Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, emilian_rks said:

Da, 350 lungime cu 41 sus, 55 jos. Eu am luat la al meu asta:

https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10202270000/article/162726/

Dar vezi sunt mai groase la partea de "acordeon" - adica au diametrul mai mare decat alea originale.

 Original:

PICT9306.thumb.jpg.4c0b69fb640be2d2da80f41f874b3461.jpg

 

 

Burduf Polisport:

IMG_20200909_182909.thumb.jpg.eb93eb4113169ba792d34e40013f7ded.jpg

multumesc pt raspuns. faina motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/6/2020 at 10:37 PM, AlexAB said:

Sau poți monta la loc Vapor-ul digital, care ținea minte și viteza maxima atinsa :)). 

Glumesc. 

 

On 7/8/2020 at 10:02 AM, switch said:

El vrea Japoneza pur-sange, nu barca electronica :P

 

Ref la kilometraju normal, defectul "uzual" e ca se mananca pinionul de plastic. Suna rezonabil partea cu lubrifierea, atat pentru pinion cat si pentru cablu. Stiu ca ultima mea incercare a fost sa lubrifiez cablul de kilometraj cu ceva ulei de mecanica fina (din cauza la la incercarea dinainte WD40 nu prea a facut mare lucru). A mers relativ putin timp. Ce-i drept nu am lubrifiat si in bord, doar melcul si cablul.

 

Dupa aproape doi ani am reusit sa fac vitezometrul sa mearga, probabil ca nu-l faceam nici acum dar expira ITP-ul si nu pot sa ma prezint cu acelasi numar de km. I-am dat si kilometrajul inainte cu 10.000km ca sa para ca a functionat, nu am facut poza dar am cumparat si cablu, au stat aproape doi ani in garaj.

 

pinion.thumb.jpg.6482e8ab9894fc0ae39521a0c2abe034.jpg

 

Am studiat un pic angrenajul si raman la parerea ca trebuie o intretinere periodica facuta la el respectiv curatarea si gresarea angrenajului. Probabil ca o revizie o data pe an sau o data la 10.000km e ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Acum doua luni am cumparat doua tobe de Dominator, au costat 500 lei dar avand in vedere faptul ca erau in stare buna si nu prea se mai gasesc nu am ezitat si le-am cumparat. Am avut un pic de munca pentru a le monta dar a meritat. Sunetul e un pic mai placut fata de toba de Hornet pe care o adaptasem in locul chinezariei cu care era echipat Dominatorul cand l-am cumparat si pot sa spun chiar ca motorul merge ceva mai bine, trage mai bine dupa 100km/h. Diferenta nu este mare si nici nu este efectul placebo, e clar ca merge un pic mai bine cu tobele originale iar acest lucru confirma un lucru pe care l-am sustinut mereu si anume ca tobele originale sunt cele mai bune. Tobele sport sau alte adaptari daca nu sunt facute de firme consacrate si special pentru modelul pentru care cumperi nu fac mare branza pe motocicleta.

 

Eu cand am cumparat motocicleta avea o toba chinezeasca si a trebuit sa pun toba de Hornet ca sa pot face identificarea la RAR pentru CIV, la acel moment nu am gasit sa cumpar tobe originale de Dominator.

 

20220813_175352.thumb.jpg.7856f837117591af29289382281f84ff.jpg              20220813_175358.thumb.jpg.e903664c16306b224094691e3ebaf428.jpg

 

 

Acum nu mai am nevoie de toba de esapament de Hornet si o vand daca are cineva nevoie, pret 200 lei. O vand completa cu suporti si coliere si nu necesita nicio modificare sau adaptare pentru a fi montata. Are avantajul ca este mai usor de montat fata de cele originale de Dominator si poti trece ITP sau RAR cu ea pt ca este originala de Honda si este originala cu stante pe ea. Cand m-am prezentat la RAR cu aceasta toba de esapament Dinicutu nu a comentat nimic dupa ce ma respinsese cu toba chinezeasca, s-a uitat la inscriptiile de pe ea si a zis ca e in regula.

 

20220813_214307.thumb.jpg.2e66b223f487cd2f2a9a7c1918ce7968.jpg       

 

 

 

  20200916_182838_resized.jpg.30c3c378ce10118901c4b0e829ed5bbb.thumb.jpg.46667b7d29223d2c051d9b0ee94fccf3.jpg   20200627_185849.jpg.58230c7405d34e5b6386b723dc929c44.thumb.jpg.f2445d1de4cc0469fc783511cb49ce29.jpg   20200710_202530.jpg.fce3fcc6e5e6d2652c56308ec0b35cef.thumb.jpg.f9980751dbdeb2a8edfab810d1119f04.jpg

 

 

 

 

 

In alta ordine de idei as cam vrea sa vand motocicleta motivul fiind faptul ca as cheltui prea multi bani si manopera proprie pentru o aduce intr-un stadiu care sa satisfaca idealul despre cum vreau sa arate un Dominator, adica asa:

 

NX_650_N_P_R_Dominator_RD02_91-94_3.thumb.jpg.570dcc51b6843d6f72bf1b4e2600911a.jpg            Practic ar fi mai ieftin sa cumpar una exact asa cum este cea din imagine, undeva intre 2500-3500 euro.

 

Pretul ar fi de 850 euro sau 4500 lei nenegociabil. Eu am cumparat-o defecta cu 700 euro dar am schimbat kit-ul de lant si pinioane (463 lei), i-am cumparat si montat bord original cu cablu de kilometraj nou si pinion nou (300lei), cand am facut actele am fost nevoit sa schimb cartea de identitate (cca 2-300 lei), schimbat amortizor spate 300lei, am cumparat si montat tobe originale 500lei, baterie noua marca Exide cumparata anul acesta (175 lei), ITP valabil pana in iulie 2024, am comandat deja placute frana fata (TRW 145 lei) pt ca trebuie schimbate si acestea. Are un consum de ulei care nu stiu daca este normal  @switch, la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km. Consumul variaza foarte mult in functie de stilul de mers/solicitari si temperatura exterioara din ce am observat. Mai am handguard-uri si vechiul kilometraj electronic marca Vapor. Inainte sa cumpar motocicleta proprietarul a schimbat galeria de la carburator (este noua).

 

Am parcurs cu motocicleta in jur de 5000km de cand am cumparat-o numarul de km parcursi de mine  fiind estimati si nu reali deoarece abia anul acesta am avut timp sa montez cablul si pinionul de kilometraj. Este departe de a fi o motocicleta perfecta mai ales dpdv vedere estetic dar este functionala 100%, acte la zi (se vinde numai cu fiscal) si nu este o gioarsa care sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga. Se poate  vedea in Bucuresti/Sector 1 sau Mogosoaia, telefon 0736128764.

 

O sa pun si niste poze actualizate in zilele urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/29/2022 at 8:59 PM, mobiletron said:

am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far

vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 :D, dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, bursyllac said:

vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 :D, dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare

 

Salut! Pana la vanzare mai e, as schimba farul dar trebuie mai intai sa vad ce implica, ce modificari s-au facut pt a pune farul de KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, mobiletron said:

...

Are un consum de ulei care nu stiu daca este normal  @switch, la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km.

Este perfect normal un consum de ulei de 250-300ml /1000Km pentru un motor XR (RFVC), mai ales la unul neechipat cu radiator de ulei și cu cadru ”înfofolit” în carene.

Chiar mai mult dacă uleiul este unul prost (volatil) iar traseul ales este cu dese porniri la rece, în acei 1000 de Km.

Mno ... ”ciupercuța” aceea cu rol de piston etanșează corect la cald (nu la rece).

image.thumb.png.286c8808ffc2d16687ae0e61a4ac05d5.png

Altfel, când i-ai da brusc ”gaze” spre 35 Kw (și asta fără ”vitamine”) ... s-ar umfla și s-ar gripa.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, switch said:

Nu e normal acel consum de ulei. Consuma ulei foarte putin doar cand mergeai ca nebunu cu ea (dupa 2000km prin tara facuti cu gasca de vitezomani, a consumat cam 100ml, ceea ce la un schimb de unei e decent). Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale.

 

5 hours ago, mihai c said:

poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost  de ulei 

 

Ar fi o posibilitate sa fie si uleiul de vina, am mers pana acum cu Repsol 15w50 si parca imi aduc aminte ca cu uleiul pe care il avea motocicleta cand am cumparat-o nu am avut consum de ulei in cei aproape 1000km cat am rulat cu ea pana sa-l schimb. Nu mi-am batut capul cu consumul de ulei pt ca nu ma deranjeaza, nu da fum iar un consum rezonabil de ulei nu e neaparat un motiv de ingrijorare. Chiar trebuie sa schimb uleiul si cred ca o sa trec pe altceva, Repsol l-am folosit pt ca il gasesc aproape de mine. Initial am vrut sa bag Belray dar trebuia sa astept dupa el si din acest motiv am optat pentru Repsol.

5 hours ago, patrick1 said:

P.S.

Unii au ”cârpit” ulterior problema (parțial) cu oarece ”oil cooler”

 

Am si eu radiator de ulei, a fost pus de switch cand era motocicleta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/13/2022 at 10:42 PM, mobiletron said:

la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km.

cam asa imi consuma si mie in ultima parte cand l-am avut. am schimbat segmentii si simeringurile de supape, si in urmatorii 1000 de km nu a mai consumat absolut deloc.

din pacate nu am schimbat si patinele si intinzatorul de lant de distributie desi erau prea uzate iar dupa 1000 de km a sarit lantul de distributie si au lasat 2 supape niste urme fine de unghii in piston. era prima data cand desfaceam un motor si abia invatam sa tin o cheie in mana.

l-am facut bucati, am vazut ca nu au fost pagube ireversibile, dar l-am dat fara sa il mai asamblez. nu am mai vrut sa cheltui banii pe kit de distributie. a fost reasamblat de cine l-a luat de la mine si acu' doi ani inca zburda vesel pe langa Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/14/2022 at 1:32 PM, switch said:

Vad ca nu mai ai nici crash-ul de pe dreapta... probabil a plecat odata cu vechile tobe originale.

 

Crash-ul pe dreapta l-am demontat cand am adaptat toba de Hornet, nu aveam loc. Nu l-am montat acum o data cu tobele originale pt ca trebuia sa mai dau jos codita spate si mai pierdeam ceva timp, o sa-l montez cand voi avea timp pt ca era bun la agatat bagaje.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic merge montat doar cu desfacut de suruburi. Eu parca nu am dat jos codita cand le-am montat. But can't really remember, au fost 10 ani de atunci si tu ai motoru langa tine. So... vrea cineva Domi-ul asta? :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Impresii noi dupa ce am mai facut niste kilometri cu tobele originale, am alt relanti. Cu toba de Dominator aveam relantiul maricel din cauza faptului ca ocazional se mai oprea motorul cand era un pic rece exact cand accelerai sa pleci de pe loc. Dupa ce am schimbat tobele eram la un moment dat prin oras cu motorul incalzit destul de bine si am scazut relantiul la 1300 ture. Ei bine de atunci nu mi s-a oprit niciodata motorul chiar si cand este rece. Chiar am citit pe net ca Dominatorul ar avea o problema cu opritul la relanti cand motorul nu e suficient de cald sau cand reduci brusc viteza si o pui pe liber si multi dadeau vina pe reglaje sau pe faptul ca Dominatorul este setat pe amestec sarac din fabrica si sugerau schimbarea jiglerelor. Nu stiu daca respectivii mai aveau tobele originale pe motociclete dar este posibil ca si acesta sa fi fost un motiv pentru opririle motorului la relanti cand e relativ rece sau la opriri bruste.

 

Alta chestie pe care am observat-o accidental este faptul ca in treapta a 5a la 80km/h nu vibreaza in timp ce cu cealalta toba la 90km/h deja zgaltaia daca nu apucam sa retogradez la timp in treapta 4a. In mod clar este o schimbare semnificativa in bine, pun pariu ca si consumul a scazut dar cum nu i-am facut niciodata consumul exact acum nu am termen de comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor, am un dominator din ‘92 pe care il folosesc cand vin in tara, ieri l-am pornit si am mers cu el prin oras cu treaba 3-4 iesiri scurte. Va zic pe scurt ce s-a intamplat si daca ma puteti ajuta cu vreun sfat. 
Eram in mers cand imi dau seama ca nu merge turometru si semnalizarile, opresc si cand sa pornesc nu mergea nici contactul, am schimbat o siguranta de 15A si plec acasa. Mi-a mai sarit odata aceeasi siguranta, dupa care nu se mai aprinde nimic la ea. Bateria nu este, ca am pus alta de litiu buna si nimic.  Locuiesc in C-ta, si daca este cineva care ma poate sfatui fac cinste desigur. 
Multumesc anticipat si drumuri uscate!

Am gasit buba, era siguranta de 20A care se afla sub sa, dar am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, Frentzi said:

am nevoie de cablul care iese din bobina si merge la bujie, ca s-a rupt. Gasesc asa ceva , sau tre sa caut SH?

 

Gasesti fara probleme, poti cumpara fisa de aprindere la metru, de regula gasesti la magazine care vand piese de scutere. Sau cumperi o fisa de scuter si o montezi la pe bobina ta, pipa de bujie se demonteaza de pe fisa prin rotire, nu e ca la masini unde sunt ambutisate. Exemplu: https://www.generalmotor.ro/bobina-inductie-aprindere-motocoasa/fisa-bujie-motocoasa-drujba

6 hours ago, patrick1 said:

 Numai dacă cauți :)

 

Patrick nu fi rau, ajuta omul daca poti, nu cred ca e genul comod ci poate nu stie ce sa caute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, mobiletron said:

Exemplu: https://www.generalmotor.ro/bobina-inductie-aprindere-motocoasa/fisa-bujie-motocoasa-drujba

6 hours ago, patrick1 said:

 Numai dacă cauți :)

 

Patrick nu fi rau, ajuta omul daca poti, nu cred ca e genul comod ci poate nu stie ce sa caute.

Nu sunt rău, astea e ... rusești /china (low cost 5,50 RON/m).

Eu am dat de hoții ăștia (35 RON/m):

https://linsonmoto.ro/cablu-electrod-aprindere-7mmsblack?gclid=EAIaIQobChMIjdTF8vP7-QIVbo9oCR189QmhEAQYAiABEgKhXvD_BwE

 

și am preferat să tac. 

Sau la juma' de preț? :)

https://www.emag.ro/fisa-bujie-palmonix-pentru-drujba-1m-negru-mto-da0114/pd/DQB9NKMBM/

 

Ca ”pupăză din tei”, pardon, ca ”fișă-bujie” ... mno 

Sau vreo ”bujie incandescentă” Honda? :crack:

https://www.emag.ro/bujie-incandescenta-honda-motorcycles-0-2016-4929-279114/pd/D2Q67KMBM/?X-Search-Id=a1a008741299625e7336&X-Product-Id=71159032&X-Search-Page=1&X-Search-Position=17&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

image.thumb.png.d8d5321eb69cf6a35eaeb5a17c7c152a.png

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu noutati, problema este la partea electrica, mi s-a topit o siguranta in panou, si la câteva fire s-a dus camasa. Am izolat firele si incerc sa schimb niste mufe din panou. Daca merge o sa fie pt. o saptamana cât mai stau pe aici si desigur schimb panoul si parte din instalatie  data viitoare. Mobra imi place mult asa ca incerc sa o pun la punct. Daca mai sunt dominatoare prin C-ta mi-ar place sa cunosc si alti posesori. Multumesc pt raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ieri am dat o fuga pana la Constanta cu Dominatorul, incepusem ziua cu niste munca la garaj dar cand am vazut ce soare e m-am razgandit intr-o secunda si am facut rapid niste minime verificari si in jumatate de ora eram gata de drum plecand la ora 11:00 spre Constanta. Am trecut cu bacul la Chiciu pentru a ajunge la Adamclisi dorind sa vizitez Tropaeum Traiani:

 

20221008_130044.thumb.jpg.88027f94f86c73129daeefa9e287522d.jpg

 

 

 

Pe drum am facut alte socoteli si am decis ca vreau sa vad si Monumentul Tineretului care se afla pe canalul Dunare-Marea Neagra si astfel ca nu am mai vizitat complexul Tropaeum Traiani ci doar am trecut pe acolo urmand sa-l vizitez alta data si m-am multumit sa-i fac o poza de la poarta complexului:

 

20221008_141611.thumb.jpg.c4f9c917452c53af7239bb9a8d708ee7.jpg  20221008_141614.thumb.jpg.72e5eb98d4c9bd264be00c19210e2559.jpg

 

De aici am plecat spre Murfatlar pentru a ajunge la drumul care duce la Monumentul Tineretului: https://www.google.com/maps/place/Monumentul+Tineretului+Autor+PAVEL+BUCUR,+Canal+km+16,2/@44.1148545,28.4423982,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x40bae9a3a99be3f7:0x6158fb91d1e43595!8m2!3d44.1148507!4d28.4445869 . Drumul este acoperit cu o criblura alba si este destul de bun, pentru o mobra enduro este parfum dar poate fi parcurs si de alte tipuri de mobre. Cand am ajuns sub podul de autostrada am gasit o coborare pentru a intra pe drumul care merge exact pe langa canal dar acesta a ramas neingrijit si vegetati isi cam intra in drepturi astfel ca am decis sa ma intorc pe drum superior pe care am venit acesta fiind si drumul care trece exact pe langa monument.

 

20221008_150531.thumb.jpg.843c05af15620c27005bdcc3a8a78f35.jpg  20221008_150629.thumb.jpg.a07616100a363e54c7ffa60f0e412d84.jpg 20221008_150632.thumb.jpg.c9294e320fc3c8d3affa023e549abd8a.jpg

 

Am filmat si o barja dupa ce am coborat pe drumul de pe malul canalului:

 

 

 

Si am ajuns la monument unde accesul este foarte usor aband o rampa asfaltata:

 

20221008_151743.thumb.jpg.dfbaa0d56d657794df388e387bb34aca.jpg        20221008_151754.thumb.jpg.f6f956f5ae6f6183993861951364cb29.jpg

 

De aici am continuat drumul pe langa canal care duce la Agigea:

 

20221008_153536.thumb.jpg.9e36a4b0ad6952650f7626e905070fb4.jpg

 

Si nu se putea sa nu vad si marea daca tot am ajuns la Agigea si am dat o fuga la Eforie Nord care devine foarte placut in afara sezonului cand e pustiu.

 

 

 20221008_155757.thumb.jpg.8a481cc1493397dd53bc63d7fb276aca.jpg 20221008_160357.thumb.jpg.f8ad866d46143392cedf58f6aa5472c4.jpg

 

Toata plimbarea a fost cam pe fuga, am oprit pe drum doar pentru alimentari si in rest am mers continuu pentru a ma incadra sa ma intorc acasa pe lumina si am reusit acest lucru la limita, incepea sa se insereze exact cand am ajuns acasa. Dominatorul s-a comportat excelent, consumul de benzina intre 5-5.5% dar nu am menajat-o, am avut reprize si de 140km/h in depasiri pe autostrada la intoarcere iar pe dus drumul te mai obliga la incetiniri si accelerari.

 

In concluzie a fost o zi frumoasa pe Dominator!

 

 

Uitasem, ulei nu a ciupit deloc in acesti 500km si trag concluzia ca doar vara pe temperaturi ridicate se intampla acest lucru. Cu alt ulei (acum am Repsol in ea) cred ca nu ar mai consuma ulei nici vara. Ma rog, vine iarna si mai vedem care e treaba la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...