Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

23 hours ago, switch said:

Probabil ai trecut de la 2.5W la 10W, la cat de vechi era :)

 

Posibil desi am gasit interiorul curat in amortizor. Culmea e ca astia pe afara se plang ca nu poate fi reparat desi un atelier de hidraulica ti-l repara in trei minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite ca nici nu mai stiu cum e "capsulat". Oricum, atelier de hidraulica e aproximativ o raritate, la fel ca atelier de radiatoare (ce mai face micutul radiator?) sau altelier de orice. Prin alte parti gasesti preponderent reprezentante = vanzari si zero productie, deci zero specialisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Un prieten isi vinde motocicleta.

https://m.olx.ro/d/oferta/honda-dominator-650-enduro-inmatriculata-IDfpXS4.html

Din punct de vedere estetic are defecte specifice varstei. Mecanic se prezinta bine. Noi am mers cu ea prin paduri si nu a facut mofturi. Actele sunt in regula.

Motivul vanzarii=dorinta de a trece la hardenduro.

Asta este motocicleta in speta:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 2/11/2022 at 11:17 AM, Radu888 said:

Salut, Are cineva se vanzare un crasbar pentru rd02 94, si eventual carena de sub sa pe partea dreapta? la a mea s-au rupt bolturile de fixare si nu stiu cum as putea improviza o reparatie!

 

Poti lipi cu fibra de sticla o placa de tabla care sa aiba sudat un bolt metalic similar cu cel de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Săptămâna trecută am cumpărat o Honda nx650 din 1990. Are mai multe probleme, dar am luat-o pt puțin de offroad, puțin sa repar la ea, etc. Momentan nu pornește și am depistat fisa bujiei care este rupta și când ating izolatia, pisca.
 

Ce nu sunt sigur este dacă fisa se face din cablu de genul și o lulea ngk?

image.thumb.png.6031a9c8357cbd464784f606283b26d0.png
 

image.thumb.png.a9bcb3e6db085e91af5f8f76658d9207.png

 

Aveti vreo recomandare de site de unde luați piese și sunteți multumiți?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, SRG said:

Ce nu sunt sigur este dacă fisa se face din cablu de genul și o lulea ngk?

 

Da, poti face din cablu si lulea NGK.

 

6 hours ago, SRG said:

Aveti vreo recomandare de site de unde luați piese și sunteți multumiți?

 

Eu cumpar in general piese de la https://www.romimoto-piese.ro/ro2/ , este dealer sau colaborator in Romania pentru www.motomike.eu si nu am avut probleme cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motorul pe care îl pomeneam mai sus nu mai pornește. Am verificat siguranțele, contacte imperfecte, etc dar am găsit multe chestii horror. 
 

Prima chestie pe care nu o înțeleg este dacă acel simbol dreptunghiular ar indica un loc liber sau altceva. 
 

image.thumb.png.93f6b168469924427dec806ade7b3032.png
 

Un alt lucru cu care ma lupt este faptul ca multe fire sunt tăiate și câteva sunt lăsate in aer(de când am luat-o nu avea semnalizările și are un alt bord cu faruri led). 
 

Eu suspectez ca problema e de la releul de pornire, dar mai am de verificat. 
 

F5333298-499C-4306-A6EC-E53452713A02.thumb.jpeg.cb9708151fc807f59642f5ad7c370f6d.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca demarorul invarte motorul, atunci releul de pornire functioneaza.

La Dominator una din principalele probleme pentru care nu porneste sau porneste foarte greu e contactul de la cric.

Trebuie urmarit manunchiul de fire ce pleaca de la cric pana la mufa. Trebuie desfacuta mufa si facuta punte intre 2 fire, la mine parca era negru si verde, nu mai retin exact. 

Problema asta am auzit-o si la alte 2 Dominatoare.

 

La mine pornea din ce in ce mai greu, am desfacut CDI-ul si am refacut lipiturile, totodata am desfacut toate mufele ce aveau legatura cu aprinderea si contactul, am desfacut si curatat contactele de la intrerupatorul de kill switch dar tot pornea greu. Am masurat pe firele ce intrau in CDI si totul parea in regula dar tot pornea greu.

Dupa ce am facut acea punte la cric, porneste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/27/2022 at 9:28 AM, emilian_rks said:

Daca demarorul invarte motorul, atunci releul de pornire functioneaza.

La Dominator una din principalele probleme pentru care nu porneste sau porneste foarte greu e contactul de la cric.

Trebuie urmarit manunchiul de fire ce pleaca de la cric pana la mufa. Trebuie desfacuta mufa si facuta punte intre 2 fire, la mine parca era negru si verde, nu mai retin exact. 

Problema asta am auzit-o si la alte 2 Dominatoare.

 

La mine pornea din ce in ce mai greu, am desfacut CDI-ul si am refacut lipiturile, totodata am desfacut toate mufele ce aveau legatura cu aprinderea si contactul, am desfacut si curatat contactele de la intrerupatorul de kill switch dar tot pornea greu. Am masurat pe firele ce intrau in CDI si totul parea in regula dar tot pornea greu.

Dupa ce am facut acea punte la cric, porneste fara probleme.

Multumesc pentru raspuns. Inca nu am apucat sa ma identific acele fire dar cand se va mai incalzi putin voi iesi afara sa le caut si sa vad daca se rezolva la fel. Daca inteleg bine, puntea despre care spui este echivalenta cu cric ridicat mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Folosind spray pentru pornit motor, am reușit sa pornesc motocicleta. Acum ca a început sa se încălzească, o sa reiau renovarea. Are cineva schema electrică la o calitate buna? Secțiunea 20 din manualul de reparații. Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, emilian_rks said:

Schema,

NX650_Wring_Diagram.thumb.jpg.9900575fdf75eb6680272a9adcdfe011.jpg

 

 

Se pare ca forumul taie din rezolutie, daca vrei da-mi o adresa de mail sa ti-o trimit.

Multumesc frumos Emi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Buna dimineața, 

 

ma poate ajuta cineva cu 2-3 poze in care sa se vadă contactul frânei de picior și arcul care face pedala de frana sa revină? La mine lipsesc complet și vreau sa m asigur ca voi cumpara ce trebuie. 
 

De asemenea, a cumpărat cineva tobe finale pt motocicleta asta? Unde ați găsit? Cele pe care le am acum au fost sudate și ras sudate. As vrea ceva nou in ideea in care cele din dezmembrări mi se par scumpe și nu foarte departe de ale mele calitativ. Doar partea finala imi trebuie. 
 

multumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, patrick1 said:

image.thumb.png.5cd02dc7a88214b4395b1849644214fc.png

 

image.thumb.png.947fbf96a0960770f10e38df4ac88511.png

Contact de scuter / frâna de picior.

Mulțumesc pentru răspuns. Deși înțeleg oarecum poza și cum vin acele arcuri, pe motocicleta mea lipsesc niște chestii. Voiam sa vad unde se prind suportul pentru contact și arcurile de cadru. 

 

4A273BCD-CA2C-4F84-A1DC-40BF55A38ACA.thumb.jpeg.7a3a2c1caddaf64b728cbfb63191110e.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, SRG said:

Mulțumesc pentru răspuns. Deși înțeleg oarecum poza și cum vin acele arcuri, pe motocicleta mea lipsesc niște chestii. Voiam sa vad unde se prind suportul pentru contact și arcurile de cadru. 

 

4A273BCD-CA2C-4F84-A1DC-40BF55A38ACA.thumb.jpeg.7a3a2c1caddaf64b728cbfb63191110e.jpeg

👍

image.thumb.png.07656c982c32d1232a59793d3f31fcd4.png

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Legat de CDI, am descoperit ca se poate folosi CDI de scuter Kymco Agility 50cmc 4T, modelul de CDI cu curent continuu (DC CDI). Are acelasi avans la aprindere (28 grade la 4000 ture), acelasi model de mufa dar difera doi pini. Macar in caz de urgenta si tot este o varianta de luat in seama, o sa cumpar un CDI, costa 50-60 lei si o sa probez. Astfel pot sa tin oricand dupa mine de rezerva un CDI si o bobina de inductie de scuter si daca ma lasa in drum am cu ce sa rezolv problema.

 

Am reusit sa cumpar doua tobe originale la pretul de 500 lei, abia astept sa le montez. Astfel, am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far dar momentan stau prost cu banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...