Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

10 minutes ago, dominator_21 said:

Salut, 

Cât a costat kitul de lant? Trebuie să îl schimb si eu

 

Aceasta a fost comanda mea:

 

Cantitate Cod articol      Descriere                    Pretul pe bucata              Pret

------------------------------------------------------------------------------------------

    1    754.00.00#zsysc  Kit lant Hond N650                  463 RON          463 RON

    1    762.05.37        Filtru ulei Mahle OX410 AL            20 RON            20 RON

    1    731.39.76        Cablu vitezometru/ kilomet            29 RON            29 RON

 

                                                                  Suma:          512 RON

                                                    Taxe Plata ramburs:                -

                                                Taxa livrare Curier GLS:                -

                                                            Suma totala:          512 RON

                                        

Cu respect,

Echipa RoMiMoto

 

 

Filtrul de ulei il puteam cumpara si aici local dar oricum imi trebuia si astfel am depasit suma de 500 lei pentru comanda si am beneficiat de transport gratuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 ore, mobiletron a spus:

 

Aceasta a fost comanda mea:

 

Cantitate Cod articol      Descriere                    Pretul pe bucata              Pret

------------------------------------------------------------------------------------------

    1    754.00.00#zsysc  Kit lant Hond N650                  463 RON          463 RON

    1    762.05.37        Filtru ulei Mahle OX410 AL            20 RON            20 RON

    1    731.39.76        Cablu vitezometru/ kilomet            29 RON            29 RON

 

                                                                  Suma:          512 RON

                                                    Taxe Plata ramburs:                -

                                                Taxa livrare Curier GLS:                -

                                                            Suma totala:          512 RON

                                        

Cu respect,

Echipa RoMiMoto

 

 

Filtrul de ulei il puteam cumpara si aici local dar oricum imi trebuia si astfel am depasit suma de 500 lei pentru comanda si am beneficiat de transport gratuit.

Multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 26.06.2020 at 20:20, switch said:

Cand mai mesteresti, mai pune ceva pe aici :D

 

Am montat astazi kitul de lant 15 cu 45, de departe este cel mai bun raport pentru mine. Inainte aveam 15 cu 47 si niciodata nu gaseam raportul potrivit in traficul urban si ma refer aici in mod special la treapta a patra care era prea scurta iar a cincea era prea lunga. Acum cu kitul de 15 cu 45 a patra o pot folosi in oras/comune iar a cincea o folosesc la viteze mai ridicate sau extraurban.

 

Bineinteles ca un surub de la pinionul spate nu s-a desfacut, a fost atat de strans ca s-a stemuit hexagnul piulitei si am fost nevoit sa tai surubul. L-am inlocuit cu un surub cu cap hexagon dar o sa comand unul original. In rest montajul a decurs fara probleme.

 

20200704_152916.thumb.jpg.b0883f0bda92a965837895812230baa6.jpg

 

20200704_152459.thumb.jpg.1c135631dad734d61a28f383d1189f18.jpg

 

20200704_162350.thumb.jpg.11ffc35245adcf4bc8b177a3bc1e7d33.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionu ala... vai s'amar de el.

Acum 21 minute, mobiletron a spus:

 

Am montat astazi kitul de lant 15 cu 45, de departe este cel mai bun raport pentru mine. Inainte aveam 15 cu 47 si niciodata nu gaseam raportul potrivit in traficul urban si ma refer aici in mod special la treapta a patra care era prea scurta iar a cincea era prea lunga. Acum cu kitul de 15 cu 45 a patra o pot folosi in oras/comune iar a cincea o folosesc la viteze mai ridicate sau extraurban.

 

 

Clar e chestie de preferinta. 15-45 e bun pentru drum intins, dar nu si pentru crosetat urban sau pentru endureala. Eu am mers cu 14-15-16 / 45-46-47 si initial imi placea 15-45 dar ulterior am migrat de 14-45 pentru cuplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să fim serioși, la diferență de 2 dinți la foaie nu e atât de evidentă schimbarea, mai ales la un motor cu plajă mare de turație cum e cel de motocicletă, e mai mult placebo. E mai mult "vina" kitului nou de lanț care se mișcă mult mai ușor cât e nou. Senzația e perceptibilă dar nu atât de evidentă, mai ales la mersul în trafic. Altfel, felicitări pentru repunerea pe roți a dihaniei... I-am zis lui Alex că nu se poate să cadă așa dintr-o dată și e posibil să fie un rahat din cauza căruia să nu mai meargă. Cred că se oftică nițel (mai mult) 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, vis-a-vis said:

Să fim serioși, la diferență de 2 dinți la foaie nu e atât de evidentă schimbarea, mai ales la un motor cu plajă mare de turație cum e cel de motocicletă, e mai mult placebo. E mai mult "vina" kitului nou de lanț care se mișcă mult mai ușor cât e nou. Senzația e perceptibilă dar nu atât de evidentă, mai ales la mersul în trafic.

 

Nu e placebo, diferenta este clara si se potriveste stilului meu de mers.

 

1 hour ago, vis-a-vis said:

 

Altfel, felicitări pentru repunerea pe roți a dihaniei... I-am zis lui Alex că nu se poate să cadă așa dintr-o dată și e posibil să fie un rahat din cauza căruia să nu mai meargă. Cred că se oftică nițel (mai mult) 😂

 

Dupa ce am pus cap la cap mai multe informatii am ajuns la concluzia ca si cei de la service si-au dat seama la un moment dat ca este o problema de electrica dar nu au vrut sa-si asume o astfel de lucrare din cauza aspectului instalatiei electrice. Acesta este motivul pt care nu au impus schimbarea CDI desi simptomele indicau asa ceva, instalatia electrica este destul de buna dar cand vezi ca a fost matisata generos cu banda de izolier te gandesti ca instalatia este praf si cred ca din acest motiv nu au mai cautat defectul, credeau ca instalatia este modificata drastic si nu au vrut sa-si prinda urechile pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, mobiletron a spus:

Nu e placebo, diferenta este clara si se potriveste stilului meu de mers.

Poate avem percepții diferite, dar pentru mine 2 dinți nu au însemnat mare lucru, nicidecum nu mi-a fost clară schimbarea... dar fiecare cu ale lui...

Matematic lucrurile arată așa: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ukbj3xc3dMzYrc6ay3OgEhJg3Igf5_ua4OQG1UldQpk/edit?usp=sharing

 

Diferența de turație e pe la 100-200 RPM, în zona unde contează. E ceva, dar nu foarte clar (dpmdv) :)

Am pus o viteză de 50 (se poate schimba). Mai jos chiar nu contează diferența, mai sus trebuie mestecat mai mult în cutie, dar e mai distractiv :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta iti spun ca acele 200rpm sau cat or fi fac diferenta. La turatie mare, vibratia si zgomotul cresc in intensitate si 250 rpm poate fi diferenta intre "pot merge 2 ore" sau "de ce dracu nu are 6 viteze", iar la demaraje de jos, doi-trei dinti fac diferenta intre "trage de jos" sau "trebuie inferioara" (sau trebe ambreiaj, dupa caz).

 

Aici conteaza foarte mult stilul fiecaruia. Cand te dai supermoto, diferenta e prea mica sa o simti (iar domi vibreaza mai putin decat un endurache pursange), dar cand ai reprize lungi constante si niste zvac-uri din cand in in cand (adica atunci cand conduci normal), perceptia (sau lipsa perceptiei) e dictata de stilul fiecaruia - la ce turatie isi tine motoru, cum accelereaza, cum schimba vitezele, ce vibratie tolereaza, etc. Eu am schimbat pinionul de pe 15 pe 14 strict pentru cuplu si s-a simtit bine de tot (echivalent 3 dinti spate deci); am facut asta fara sa schimb nimic altceva, chiar si fara sa dau jos lantul. Apoi am pus si 16 insa diferenta de 2 dinti la foaie era suficient de mare cat sa o simti indiferent de preferinte; am renuntat instant si m-am intors la raportul aproape-stock. E surprinzator cum la setarile pe care le aveam eu de carburatie, motorul raspundea bine jos la un raport mai mic de 2.93, si orice peste forta un stil mai agresiv de condus.

 

Dar, din nou, fiecare cu preferintele sale :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un dinte față e una și doi dinți spate e alta... Eu rămân la părerea mea (din practică) că doi dinți în plus la foaie nu se simt atât de clar cum zice mobiltron, e doar un mic tuning, perceptibil doar în anumite ipostaze... Eu am făcut și schimbări drastice doar să văd cum e... La Honda XR650R călcătura standard pentru Europa e 14/48... Decentă pe off-road dar scurtă pe șosea. Am pus 15/38... Schimbam a 5-a la 130 pe gps... Bine, și trage animala până spre 180 fără greață. Acolo, da, s-a simțit enorm. Cu 14/50 a fost vax albina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E APROXIMATIV tot una sa schimbi un dinte pe pinion sau trei pe foaie, la rapoartele unde se joaca domi-u. Oricum una e sa schimbi raportul cu +4% si alta e sa il schimbi cu -33% (14/48 > 15-38). Cu putini dinti rezolvi chestii de finete, nu schimbi comportamentul dramatic, cel putin nu obiectiv.

 

Dar cand pe tine te deranjaza fix cu a 5-a la 80 cand tu fix asa mergi prin localitati... doi dinti pot rezolva problema. Si cand un motor te agaseaza constant la stilul tau de condus si brusc rezolvi problema, e alt motor, nene si subiectiv vobind, comportamentul e schimbat dramatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut angrenajul kilometrajului, pinionul de plastic este lipsa si trebuie sa cumpar unul ca sa fac kilometrajul sa mearga.Motivul pentru care se strica nu poate fi decat lipsa de ungere sau transformarea vaselinei intr-o pasta cleioasa care face pinionul sa se invarta greu si astfel se mananca dantura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El vrea Japoneza pur-sange, nu barca electronica :P

 

Ref la kilometraju normal, defectul "uzual" e ca se mananca pinionul de plastic. Suna rezonabil partea cu lubrifierea, atat pentru pinion cat si pentru cablu. Stiu ca ultima mea incercare a fost sa lubrifiez cablul de kilometraj cu ceva ulei de mecanica fina (din cauza la la incercarea dinainte WD40 nu prea a facut mare lucru). A mers relativ putin timp. Ce-i drept nu am lubrifiat si in bord, doar melcul si cablul.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dominator-ul meu melcul original a picat pe la 45oookm - eu cumparasem motorul pe la 36ooo. Al doilea a tinut pana la 72oookm si acum sunt la 93oookm cu al treilea si inca merge.

Eu la fiecare schimb de anvelopa fata curat melcul si tot mecanismul cu spray de curatat frane si pun vaselina noua, iar cablul il ung cu spray special de cabluri de la Louis: https://www.louis.eu/artikel/procycle-bowden-cable-spray-300ml/10042066?list=7a27587bb9be9306cf35855d3bc9b04a&filter_article_number=10042066

Cablul de km l-am inlocuit la 72ooo, cand am pus al treilea melc, ca avea camasa de plastic rupta pe o portiune si cand am dat cu spray-ul de uns a iesit multa rugina in partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, dominator_21 said:

O zi superbă 

 

Asa este, fara sa planuiesc am facut totusi doua plimbari scurte saptamana aceasta, una la Nana si una astazi pe Cheia. Vineri am avut o zi grea si dupa ce am venit de la munca am zis sa ies un pic sa-mi eliberez mintea si sa mai testez dihania. Am luat-o spre autostrada cu gandul sa merg pana la Fundulea si sa ma intorc acolo dar cand am ajuns la Fundulea si am vrut sa ma intorc soarele imi batea direct in fata si am zis sa merga pana in comuna Nana sa vad ce saracie e pe acolo:

 

20200710_202530.thumb.jpg.570d812a4905ffd6635a1ec99ff23d1f.jpg

 

  •  

 

Azi dimineata trebuia sa repar ceva dar din anumite motive a trebuit sa aman, asa ca mi-am facut drum pe Cheia pana la Cabana Vf. Ciucas. Nu a fost posibil sa urc cu ea pana la cabana din cauza drumului, panta destul de abrupta (cca 45 grade) iar pe drum erau niste pavele din beton care combinate cu pietrisul diminua teribil aderenta. Pornisem cu avant si cand eram pe urcare mi-a facut cineva semn sa opresc pt ca cobora un ATV care mergea taras cu rotile blocate si nu prea putea sa-l opreasca. Dupa ce am incercat sa urc din nou a fost imposibil din cauza aderentei foarte slabe desi m-au impins si doua persoane. Am parcat dihania pe margine si am continuat drumul pe jos, am aflat astfel ca desi urcam mai repede ca ceilalti nu sunt deloc intr-o forma buna si trebuie sa ma apuc de ceva sport. Aici am lasat dihania:

 

 https://www.google.com/maps/place/Cabana+Vârful+Ciucaș/@45.5051533,25.9498078,649m/data=!3m1!1e3!4m8!3m7!1s0x0:0x9ab273216e8b98eb!5m2!4m1!1i2!8m2!3d45.5094751!4d25.9476561 .

 

20200712_141012.thumb.jpg.2d820869cac78da2ffa9c2f7df090a46.jpg

 

Cabana Vf. Ciucas:

 

20200712_134109.thumb.jpg.fed64efd1d173f8b3e87a554de907cbe.jpg

 

20200712_135227.thumb.jpg.821f27adefa7a1c0c833e99ee0fa62f3.jpg

 

Teleajenul susurand, n-as mai fi plecat de acolo:

 

 

 

La intoarcere:

 

20200712_145142.thumb.jpg.9de1ad5f2d4b658ea71cc8ca3b86bc70.jpg

 

20200712_145447.thumb.jpg.9f105c73f4566066d3b9376a2198163d.jpg

 

Ca o concluzie, de cand am repus dihania in circulatie (cca 1000km) nu am avut nici o problema cu ea, de aici rezulta ca singurul defect a fost de fapt problema conectorilor de la firele de contact. Imi pare rau ca @AlexAB a trebuit sa-si cumpere alta motocicleta dar pana la urma un sut in fund e un pas inainte, are o motocicleta mult mai noua si care are cel putin aceleasi capacitati de drum si offroad.

 

LE: Configuratia kitului de lant (15 cu 45) este ideala pentru mine dar trebuie sa fac ceva cu esapamentul pentru ca este prea zgomotos si ma dispera.

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, mobiletron a spus:

 

Asa este, fara sa planuiesc am facut totusi doua plimbari scurte saptamana aceasta, una la Nana si una astazi pe Cheia. Vineri am avut o zi grea si dupa ce am venit de la munca am zis sa ies un pic sa-mi eliberez mintea si sa mai testez dihania. Am luat-o spre autostrada cu gandul sa merg pana la Fundulea si sa ma intorc acolo dar cand am ajuns la Fundulea si am vrut sa ma intorc soarele imi batea direct in fata si am zis sa merga pana in comuna Nana sa vad ce saracie e pe acolo:

 

20200710_202530.thumb.jpg.570d812a4905ffd6635a1ec99ff23d1f.jpg

 

  •  

 

Azi dimineata trebuia sa repar ceva dar din anumite motive a trebuit sa aman, asa ca mi-am facut drum pe Cheia pana la Cabana Vf. Ciucas. Nu a fost posibil sa urc cu ea pana la cabana din cauza drumului, panta destul de abrupta (cca 45 grade) iar pe drum erau niste pavele din beton care combinate cu pietrisul diminua teribil aderenta. Pornisem cu avant si cand eram pe urcare mi-a facut cineva semn sa opresc pt ca cobora un ATV care mergea taras cu rotile blocate si nu prea putea sa-l opreasca. Dupa ce am incercat sa urc din nou a fost imposibil din cauza aderentei foarte slabe desi m-au impins si doua persoane. Am parcat dihania pe margine si am continuat drumul pe jos, am aflat astfel ca desi urcam mai repede ca ceilalti nu sunt deloc intr-o forma buna si trebuie sa ma apuc de ceva sport. Aici am lasat dihania:

 

 https://www.google.com/maps/place/Cabana+Vârful+Ciucaș/@45.5051533,25.9498078,649m/data=!3m1!1e3!4m8!3m7!1s0x0:0x9ab273216e8b98eb!5m2!4m1!1i2!8m2!3d45.5094751!4d25.9476561 .

 

20200712_141012.thumb.jpg.2d820869cac78da2ffa9c2f7df090a46.jpg

 

Cabana Vf. Ciucas:

 

20200712_134109.thumb.jpg.fed64efd1d173f8b3e87a554de907cbe.jpg

 

20200712_135227.thumb.jpg.821f27adefa7a1c0c833e99ee0fa62f3.jpg

 

Teleajenul susurand, n-as mai fi plecat de acolo:

 

 

 

 

 

La intoarcere:

 

20200712_145142.thumb.jpg.9de1ad5f2d4b658ea71cc8ca3b86bc70.jpg

 

20200712_145447.thumb.jpg.9f105c73f4566066d3b9376a2198163d.jpg

 

Ca o concluzie, de cand am repus dihania in circulatie (cca 1000km) nu am avut nici o problema cu ea, de aici rezulta ca singurul defect a fost de fapt problema conectorilor de la firele de contact. Imi pare rau ca @AlexAB a trebuit sa-si cumpere alta motocicleta dar pana la urma un sut in fund e un pas inainte, are o motocicleta mult mai noua si care are cel putin aceleasi capacitati de drum si offroad.

 

LE: Configuratia kitului de lant (15 cu 45) este ideala pentru mine dar trebuie sa fac ceva cu esapamentul pentru ca este prea zgomotos si ma dispera.

I-mi pare rau ca @AlexAB nu ia dat de cap, dar cred că nu a avut parte de cineva dedicat (service). Eu m-am chinuit 3 luni pana am reusit să ajung la cineva bun care sa ocupat. In sfarsit bătrâna i-ai traieste o a doua tinerete si eu impreuna cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...