Și că tot veni vorba,crezi că reușesc să te scot cândva la un pahar să te mai întreb cate ceva? Cu pozele sper sa nu uit astăzi când plec spre muncă dar sigur voi face 😁

După băița de astăzi 😊

IMG_20190514_170523.jpg

IMG_20190514_170513.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, switch a spus:

Soare sa fie :bere:

 

Ai model 89

Mulțumesc pentru info. In acte este trecuta 90' însă după îndelungi căutări am găsit seria fiind model 88' pentru germania. Sper sa reușesc să pun deoparte ceva bani și să o bag puțin în reparații că a început să gonească țânțarii din jur 🤣😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, vreun dominator prin constanta gasesc si eu? Am  luat unul recent si vreau sa fac cateva comparatii

Daca e cineva prin c-ta lasati tlf va rog

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Va deranjez si eu cu o intrebare. As vrea sa cumpar un Dominator din 92, iar cel pe care l-am gasit este limitat din pacate la 25 kw (34 cp) in loc de 33 kw (45 cp). Din cate stiu, motorul este acelasi. Stie cineva de unde provine limitarea aceasta si cum se poate scoate?

Va multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe hornet , am gasit cate o saiba cu gaura destul de micuta , pe fiecare admisie , imediat dupa carburator , pe post de limitare (facuta profi la o firma din cluj , limitare ce a ajuns la 400€ cu omologare si acte ) deci , ai putea cauta acolo 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.07.2019 la 10:39, MoonWalker a spus:

Salutare. Va deranjez si eu cu o intrebare. As vrea sa cumpar un Dominator din 92, iar cel pe care l-am gasit este limitat din pacate la 25 kw (34 cp) in loc de 33 kw (45 cp). Din cate stiu, motorul este acelasi. Stie cineva de unde provine limitarea aceasta si cum se poate scoate?

Va multumesc frumos.

Limitarea in general se face din galeria de admisie. Se schimbă foarte ușor iar prețul este undeva la 300 lei nouă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Bună ziua dragi pasionați , vin cu o întrebare care imi dă bătăi de cap

Am o Honda SLR de 650 din 98 , a cam stat pe tușă de vreo 3-4 luni , a mâncat cărbunii din electromotor și n am prea avut timp să îi pun alții , azi i-am schimbat și când am pus electromotorul și alta baterie de 12V si 8.6A înainte am avut una de 12V si 8 A , electromotorul învarte dar nu cupleaza motorul , din ce cauza să fie asta? 

Am citit ceva despre tilt senzor dar nu cred că are ăla treaba. 

P.S : Am 16 ani și nu sunt așa bun mecanic , mulțumesc anticipat ❤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...