Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis :)) Vedem dupa concediu.

 

Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero.

 

Viitorul e electric.

post-11570-0-91186300-1494861351_thumb.jpg

post-11570-0-12866900-1494861384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis :)) Vedem dupa concediu.

 

Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero.

 

Viitorul e electric.

 

Cum merge electricioasa? Cat are autonomie reala? Datele de pe net le stiu, dar sunt curios daca ce scrie pe hartie e valabil in viata reala. Viteza maxima, ciclistica, unde sunt bateriile, unde are centrul de greutate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh.

 

Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“.

 

In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km.

 

18000 euro sunt totusi mult prea multi bani.

 

Ciclistica Honda este de vis prin comparatie.

 

Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus.

 

La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis :)) Vedem dupa concediu.

Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero.

Viitorul e electric.

Generic vorbind, da, asa se pare.

In particular, viitorul este electric pana maine.

Maine este ziua cand tu vei testa un Boss Hoss care consuma 50% si ne vei spune ca acela e the one.

Orice motor ti-ai cumparat tu a fost cel mai cel.

Este nevoie de mult timp si rabdare ca sa delimitezi nuantele de gri din ce scrii tu.

 

Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh.

Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“.

In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km.

18000 euro sunt totusi mult prea multi bani.

Ciclistica Honda este de vis prin comparatie.

Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus.

La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata.

 

Din ce scrii tu aici, viitorul mai are de asteptat mult si bine. Vorbim de Zero, care este un producator cu state vechi in domeniu, nu de un experiment nord coreean.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in continuare departe de un motor normal.

 

Motorul are un fun factor foarte ridicat. Cand spun ca viitorul e electric, ma refer la faptul ca o motocixleta cu doar cativa ani in.spate la capitolul dezvoltare poate surprinde atat de tare.

 

Bateria de schimb costa 10000 euro, conform dealerului, asta acum. E garantata insa 5 ani, iar in.5 ani ei spera ca va deveni asemeni bateriilor pentru biciclete acum, muult mi accesibile.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutari colegi de forum.Sint posesor de varadero model pe carburatie.Am o problema cu motorul si am nevoie de ajutor.Nu mai vrea sa porneasca.Am verificat sigurantele,totul ok.Cind pun contactul se aprinde verdele,se aprinde galbenul si apoi se stinge,rosu de la ulei de asemeni se stinge cind dau la buton.Intr-un cuvint pina aici totul normal.Functioneaza tot ce tine de lumini.Am verificat da scinteie si totusi nu porneste.Ramine doar pompa de benzina sa o verific,dar nu stiu cum.Va rog poate ma puteti ajuta.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul invirte.Pornirea an incercat si cu socul tras si fara.Ceva miros de benzina se simte dar nu foarte puternic.Recunosc ca nu am umblat la bujii.Totusi la modelul pe carburatie nu ar trebui sa se auda ceva la pompa de benzina cind ii pun contactul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu tin minte sa se auda... da' poate sunt eu mai surd/neatent. O poti verifica f usor, scoti furtunul de iesire si dai la automat, vezi daca scuipa benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutari colegi de forum.Sint posesor de varadero model pe carburatie.Am o problema cu motorul si am nevoie de ajutor.Nu mai vrea sa porneasca.Am verificat sigurantele,totul ok.Cind pun contactul se aprinde verdele,se aprinde galbenul si apoi se stinge,rosu de la ulei de asemeni se stinge cind dau la buton.Intr-un cuvint pina aici totul normal.Functioneaza tot ce tine de lumini.Am verificat da scinteie si totusi nu porneste.Ramine doar pompa de benzina sa o verific,dar nu stiu cum.Va rog poate ma puteti ajuta.Multumesc

Sa nu fie butonul rosu... Eu am patit-o!

Zic doar... si la o luna dupa.

Ai rezolvat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat.Motocicleta a fost oprita vreo 2 saptamini,stat in garaj.Inauntru ff cald.Banuiesc acum ca a fost ceva cu alimentarea benzina,o fi ramas carburatoarele fara benzina,nu stiu,dar dimineata cind am incercat iar a pornit imediat.Nu stiu ce a avut,dar si.a revenit.Multumesc de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salutare tuturor! Invii si eu topicul asta cu o cerere.

Am o SD01 din 1999. La mine a ajuns in 2013, prima mea moto. De atunci am mers doar 5000km. Eu am 1.82 si 70kg. Dintr-un motiv sau altul, mi se pare la fel de greoaie in mers ca si in parcare. De asemenea, ambreiajul si acceleratia mi se par brutale.

M-am mai dat cu Transalp pe carburatie de la cunoscuti. Mi-au placut si mi s-au parut foarte prietenoase, chiar daca dpdv tehnic nu erau perfecte.

Problema in momentul de fata este ca de fiecare data cand ma sui la loc pe Varadero nu mai sunt asa convins sa trec la Transalp. In principal imi place la Dero protectia fata de vant si lipsa oricarei vibratii.

As aprecia daca unul din voi mi-ar da Varadero lui sa merg cativa km sa vad daca asa e motocicleta asta facuta sau are a mea niste probleme. Sau mergem pe undeva si schimbam moto la un moment dat.

Vreau sa ma hotarasc daca mai tin Varadero sau fac downgrade la Transalp. Pe care il pot scoate stand pe sa din garaj, nu impingand, intre noi fie vorba :-)

Stau in Bucuresti, Crangasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Invii si eu topicul asta cu o cerere.

Am o SD01 din 1999. La mine a ajuns in 2013, prima mea moto. De atunci am mers doar 5000km. Eu am 1.82 si 70kg. Dintr-un motiv sau altul, mi se pare la fel de greoaie in mers ca si in parcare. De asemenea, ambreiajul si acceleratia mi se par brutale.

M-am mai dat cu Transalp pe carburatie de la cunoscuti. Mi-au placut si mi s-au parut foarte prietenoase, chiar daca dpdv tehnic nu erau perfecte.

Problema in momentul de fata este ca de fiecare data cand ma sui la loc pe Varadero nu mai sunt asa convins sa trec la Transalp. In principal imi place la Dero protectia fata de vant si lipsa oricarei vibratii.

As aprecia daca unul din voi mi-ar da Varadero lui sa merg cativa km sa vad daca asa e motocicleta asta facuta sau are a mea niste probleme. Sau mergem pe undeva si schimbam moto la un moment dat.

Vreau sa ma hotarasc daca mai tin Varadero sau fac downgrade la Transalp. Pe care il pot scoate stand pe sa din garaj, nu impingand, intre noi fie vorba :-)

Stau in Bucuresti, Crangasi.

 

Mai mergi 5000 de km si vorbim apoi. Daca faci doar cateva sute de km pe an te dezobisnuiesti si ti se pare balena. Da, este o motocicleta grea, insa eu ii simt greutatea doar cand o parchez si eventual cand franez mai brusc si trebuie sa pun piciorul jos. In rest, in mers, e parfum. Eu am 1.78 si 74 kg, deci tu ar trebui sa o stapanesti mai bine, fiind mai inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns. S-ar putea sa fie si asta un motiv... Ti-am trimis muuult mai multe detalii despre cum simt eu moto asta prin mesaj privat.

 

Cu placere. Ti-am raspuns acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am inoit cu un Varadero SD02 din 2004, model pe injectie cu ABS, 33.000 km. Motocicleta a stat aprox 4 ani si era toata intepenita cand am luat-o (m-a atras pretul foarte bun si speranta ca schimband consumabilele o sa o readuc la viata). Avea becul de la ABS aprins cand am luat-o dar am pus asta pe seama faptului ca a stat mult si a ramas fara baterie.

Pe scurt, am schimbat: ulei, filtre, (inclusiv benzina, curatat rezervor, curatat sitele din rezervor), placute fata + spate, antigel, lichid frana, lant + pinioane, anvelope si baterie noua.

Problema este ca dupa toate operatiunile astea becul la ABS s-a stins dar am rulat 200 de metri cu ea si s-a aprins din nou si motorul nu mai trage... o alta problema e ca nu am reusit sa o leg la o diagnoza sa vad ce spune acolo, nu reuseste sa se conecteze.
Vre-un sfat? S-a mai lovit cineva de o astfel de problema?

 

Multumesc

Editat de konektor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare. are cineva de la un varadero pe carburatie din 1999, urmatoarele 3 piese (poza atasata) de la cablul de soc? multumesc!

post-21191-0-93011100-1528749107_thumb.jpg

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cumpara noi, in jur de 140-150 lei pt un carburator. Le-am schimbat si eu acum 3 ani... crapa niplul ala de plastic. Eu le-am luat de la mexykanu (motorush.ro), a durat ceva livrarea pt ca au venit de la japonezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am dat seama, dar cele sh sunt tot coapte... plus ca varadero la dezmembrat cam greu gasesti. Daca le schimbi, schimba-le pe amandoua... daca a crapat unul, crapa si al 2lea. Sunt patit, dupa 2-3 sapt de asteptare (era si cu pastele etc), cand am montat la loc carburatoarele, a crapat si al 2lea... si iar am stat 1-2 sapt.

S-a incercat si fabricarea unuia din bronz/alama, de catre alti colegi, nu iese cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare. De curand sunt si eu posesor de varadero modelul sd01 din 99 si am auzit de problema intinzatoarelor de la distributie care ma sperie drstul de tare. Voi cum ati remediat problema? Le ati transformat in intizatoare manuale? Merci mult.

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...