Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

normal este sa se uzeze la fel. eu mai am inca placutele originale, de la ultima schimbare. le-am pastrat pt ca mai au cel putin un sfert. seturile sunt identic uzate, dar intre cele 2 placute din fiecare set exista o mica diferenta, cea din partea opusa pistoanelor fiind putin mai uzata. insa e departe de ce zici tu.

 

ma gandesc ca poate nu au fost schimbate in acelasi timp (asta daca asa ai cumparat motorul, cu ele).

sau a fost schimbat unul dintre discuri si materialul are alta duritate..

 

in alta ordine de idei..

 

oameni buni, vizitati si topicul cu intalnirea sa va dati cu parerea si sa ne organizam putin. sper sa ne putem vedea cat mai multi in septembrie si sa bem cateva beri impreuna

 

am facut si un grup pe facebook. daca folositi asa ceva poate ne vedem acolo ca sa discutam mai usor. gasiti in topicul respectiv si id-ul meu. adaugati-ma ca sa va pot invita in grup. deocamdata e subtire miscarea. speram la mai mult..

 

toate bune!

Editat de disturbed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GAMO,

nu renunta la parbriz.Ii poti face un orificiu central,sau doua,care te va scapa de turbulente.

Eu am avut o experienta f buna cu al meu,facut de userul Bogdan Harea:post-27918-0-23351100-1342614919_thumb.jpg

Incearca cu al tau(Kappa),si daca nu merge,California Scientific iti poate oferi asta ;http://www.calsci.com/motorcycleinfo/XL1000prod.html

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GAMO,

nu renunta la parbriz.Ii poti face un orificiu central,sau doua,care te va scapa de turbulente.

Eu am avut o experienta f buna cu al meu,facut de userul Bogdan Harea:post-27918-0-23351100-1342614919_thumb.jpg

Incearca cu al tau(Kappa),si daca nu merge,California Scientific iti poate oferi asta ;http://www.calsci.com/motorcycleinfo/XL1000prod.html

Bafta!

 

Multumesc frumos.

Ai idee! E vreo noima in treaba asta, cu gaurile? Adica, cat de mari sa fie? Conteaza forma? Locul...

Sa copiez MRA, oare...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gamo, am MRA si mi se pare genial ( cel din doua bucati)

 

e drept ca am 1.75

 

daca vrei ne vedem intr-o zi si probezi.

 

in oras il tin la minim si cum ies il ridic.

 

 

ps: stie cineva cum s-ar putea polisha pt a scapa de zgarieturi ?

 

bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza locul si mai ales marimea orificiului(ilor),sa nu fie prea mic(i).Cu ani in urma exista un calcul pt asta.Astazi poti copia forma,locul si proportiile aproximative dupa pozele gasite pe net.Pe linkul de la California Scientific cu Varadero,in josul pagini este o schita care iti poate fi de folos. Bafta!

http://www.calsci.com/motorcycleinfo/XL1000prod.html

Editat de WhiteWolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as pune un MRA drept sablon. Dar am avut un MRV Vario pe alt motor si nu m-a impresionat absolut deloc, indiferent de pozitie, era mai nasol decat originalul.

 

Oricum, la 1.75 probabil si cu originalul ridicat la maxim e perfect. Problema e intre 1.80 si 1.90. Aia peste 1.90 iar nu au problema asta ca dau parbrizul la minim si au turbulentele sub casca (e ca si cum unul mai mic se ridica in picioare).

 

Sfatul meu: inainte sa gauriti sau sa dati carute de bani pe aftermarket, testati la altii daca e posibil. Eu am ramas deja la concluzia ca o pereche de dopuri de silicon sunt sfinte pe extraurban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat de asta:

Just got my windshield and it bolted up perfectly. I'm 6'1" but because of my posture and handlebar risers I'm sitting pretty tall and far away from the windshield. I've tried three different windshields so far and every one of them has been a problem with buffeting. You've built the perfect touring windshield for this bike. No more buffeting! I rode in really blustery conditions today at up to 140Kph with tolerable wind noise, no buffeting and very little effect from crosswinds. Even passing semis didn't rock me around. Just to compare I went back to my old shield and the buffeting was back at higher speeds. Well done Mark! On behalf of Varadero riders in Canada and other countries where you can buy this great bike, I thank you! -- Henry Pejril (ps: Does anybody want to buy a used Varadero Givi tall or MRA Vario?)

Sper sa ajute.

 

Copfucker,

si eu sunt fun doape dar nu ajuta la durerea de gat data de turbulente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un proaspat Deroist va saluta! Si vine si cu cateva intrebari:

 

 

PS: intalnirea aia dedicata suna foarte interesanta, dar poate ca ar trebui sa fixati data si locatia pentru a primi raspunsuri certe. Altfel, cu democratia vine iarna.

 

bine ai venit :)

pai ne apuca iarna ..vezi mai sus , e si grup pe FB, e si post la "intalniri"..

dar e slaba miscarea,parca trebuie sa tragem de 'varaderisti". stii, exista o limita peste care suna a milogeala..mai mult decat sa anuntat, postam . ce sa mai facem ?..

 

linkul - /index.php?/topic/679301-intalnire-nationala-varadero-2012/page__st__20__gopid__3182863#entry3182863

 

data - 1 - 2 septemrie, datele de contact pm.vezi in topic..

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit :)

pai ne apuca iarna ..vezi mai sus , e si grup pe FB, e si post la "intalniri"..

dar e slaba miscarea,parca trebuie sa tragem de 'varaderisti". stii, exista o limita peste care suna a milogeala..mai mult decat sa anuntat, postam . ce sa mai facem ?..

 

linkul - /index.php?/topic/679301-intalnire-nationala-varadero-2012/page__st__20__gopid__3182863#entry3182863

 

data - 1 - 2 septemrie, datele de contact pm.vezi in topic..

Ne vedem pe 1 septembrie, atunci! Super!

Anuntam unde este locul intalnirii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un proaspat Deroist va saluta! Si vine si cu cateva intrebari:

 

1) Sub ce turatie e subturata? Adica sa zicem ca s-a aprins becul rezervorului in bord si mai aveti 100Km pana la prima benzinarie cunoscuta. Din ce am calculat pe rosu ai sanse sa faci ~ 80Km. Consumul minim e la viteza maxima cu turatie minima, deci a VI-a la ce turatie? 2000rpm? Pentru ca uneori am senzatia ca la 2000rpm e subturata, mai ales daca accelerezi mai rapid. Vin de pe multi ani pe 4 cilindri si trebuie sa ma reobisnuiesc cu 2 acum. :)

 

2) La schimbarea din treapta I in a II-a, uneori scapa, refuza sa intre daca nu ridic puternic, ramane in neutru, si asta se intampla doar daca e "supraturata" peste 3000 rpm. Sub 3000rpm e totul ok. E normal?

 

3) Ce ulei recomandati / folositi?

 

PS: intalnirea aia dedicata suna foarte interesanta, dar poate ca ar trebui sa fixati data si locatia pentru a primi raspunsuri certe. Altfel, cu democratia vine iarna.

 

 

salut ulei...motul 10w40 7100 adica sintetic caci daca ai 6 trepte e pe injectie

legat de consum...nu ma intelege gresit dar daca ai ales un motor de 1000 nu cred ca are asa importanta crescuta

consumul...pt consum mai mic ia un transalp 600,650 sau v-strom 650 care consuma cam 5-5,30... dero-ul meu,pe carburator ,ia 7 l iar cel pe injectie ia cam 5,5 -6 litri ...mai mic de atit ma indoiesc ca o sa poti face si plus cu dero ii fain sa mergi nu se tot gindesti la consum ca altfel nu-su are rostul sa ai motor asa mare

legat de rezerva...cel mai bine cind se aprinde becul e sa pui benzinacu carburator facu cam 55 km ..cu injectie posibil 80...dar...nu stiu cine se risca sa mearga pe rezerva prea mult cu riscul sa ramii fara benzina. personal imi calculez drumul de asa natura incit sami dau seama daca merg pe undeva unde ar fi sanse sa nu fie pompe de benzina,gen transalpina,sa pui suficient inainte...mai bine sa fiu cu rezervorul plin decit fara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un proaspat Deroist va saluta! Si vine si cu cateva intrebari:

 

1) Sub ce turatie e subturata? Adica sa zicem ca s-a aprins becul rezervorului in bord si mai aveti 100Km pana la prima benzinarie cunoscuta. Din ce am calculat pe rosu ai sanse sa faci ~ 80Km. Consumul minim e la viteza maxima cu turatie minima, deci a VI-a la ce turatie? 2000rpm? Pentru ca uneori am senzatia ca la 2000rpm e subturata, mai ales daca accelerezi mai rapid. Vin de pe multi ani pe 4 cilindri si trebuie sa ma reobisnuiesc cu 2 acum. :)

 

2) La schimbarea din treapta I in a II-a, uneori scapa, refuza sa intre daca nu ridic puternic, ramane in neutru, si asta se intampla doar daca e "supraturata" peste 3000 rpm. Sub 3000rpm e totul ok. E normal?

 

3) Ce ulei recomandati / folositi?

 

PS: intalnirea aia dedicata suna foarte interesanta, dar poate ca ar trebui sa fixati data si locatia pentru a primi raspunsuri certe. Altfel, cu democratia vine iarna.

 

Salut, in primul rand bine ai venit printre noi si felicitari pentru motor!

1) Din cate stiu, modelul pe injectie are 4 l rezerva (sau 5???). Deci teoretic, la un consum minim de 5%, rezulta ca ai putea sa mergi cam 80 km cu 4 l respectiv 100 km cu 5 l. Eu cred ca este posibil, daca mergi cat se poate de constant, dar si destul de incet, cu 80-100 km/h max. Parerea mea. Nu stiu daca practic se poate sau nu. Eu am facut maxim cam 50 de km de cand mi s-a aprins becul (in niciun caz nu am mers constant, i-am dat si cox), dar mai mult nu am riscat sa merg. Cred ca mai aveam max 2l in rezervor.

Legat de "Sub ce turatie e subturata?", eu zic ca deja sub 3000 e subturata. Gandeste-te ca e totusi un V-twin de 1000. Sub 3000 troncane si vibreaza la greu, la ce pistoane mari are. Practic, poti sa o consideri ca 2 monocilindre de 500 unite:) Nu poate fi niciodata la fel de rafinat ca un motor in 4 cilindri. Dar eu zic ca lucrul asta (sub 3000 rpm) e mult mai pregnant la viteze mici (de ex cu a 3-a la 30 cred ca e mai rau decat cu a 6-a la 80).

Oricum, de la 3000-4000 in sus incepe sa traga bine, indiferent de treapta si viteza, se simte prezenta cuplului de V, fata de motoarele in linie (4 cilindri mai exact) in care obtii acelasi cuplu la o turatie mai inalta.

2) Si mie mi se mai intampla din cand in cand acest lucru, pur si simplu trebuie sa tragi mai zdravan de schimbator si intra fara probleme. Nu cred ca ai probleme la cutie.

3) Nu iti recomand un ulei anume, pentru ca sincer sa fiu nu stiu care e cel mai bun pentru acest motor(ma refer la producator). Ii poti pune ce scrie in cartea tehnica in materie de vascozitate si clasificare (parca API SG). Nu specifica daca sa fie mineral, sintetic sau semisintetic.

Inainte am folosit Motul 7100 10W-40 sintetic si la ultimul schimb i-am pus Motul 5100 10W-40 semisintetic. Paradoxal sau nu, imi place mult mai mult cum merge cu 5100. La 7100 chiar observam ca mai scadea nivelul uleiului, mai completam, nu aveam un feeling foarte bun la schimbarea vitezelor.

De cand i-am pus 5100 nu a mai scazut nivelul uleiului, cutia e putin mai zgomotoasa parca decat cu 7100, dar simt frate ca intra in viteza cum trebuie. De fapt, daca nu ma insel, uleiul sintetic nici macar nu are clasificarea API SG pe el, deci presupun ca uleiul corect e cel semisintetic.

Chiar si pe un topic de V-Strom am observat ca unii recomandau pentru motoarele in V de turatii medii (nu extreme cum sunt superbikeurile) ulei semisintetic.

 

salut ulei...motul 10w40 7100 adica sintetic caci daca ai 6 trepte e pe injectie

Ce legatura are ca e pe injectie si are 6 trepte cu uleiul sintetic? Ii pui uleiul care respecta caracteristicile specificate in cartea tehnica si care il simti tu ca e cel mai OK pt mersul motorului. :cheers:

 

Salut,

 

1) Credeam ca sinteticul e pentru motoare de viteza (SS), turatii mari, temperaturi mari, pentru a-si pastra proprietatile si ca 5100 e pentru restul. Pe alte motoare se vaita lumea ca cu 7100 le aluneca ambreajul, sigur e ok pe Varadero?

Am scris mai sus deja diferentele intre comportamentul cu semisintetic si sintetic. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. anul acesta am folosit de 7100 si sincer nam simtit diferente...deloc...ca atare la anul o sa pun iar de 5100 ca e mai ieftin.

2. pai cu a 5-a la 60-70 e subturata...la viteza asta eu merg cu a 3-a/

in a 2-a merg cu 50,a 3-a cu 70-80,a 4-a cu 90-100,a 5-a 120-130....dero meu e pe carburator....logic ar fi in a 6-a cam cu 150-160. clar ca daca mergi usor subturat adica in a 6-a cam cu 130 sa fie ceva mai mic consumul,dar asta o sa simti in timp dupa ce o sa te obisnuiesti cu el,apoi o sati dai seama carei viteza optima de croaziera...pt tine. pt mine is cele enumerate mai sus.

3.de aia intodeauna cind ma bag prin muntii imi fac plinul,pt orice eventualitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: stie cineva cum s-ar putea polisha pt a scapa de zgarieturi ?

 

bafta,

am incercat eu cu polish fin pe al meu de la V-strom si n-a iesit nici o branza. am dat si vreo 50 ron pe polish si alte acareturi, am muncit de mi-au iesit ochii si zgarieturile tot au ramas. nici nu ma mai chinui. o sa-mi iau altul nou si gata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de polishat merge polishat orice parbriz sau far, dar la cineva care se pricepe si are cu ce sa faca aceasta operatiune

 

referitor la ulei, modelele dupa 2007 in carte sunt date cu 10W 30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut numele meu este Vlad sunt din Cluj fost propietar de Transalp 600 cc apoi 650 cc iar acum al unui minunat exemplar din 2002 cel din imagine :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlady, sa stapanesti sanatos motoreta si sa te bucuri de ea :cheers:

 

Mi-am pus tobe VSC (de la userul viscionut). Sunetul e demential ! Am pus 3 filmulete mai jos.

 

Partea 1

http://www.youtube.com/watch?v=7jNkQgg8Xto

 

Partea II

http://www.youtube.com/watch?v=WRY34Ro2twg

 

Partea 3

www.youtube.com/watch?v=x-wbUTIqnkY

Editat de McKagan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat de asta:

Just got my windshield and it bolted up perfectly. I'm 6'1" but because of my posture and handlebar risers I'm sitting pretty tall and far away from the windshield. I've tried three different windshields so far and every one of them has been a problem with buffeting. You've built the perfect touring windshield for this bike. No more buffeting! I rode in really blustery conditions today at up to 140Kph with tolerable wind noise, no buffeting and very little effect from crosswinds. Even passing semis didn't rock me around. Just to compare I went back to my old shield and the buffeting was back at higher speeds. Well done Mark! On behalf of Varadero riders in Canada and other countries where you can buy this great bike, I thank you! -- Henry Pejril (ps: Does anybody want to buy a used Varadero Givi tall or MRA Vario?)

Sper sa ajute.

 

Copfucker,

si eu sunt fun doape dar nu ajuta la durerea de gat data de turbulente.

Sa stii ca nu m-am prins de care parbriz era multumit omul asta... Am recitit mesajul de multe ori, inainte sa recunosc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, pentru Dero an 2002 care din cele 2 o folositi voi?

 

 

Spark plug 1: NGK DPR8EVX-9 Spark plug 2: NGK DPR8EA-9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie DPR8EVX-9 (NGK).

 

asa este de alea am si pus , ulei semisint 10 w 40 motorex , lichid racire spalat radiatoare maine ma ocup de frane , poate ma ajutati cu un sfat de achizitionare un cric central folosit ca-i mai lezne :cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am pus ungator automat de lant (scottoiler louis edition ala) si de vreo 2 mii de km nu mai simt nevoia de cric central si nici n-am grija lantului. indiferent ca merg pe ploaie, praf sau asfalt curat lantul e mereu tzais :peace:

 

daca aveam boxer si ramanea uleiul in cilindru stang sau alte kkturi de-astea mai vedeam o utilitate pentru cricul central, altfel...ii dau drumu ca din pod pe cel lateral si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...