Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Acum doua luni am cumparat doua tobe de Dominator, au costat 500 lei dar avand in vedere faptul ca erau in stare buna si nu prea se mai gasesc nu am ezitat si le-am cumparat. Am avut un pic de munca pentru a le monta dar a meritat. Sunetul e un pic mai placut fata de toba de Hornet pe care o adaptasem in locul chinezariei cu care era echipat Dominatorul cand l-am cumparat si pot sa spun chiar ca motorul merge ceva mai bine, trage mai bine dupa 100km/h. Diferenta nu este mare si nici nu este efectul placebo, e clar ca merge un pic mai bine cu tobele originale iar acest lucru confirma un lucru pe care l-am sustinut mereu si anume ca tobele originale sunt cele mai bune. Tobele sport sau alte adaptari daca nu sunt facute de firme consacrate si special pentru modelul pentru care cumperi nu fac mare branza pe motocicleta.

 

Eu cand am cumparat motocicleta avea o toba chinezeasca si a trebuit sa pun toba de Hornet ca sa pot face identificarea la RAR pentru CIV, la acel moment nu am gasit sa cumpar tobe originale de Dominator.

 

20220813_175352.thumb.jpg.7856f837117591af29289382281f84ff.jpg              20220813_175358.thumb.jpg.e903664c16306b224094691e3ebaf428.jpg

 

 

Acum nu mai am nevoie de toba de esapament de Hornet si o vand daca are cineva nevoie, pret 200 lei. O vand completa cu suporti si coliere si nu necesita nicio modificare sau adaptare pentru a fi montata. Are avantajul ca este mai usor de montat fata de cele originale de Dominator si poti trece ITP sau RAR cu ea pt ca este originala de Honda si este originala cu stante pe ea. Cand m-am prezentat la RAR cu aceasta toba de esapament Dinicutu nu a comentat nimic dupa ce ma respinsese cu toba chinezeasca, s-a uitat la inscriptiile de pe ea si a zis ca e in regula.

 

20220813_214307.thumb.jpg.2e66b223f487cd2f2a9a7c1918ce7968.jpg       

 

 

 

  20200916_182838_resized.jpg.30c3c378ce10118901c4b0e829ed5bbb.thumb.jpg.46667b7d29223d2c051d9b0ee94fccf3.jpg   20200627_185849.jpg.58230c7405d34e5b6386b723dc929c44.thumb.jpg.f2445d1de4cc0469fc783511cb49ce29.jpg   20200710_202530.jpg.fce3fcc6e5e6d2652c56308ec0b35cef.thumb.jpg.f9980751dbdeb2a8edfab810d1119f04.jpg

 

 

 

 

 

In alta ordine de idei as cam vrea sa vand motocicleta motivul fiind faptul ca as cheltui prea multi bani si manopera proprie pentru o aduce intr-un stadiu care sa satisfaca idealul despre cum vreau sa arate un Dominator, adica asa:

 

NX_650_N_P_R_Dominator_RD02_91-94_3.thumb.jpg.570dcc51b6843d6f72bf1b4e2600911a.jpg            Practic ar fi mai ieftin sa cumpar una exact asa cum este cea din imagine, undeva intre 2500-3500 euro.

 

Pretul ar fi de 850 euro sau 4500 lei nenegociabil. Eu am cumparat-o defecta cu 700 euro dar am schimbat kit-ul de lant si pinioane (463 lei), i-am cumparat si montat bord original cu cablu de kilometraj nou si pinion nou (300lei), cand am facut actele am fost nevoit sa schimb cartea de identitate (cca 2-300 lei), schimbat amortizor spate 300lei, am cumparat si montat tobe originale 500lei, baterie noua marca Exide cumparata anul acesta (175 lei), ITP valabil pana in iulie 2024, am comandat deja placute frana fata (TRW 145 lei) pt ca trebuie schimbate si acestea. Are un consum de ulei care nu stiu daca este normal  @switch, la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km. Consumul variaza foarte mult in functie de stilul de mers/solicitari si temperatura exterioara din ce am observat. Mai am handguard-uri si vechiul kilometraj electronic marca Vapor. Inainte sa cumpar motocicleta proprietarul a schimbat galeria de la carburator (este noua).

 

Am parcurs cu motocicleta in jur de 5000km de cand am cumparat-o numarul de km parcursi de mine  fiind estimati si nu reali deoarece abia anul acesta am avut timp sa montez cablul si pinionul de kilometraj. Este departe de a fi o motocicleta perfecta mai ales dpdv vedere estetic dar este functionala 100%, acte la zi (se vinde numai cu fiscal) si nu este o gioarsa care sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga. Se poate  vedea in Bucuresti/Sector 1 sau Mogosoaia, telefon 0736128764.

 

O sa pun si niste poze actualizate in zilele urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 5/29/2022 at 8:59 PM, mobiletron said:

am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far

vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 :D, dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, bursyllac said:

vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 :D, dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare

 

Salut! Pana la vanzare mai e, as schimba farul dar trebuie mai intai sa vad ce implica, ce modificari s-au facut pt a pune farul de KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, switch said:

Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale.

 

5 hours ago, mihai c said:

poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost  de ulei 

 

Ar fi o posibilitate sa fie si uleiul de vina, am mers pana acum cu Repsol 15w50 si parca imi aduc aminte ca cu uleiul pe care il avea motocicleta cand am cumparat-o nu am avut consum de ulei in cei aproape 1000km cat am rulat cu ea pana sa-l schimb. Nu mi-am batut capul cu consumul de ulei pt ca nu ma deranjeaza, nu da fum iar un consum rezonabil de ulei nu e neaparat un motiv de ingrijorare. Chiar trebuie sa schimb uleiul si cred ca o sa trec pe altceva, Repsol l-am folosit pt ca il gasesc aproape de mine. Initial am vrut sa bag Belray dar trebuia sa astept dupa el si din acest motiv am optat pentru Repsol.

5 hours ago, patrick1 said:

P.S.

Unii au ”cârpit” ulterior problema (parțial) cu oarece ”oil cooler”

 

Am si eu radiator de ulei, a fost pus de switch cand era motocicleta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/13/2022 at 10:42 PM, mobiletron said:

la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km.

cam asa imi consuma si mie in ultima parte cand l-am avut. am schimbat segmentii si simeringurile de supape, si in urmatorii 1000 de km nu a mai consumat absolut deloc.

din pacate nu am schimbat si patinele si intinzatorul de lant de distributie desi erau prea uzate iar dupa 1000 de km a sarit lantul de distributie si au lasat 2 supape niste urme fine de unghii in piston. era prima data cand desfaceam un motor si abia invatam sa tin o cheie in mana.

l-am facut bucati, am vazut ca nu au fost pagube ireversibile, dar l-am dat fara sa il mai asamblez. nu am mai vrut sa cheltui banii pe kit de distributie. a fost reasamblat de cine l-a luat de la mine si acu' doi ani inca zburda vesel pe langa Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/14/2022 at 1:32 PM, switch said:

Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale.

 

Crash-ul pe dreapta l-am demontat cand am adaptat toba de Hornet, nu aveam loc. Nu l-am montat acum o data cu tobele originale pt ca trebuia sa mai dau jos codita spate si mai pierdeam ceva timp, o sa-l montez cand voi avea timp pt ca era bun la agatat bagaje.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic merge montat doar cu desfacut de suruburi. Eu parca nu am dat jos codita cand le-am montat. But can't really remember, au fost 10 ani de atunci si tu ai motoru langa tine. So... vrea cineva Domi-ul asta? :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Impresii noi dupa ce am mai facut niste kilometri cu tobele originale, am alt relanti. Cu toba de Dominator aveam relantiul maricel din cauza faptului ca ocazional se mai oprea motorul cand era un pic rece exact cand accelerai sa pleci de pe loc. Dupa ce am schimbat tobele eram la un moment dat prin oras cu motorul incalzit destul de bine si am scazut relantiul la 1300 ture. Ei bine de atunci nu mi s-a oprit niciodata motorul chiar si cand este rece. Chiar am citit pe net ca Dominatorul ar avea o problema cu opritul la relanti cand motorul nu e suficient de cald sau cand reduci brusc viteza si o pui pe liber si multi dadeau vina pe reglaje sau pe faptul ca Dominatorul este setat pe amestec sarac din fabrica si sugerau schimbarea jiglerelor. Nu stiu daca respectivii mai aveau tobele originale pe motociclete dar este posibil ca si acesta sa fi fost un motiv pentru opririle motorului la relanti cand e relativ rece sau la opriri bruste.

 

Alta chestie pe care am observat-o accidental este faptul ca in treapta a 5a la 80km/h nu vibreaza in timp ce cu cealalta toba la 90km/h deja zgaltaia daca nu apucam sa retogradez la timp in treapta 4a. In mod clar este o schimbare semnificativa in bine, pun pariu ca si consumul a scazut dar cum nu i-am facut niciodata consumul exact acum nu am termen de comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor, am un dominator din ‘92 pe care il folosesc cand vin in tara, ieri l-am pornit si am mers cu el prin oras cu treaba 3-4 iesiri scurte. Va zic pe scurt ce s-a intamplat si daca ma puteti ajuta cu vreun sfat. 
Eram in mers cand imi dau seama ca nu merge turometru si semnalizarile, opresc si cand sa pornesc nu mergea nici contactul, am schimbat o siguranta de 15A si plec acasa. Mi-a mai sarit odata aceeasi siguranta, dupa care nu se mai aprinde nimic la ea. Bateria nu este, ca am pus alta de litiu buna si nimic.  Locuiesc in C-ta, si daca este cineva care ma poate sfatui fac cinste desigur. 
Multumesc anticipat si drumuri uscate!

Am gasit buba, era siguranta de 20A care se afla sub sa, dar am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, Frentzi said:

am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH?

 

Gasesti fara probleme, poti cumpara fisa de aprindere la metru, de regula gasesti la magazine care vand piese de scutere. Sau cumperi o fisa de scuter si o montezi la pe bobina ta, pipa de bujie se demonteaza de pe fisa prin rotire, nu e ca la masini unde sunt ambutisate. Exemplu: https://www.generalmotor.ro/bobina-inductie-aprindere-motocoasa/fisa-bujie-motocoasa-drujba

6 hours ago, patrick1 said:

 Numai dacă cauți :)

 

Patrick nu fi rau, ajuta omul daca poti, nu cred ca e genul comod ci poate nu stie ce sa caute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu noutati, problema este la partea electrica, mi s-a topit o siguranta in panou, si la câteva fire s-a dus camasa. Am izolat firele si incerc sa schimb niste mufe din panou. Daca merge o sa fie pt. o saptamana cât mai stau pe aici si desigur schimb panoul si parte din instalatie  data viitoare. Mobra imi place mult asa ca incerc sa o pun la punct. Daca mai sunt dominatoare prin C-ta mi-ar place sa cunosc si alti posesori. Multumesc pt raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ieri am dat o fuga pana la Constanta cu Dominatorul, incepusem ziua cu niste munca la garaj dar cand am vazut ce soare e m-am razgandit intr-o secunda si am facut rapid niste minime verificari si in jumatate de ora eram gata de drum plecand la ora 11:00 spre Constanta. Am trecut cu bacul la Chiciu pentru a ajunge la Adamclisi dorind sa vizitez Tropaeum Traiani:

 

20221008_130044.thumb.jpg.88027f94f86c73129daeefa9e287522d.jpg

 

 

 

Pe drum am facut alte socoteli si am decis ca vreau sa vad si Monumentul Tineretului care se afla pe canalul Dunare-Marea Neagra si astfel ca nu am mai vizitat complexul Tropaeum Traiani ci doar am trecut pe acolo urmand sa-l vizitez alta data si m-am multumit sa-i fac o poza de la poarta complexului:

 

20221008_141611.thumb.jpg.c4f9c917452c53af7239bb9a8d708ee7.jpg  20221008_141614.thumb.jpg.72e5eb98d4c9bd264be00c19210e2559.jpg

 

De aici am plecat spre Murfatlar pentru a ajunge la drumul care duce la Monumentul Tineretului: https://www.google.com/maps/place/Monumentul+Tineretului+Autor+PAVEL+BUCUR,+Canal+km+16,2/@44.1148545,28.4423982,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x40bae9a3a99be3f7:0x6158fb91d1e43595!8m2!3d44.1148507!4d28.4445869 . Drumul este acoperit cu o criblura alba si este destul de bun, pentru o mobra enduro este parfum dar poate fi parcurs si de alte tipuri de mobre. Cand am ajuns sub podul de autostrada am gasit o coborare pentru a intra pe drumul care merge exact pe langa canal dar acesta a ramas neingrijit si vegetati isi cam intra in drepturi astfel ca am decis sa ma intorc pe drum superior pe care am venit acesta fiind si drumul care trece exact pe langa monument.

 

20221008_150531.thumb.jpg.843c05af15620c27005bdcc3a8a78f35.jpg  20221008_150629.thumb.jpg.a07616100a363e54c7ffa60f0e412d84.jpg 20221008_150632.thumb.jpg.c9294e320fc3c8d3affa023e549abd8a.jpg

 

Am filmat si o barja dupa ce am coborat pe drumul de pe malul canalului:

 

 

 

Si am ajuns la monument unde accesul este foarte usor aband o rampa asfaltata:

 

20221008_151743.thumb.jpg.dfbaa0d56d657794df388e387bb34aca.jpg        20221008_151754.thumb.jpg.f6f956f5ae6f6183993861951364cb29.jpg

 

De aici am continuat drumul pe langa canal care duce la Agigea:

 

20221008_153536.thumb.jpg.9e36a4b0ad6952650f7626e905070fb4.jpg

 

Si nu se putea sa nu vad si marea daca tot am ajuns la Agigea si am dat o fuga la Eforie Nord care devine foarte placut in afara sezonului cand e pustiu.

 

 

 20221008_155757.thumb.jpg.8a481cc1493397dd53bc63d7fb276aca.jpg 20221008_160357.thumb.jpg.f8ad866d46143392cedf58f6aa5472c4.jpg

 

Toata plimbarea a fost cam pe fuga, am oprit pe drum doar pentru alimentari si in rest am mers continuu pentru a ma incadra sa ma intorc acasa pe lumina si am reusit acest lucru la limita, incepea sa se insereze exact cand am ajuns acasa. Dominatorul s-a comportat excelent, consumul de benzina intre 5-5.5% dar nu am menajat-o, am avut reprize si de 140km/h in depasiri pe autostrada la intoarcere iar pe dus drumul te mai obliga la incetiniri si accelerari.

 

In concluzie a fost o zi frumoasa pe Dominator!

 

 

Uitasem, ulei nu a ciupit deloc in acesti 500km si trag concluzia ca doar vara pe temperaturi ridicate se intampla acest lucru. Cu alt ulei (acum am Repsol in ea) cred ca nu ar mai consuma ulei nici vara. Ma rog, vine iarna si mai vedem care e treaba la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Salutare tuturor, nu prea mai sunt dominatoare pe aici sau mi se pare mie? In toamna trecuta am schimbat pistonul, rectificat cilindru si schimbat anumite piese la partea electrica, asa ca acum merge brici, de cand il am niciodata nu a pornit si mers asa de bine. As vrea sa unblu sa ung melcul de la kilometraj lucru pe care nu l-am facut niciodata. 
Ne mai auzim pe aici, zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/9/2023 at 6:44 AM, Frentzi said:

Salutare tuturor, nu prea mai sunt dominatoare pe aici sau mi se pare mie? In toamna trecuta am schimbat pistonul, rectificat cilindru si schimbat anumite piese la partea electrica, asa ca acum merge brici, de cand il am niciodata nu a pornit si mers asa de bine. As vrea sa unblu sa ung melcul de la kilometraj lucru pe care nu l-am facut niciodata. 
Ne mai auzim pe aici, zi buna!

 

Sunt din ce in ce mai putine, varsta isi spune cuvantul si multi au trecut la mobre mai noi.

 

Zilele acestea am umblat la distributie din cauza unui zgomot pe care il auzeam in mod special la relanti. Am cumparat lant de distributie si arc de intinzator pentru o interventie minima dar cand am desfacut capacul chiulasei am descoperit ca distributia era in stare foarte buna si am gasit semne ale unei interventii anterioare in care se pare ca au fost schimbate patinele, intinzatorul cu arcul si lantul. Culbutorii si axul cu came sunt in stare perfecta, posibil sa fi fost schimbati si astia iar motorul foarte curat la interior:

 

20230709_164521.thumb.jpg.48a67bfd40967f9dabc5d4d219646f68.jpg         20230709_172709.thumb.jpg.59427ebb6a196a63dee770686be79bc8.jpg     20230709_172655.thumb.jpg.3db4f607ac8e0f7ff80e1a904afff0a9.jpg

 

Arcul intinzatorului de distributie se afla la aceeasi intindere cu cel nou original Honda, intinzatorul functiona perfect (are rulment unisens) si nu avea deloc uzura pe axul rulmentului. Zgomotul era de la cama decompresorului automat, se pare ca e o chestie specifica acestui model si se poate repara doar schimband piesele decompresorului sau daca acestea sunt eliminate si se renunta la decompresor (varianta pe care nu o agreez desi aia prin Statele Unite renunta la el). Astfel ca nu am renuntat la decompresor caci zgomotul in sine nu ma deranjeaza iar culmea e ca astazi am pornit fieratania si nu se mai auzea nici o bataie dar pun pariu ca zgomotul va aparea din nou.

 

Cu aceasta ocazie am verificat si carburatorul si am facut acceleratia sa mearga usor, am uns cablurile si am facut mansonul de acceleratie sa mearga usor pe ghidon iar acum e super. Urmeaza sa schimb uleiul si filtrul, am pus deja bujie noua si mai am de furca la kilometraj. Dupa ce am schimbat pinionul de kilometraj a mers o perioada (cred ca 5000km) si a cedat in noiembrie anul trecut. Acum o sa cumpar un pinion original Honda sa vad daca tine mai mult.

 

In alta ordine de idei am comandat din greseala lantul de distributie de doua ori si acum am un lant de distributie in plus. Daca vrea cineva lant de distributie vand o bucata, pret 250 lei, a fost cumparat de pe motomike.eu (Romi Moto) si este fabricat in Japonia:

 

20230710_072726.thumb.jpg.7d4e4d82e1af1765d6b2e379c91f2ced.jpg   20230710_072746.thumb.jpg.0914ce1b1b95a11f2044c08174693d0f.jpg   20230710_072809.thumb.jpg.70ab6556b6784ad59dd4d8291e3eee4a.jpg

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine.

 

Oricum, nici forumul asta nu mai este foarte frecventat, caci am vazut chiar recent pe cineva cu domi cu numere rosii.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/11/2023 at 6:44 PM, switch said:

De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine.

 

Important este ca am ax cu came si culbutori in stare foarte buna, sunt destul de scumpe aceste piese daca trebuie cumparate noi. Faza tare e ca am deja 200km parcursi de cand am umblat la distributie si zgomotul vad ca nu a revenit dar plec maine la o intrunire de moto cu atas la Calarasi si posibil si pe la Constanta si vad daca revine zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.07.2023 la 23:02, mobiletron a spus:

Zilele acestea am umblat la distributie din cauza unui zgomot pe care il auzeam in mod special la relanti

 Si a mea face un zgomot la relanti, nu stiu cat de grav este, nu se inrautateste zgomotul, dar persista.

La 13.07.2023 la 21:48, mobiletron a spus:

Faza tare e ca am deja 200km parcursi de cand am umblat la distributie si zgomotul vad ca nu a revenit dar plec maine la o intrunire de moto cu atas la Calarasi si posibil si pe la Constanta si vad daca revine zgomotul.

Daca ajungi la constanta lasa-mi un privat si ne vedem, abia acum am citit pe forum ca posibil sa vii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/15/2023 at 5:44 AM, Frentzi said:

 Si a mea face un zgomot la relanti, nu stiu cat de grav este, nu se inrautateste zgomotul, dar persista.

 

Din pacate fara o constatare prin demontare nu se poate determina exact ce bate, eu eram 100% ca e o problema la intinzator (arc sau uzura) dar uite ca nu a fost de acolo problema.

 

Am fost la Calarasi la Intrunirea de motociclete cu atas si a fost foarte frumos desi am plecat la drum cu stangul in sensul ca exact cand sa plec s-a rupt cablul de ambreiaj fara sa-mi dea nici un semn in acest sens si nu aveam unul de rezerva. Asa ca am fost nevoit sa refac cablul de ambreiaj unde de mare ajutor a fost ministrungul pe care il am si am putut astfel sa fac si capatul cablului de la parghia de ambreiaj care e in doua cote. Am plecat cu o intarziere de doua ore iar pe drum am mai intampinat o problema: am ramas fara lumini si semnalizare si am parcurs ultimii cinci km pe inserat la limita vizibilitatii. Am incercat in locatie sa gasesc defectul dar nu am reusit (sigurantele nu sunt arse), nu aveam sculele necesare si nici dispozitia necesara avand in vedere ca stiam ca o sa ma intorc cu niste prieteni care au mers la intrunire si am mers incadrat intre ei. Daca aveam o lampa de control sau un aparat de masura as fi insistat pana gaseam problema dar neavand sculele necesare am preferat sa o las asa.

 

Mobra a mers impecabil iar sunetul la distributie nu a revenit (inca). Trebuie sa schimb anvelopa spate, cinci sute de lei... scumpicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mobiletron a spus:

am ramas fara lumini si semnalizare si am parcurs ultimii cinci km pe inserat la limita vizibilitatii. Am incercat in locatie sa gasesc defectul dar nu am reusit (sigurantele nu sunt arse)

 Nu pot sa cred!! Ieri dimineata am ramas si yo fara semnalizari, cred ca ar fi releul dar nu sunt sigur, luminile si claxonul merg, sigurantele sunt bune, blocul de limini am unu de rezerva si nici asta nu e, nu stiu ce ar mai putea fi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...