nokian89 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Multumesc frumos pt raspunsurile rapide. Si as mai avea o nelamurire legat de CIV emis de RAR. Deci CIV-u a fost facut de firma care a vandut scuterul initial se specifica si in CIV societatea dar inafara de acel SC care ia facut cartea RAR, in carte nu mai este trecut nimeni (nici primul proprietar, cel de la care am luat eu scuteru) in schimb in certificatu de inregistrare de la primarie sunt trecute toate datele din CIV. Poate fi vreo problema faptul ca in CIV nu e trecut cel de la care am luat scuteru si automat cel care e trecut in certificatu de la primarie? Sper ca am reusit sa ma fac inteles. Ms inca odata pt raspunsurie prompte! Si scute pt micile greseli de ortografie (scriu de pe tel si intre tm mai stau si cu bebele). Si inca ceva daca nu deja am devenit un stres pe topic. La itp unde imi pune verificarea? La masina imi pune pe talon dar la scuteru asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Nu o lua ca o informatie sigura, insa, daca am inteles corect, nu cred ca are relevanta cati/ ce fosti proprietari apar pe carte - important este sa apari tu. Ma gandesc la situatia in care toate rubricile alea din carte sunt pline sau cand pierzi cartea si iti faci una noua. Probabil ca se pierde tot istoricul ala al fostilor proprietari. Plus ca nu vad care ar fi relevanta, pentru institutiile astea - RAR, DPRCIV, a istoricului tuturor proprietarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Ok am inteles ideia. Eram nesigur daca e vreo problema cu faza in care pe certificatul emis de primarie scrie numele proprietarului si pe carte nu. Deci cartea este prima si nu apare decat firma de vanzari scutere pe ea. Fostul proprietar nu apare. In cazul de fata nici eu nu pot aparea deoarece nu vreau s-o trec pe numele meu. In carte pot trece datele celui de la care l am luat? Si daca e sa trec, in rubrica de langa cea cu datele proprietarului, cea cu inspectoratul judetean de politie ramane gol? Intreb ca in dreptul fiecarei rubrici cu proprietari apare si o casuta cu IJP?! Sau pana la urma poate sa ramana cartea exact asa cum este acum? Sunt intr-o mare dilema cu chestia asta. Ca sa fiu mai explicit, acest scuter a avut 2 proprietari. Primul ia facut certificat la primarie, ia scos nr galben etc... apoi al doilea proprietar (cel de la care l am cumparat eu nu l a mai inregistrat pe numele lui si a circulat cu el asa fara numar si asigurare si itp(avea doar talonul alade la primaria primulii proprietar si CIV-u). Eu ca sa l inscriupe numele meu am nevoie de fiscal (care nu mai exista deoarece primul proprietar s a dus cu placuta cu nr de inregistrare si l a scazut de la primaria lui. Acum eu am reusit sa fac o placuta cu nr de inregistrare idendica cu originalu ca sa pot circula cu certificatul primului proprietar. Tocmai de asta vreau sa fac itp si rca pe numele respectivului. Sper ca am fost destul de explicit. Pareri? Scuze pt grselile de ortografie (pe tel marge mai nasol). Merge* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Voi aveti bulina aia pe numar? Eram zilele trecute pe la mare si ma uitam din intamplare la nr cand vad ca arata aprilie 2014, am crezut ca-mi sta ceasul. Cand ma uit in talon scria aprilie 2015 si era si normal ca tineam minte ca parca anul trecut fusesem la ITP. Se pare ca mi-au pus gresit bulina aia, nu-mi explic cum ca e si alta culoare pt 2015 in fine. Se iau politistii de viata mea daca am bulina veche\lipsa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Intrebare, mai gasesc azi sa fac itp undeva sau e prea tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Sambata, la ora asta, nu cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) De la o vreme cica e musai sa ai "Certificat de inspectie tehnica periodica", ala si cu traducere in limba engleza, mai in detaliu Documentul este complementar anexei la certificatul de inmatriculare si, prin urmare, nu inlocuieste anexa respectiva care atesta efectuarea ITP si termenul de valabilitate si e conform cu prevederile Directivei 2010/48/UE de adaptare la progresul tehnic a Directivei 2009/40/CE a Parlamentului European si a Consiliului privind inspectia tehnica auto pentru autovehicule si remorcile acestora. No bine, pana aici. Am asa ceva, pe numarul vechi. La subsol scria asa: "schimbarea numarului de inmatriculare prevazut la pct. 2 impune schimbarea certificatului". Dar muma lor de inaptii p-lii cu legile scrise de soareci cretini, de ar stipula undeva si unde caca.t il schimbi. Ceva idei? Editat Iulie 2, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Da, il schimbi in acelasi loc unde ai facut itp-ul, dupa ce inmatriculezi mobra pe numele tau. Asa am primit si eu hartia asta si mi-a spus omul ca dupa ce o trec pe numele meu sa dau o fuga la el si sa-mi faca alta hartie, pe nr noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Traiasca logica de rromania. Pai si daca e din baia mare, fug pana in baia mare? Sa fi facut RARul treaba asta... Le-am dat un email la aia cu statia sa rezolv prin curier, daca nu, sa ma suga si fac si eu ca altii, nici macar nu mai opresc... Oricum prin tara nu am de gand sa ma plimb prea mult, dar am eu un dar in a gasi toti cretinii de pe strazile noastre, nici ca pieton nu scap si mi-e ca dau peste unu' cu chipiu albastru care nu gaseste nimic si ma intreaba 'de ce nu port sapca?' si sa mai imi iau amenda pt. mizerii de genul... » Post actualizat in 03 Jul 2014 07:14Logica de rromania, partea a 2-a. Sun la statia de ITP, dau datele, imi zic ca ei pot da doar duplicat, cu vechiul nr. de inmatriculare, altfel nu le permite sistemul ca ei nu au facut ITP la veh. cu nr. CT XX, ci la IF XX si e valabil cel vechi si pt. nr. nou ca are nr. de identificare. Deci, ia cu paine, fraiere! Am facut petitie la RAR sa vedem cand si daca si ce raspund ieeei, ce ma bucur ca sunt roman! » Post actualizat in 04 Jul 2014 11:48Logica de rromania, partea a 3-a. dar macar am rezolvat. Sun la RAR, dupa ce m-au tot plasat acolo de la o doamna la alta, imi zice cineva ca trebuie folosit win expl 8 si ar trebui sa mearga la orice statie. Merg unde fac de obicei de ITP-ul, norocul meu a fost ca am gasit pe cineva de la RAR venit la o masina blocata, care a dat cateva sfaturi angajatilor de acolo si am rezolvat, cu chrome. Normal ca nu pe loc, ca nu aveam decat actele care se poarte de obicei, fara C.I. Autoveh. iar pe C-ta in ultima vreme se poarta certificatele de ITP falsificate, talonul nou fara nimic pe el, doar cu holograma pe fata, poate batea la ochi. Am lasat certificatul vechi la statie sa aiba oamenii justificare pt. inlocuire si asta a fost. Ma f.t maxim fazele astea in care trebuie sa te enervezi, sa alergi de nebun pt. a rezolva un rahat de treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticzx636 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Salutare!. Am si eu o dilema cu ITP-ul daca ma poate ajuta cineva cu o idee, sfat ...... am kawasaki 636 2006 si o toba ARROW.... am fost la o statie de ITP si lam intrebat pe sefu de acolo daca este vreo problema cu toba(in ideea ca este sport si sa nu ma trezesc ca ma intoarcea din cauza tobei ) si raspunsul pe care l-am primit a fost ceva de genu : "daca are un E pe ea e ok , daca nu ia o toba stok de la cineva si pune-o iar dupa nu ma intereseaza" ... Ce vrea sa insemne "E-ul" asta ? vreo autorizatie ceva sau ce vrea sa fie ... k pe toba nu scrie apsolut nimik?? O idee ceva? ma ajutati? Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Salutare!. Am si eu o dilema cu ITP-ul daca ma poate ajuta cineva cu o idee, sfat ...... am kawasaki 636 2006 si o toba ARROW.... am fost la o statie de ITP si lam intrebat pe sefu de acolo daca este vreo problema cu toba(in ideea ca este sport si sa nu ma trezesc ca ma intoarcea din cauza tobei ) si raspunsul pe care l-am primit a fost ceva de genu : "daca are un E pe ea e ok , daca nu ia o toba stok de la cineva si pune-o iar dupa nu ma intereseaza" ... Ce vrea sa insemne "E-ul" asta ? vreo autorizatie ceva sau ce vrea sa fie ... k pe toba nu scrie apsolut nimik?? O idee ceva? ma ajutati? Ms frumos E de la Omologare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 E arata ca piesa respectiva e omologata in Europa (UE). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dWARd Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) Salut Vreau sa inmatriculez si eu moto, trec de RAR cand fac verificarea cu toba asta ? (la CBR250R, nu cel de 125..) Asa l-am cumparat din Franta. Multam Editat Iulie 13, 2014 de 3dWARd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 (editat) Stie cineva o statie ITP din Bucuresti sau imprejurimi care e deschisa maine? Multam! Editat August 15, 2014 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Stie cineva daca este posibil sa am probleme la itp daca am numarul pus in felul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Eu nu inteleg de ce mutati locu la nr , azi maine le pune-ti sub sa. Daca se urca 2 persoane pe motor, cum o sa se mai vada nr ala ? + ai si bonusu cu stropi de noroi din asfalturile noastre. Mie unu mi se pare o tampenie sa pui numaru pe amortizoru spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 nu merge sa il muti 2 ore aproximativ cat dureaza ipt sau 15 daca e service cu progamare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Vezi doamne sa fie mai putin vizibil sa ii vada garda ca noi jucam in filme americane Noi este prosti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Bine bine, dar pana la urma este ok la itp sau trebuie neaparat suport de nr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Bine bine, dar pana la urma este ok la itp sau trebuie neaparat suport de nr ? numarul trebui sa sa vada obligatoriu........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Daca esti din bucale lasa-mi nr de tel in pm si te rez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 numarul trebui sa sa vada obligatoriu........ si lampa de numar este la fel de obligatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Bine bine, dar pana la urma este ok la itp sau trebuie neaparat suport de nr ? Mergi fara grija,si eu tot acolo tin numarul,al meu mai este si indoit de la jumatate si nu mi-a zis nimic nenea de la ITP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abab Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Oficial numarul trebuie pus pe suport + lampa ... dar multi il ascund ... sa fie cat mai greu de vazut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 DACA NU AI BEC LA NUMAR NU TRECI ITP-UL!!! Asta ti-o spun 1000% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.