Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 740
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iti dai seama ca un consum asa mare de ulei nu-l stopezi cu trecerea la alta marca.. daca ar fi consumat 100ml/mie poate se schimba ceva in bine dar din ce spui tu iti consuma ~1l/mie

 

 

te-o fi blestemat SSSS....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu asta.Oricum se pare ca nimeni nu stie limitele acceptabile,ma mai intetesez.

Limitele acceptabile le poti afla doar daca experimentezi pe pielea ta.....se pare ca nimeni nu a avut o motoreta din 2004 2005 care sa pape 1l ulei/1000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti spun din motoretele care le-am avut, cele de 1000, r1 99(50k km) in jur de 300ml la schimb, 1000rr '04(40k km) maxim 100ml pe schimb, r1 '05 nu prea are ce cauta in calculele aastea deoarece cand am luat-o avea 8000km REALI si comparatia este intre motoreta care au peste 35000km reali dar asta chiar nu manca gram de ulei, k5 1000 in jur de 32000km cam 200 ml la 4000 de km. In toate situatiile motoretele le-am chinuit ca sa zic asa, adica mers in ture sus, stat in trafic infernal cand lua foc sub mine, liniute, dat pe o roata. Consumul acela e totusi suspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am ajuns si eu acasa, dupa o pauza la Zenklawa Garage unde am constatat ca mobra mea arunca ulei si pe esapament si in airbox, "pierde" 1l de ulei la 1000km!

:(

Deprimant diagnostic.

Eu zic s-o duci si la Masinuta, sa vez ce-ti zice.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deprimant diagnostic.

Eu zic s-o duci si la Masinuta, sa vez ce-ti zice.

Poti sa urmaresti la "Detinatori de Zx10", Masinuta este cel care mi-a recomandat motocicleta. Si a spus ca nu a umblat in ea, desi am gasit topicul fostului posesor care spunea ce probleme a avut si cum a schimbat tot felul prin motor exact la United, la Masinuta. Ce sa mai zic?M-au indoliat cu motoreta asta, tzeapa romaneasca pura!

 

Cultul personalitatii! :D

post-7144-0-90314400-1379803763_thumb.jpg

post-7144-0-45255800-1379803766_thumb.jpg

post-7144-0-46634400-1379803769_thumb.jpg

post-7144-0-60249600-1379803771_thumb.jpg

post-7144-0-36460200-1379803775_thumb.jpg

post-7144-0-06227700-1379803778_thumb.jpg

post-7144-0-25489000-1379803787_thumb.jpg

post-7144-0-62207000-1379803798_thumb.jpg

post-7144-0-98004300-1379803809_thumb.jpg

post-7144-0-95655800-1379803821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa urmaresti la "Detinatori de Zx10", Masinuta este cel care mi-a recomandat motocicleta. Si a spus ca nu a umblat in ea, desi am gasit topicul fostului posesor care spunea ce probleme a avut si cum a schimbat tot felul prin motor exact la United, la Masinuta. Ce sa mai zic?M-au indoliat cu motoreta asta, tzeapa romaneasca pura!

 

Cultul personalitatii! :D

Urata poveste. Tocmai de-aia ar trebui sa mergi acolo, sa le bati obrazul. Daca ei au umblat in ea, macar stiu de unde sa o apuce.

In alta ordine de idei, fara sa te superi pe mine, m-am uitat la poze si pare atat de mica sub tine. Esti un fel de Simoncelli la 125. Raman la parerea ca ZZR-ul era masura ta, asa cum ti-am zis la un moment anterior. Succes cu reparatia, poate e doar ceva minor, gen simeringuri de supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa urmaresti la "Detinatori de Zx10", Masinuta este cel care mi-a recomandat motocicleta. Si a spus ca nu a umblat in ea, desi am gasit topicul fostului posesor care spunea ce probleme a avut si cum a schimbat tot felul prin motor exact la United, la Masinuta. Ce sa mai zic?M-au indoliat cu motoreta asta, tzeapa romaneasca pura!

 

Cultul personalitatii! :D

 

Frumoase pozele cu cetatea, poate ajung si eu sa vad cetatea asta, niciodata nu m-am oprit in Veliko.

 

Pacat de motorul tau, dar daca l-ai luat la un pret bun, si reparatia te costa putin, cred ca iti va parea rau doar de timpul pierdut cu el in service.

Sunt de acord cu textex, tie iti trebuie un touring, un FJR 1300 ti s-ar potrivi la statura ta si la un drum din asta de 400km dus intors(ma refer la pozitie, nu la protectia de vant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate masinuta asta a facut la zx10 un soi de sistem de amestec..cand pui benzina bagi si ulei,ca la trabant..

Urat oricum..

Masinuta o fi umblat in ea, insa inteleg ca acum vreo 2 ani. Poate ca nu stie ce s-a mai intamplat in maruntaiele motorului intre timp. Obrazul gros este al fostului proprietar, care nu a recunoscut problemele, desi stia ca acestea exista. Probabil ca ele au stat si la baza deciziei de a vinde motocicleta.

Acum Niko, si tu te-ai lasat dus de val, daca stiai ca motocicleta a fost la Serres, inseamna ca a fost folosita pe circuit in mod curent. Asta inseamna uzura ca la balamuc. De fapt e greu sa gasesti ceva in aceasta categorie exploatat cu mila (de care stim ca nici tu nu dai dovada :)).

In alta ordine de idei, nu v-ati saturat de Veliko asta, ca pe mine ma ia deprimarea cand ma gandesc sa fac inca o data drumul asta ultra batut si cunoscut? Eu vreau sa ajung toamna asta la pestera Devetashka sau asa ceva, macar de la Byala incolo schimb soseaua.

 

Ca sa vezi ca exista si exceptii: /index.php?/topic/701415-suzuki-gsxr-1000-k8/

Pe-asta a vandut-o un bun prieten acum 1 saptamana cu 6500. A cumparat-o dintr-o ambitie pe care nu am inteles-o, a zacut 5 ani degeaba, si turometrul n-a trecut de 5000.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa rog un moderator sa mute posturile legate de motoreta mea la "Detinatori de ZX10".

 

Sigur ca intr-un fel m-am saturat de Veliko, dar e usor accesibil, peisaj frumos, iar eu pana la urma am nevoie de o directie care sa aiba macar niste curbe largi asa cum e drumul asta, vreau soare si macar 17-18 grade, daca se poate si o companie placuta si gata, sunt ingredientele unei zile reusite.

 

La munte era frig si ploaie, plimbarile de toamna sunt spre Sud,deci pentru mine Veliko.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=354417#354417

 

Numai eu am putut fi prostul prostilor sa nu stiu nimic de motoreta asta si sa dau banii pe ea.

Bogdan Tronac, proprietarul, a dus-a la United unde nu se stie ce au facut, dar toata floarea mecanicii din Bucuresti stia ca avea motorul desfacut si aia nu e motocicleta de luat, mai putin eu.

Ideea e ca motorul arunca ulei in airbox si pe evacuare, atat de mult incat la niste masuratori facute zilele astea e vorba de mai mult de 1l/1000km.
Daca pui mana la evacuare iti da picaturi de ulei pe mana.

I-am intrebat ulterior daca s-a umblat in ea si s-au dat de ceasul mortii ca nu si ca motocicleta e buna.
La fel si angajatii United care o tineau in iarna in showroom, banuiesc ca minteau si aia de inghetau apele ca doar motoreta s-a facut la ei in service.

Niste tepari si niste mincinosi - Bogdan Tronac, United Motors, Masinuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud asta.Cel mai bine vorbesti direct cu ei,daca ai luat-o prin ei,si poate rezolvi ceva.Daca esti sigur 100% de ceea ce spui,ca ei au umblat si ti-au ascuns asta,e urat,dar trebuie sa existe o rezolvare.Trebuie sa se poata face ceva.

Editat de piticoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat! Si daca ai muscat o tu,, care ai vazut ceva moto la viata ta, iti dai seama ce tepe grave isi iau incepatorii care pornesc cu entuziasm si buna credinta.

Am muscat-o mai ales din cauza ca am zis, buei, e la United, mi-a zis Masinuta ca e buna motocicleta, ce rost are sa o mai duc la Cesar sau la alti mecanici pe care ii cunosc sa ne uitam atent la ea. Am gresit, am platit. Tzepele sunt pretutindeni.

 

Imi pare rau sa aud asta.Cel mai bine vorbesti direct cu ei,daca ai luat-o prin ei,si poate rezolvi ceva.Daca esti sigur 100% de ceea ce spui,ca ei au umblat si ti-au ascuns asta,e urat,dar trebuie sa existe o rezolvare.Trebuie sa se poata face ceva.

Ce dracu sa mai fac cu ei, i-am intrebat fata in fata pe fiecare. Masinutza, mecanicul minune, pe langa ca minte teatral fara sa clipeasca de cate ori ma intorceam cu spatele se dadea la prietena mea si o invita la cafea. Nu mai am chef sa le vad fetzele niciodata. O sa fac eu ceva cu ea la anu', intai sa vedem un diagnostic, apoi vad daca o repar,daca caut alt motor sau daca merg asa cu ea pana moare si apoi o dezmembrez.

 

Pentru mine trist oricum...

 

 

Masinuta o fi umblat in ea, insa inteleg ca acum vreo 2 ani. Poate ca nu stie ce s-a mai intamplat in maruntaiele motorului intre timp. Obrazul gros este al fostului proprietar, care nu a recunoscut problemele, desi stia ca acestea exista. Probabil ca ele au stat si la baza deciziei de a vinde motocicleta.

Acum Niko, si tu te-ai lasat dus de val, daca stiai ca motocicleta a fost la Serres, inseamna ca a fost folosita pe circuit in mod curent. Asta inseamna uzura ca la balamuc. De fapt e greu sa gasesti ceva in aceasta categorie exploatat cu mila (de care stim ca nici tu nu dai dovada :)).

...........

Asta ma mai linistise si pe mine, Daca a mai mers inca 5000km de la reparatie si fostul proprietar a fost de doua ori la Serres cu ea am zis ca am scapat,ca e buna. Poate mergea cu bidonul de ulei la el.

Iar cu forja, sunt sigur ca forja si-a luat-o de la primul proprietar care era angajat United, cel care mi-a vandut-o mie nu avea ce sa forjeze, el mergea 1,47 la Serres.

 

La fel si eu, pentru ca o turez cateodata pana aproape de limitator nu mi se pare ca e forja. Si-n alta ordine de idei am "forjat" ZX9-le 6 ani, ce mai, abuz total, avea cel putin 67,000km si nu trebuia sa completez de la un schimb la altul,scadea un pic pe fereastra si atat. Moto de 13 ani.

 

....

 

Pacat de motorul tau, dar daca l-ai luat la un pret bun, si reparatia te costa putin, cred ca iti va parea rau doar de timpul pierdut cu el in service.

Sunt de acord cu textex, tie iti trebuie un touring, un FJR 1300 ti s-ar potrivi la statura ta si la un drum din asta de 400km dus intors(ma refer la pozitie, nu la protectia de vant).

Acum traiesc cu speranta asta, poate nu e varza total si poate il repar. Am avut sport-touring tot anul, CBR1100XX pe care il consider superior FJR-ului, nu imi trebuie barci din astea momentan.

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nico imi pare rau de cele intamplate si-mi pare rau ca eu ti-am dat vestea,tin minte ca nu credeai prima data dupa aceea te-ai impacat cu ideea

imi pare rau !

mergi cu ea la George(TNG) si vezi ce zice el de motor



Nico lasa motocicleta in garaj sa nu o dai in altele mai grave

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasoala tare patania ta!Ma gandesc ca ai luat-o la un pret bun de te-a atras asa.Mare atentie la preturi fratilor...inteleg ca nu sunt bani dar nu rezolvi nimic daca cumperi cei mai ieftin apoi pierzi sirul sutelor de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasoala tare patania ta!Ma gandesc ca ai luat-o la un pret bun de te-a atras asa.Mare atentie la preturi fratilor...inteleg ca nu sunt bani dar nu rezolvi nimic daca cumperi cei mai ieftin apoi pierzi sirul sutelor de euro

Da,am luat-o la un pret mai jos decat piata, adica am dat 4400Euro pe ea. Dar la cum merg preturile la moto nu stiu daca chiar am "castigat" mai mult de 600 de Euro, pe care acum o sa-i platesc cu varf si indesat pe investigatii/reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cel mai rau caz te duce undeva la +-1000 euro alt motor complet si ai scapat de mecanici,timp pierdut,nervi etc etc apoi mai recuperezi din vanzarea pieselor de pe cel vechi.Bafta si nervi de otel :grinbandit: Toti pierdem bani cu pasiunea..nu esti primul si nici ultimul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune, ca sa mai economisesti niste ulei, scoate furtunul din air box care vine din carter si baga-l intr-o sticluta PET sub shaua pasagerului, ce se aduna acolo, se baga din nou in baia de ulei. Am vazut rezolvarea asta tot la un ZX10 2007, pe Serres, scotea mult fum de ulei, dupa ce i-a bagat furtunul in sticla, nu ma dadea gram de fum. E o rezolvare de moment.. Motociclete ca a ta sint cu sutele, numai ca foarte putini le " lauda" problemele, tocmai de frica ca nu le vor mai putea revinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune, ca sa mai economisesti niste ulei, scoate furtunul din air box care vine din carter si baga-l intr-o sticluta PET sub shaua pasagerului, ce se aduna acolo, se baga din nou in baia de ulei. Am vazut rezolvarea asta tot la un ZX10 2007, pe Serres, scotea mult fum de ulei, dupa ce i-a bagat furtunul in sticla, nu ma dadea gram de fum. E o rezolvare de moment.. Motociclete ca a ta sint cu sutele, numai ca foarte putini le " lauda" problemele, tocmai de frica ca nu le vor mai putea revinde.

Da, mi-a zis si Alex,cel care a desfacut acum airbox-ul, cauta sa vada daca pe furtun are evaporator/condensator sau cum mama naibii se numeste, mi-a aratat la un R6 care era desfacut alaturi ca are un mic burduf pe furtunul care iese din carter catre air-box si ca uleiul se condenseaza si se colecteaza acolo.

Banuiesc ca as putea avea o pierdere un pic mai mica daca as face asa, dar chiar daca era ulei mult in airbox grosul uleiului il arunca direct pe evacuare.

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...