Jump to content
Sign in to follow this  
Axa cu Scame

Honda NX650 Dominator

Recommended Posts

Stiuu, te-am citit din scoarta-n scoarta, am bookmarks pe thread-ul asta, jumatate din ce s-a scris aici e despre Domi-ul asta practic :)).

Am vazut ca erai pornit sa-l cumperi inapoi de la Alex si sa-i pui ABS. Ma bucur ca nu ti-a intrat la timp salariul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari:

1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal?

2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva?

3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta..

4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.?

Multumesc


» Post actualizat in 26 Aug 2018 15:52

Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari:

1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal?

2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva?

3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta..

4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.?

5. Am gasit azi o spita rupta la roata din fata. Unde pot gasi o spita?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si eu posesorul unui Dominator si am cateva intrebari:

1. Maneta de schimbator de viteza joaca pe axul canelat. Chiar daca ma strans surubul la maxim. Asa e normal?

2. Am schimbat uleiul si am observat o ureche fisurata a capacului de la filtru de ulei. Nu pierde dar se poate gasi acel capac pe undeva?

3. E normal sa consume ulei? daca da cam cat e noraml? Acum I-am pus 10w40. O sa vad cum se comporta..

4. Am carena dr reparata si vopsita. Unde as putea gasi una mai ok.?

Multumesc

» Post actualizat in 26 Aug 2018 15:52

1 , nu e normal sa joace , o poti da jos si "polizezi " putin cu flexul , urechile care se string pe ax prin surub , asta daca nu vrei sa faci investitie in alta "pedala"

2 pina gasesti alt capac pt filtrul uleiului , pune o saiba sub surub care sa prinda pe capac ... grija mare sa fie capacul la "semn"

3 consuma , insa depinde mult de tipul uleiului (mineral/semisintetic/full sintetic) dar in special de uzura segmentilor ( grija sa nu ai pierderi)

4 ... nu cunosc ,dar ai putea incerca la un tinichihiu bun care sa o " lipeasca cu kit de fibra ...

5 si eu caut o spita fata

» Post actualizat in 10 Sep 2018 19:05

Hello,

 

Eu mi-am refacut CDI-ul si a fost mai simplu decat mi-am imaginat. Deci am curatat foarte bine capacul acela de silicon, l-am dus la un electronist priceput si mi-a refacut vreo 9 lipituri care erau fisurate de la caldura si vibratii, de atunci au trecut vreo 4 ani si merge excelent.» Post actualizat in 17 May 2018 11:32Buna dragi motociclisti !

Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că:

 

-bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina.

-am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am.

-am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte.

-am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic.

-numai cu bujia scoasă motorul învârte normal.

Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific?

 

Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti?

» Post actualizat in 17 May 2018 11:33Buna dragi motociclisti !

Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că:

 

-bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina.

-am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am.

-am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte.

-am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic.

-numai cu bujia scoasă motorul învârte normal.

Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific?

 

Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti?

 

freiul de pornire , e un rulment unisens , aflat sub volanta bobinei de incarcare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Mihay_star

1 Asa am facut. Am bagat flexul intre crapatura respectiva si am strans mai bine surubul. Imi era frica sa nu se crape o ureche.

3 Ce ulei sa folosesc? I-am pus semisynthetic Mobil Extra 4T

5. Am gasit un tip la Lugoj care imi da cu 20 ron o spita. Dar e mai mult transportul:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am un RD02 din 94 si se aude un clantanit metalic de la motor. Pe langa asta, mai si consuma cam 1L de ulei la mia de km. Si pare si usor lesinat in comparatie cu un RD08 cu care m-am dat.

 

Ce vreau eu sa obtin e un dominator in stare tehnica foarte buna - estetica nu ma intereseaza. Are deja carenele sparte si rezervorul usor indoit.

 

Acuma am cateva intrebari:

 

- in cazul in care motorul nu se poate, sau nu merita salvat, se potriveste plug and play cu un motor RD08? In cazul in care gasesc din dezmembrari? Intreb asta ca nu stiu ce gasesc. Evident as prefera varianta originala.

- amortizorul spate pare obosit. In caz ca e nevoie sa il schimb - cam la ce preturi se invarte si ce recomandari aveti?

- sunt din Bucuresti. La cine as putea sa il duc sa imi faca asa o evaluare a motorului si sa imi recomande pasii urmatori?

 

Stiu ca economic cel mai probabil nu renteaza sa repar un motor vechi - insa nu vreau sa tot schimb dominatoare pana gasesc unul bun. Asa as prefera sa iau unul - de preferinta asta de il am deja inmatriculat pe numele meu si sa il duc intr-o stare in care sa fiu multumit si relativ sigur pe el.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la RD08 seria motorului incepe cu RD02.

Multam frumos de raspuns. E bine de stiut ca macar am variante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu riscul de a-mi lua un bobarnac :D si-a pus cineva handguards de aluminiu pe Domi?

Puteti face o recomandare de model care sa se potriveasca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi! Par a fi copii Acerbis Rally Pro, in varianta aliexpress (adica fara sticker). Rezista la cate o culcare pe-o ureche?

 

Intreb pentru ca pe-aici ziceau baietii ca ar fi cam aceeasi mancare de peste, doar stickerul adauga 300 RON:

https://advrider.com/f/threads/do-not-waste-your-money-on-acerbis-handguards.1211908/

 

Desi pe-aici vad in reviews ca se cam rupe aluminiul

https://www.amazon.com/Handlebar-Motocross-Off-Road-Dualsport-Motorcycle/dp/B005LJGSSS#customerReviews

 

Caut ceva mai de brand atunci :).

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus ei eu din-alea pe Domi-ul 250 al sotiei, dar aluminiul e slab la prinderi. Daca nu vrei sa cazi des, atunci merg, dar pt cazaturi serioase iti recomand ceva de firma. Eu pe vita de peste 200kg am protectii oem si sunt fara aluminiu. Si inca nu am rupt nici o maneta, desi a mai picat motorul cateodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cazut/scapat moto pe off de vreo 8-10 ori de cand le-am pus si nu s-au rupt inca, manetele la fel, sunt intregi.

post-15231-0-22608200-1537556686_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain, de confirmarea asta aveam nevoie. Mulțumesc Emilian.

 

Cubul negru din poza e vreun model nou de protecție full body?

» Post actualizat in 24 Sep 2018 06:25

Eu am cazut/scapat moto pe off de vreo 8-10 ori de cand le-am pus si nu s-au rupt inca, manetele la fel, sunt intregi.

attachicon.gifDSC00379.jpg

 

Mai ai vreo poza sa-mi arati cum le-ai montat? S-au potrivit in jurul comenzilor, etc.?

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Dezmembreaza cineva un motor de Dominator 650 si mai are axul cu came si tachetii ? Din nefericire trebuie sa-mi fac rost de altii . Al meu este Rd 08. Stie cineva daca se potrivesc si cei de la Rd 02 ? Dau si-o palinca pe langa contravaloare. :)) Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cazut/scapat moto pe off de vreo 8-10 ori de cand le-am pus si nu s-au rupt inca, manetele la fel, sunt intregi.

attachicon.gifDSC00379.jpg

 

Emilian, azi am fost si eu sa-mi montez handguardurile, multam inca o data pentru sfat si confirmare :D. Abia astept sa nu le probez vreodata.

post-97306-0-94920300-1538048816_thumb.jpgpost-97306-0-11691800-1538048826_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Dezmembreaza cineva vreo roata? As avea nevoie de cateva spite. Stiti cumva daca se potrivesc cu spite de la Transalp?

De asemenea, daca are cineva vreun motor de vanzare (doar motorul) in stare buna, sa dea un semn.

 

Multam frumos.

 

Sau daca stiti de unde pot sa cumpar la preturi decente, sunt interesat si de asta, dar m-a speriat cineva cu niste preturi prohibitive. Poate am inteles eu prost.

Edited by bursyllac

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Stiti cumva daca se potrivesc cu spite de la Transalp?

Nu.

Multam frumos.

 

Sau daca stiti de unde pot sa cumpar la preturi decente, sunt interesat si de asta, dar m-a speriat cineva cu niste preturi prohibitive. Poate am inteles eu prost.

Incearca la dealer Honda (ai sanse sa gasesti la bucata) sau pe ebay la set in jur de 70$

 

 

Ca referinta OEM

Fata:

https://www.hondapartshouse.com/oemparts/p/honda/44610-mn9-405/spoke-set-fr-a9x258

Spate

https://www.hondapartshouse.com/oemparts/p/honda/42610-mn9-405/spoke-set-rr-a9x212

Edited by Simpson_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piese honda slr / dominator

 

Cine are nevoie de piese?

Edited by Purice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry nu am piese de motor sau crashbar

Cadru

Roti

Scarite

Alte piese adiacente

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ADMIN s-au pierdut pagini din thread-ul asta la migrare. Erau vreo 400+, vad ca au ramas chiar indexate pe Google cateva, dar pe forum se opresc la 327 :(.

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, AlexAB a spus:

@ADMIN s-au pierdut pagini din thread-ul asta la migrare. Erau vreo 400+, vad ca au ramas chiar indexate pe Google cateva, dar pe forum se opresc la 327 :(.

Este alta paginatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...