Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

Multumesc frumos pt raspunsurile rapide.

Si as mai avea o nelamurire legat de CIV emis de RAR. Deci CIV-u a fost facut de firma care a vandut scuterul initial se specifica si in CIV societatea dar inafara de acel SC care ia facut cartea RAR, in carte nu mai este trecut nimeni (nici primul proprietar, cel de la care am luat eu scuteru) in schimb in certificatu de inregistrare de la primarie sunt trecute toate datele din CIV. Poate fi vreo problema faptul ca in CIV nu e trecut cel de la care am luat scuteru si automat cel care e trecut in certificatu de la primarie? Sper ca am reusit sa ma fac inteles. Ms inca odata pt raspunsurie prompte! Si scute pt micile greseli de ortografie (scriu de pe tel si intre tm mai stau si cu bebele).

 

Si inca ceva daca nu deja am devenit un stres pe topic. La itp unde imi pune verificarea? La masina imi pune pe talon dar la scuteru asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 993
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu o lua ca o informatie sigura, insa, daca am inteles corect, nu cred ca are relevanta cati/ ce fosti proprietari apar pe carte - important este sa apari tu.

Ma gandesc la situatia in care toate rubricile alea din carte sunt pline sau cand pierzi cartea si iti faci una noua. Probabil ca se pierde tot istoricul ala al fostilor proprietari.

Plus ca nu vad care ar fi relevanta, pentru institutiile astea - RAR, DPRCIV, a istoricului tuturor proprietarilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am inteles ideia. Eram nesigur daca e vreo problema cu faza in care pe certificatul emis de primarie scrie numele proprietarului si pe carte nu. Deci cartea este prima si nu apare decat firma de vanzari scutere pe ea. Fostul proprietar nu apare. In cazul de fata nici eu nu pot aparea deoarece nu vreau s-o trec pe numele meu. In carte pot trece datele celui de la care l am luat? Si daca e sa trec, in rubrica de langa cea cu datele proprietarului, cea cu inspectoratul judetean de politie ramane gol? Intreb ca in dreptul fiecarei rubrici cu proprietari apare si o casuta cu IJP?! Sau pana la urma poate sa ramana cartea exact asa cum este acum? Sunt intr-o mare dilema cu chestia asta.

Ca sa fiu mai explicit, acest scuter a avut 2 proprietari. Primul ia facut certificat la primarie, ia scos nr galben etc... apoi al doilea proprietar (cel de la care l am cumparat eu nu l a mai inregistrat pe numele lui si a circulat cu el asa fara numar si asigurare si itp(avea doar talonul alade la primaria primulii proprietar si CIV-u). Eu ca sa l inscriupe numele meu am nevoie de fiscal (care nu mai exista deoarece primul proprietar s a dus cu placuta cu nr de inregistrare si l a scazut de la primaria lui. Acum eu am reusit sa fac o placuta cu nr de inregistrare idendica cu originalu ca sa pot circula cu certificatul primului proprietar. Tocmai de asta vreau sa fac itp si rca pe numele respectivului. Sper ca am fost destul de explicit. Pareri?

 

Scuze pt grselile de ortografie (pe tel marge mai nasol).

 

Merge*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi aveti bulina aia pe numar? Eram zilele trecute pe la mare si ma uitam din intamplare la nr cand vad ca arata aprilie 2014, am crezut ca-mi sta ceasul.

Cand ma uit in talon scria aprilie 2015 si era si normal ca tineam minte ca parca anul trecut fusesem la ITP.

Se pare ca mi-au pus gresit bulina aia, nu-mi explic cum ca e si alta culoare pt 2015 in fine. Se iau politistii de viata mea daca am bulina veche\lipsa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

De la o vreme cica e musai sa ai "Certificat de inspectie tehnica periodica", ala si cu traducere in limba engleza, mai in detaliu Documentul este complementar anexei la certificatul de inmatriculare si, prin urmare, nu inlocuieste anexa respectiva care atesta efectuarea ITP si termenul de valabilitate si e conform cu prevederile Directivei 2010/48/UE de adaptare la progresul tehnic a Directivei 2009/40/CE a Parlamentului European si a Consiliului privind inspectia tehnica auto pentru autovehicule si remorcile acestora.

 

No bine, pana aici. Am asa ceva, pe numarul vechi. La subsol scria asa: "schimbarea numarului de inmatriculare prevazut la pct. 2 impune schimbarea certificatului". Dar muma lor de inaptii p-lii cu legile scrise de soareci cretini, de ar stipula undeva si unde caca.t il schimbi.


Ceva idei?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, il schimbi in acelasi loc unde ai facut itp-ul, dupa ce inmatriculezi mobra pe numele tau.

Asa am primit si eu hartia asta si mi-a spus omul ca dupa ce o trec pe numele meu sa dau o fuga la el si sa-mi faca alta hartie, pe nr noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traiasca logica de rromania. Pai si daca e din baia mare, fug pana in baia mare? Sa fi facut RARul treaba asta... Le-am dat un email la aia cu statia sa rezolv prin curier, daca nu, sa ma suga si fac si eu ca altii, nici macar nu mai opresc... :) Oricum prin tara nu am de gand sa ma plimb prea mult, dar am eu un dar in a gasi toti cretinii de pe strazile noastre, nici ca pieton nu scap si mi-e ca dau peste unu' cu chipiu albastru care nu gaseste nimic si ma intreaba 'de ce nu port sapca?' si sa mai imi iau amenda pt. mizerii de genul...


» Post actualizat in 03 Jul 2014 07:14

Logica de rromania, partea a 2-a. Sun la statia de ITP, dau datele, imi zic ca ei pot da doar duplicat, cu vechiul nr. de inmatriculare, altfel nu le permite sistemul ca ei nu au facut ITP la veh. cu nr. CT XX, ci la IF XX si e valabil cel vechi si pt. nr. nou ca are nr. de identificare. Deci, ia cu paine, fraiere! Am facut petitie la RAR sa vedem cand si daca si ce raspund :) ieeei, ce ma bucur ca sunt roman!


» Post actualizat in 04 Jul 2014 11:48

Logica de rromania, partea a 3-a. dar macar am rezolvat. Sun la RAR, dupa ce m-au tot plasat acolo de la o doamna la alta, imi zice cineva ca trebuie folosit win expl 8 si ar trebui sa mearga la orice statie. Merg unde fac de obicei de ITP-ul, norocul meu a fost ca am gasit pe cineva de la RAR venit la o masina blocata, care a dat cateva sfaturi angajatilor de acolo si am rezolvat, cu chrome. Normal ca nu pe loc, ca nu aveam decat actele care se poarte de obicei, fara C.I. Autoveh. iar pe C-ta in ultima vreme se poarta certificatele de ITP falsificate, talonul nou fara nimic pe el, doar cu holograma pe fata, poate batea la ochi. Am lasat certificatul vechi la statie sa aiba oamenii justificare pt. inlocuire si asta a fost. Ma f.t maxim fazele astea in care trebuie sa te enervezi, sa alergi de nebun pt. a rezolva un rahat de treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!. Am si eu o dilema cu ITP-ul daca ma poate ajuta cineva cu o idee, sfat ...... am kawasaki 636 2006 si o toba ARROW.... am fost la o statie de ITP si lam intrebat pe sefu de acolo daca este vreo problema cu toba(in ideea ca este sport si sa nu ma trezesc ca ma intoarcea din cauza tobei ) si raspunsul pe care l-am primit a fost ceva de genu : "daca are un E pe ea e ok , daca nu ia o toba stok de la cineva si pune-o iar dupa nu ma intereseaza" ... :-L

 

Ce vrea sa insemne "E-ul" asta ? vreo autorizatie ceva sau ce vrea sa fie ... k pe toba nu scrie apsolut nimik??

O idee ceva? ma ajutati? Ms frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!. Am si eu o dilema cu ITP-ul daca ma poate ajuta cineva cu o idee, sfat ...... am kawasaki 636 2006 si o toba ARROW.... am fost la o statie de ITP si lam intrebat pe sefu de acolo daca este vreo problema cu toba(in ideea ca este sport si sa nu ma trezesc ca ma intoarcea din cauza tobei ) si raspunsul pe care l-am primit a fost ceva de genu : "daca are un E pe ea e ok , daca nu ia o toba stok de la cineva si pune-o iar dupa nu ma intereseaza" ... :-L

 

Ce vrea sa insemne "E-ul" asta ? vreo autorizatie ceva sau ce vrea sa fie ... k pe toba nu scrie apsolut nimik??

O idee ceva? ma ajutati? Ms frumos

 

E de la Omologare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Vreau sa inmatriculez si eu moto, trec de RAR cand fac verificarea cu toba asta ? (la CBR250R, nu cel de 125..)

Asa l-am cumparat din Franta.

 

 

Multam

Editat de 3dWARd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu nu inteleg de ce mutati locu la nr , azi maine le pune-ti sub sa.

Daca se urca 2 persoane pe motor, cum o sa se mai vada nr ala ? + ai si bonusu cu stropi de noroi din asfalturile noastre.

Mie unu mi se pare o tampenie sa pui numaru pe amortizoru spate :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine bine, dar pana la urma este ok la itp sau trebuie neaparat suport de nr ?

Mergi fara grija,si eu tot acolo tin numarul,al meu mai este si indoit de la jumatate si nu mi-a zis nimic nenea de la ITP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...