foxbat Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 S-au facut cam 20.000 km de cand am luat vaca, am avut o tentativa sa o vand si sa ma las de mers pe strada (probabil astia mai batrani au avut zeci ) dar mi-a trecut repede. Cu bune si cu rele, nu stiu ce mobra echivalenta as fi putut lua in segmentul asta de pret. E perfecta pentru ce-mi trebuie mie, si anume drumuri de weekend pe asfaltul romanesc. Imi place ca pot sa iau bagaje si sa merg cu prietena intr-un ritm decent, ca pot sa fac o depasire mai din scurt. O vad ca pe o mobra de compromis - se misca decent dar nu e racheta, e comoda, te inveti repede cu ea. In rest ce sa zic, e cam tractor - dar mie imi place. Se balbaie in ture mici si mai face figuri FI-ul, nu ii place cand se incinge vara in trafic. Franele sunt excelente, insa un set de placute originale fata-spate bate catre 8 milioane. Pe la 140 pe autostrada mi se pare ca se simte cel mai bine....dar n-as zice ca e facuta pentru autostrazi. E foarte faina pe curbe, dupa cum ziceam te inveti repede cu ea. a ta era parcata pe langa petromul de pe chei lately ? si cu un cutu pipi pe roata ? daca da, suna ma e ok, o mai ai , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Baga-ti mintile in cap. Ce sa-ti doresti mai mult de la o motocicleta? Varadero iti ofera tot ce vrei, viteza(decenta) , consum(decent), comfort(lux), sta bine pe viraje, consoarta doarme bine in spate, bagaje cara fara sa comenteze. Chef de plimbari sa ai ,ca motocicleta asteapta mereu. P.S Sa v-o mai arat pe mandra mea. Vad ca ai dotat-o cu Anakee 3. Cum se comporta? La primavara vreau sa fac si eu schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Anakee3 i-am pus numai pe fata, spatele e Anakee primul model si mai are ceva "carne". Pot sa-ti spun ca sta bine pe curbe, pe frane, si pe ud. Singura chestie este ca e zgomotos. Pe viraje, nici nu aplec bine motorul ca incepe sa se simta un bazait. Prieteni, se gaseste pe undeva mai ieftin aparatoare pt amortizorul spate? cam asa ceva http://www.ebay.it/itm/Honda-Varadero-XL1000V-1999-2010-rear-Hugger-/181250646311?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item2a33616127 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 salut i am facut in 10 minute una , am legat o de releu. dintr o bucata de plastic elastic. si 2 arici . o sa pun o poza zilele urmatoare. e pur si smplu un dreptunghi pe care se sprijina pe suportul de la releu , in continuarea lui. dca ai vazut la BMW , e la fel doar ca e cauciuc piesa de pe ebay e misto dar e scumputa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Asteptam poze cu inventia ta. Piesa de pe ebay e intr-adevar scumpa, si cam fragila (parerea mea) si nu stiu cum s-a descurca in conditiile in care ar sari pietre pe acolo ( sa nu se crape sau sa se sparga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 o sa le pun insa nu ajung azi nu cred ca e vorba sa ajunga pietre, come on. nu e cross. tot ce trebuie e sa apere de bitum, prag , pietricele. oricum , dpdv fizic pietrele si alte chestii marii se duc in spate si in sus,nu in amotizor. crede ma am studiat cu foi de hartie si marker dupa ce la 80.000 amortizorul spate a curs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 asta este buna numai la varianta fara abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 aia eeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 tie cine ti a spus de varianta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 7, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2013 tie cine ti a spus de varianta asta? Acu....da-te mare...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Exceptionala. Acum ma duc sa caut cauciuc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 tie cine ti a spus de varianta asta? Tu,..sefu' Sa tra eu merge pe varianta cu "ciorapeii":) Exceptionala. Acum ma duc sa caut cauciuc Multumesc merge mai milt ca perferct din plastic de bidon de ulei , este foarte bun ( dur si elastic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 sa traiesti nea Raule la rasnov am fost un pic contratimp, dar ne-om vede noi tote cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 protectie varadero.jpg asta este buna numai la varianta fara abs am si salvat poza in computer in fisierul de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 se prinde sub suportul de baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Ceva de genul am facut la Transalp, dintr o bucata de cauciuc, e discreta, dar eficienta. O scapare a japonezilor sa lase atata de expus amortizorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Ceva de genul am facut la Transalp, dintr o bucata de cauciuc, e discreta, dar eficienta. O scapare a japonezilor sa lase atata de expus amortizorul. rectificata la modelul de 650 care are aparatoarea respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Exact, acuma am vazut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Stie cineva suporti de genti laterale de la modelul pe carburatie merg pe modelul cu injecție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 modelul 99-02 are suporti laterali givi pl164 iar modelul 03-07 are givi pl170 Singura diferenta care o pot observa eu e ca teava care duce catre prinderea la manerul pasagerului a fost inlocuita cu o platbanda.De altfel, carenele spate sunt identice din 99-07, asa ca la dimensiuni nu cred ca sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 My new toy, venim acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Ooo, ai trecut la PGM-FI?Sa o stapanesti sanatos si asteptam mai multe detalii despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 vlady, superrrrrrrrrrrrrrrr, baga crashuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 (editat) Multumesc!!!! si acum despre motor: anul de fabricatie este 2004 km 40.000 ( in bord) modelul fara ABS adus din italia Mecanic dpmdv este ok , placute discuri de frana stare foarte buna idem lant , clambuciucurile zici ca sunt noi desi au dot de 2011 . Motorul nu prezinta urme de coroziune rodaj , jambele desi nu sunt lacuite arat foarte bine la fel si jantele. Fara jocuri la jug, ambreiajul prinde ok, schimba bine, nu se aud sunete suspecte la motor, franele mega bestiale, placutel par noi. Dotari nimic doar trei valize . Minusuri: cateva urme de frecangeala pe carena laterala ( se repara relativ usor) un inel de strangere tobe desfacut o mica zgarietura pe o geanta laterala bateria parca putin obosita Si acum daca ma ajutati cu ceva sfaturi : un manual pentru acest model de unde iau cricul central OEM ce il am eu pe cel cu carburatie potriveste pe al meu cateva poze cum este prins crash barul sau daca cumva stiti daca se potriveste cel de pe carburatie Editat Noiembrie 9, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.